@ suus en joyce thanx, ja wij hopen ook dat het snel beter gaat. Diepte punt is op dag 5 zeiden ze, maar welke dag we zitten weten we niet kan dag 3 zijn maar ook dag 5. Als het nog verslechterd moet hij aan de volledige beademing dus hopen dat dit dag 5 is. Het rs virus heerst vreselijk op dit moment dus let op jullie kleintjes geen verkouden mensen in de buurt want dit is niets.
Pff ik hebn zelf al n week n fikse verkoudheid..... Maar wat naarm zeg. Hopelijkis t ergste snel voorbij j...
helaas toch vanacht achteruit gegaan nu warm zuurstof om alles goed los te maken als er nu nog iets veranderd acuut naar het sophia en anders beslisse ze vanmiddag of hij wordt overgeplaatst
@ ilona: sterkte, hopelijk gaat het snel beter. @ Hier: Iedereen verkouden. Bah. Gelukkig helpt bij Hailey de neusspray wel. En de borstvoeding vermoeid me heel erg nu heb ik het idee..
Ach ilona toch! Hij ligt aan de optiflow? Daar knappen ze echt goed van op meis! Hou vol. En de echte beademing lijkt naar, maar als je mannetje daarmee rust krijgt, is dat voor hem alleen maar goed. Het ziet er heel ernstig en naar uit. Maar blijf vooral tegen hem praten en blijf kalm. Heftig hoor! Heel veel sterkte meis! Zooo ineens een nieuw topic. En al 15 pagina's gemist! Als ik thuis ben, kom ik snel weer meer buurten. Hier gaat alles goed. Behalve dat ze nu meer spuugt, gaat het met haar hartactie en ademhaling goed. Nog 3 dagen dan kan ze zuurstof vrij zijn. Dus wie weet donderdag of vrijdag thuis. Eerst nog een kinderarts scoren en rs vaccinatie en dan zijn we er hopelijk klaar voor!
@joyce86 en nathalieD dank jullie wel @ladylola ja hij ligt aan de optiflow. We zijn ook kalm en nuchter gelukkig maar is voor hem zo sneu en zielig. Helaas weet jij hier alles van en meer. Hoop dat jullie kleine meid snel lekker naar huis mag! Update van deze kant: Vanmorgen hebben ze bloed afgenomen om van zijn bloedgassen te bepalen. Vanmiddag de uitslag gehad dit wees uit dat er helaas geen ruimte meer is voor verslechtering want dan is het inpakken en naar het Sophia. M moet dus echt op gaan knappen. Vanmiddag wel even met hem op schoot mogen zitten! Zo fijn en daarna had hij zelfs zijn ogen open en was hij best helder. Hij krijgt al zijn voeding nog steeds via zijn sonde, hier heeft hij ook best last van. En ik kom thuis met mijn zoon van bijna 4. Wil hem wassen verassing waterpokken!! Pff komt echt even niet uit helaas logistiek gezien dan even diep zuchten en weer door
Hoe is de nacht gegaan ilona? Is ie een beetje opgeknapt? Hier kwam de voeding er net mer stralen uit zeg! Alles zat onder. Maar gelukig werkt de nexium verder wel heel goed!
Ik zit niet echt vaak meer in dit topic, ivm meerdere communicatiesites, maar ik kom jou even een hart onder de riem steken. Jeetje wat erg dat het niet goed gaat met jullie kleine mannetje. Ik hoop dat het gauw beter met hem gaat en dat ie dan weer lekker naar huis mag naar jullie. En inderdaad, die waterpokken kun je nu echt niet gebruiken. Veel sterkte!
Ilona, ik las op fb dat je mannetje inmiddels op de ic van het sophia ligt. Heel veel sterkte en beterschap gewenst!! @hier kleine man is erg onrustig geweest vanacht. Hij huilde zelfs in zijn slaap. Zo zielig. Nu gaat het ietsje beter, maar hij blijft huilerig. Komt om de twee uur voor een voeding. Klokt nog aardig wat naar binnen dan. Gisteren was hij ook helemaal klam van het zweet. De temp was keurig. 37.2 en een paar uur later 37. Jammer dat ze niet kunnen vertellen wat er scheelt.
@ilona: heel veel sterkte voor jullie kleine manneke! Wat vreselijk eng lijkt me dat! Dikke knuffel!!!
Sterkte ilona! @juliaaa jammer he dat je t soms allemaal niet snapt.... Soms is t zo frustrerend! Koud, warm, natte luier, krampjes, honger.......???
Jemig ilona! Wat heftig! Dus op ic van het sophia? Ze zijn daar heel goed meis! Weet niet welke unit hij ligt 1,2 of 3? Maar op 3 lag loïs en ze werd daar super goed verzorgd! Hoe bizar dat jullie nu daar zijn Meid ik duim voor jullie!! Jullie man heeft gezonde longen, kom op mason! En lief dat je ook aan ons denkt!
Pff echt heftig !!! Heel veel sterkte toegewenst Ik ben hier ook niet zoveel meer vanwege Fb & t andere forum
Ilona vanuit hier wil ik je ook heel veel sterkte wensen voor jullie kleine manneke en voor jullie natuurlijk. Ik heb het meegekregen op fb en het is echt verschrikkelijk wat jullie mee moeten maken. Hopelijk knapt ie snel op en houdt hij er geen nare dingen aan over. Dikke knuffel!
Dank jullie wel! M ligt op unit 2 en inderdaad ze zijn er super kundig. M ligt nu aan de volledige beademing. Elke hoestbui maar zelfs een luiertje verschonen zorgt ervoor dat hij volledig instort en moet ze hem weer bij brengen. Hij is dus helaas heel ziek. Zeker nog 7 tot 10 dagen aan de beademing. Hb was te laag dus bloedtransfusie gekregen en nog zoveel meer helaas. M is sterk gelukkig maar jeetje er is niets meer van hem over. Gelukkig houden ze hem in slaap en geven ze veel morfine zodat hij maar comfortabel blijft.