op blote buik foto precies 10+6 weken en die andere met zwarte shirt is van vandaag 11 weken en 2 dagen Bekijk bijlage 240011 Bekijk bijlage 240012
Mooi buikie! Zal ook eens een foto maken, al is het maar voor vergelijking van de komende weken, ben namelijk al huge van mezelf. Maar goed, mijn broeken zitten al strakker dus er gebeurd wel wat. 11 weken 4 dagen... Bekijk bijlage 240016
pff dames ik ben JALOERS. ik durf nou geen foto meer te plaatsen hahaha w8 ik ga zo even een foto maken
Wat een mooie buiken. onze comp is kapot en met tel kan ik geen foto's plaatsen dus is nog even wachten tot ik weer een foto kan plaatsen.
Hey Wat leuk meiden al die buikjes! Ik zal ook weer eens een foto maken! Ik ben ondertussen ook echt aan het groeien!
Dames, ik zie nu ook dit topic. Had in de november topic mijn buikie al gehowt maar zal ik het hier ook maar doen? Aangezien het hier voor is? As woensdag maak ik weer een foto, maar ik zal eens een foto plaatsen van afgelopen woensdag. Een aantal hebben deze al gezien, maar goed. Be, Je buikie begint een heel klein beetje te groeien! Super leuk zeg. Thea, wow wat mooi zeg.... je buik groeit echt hard. Voor de andere dames, ik vind het echt super leuk om jullie buiken te zien...de mijne groeit als kool... aankomende woensdag zal ie wel weer een flink stuk groter zijn als afgelopen week. Nu mijn buik : ( volgens eigen berekening 10w, volgens echo 9.2 )
Wat een mooie buiken dames! Ik ben nog moed aan het verzamelen om die van mij te plaatsen... Ben behoorlijk aan de maat maar toch zie je mijn buik al wel en ik vind hem al zo groot! Niemand weet het nog bij ons, maar gelukkig dat ik flink ben, want zo denken ze dat ik ben aangekomen hahah! Ik ga wel proberen een foto te maken.... Woensdag 1e echo pffff spannend!
Wat al een mooie buikies! Ik ben 29 nov uitgerekend van de 3e maar nog niet echt een buikje .. Alleen savonds wel
Ahh super leuk om te zien! ik ben nu 9 weken en 2 dagen! ik heb erg last van me darmen daardoor is het meer opgezet maar wel al een Klein buikje te zien! Haha al helemaal trots! zal even kijken om een foto te uploaden. Liefs
Nou vooruit ik heb moed verzameld! Hier mijn buik met 8,6 weken. (2e zwangerschap) Het zijn natuurlijk vooral darmen, maar pfff het beloofd nog wat! Bekijk bijlage 240622
Bekijk bijlage 241275 Tadaaa mijn ieniemini darmbuikje buikje.. 's avonds na het eten is ie natuurlijk groter