Twee weken geleden hier ook een foto geplaatst... En nu twee weken later is m'n buik nog steeds erg bescheiden, maar... het groeit! Kan m'n spijkerbroeken in ieder geval niet meer dicht krijgen en heb voor het eerst een positiespijkerbroek aan gehad, yeah!
Kan me niet voorstellen dat er hier niet meer zijn met zo'n bescheiden buik met deze termijn. Het is natuurlijk ook niet leuk om te showen... er valt namelijk nog weinig te showen! De groei loopt verder perfect op schema. Maar blijf het ook raar vinden als ik alle buiken hier zie.
Joon1408 da's toevallig Caro31 mijn buurvrouw heeft bij alle drie haar zwangerschappen een bescheiden buikje gehad, pas tegen bevallingstijd kwam er bij haar ineens een bolletje dus ook bij jou zal vast nog wel bolletje verschijnen =)
Goed om te horen Ptries! Ik geniet er nog maar even van. Vind het wel makkelijk zo en zo lang alles van binnen goed zit...
Mijn buik was ook niet zo groot bij 22 weken hoor !! Maar nu zie ik wel veel verschil al bij 25 weken !
Caro, ik heb net zo'n buikje als jij. Zo snel ff geen foto beschikbaar.. Ik geniet er ook van, verder hartstikke zwanger en alles gaat goed. Ik ben lang waardoor er veel meer ruimte is voor het kind zonder dat de buik naar voren hoeft te komen.
Minimuisje, Lola en Juliaa..... toch goed om te lezen dat jullie ook zulke buikjes hebben/hadden. Soms begin ik gewoon onzeker te worden als ik alle mooie 'dikke' buiken voorbij zie komen. Las laatst in een blad een stukje van iemand die ook haar hele zwangerschap niet echt een buik heeft gehad. Elke keer als ze wat kocht in een babywinkel werd er gevraagd of het een cadeautje was. Laatst waren wij in een babyzaak en vroeg de verkoper ons of het de eerste keer was dat we ons aan het oriënteren waren. En je omgeving is steeds zo gefocust op je buik, vreselijk! Ze kijken eerst naar m'n buik - is het al gegroeid? waar laat je die baby toch? - Maar ja, gelukkig is het allemaal maar tijdelijk.