@Thea, wat een super gave kinderwagen zeg!!! Wieg is minder mijn smaak maar wel hartstikke leuk dat jij er blij mee bent! @Lissa, ligt jouw placenta voor? Leuk dat je het nu eindelijk voelt Ik voelde het met 15 weken en vanaf de buitenkant was het voelbaar met 17 weken, mijn vriend heeft het "pas" met 18 weken gevoeld. Mijn placenta ligt ook voor dus de vk was helemaal verbaast dat ik het al zo duidelijk kan voelen, maar het kan wel. Pffffffffffff ff het dorp ingeweest voor wat kleine boodschapjes, man wat een hel!! Oh bedenk me dat ik helemaal die stomme luiers bij kv vergeten ben. Nou ja, komt wel weer es een aanbieding ofzo. Of ik neem ze morgen mee als ik eraan denk. Maar veel te warm en ben nu helemaal kapot!! Nu lekker op de bank met een groot glas karnemelk, ben ik helemaal gek op, vooral met dit weer
Geloof dat ik verder hier maar in spring meiden, heb te veel gemist... vanmorgen controle gehad, alles oke, beeb ligt een week voor, zijn benen zijn heel lang 2 weken voor op groei. Mijn bloeddruk laag 110-50. Ben steeds duizelig, verklaard dan ook een boel. Moet ff bloedprikken voor suiker, ze wilde ook mijn hb gelijk erbij. Net ff naar kruidvat geweest.. heb alleen een maatje 1 meegenomen, maat 2 was uitverkocht.. zal niet..
@Jel ja heb de schoenen wel ingelopen ze zitten ook lekker , maar moet alleen beetje leren elegant te lopen op die dingen haah Ik zou gebeld worden door t uwv , morgen dan denk ik. Wel erg verelend allemaal. @Lissa wauw geniet er lekker van meis! en wave voor jou !! @thea de kinderwagen vind ik er gaaf !!
Thea de kinderwagen vind ik super leuk!de wieg daar hou ik niet van. lissa jaaaaaaaa wave voor jou en super dat je je kleine voelt!fijn gevoel is dat he.. ilona ik had nog niet gereageerd.fijn dat de echo goed was en vervelend dat die kleine een loop oor heeft.hopelijk snel weer over... nu ben ik t ff kwijt...
Nou hier ook een brief van het UWV, dat ik met spoed moet reageren! tjOnge jonge zeg. Hebben ze mij gebeld op mijn oude nummers, hahahahaha! Morgenochtend maar ff doen. Jel en ikke daar moeten jullie ook zelf voor kiezen. Ik snap jullie beweegredenen wel. Ik ga het geen eens uitleggen. Ieder zijn eigen keuze. Ikke waarom zou je moeten stoppen dan met 28 weken? Thea fijn dat je mooie spullen hebt gevonden voor je meissie. Pretty in pink wordt jullie dame Moet koken, maar heb geen zin!! Te warm!
@ Patje, wat vervelend van je lage bloeddruk. @ Lady, is het nog gelukt met koken. Hier ook gedaan. Tis er idd veel te heet voor. Maar gister al pizza gegeten dus vandaag moesten we even iets gezonder doen...
Yay lissa plopjuuuuhs! En waaaave! @thea; gave wagen joh! Wieg is niet zo mijn ding @be; had het al gezegd maar leuk filmpje! En de rest ben ik kwijt. Sowwi! Wave ook voor mezelluf! Waaaave!
hey meiden, ik kom kort even langs zwaaien! morgen ga ik een weekje op kamp met de kids..dus zal niet veel online zijn (geen wifi daar helaas!). Vanwege het vele regelen ook niet bijgelezen.. Vanmiddag nog weer een checkup bij de gyn gehad en alles was goed tot volgende week!
isis have fun.. koken tja.. moest er hier ook aan geloven.. damn veels te warm eigenlijk.. Mijn placenta ligt achter zeggen ze, maar toch voel ik hem nu pas.. ach ik hou het maar op mijn isolatielaag haha.. Ik ben blij dat ik het nu voel.. Verder tja.. warmte.. pfff dikke enkels heb ik dus.. ach zo maar een koud badje pakken.. en dan.. beentjes omhoog.. morgen gyn...zin in.. X lissa
Zo hier een lekkere drukke dag gehad! Heerlijk gezwommen en gebbqeud (schrijf je dat zo?) Maar t was heerlijk! Succes bij de gyn morgen Lissa!
