November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Be nog ff een wave voor jou zie ik!!

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

Jaaa waveeee !! 31 weken alweer schiet toch best wel op.
    Nou t UWV gebeld en t klopt :) dus een meevaller ..

& nee ik ga niet verder shoppen ..
    Misschien nog z'n schattig tutuje fotoshoot haha

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Lekker Be!

Ik moet trouwens nog wel wat dingen shoppen:
    Washandjes
    Sokjes
    Ik wil graag een Hoptye draagzak/doek
    En nog een fietskar

Dus moeten nog wel wat dingetjes, maar nou ni dat ik helemaal los kan gaan.....

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaahw die tutus zijn idd te schattig voor een fotshootje!! Super leuk!!

Ohh snachts plassen vind ik ook irritant idd! Had laatst een nacht dat ik.de hele nacht door kon slapen. Heel apart haha! Dat was al een hele poos geleden :)

Be lekker zon meevaller :D niks mis mee!

Heb net het eerste romper en.sokjes wasje aangezet :) kon t niet laten haha. Kan ik die in ieder geval straks ophangen, strijken :p en gesorteerd in de commode leggen.

Kleertjes wacht ik toch nog even mee maar is op zich ook wel handig om ff te checken of we genoeg hebben en ach anders kopen we later wel wat bij. Ze hoeft iig niet naakt te liggen haha

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahah nee geen haarband, lekker naturel houden en alleen in een tutu hijsen!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady
    Ik heb wel allemaal
    Schattige haarbandjes en speltjes en klipjes gekocht ;)Of is dat oudbollig ?
    Miss heeft ze wel heeeelnweinig tot geen haar haha ..
    Ach je kan t maar hebben.

Hier nu nog ff strijken straks langs een vriendin, daarna een verjaardag en vanavond ook nog een verjaardag .. Pff

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @tutu: niet zo mijn ding haha maar wel schattig!

@intake; weer goed gekeurd ;) nu nog een baby and we're off!

Net het dorp in geweest maar kan ongeveer een half uur lopen en dan krijg steken in mn you know where en mn schaambot :S zou dat bij BI horen of doe ik gewoon teveel?

Zo naar de fysio, daarna ga ik lekker een whopper halen hmmm! Ff liggen en dan mn meisje ophalen van het kdv.

Be; waaaaave!

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee hoor helemaal niet oubollig Be. Alleen denk ik dat je het eerste jaar nog niks kan vast zetten ;)

BK geen idee. Dan nu ff pauze nemen toch. Alhoewel, ik blijf ook altijd maar doorgaan. Ik moet echt meer rusten, maar ik ben daar echt geen type voor. Word wat als ik straks 4 dagen lig te baren!

En een whopper? Zo zo lekkerrrrr verwen jezelf maar goed :)

Wavie Beee! 31 weken ...time flies!

Ik ga zo maar is richting mijn nichtje (al 29 hoor). Haar zoontje is jarig. Me zus en kids komen ook, en me lang verloren nichie en neefje (al 28 en 25 hoor haha) zie ik ook weer is een keer!

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owwwwwwwwwwww dames ik ga wee twijvelen over de naam......... vind em toch niet leuk genoeg, zijn julli er echt al allemaal uit?

Bk schaambot hoort echt bij je bekkenklachten, ik heb er ook constant pijn aan! En moet je dus ook zeker rustiger aan doen!

Veel plezier lady!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oooh neeee joyce!! Hahaha! Gelukkig heb je nog ff, maar waarom twijfel je nu?

Pff weet je ik dacht, dat ik steeds de kleine voelde schuiven door mijn buik, maar begin toch sterk te vermoeden, dat deze aanname verkeerd is! Ik heb het sinds deze week steeds meer en vaker, maar vandaag behoorlijk vaker. Hmmm advies?

11. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh joyce hihi twijfels van de naam!
    Denk dat t wel normaal is hoor! Maar je kunt alijd even verder kijken je hebt nog ff!
    Wij zijn er wel uit we noemen haar al de hele zwangerschap zo dus zo heet ze gewoon al voor ons..

Hoe voel je het schuiven lady? Ook van buitenaf?

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou ik voel dan een harde bobbel aan 1 kant, maar door te surfen op het internet. Beschrijven vrouwen harde buiken ook op deze wijze.
    En als dat zo is, heb ik er best wel veel. En gezien ik best erg druk ben en heel veel doe......hmmm...dan moet ik mezelf toch ff flink achter me oren krabben :-/

Eigenlijk wil ik bevestiging hebben, maar goed om hiervoor het Erasmus te bellen? Maar ja wie dan?

