ik gaat morgen weer foto maken lijk ondertussen wel 20 weken zwanger *zucht* ik zie meiden hie rop het forum die nog niet mee kletsen in ons november toppic ! is gezellie heur
heb nog geen buikfoto, die moet ik nog maken... Maar gisteren een echo gehad helemaal blij wat mooi. We dachten dat we gisteren 11 week en 1 dag dit bleek 11 week en 3 dagen Heb dus wel voor jullie foto's van onze kleine wonder. En ik blijf net bij jullie 2 november is de uitgerekende datum
dank je wel Ik zou ook ff heel snel een foto van mijn buik maken, vrijdag al 12 week.... helemaal blij... mooie buitkfoto's staan er al op.
Echo = 8 weken + 2 dagen. Ik heb 's morgens een mini buikje, 's avonds een dikke buik, zet binnenkort wel een 9 weken foto erop, haha.
Aaah, ik wil een foto plaatsen, maar met mn telefoon kan dit niet Buikje groeit aardig, ga dinsdag shoppen voor positiekleding.. Ben ook al bijna 4 kilo aangekomen, beetje veel naar mijn idee, eet toch niet heel anders, nog meer meiden die daar last van hebben?
ik ben juist afgevallen eet me wel een ongeluk maar toch... baal er erg van maar kindje groeit goed gelukkig mijn buik ook haha, zal eens proberen of ik de foto kan uploaden
idd! normaal is ie echt platter dan plat... dus is echt heeeeel gek nu haha zelfs als ik opsta is het al aardig opgezet. deze is in de avond gemaakt
Hierbij ook mijn buikje met 8+6 week. Afgelopen vrijdag weer een echo gehad en alles was prima in orde Bekijk bijlage 239783
nu pas zien ik dit topic... zal dr toch ook maar eens aan moeten geloven.. heb het met mn zoon pas met 20 wk gedaan