Op facebook had ik al het een en ander gezegd, maar hier ook even een update : Vandaag zijn we 24+4. Dus zeg maar op 24 weken. Kregen we te horen, dat onze kleine meid ietsje achterloopt op de groei, in de zin van het gemiddelde van twee volbloed Nederlandse ouders. Ikzelf ben een half-Indo (moederlief is geboren in het het toenmalig Nederlands-Indie en is een mengeling tussen een Javaan (opa) en een Molukse (oma). Mijn vader is een Nederlander. Mijn echtgenote is een Vietnamese. Nu, na 20 weken beginnen de eerste genetische verschillen in de groei zichtbaar te worden van de baby. Dat de kleine meid nu achter loopt op het gemiddelde van de Nederlandse baby kan dus een genetische bepaling zijn. Ikzelf ben 171 cm en mijn echtgenote is 161 cm en zij is dus een volbloed Vietnamese. Voor de zwangerschap van Hayley was ze 48 kilogram en bij het begin van deze zwangerschap was ze niet veel zwaarder. (nu wel 10 kilo aangekomen in vijf maanden tijd) De afwijking in de grafiek kon ook nog te maken hebben met een meetfout. 1 mm naar links of rechts kan al een groot verschil maken bij de meting. Maar de groei-indicator dat aangaf hoe we staan ten opzichte van de grafiek, raakte met de bovenkant de lijn dat het gemiddelde aangeeft. Dus niks om zorgen over te maken. Maar goed, 24 weken, 710 gram. En dan ga ik op Forum voor Zwangere Vrouwen kijken en dan zie ik dat die waarden eigenlijk moeten staan bij 25 weken. WTF, wat is dat voor een waardeloze site? Ga ik kijken bij 24 weken, staat daar 575 gram. Dat is een verschil van meer dan 125 gram, bijna 20 %. Nee, we zijn echt 24+4 weken zwanger.... Maar als ik dan ga kijken.... dan is ze volgende week al Hayley voorbij, raar, toch voelt het als een opluchting. Een volgend mijlpaal gaan we binnen twee weken weer bereiken.
Lisa fijn hoor! Wie weet hebben jullie een tropenzoon. Echt zo een relaxte dude, die denkt chillll mam! En ja jel koken is gelukt. Jou ook? Hier een groente en verse saus rijke macaroni. Heb er alleen niet zo van genoten. Denk dat ik toch minder kan hebben dan ik vind dat ik moet kunnen hebben. Met als gevolg een hormonenbom naar me Vl. En daarna een dubbele jankbui. Meestal gaat het hierna wel weer een tijdje. Dus daar ga ik maar vanuit. Bk zag er lekker uit je broodje kruidenboter! Made with love
Dinh ik denk niet dat je je daar zo druk over moet maken, er staat bv met 25 weken zwangerschap 650 gram. En die meteingen zeggen mij nooit zo veel want bij mijn vorige zwangerschap zaten ze er ook helemaal naast. Lekker he lady die hormonen! Hier ook af en toe een uitbarsting en daarna loopt t weer ff lekker
Wij durven niet te bbq-en. Vorig jaar in de zomer, voordat mijn schoonzussen naar Vietnam gingen hebben we wel gebbq-d. We zullen het nooit weten, maar we (ik) sluiten het ook niet uit, dat wat ons is overkomen, dat het daardoor komt. Het enige wat ik heb gezegd : Als je zus gaat BBQ-en, wij eten niet mee. Het werd geaccepteerd. En als ik het zo allemaal volg, staat er ook nog geen BBQ op de planning. Misschien wil niemand het....
@ Dinh: Ik zou me niet zoveel van die metingen aantrekken. Onze zoon zou bij de geboorte een kleintje van 6 pond zijn volgens de vk, maar was bij de geboorte 8,5 pond, best flink dus. Zo zie je maar weer hoe ze er naast kunnen zitten.
Moggel.. Hier gaat t beter nu af en toe nog wat last. De vk houd het ook op bandenpijn dat het nu anders en veel pijnlijker voelt ivm t afvallen en opgerekt zijn? En dat de pijn nog wel erger zal worden lol.. naja kank me erop voorbereiden! Verder lekker de hele dag in de speeltuin gezeten gister was echt heerlijk.. Wat de naam betreft ben ik ook niet echt panisch maar weet t gewoon nog niet zeker. Geheim houden lukt me vaak toch niet. Jel leuk een pretecho! Suus fijn dat alles weer goed is. Ilona ook een goede echo gehad zie ik super om te lezen. Een loopoor niet zo lekker krijgt hij er meds voor of is t pas begonnen? Thea wat een gave wagen heb je gekocht! Hij is echt helemaal super. T wiegje is ook niet echt mijn ding maar vind m er wel schattig uitzien. Lissa dat heeft idd even geduurd maar nu 22 weken nog netjes. Voel je alleen plopjes nu dan of ook echt schopjes en bewegingen? T word alleen maar meer hehe. Jammer Juliaaa van de luiers, maar ik meen dat ze bij trekpleister dit keer ook zo goedkoop waren? Er zijn heel geregeld aanbiedingen inderdaad. Better luck next time. Patje fijn dat alles oke was. Joyce jaloers! Wil ook zo graag bbqen maar alleen bbqen zie ik niet zitten en mn vriend werkt elke avond.. xD Zo flinke lap maar ben er weer doorheen. Wave nog voor de wavers (inclusief mezelf gister!) Vandaag ga ik naar de hooiberg met een vriendin schijnt helemaal leuk te zijn voor kiddies ben benieuwd dus.
Zo Nora jij bent goed bezig smorgens vroeg! Niet echt fijn vooruit zicht dat t pijnlijke gaat worden. Maar fijn dat t nix ernstigers is! Hier vandaag een rustig dagje, dochter word vandaag opgehaald door mijn moeder. Dus ff ruimen denk ik!
Nora wel vervelend dat je nu weet dat je pijn zal hebben maar idd wel goed te weten dat t niets ernstigs is.... Pff laatste dagje werken en dan weekend. Van lekker bbq en daar heb ik wel zin in.