November 2012 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door NathalieD, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Zijn jullie al weer ongesteld geweest eigenlijk (de pas bevallenen niet, dat lijkt me logisch.)

Elke keer denk ik dat ik een menstruatiegevoel heb. Bij mijn *dochter was ik na precies 1 maand weer ongesteld (31 dagen) maar toen gaf ik natuurlijk ook geen bv, omdat ze overleden was. En nu wel even bv gekolft voor mijn meisje. Dan kan het vaak wat later worden he?

Ik vind het zo irritant als je helemaal geen idee hebt wanneer je ongesteld word.

2. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL

ik nog niet maar voor mijn gevoel duurt het niet lang meer. ben nu officieel 2 1/2 week gestopt met kolven en bv en gister de hele dag giga rugpijn en zeurderig gevoel in mijn onderbuik. zet alleen nog niet door. vind het ook errug irri dat ik nirt weet wanneer het komt.

@lissa, hoop dat je snel.weet thuis bent. ik heb eerst de inlegkraamverband gebruikt, toen.gewone kraamverband uit het kraampakket en daarna nog 2 pakken kruitvat kraamverband. maar ik.vloeide niet heel erg. de kraamhulp raadde bij mij wel always af omdat daar een plastic laagje overheen zat en dat kon.gaan btoeien en.met hechtingen gaf dat infectiegevaar.

@juliaaa, geweldig he die roze wolk...en hij wordt alleen maar groter!! ons mannetje begint ook al echt te reageren op je sten, volgt je stem en bewegingen en heeft zelfs al gelachen. het wordt gewoon iedere dag leuker!

@joyce, das niet zo leuk voor je meisje, klinkt idd als reflux. ff navragen bij cb.

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Die always mocht toch niet omdat er plastic in zit? Ivm de wond? Misschien zat mn hulp ernaast hoor. Ik had iig de kotex night. Zater ook comfortabler dan het kraam verband. :)

4. Jel

Jel Niet meer actief

Oh? Dat heb ik helemaal niet te horen gekregen. Ik heb iig geen infectie gehad gelukkig. ;)

5. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaaah de 4 weken wave voor mn mannetje :D

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@joyce heerlijk meis !!
    Super dat ze in der eigen bed slaapt

Hier is t me ook gelukt Jaylin slaapt nu al 2 nachten in der eigen bed.
    Vandaag van 23:00 tot 5 u en toen wilde ze weer ff knuffelen en is ze gaan slapen van 5;30 tot 9 u :)

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

@always ohh dat wist ik niet !!! Ik gebruik die al 1,5 week :(

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ooo gewone maandverband nu hoor. Nergens last van.

@be super dat J. T ook zo goed doet!!!

@ongesteld zal hier nog wel ff duren. Heb er helenaal geen zin in!!

@lissa ook hier gefeliciteerd natuurlijk! Hoop dat ie snel naar huis mag!

Hier cb net geweest. We gaan beginnen met jbpm en ff kijken hoe dat gaat met der zuur en spugen. Morgen ff wegen.

9. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ongesteld worden
    Ben wel benieuwd wanneer t weer begint..
    As dinsdag is J. 4 weken dan zou t toch zomaar weer kunnen beginnen ?
    Heb e ook echt geen zin in jak.

@joyce idd hopelijk werkt dat voor J. :( is echt zielig want dat maagzuur doet zo zeer ..

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lissa Hopelijk kunne jullie snel naar huis...

Ongesteld nee nog nie maar geen zin in. Vind t shit dat je nie weet wanneer. V d week ha bellen voor de pil.

Be en Joyce wat hier v jullie meisjes...

Hier n waardeloze nacht.... ze USD zoveel wakker geweest...
    Straks naar de stad met zn drietjes. Vl moet maandag weer werken.. vind ik wel jammer wel gezellig zo...

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus ja helaas kan ik niet aan de pil vanwege de bv .
    Vind dat eigenlijk best rottig :)

@lissa hopelijk zijn jullie gauw thuis !!

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Be, je hebt ook de minipil of zo, dat is toch voor mensen die bv geven?

Moet ik de pil eigenlijk regelen bij de ha, of kan het ook gewoon bij de gyn? Ik had het hem eergisteren willen vragen toen ik voor die fistel kwam, maar was vergeten over de pil te beginnen.

13. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel oh echt ?! Ga ik ff de Info van opzoeken want dat is wel handig dan

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jel idd heb er wat over gelezen net maar veel
    Vrouwen vinden t een Kl*te pil .. Lang bloeden , vaak bloeden verminderd vruchtbaar ..en dat soort vervelende fratsen ..
    Ik zal mn eigen ha is vragen wat hij ervan vind en wat ie me
    Adviseerd

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Idd eenminipil. Nadeel is idd doorbraakbloedingen. Je slikt m constant door. E n na je bv kan je over op de normale pil. Tis de enige pil die mag met bv. E ik wil nog wel meer kids maar nie binnen negen maand! !!!

Ik denk dat je m idd bij ha bestelt. Of je kan iets anders dan de pil nemen zoals spiraal. .

16. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!!! Gelukt! :D

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha ja ik wil ook nog wel maar voorlopig nog niet.
    Maar ik las ook dat t dan veel langer Duurd na die pil voor je weer zwanger kunt worden ?

18. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik ga ook aan de cerazette, had hem al eerder. is gewoon net als de normale pil, je bent na het stoppen direct weer vruchtbaar, daarom mag je ook GEEN stopweken houden! je mag hem wel een keer vergeten, maar dan moet je 2 pillen nemen (keer de producenten zelf gebeld na wat vragen over bijwerkingen)
    had toen ik stopte ermee direct weer een normale cyclus :)
    ik moet ook maar eens gaan bellen naar de huisarts. want baby nr 2 zou ik toch liever over een jaar of 2 a 3 willen

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Hooooi!

Ff abbo, kom strakkies lezen! :)

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Geen stopweek.was mij ook verteld. Mar verminderd.vruchtbaar nie.maar beckje bij kou geen probleem dus? Weet wel de eerste vIer weken is nog nie veilig

Deel Deze Pagina