Dat wordt enorm lydia denk ik als je dit nu al hebt haha hier niks te zien. Maar heb ook wel genoeg vetjes dus dan valt het minder op. En eerste zwangerschap natuurlijk. Leuk topic dit!!
Bij mij ook nog geen buik te zien. Vet niet meegerekend dan. Ik hoop dat het ook even zo blijft. Ik wil het pas bij twaalf weken vertellen. Ik ben morgen 5 weken. Dus over 7 weken mag ie gaan groeien. Later zal ik ook eens een foto toevoegen.......
Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting mijn buik.. die is ongeveer 10x kleiner als jouwe whahaha
boeiend er groeit hetzelfde in onze buik ... een mooie baby wie weet schiet je me straks wel voorbij met omvang
Jeetje mensen ik ben pas 4.5 weken en ik heb nog helemaal niks... Eerste zwangerschap ook nog! Wil ook een buikje!!!
dinsdag weer tijd om een foto te maken van het buikje want hij is alweer groter dan hierboven ... pff zou bijna denken dat het er wer 2 zijn :S
Wat een liefe buikjes al. Thea, zo je hebt inderdaad al een behoorlijke buik. Hier begint ie ook al aardig te groeien. Toch maar eens een foto maken.