Ik heb zon idee dat de kleine is ingedaald. Wat senken jullie. Heb al een week zon menstruatie gevoel en steken onderin. Vind me buik ook gezakt
zo lijkt het wel ik heb ook menstruatie klachten en serieuze pijn onderin en bij mn liezen, vandaag weer een echo gehad en lag idd al mooi met zn koppie onderin
O echt toevallig. Morgen ben ik ook precies 33w. Ik mag morgen weer dan vraag ik het even wat ze ervan vind hihi
Die 'menstruatiepijn' is zeer herkenbaar ja! Vandaag 36,5 weken hier, maar vorige week nog niet ingedaald.. Mag donderdag op controle. Zijn jullie het al beu? Ondanks dat mijn buik niet mega is, mag het van mij al wel zo zijn hoor!
heb ik ook hoor het is dat het huis nog niet spik en span is en het nog een beetje te vroeg is, maar anders zou de kleine van mij vandaag al mogen komen
Mooie buikjes dames! @Joon: fijn dat de kleine ingedaald is. Hier is het nog even afwachten.. kleine zit wel in het bekken, maar nog niet vast. Ze zal nog even op zich laten wachten dus! Begin steeds meer last van mijn banden te krijgen, dus van mij mag ze wel komen hoor!
Volgens mij is t alweer ff geleden dat ik een update heb geplaatst. Maar eerst wil ik nog even zeggen dat jullie allemaal prachtige buiken hebben! Hier foto van mij van 34 weken.
Wauw, wat mooi geworden! Ga je er nog meer mee doen of laat je het gips zo? En ergens ophangen ook of..?
Nee ik heb oo millyswinkel.nl mozaik steentje besteld de basis van het gehele ding worden parelmoer steentjes. Me meisje der naam in bruine glasstenen en dan nog spiegeltjes erin verwerken en we hangen hem in de slaapkamer bij ons. Die is creme met beige en donkerbruin dus dat past er mooi bij Echt een aanrader om te doen