Stomme vraag misschien, maaruh....hoe plaats ik een foto? (hieruit blijkt hoe ontzettend actief ik ben op fora en dergelijke ) Of ligt het aan het feit dat ik vanaf de iPad bezig ben dat ik geen bestand kan toevoegen?
Dan zat ik goed, alleen met de tablet gaat dat niet, moet ik de foto's eerst even naar de laptop zetten en het vandaaraf doen. Komen snel
Leuk!! Meer buikjes, meer buikjes! November is zo vol met mama`s dat ik me verheug op alle andere buikjes!
hier maken we weer foto met 6+5 dus nog 6 dagen te gaan hahahahhahaha ach en mischien ook wel eerder als ik denk van JEZUS ik ben dik
Zo jullie zijn snel met foto's Ik wacht nog even want ik zie nog niks bij mezelf. Maar misschien maar een keer een foto maken om te kijken hoe ik was en straks ben!
Wat een mooie buikjes! Vind het alleen zo vreemd, want test gaf bij mij aan dat ik al 4-5 weken ben, maar ik heb nog amper een buikje...?
Ooh oke Moet wel lachen om mezelf, tis ook allemaal nog zo nieuw. Wel heel leuk om al die buikfoto's te zien!
haha ik ben helemaal verbaast , al die foto's van jullie buikjes .. ik ben nu 5 weekjes , en nog niks te zien hoor !!
Hoi dames, ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik wil me hier ook melden, als alles goed blijft gaan ben ik 18-11 uitgerekend!! Vind het leuk om af en toe even een kijkje te nemen hier en tzt misschien ook wel een foto erop te zetten
@Ria: Er is een speciaal topic voor de november mama's. Klik maar op de link in mijn onderschrift Bij de eerste zwangerschap heb ik ook lang op mijn buik moeten wachten hoor. Maar ik heb momenteel 0,0 buikspieren waardoor mijn darmen alle plaats nemen die ze maar kunnen vinden
Nog niet zo veel te zien, maar al wel heel erg trots . Mijn buik met 5+6. Zo kan ik iedere keer wel bijhouden hoe die groeit. Ohw en let vooral niet op mijn on-sexy pyjama
Kvind het wel een leuke pyjama en hij lijkt héérlijk te zitten, daar gaat `t om toch? Buikje is heel subtiel maar mooi!
mooi buikje Lodie!! Straks vergelijken is toch het leukste!! Ik zal volgende week weer een foto maken, ik heb wel het gevoel dat het ietsiepietsie begint te groeien!