wat een mooie buikjes hebben jullie allemaal meiden dit ben ikke met mijn buikje van 6 weken *best een beetje trots*
Hai dames, ik had hier mijn buik nog niet tussengezet, omdat ik wilde wachten tot de echo van aanstaande donderdag. Nou zijn we gisteren al eerder naar de vk gegaan, omdat ik bloed begon te verliezen. En wat blijkt: het zit niet goed. Het vruchtje is veel te klein voor het stadium van mijn zwangerschap. Er zit ook iets onverklaarbaars onderin mijn baarmoeder. Dus vandaag naar de gyn om alles te laten checken. Hoe dan ook moeten we er vanuit gaan dat het geen gelukte zwangerschap is. Ik wens jullie allemaal heel veel plezier en geluk met jullie zwangerschap!
hallo novembermama's gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ik ben ondertussen al een tijdje een stille meelezer. ik zal binnenkort ook maar een even mijn buikje showen, op de 1 of andere manier is het er nog niet van gekomen om een foto te maken. de eerste echo hebben we 2 weken geleden al gehad en alles zag er goed uit. op 4 november zijn wij uitgerekend van onze 3e spruit
He meiden, wat een leuk topic! Ik heb tot op heden nog geen foto gemaakt, ook al heb ik s avonds echt een enorm opgezette buik Verder heb ik van mezelf al een redelijk dikke buik dus vind het moeilijk om te zien wat van de zwangerschap komt Zal binnenkort toch manlief eens opdracht geven een foto te maken
hallo, Ik ben 10week+3 dagen ook wij hebben nog geen foto's gemaakt, terwijl het mensen nu echt begint op te vallenen al vragen: ben jij misschien zwanger?? Is natuurlijk ook wel leuk voor jezelf als je veranderingen van je buik hebt.. wij ook toch maar ff doen...
Mooi mooi! Altijd leuk om buikjes te zien. Hier lijkt mijn buik ook wat minder groot, omdat mijn darmen niet meer zo opgezwollen zijn.
Mooie buikjes!! Kijkuh Chrisie??? Ik zal vanavond even een foto plaatsen. Hier ook al een aardig buikje .