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Twijvel over de naam omdat ie toch wat lastig uit te spreken is en iedeeen zal em andes uitspreken.

@Lady wat denk je dan dat t is? T kan toch best de kleine zijn, hier ook veel geschuif. Maar vertrouw je t niet?

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Als t harde buiken zijn dan kan t geen kwaad als ze maar geen pijn doen en niette lang aanhouden.
    En ik zoi zeggen als je t niet vertrouwtgewoon bellen! Beter eenkeer te veel dan te weinig! En je bent toch bij hun onder behandeling, en anders verwijzen hun je wel naar iemand anders, ze zullen je zorgen wel snappen toch?

15. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf geen ervaring met harde buiken maar misschien iemand anders van hier wel? Want wat ik wel eens hoor is dat dan je gehele buik (baarmoeder) hatd wordt.
    Als mijn kleine schuift, want dat doet ze wel vaak, voelt het ook als een harde bult, of soms of er teveel spanning op mn buik komt (kleine ruimte voor haar)

Maar als je wilt bellen zou ik uet doen hoor je staat idd onder behandeling en extra controle toch!

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Toch maar ff gebeld. Ze bood een CTG aan mocht ik het niet vertrouwen. Maar ik ben zelf gewoon te druk geweest gister, vandaag te druk gepoetst en kattenpaal in elkaar gebouwd. Dus ik ga nu gewoon heel rustig doen.

Het kan zijn dat ik de baby voel schuiven, maar dat hele harde kunnen ook harde buiken zijn. Ze geeft aan als het niet minder word, dat ik wel moet bellen. Belangrijkste is dat ik wel voldoende rust pak. (ben ik niet zo goed in:))

Ik zit nu een beetje te dubben met het weekend. Ik moet morgen werken en zondag. En dat worden weer drukke diensten. Dus sta even in dubio. Me leidinggevende is er niet en de gedragswetenschapper is er ook niet.

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Is er niemand die in charge is die je evt boventallig kan zetten? Dan kun je op je werk extra pauze nemen ofzo.

@joyce; hier ook de naam al definitief. Bij caitlin dacht ik in het begin dat iedereen dat goed zou uitspreken maar dat gebeurd ook nog steeds niet altijd. Ze zeggen dan katlin of katlijn. Je hebt altijd mensen die dat gewoon niet kunnen. Is het echt een hele moeilijke naam? Kun je m versimpeld spellen zodat de uitspraak duidelijker word? Zoals je zeg maar katelynn of caithlin of caitlin hebt? Lastig is dat eigenlijk he?

Hier na de fysio minder last. Heb goede tips gehad dus heb goede hoop dat het goed komt. Nu nog ff half uurje liggen en dan caitlin ophalen :D

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo dames, ik heb weer een aantal pagina's bij te lezen dus dat ga ik nu eens even doen. Dan ook maar meteen reageren dus sorry als het een hele lange tekst wordt.. hihi..

Bk, ja ik denk dat ze dat ook daarom doen idd om het bedje af te halen. Hier geen bedzeiltje, molton of wat dan ook. Gewoon aerosleep matras, aerosleep hoeslaken, laken en deken... Dus veel mis kan het niet gaan.. hihi.

Jel, wij hebben de box toen we heb opzette ook meteen opgemaakt om te zien hoe het was..we waren meteen helemaal verkocht maar hebben het maar gauw afgehaald.. hihi... wat leuk een mobiel met schaapjes. Wij hebben er 1 met beestjes... van tiny love??? Ze hebben zoveel verschillende, maar deze speelt langere tijd en daarom hebben we deze gekocht. Wel duur he die dingen...

Maagzuur, hier af en toe. Zaterdag heb ik voor het eerst een Rennie gepakt. Ik dacht..oh fijn... met pepermunt smaak. Gedverderrie wat zijn die dingen goor. Mijn moeder zei al.. ja het is niet de bedoeling dat je die als snoepjes eet :) Niet??? haha..

Bevalling, uhm... ik kan nu al moeiljker naar de wc, en gister zat ik op de wc en toen moest ik daar toevallig aan denken. Ik zat echt te denken.. oow..als ik gewoon kan bevallen.. ligt er dalijk overal poep enzo.. en omdat ik ook wat meer last heb van lucht... ik moet er echt niet over na denken maar hoop niet dat ik daar last van krijg. In ieder geval niet van een scheet ofzo.. hihi... en van de ontlasting... weet je dat zoveel vrouwen dat hebben.. je hebt het niet eens in de gaten en de gyn / verloskundige doet dat meteen weg.. er liggen niet voor niks een aantal celstofmatjes......

Joyce, dat topic lees ik ook vaak. Zo grappig :D Dan lig ik ook echt in een deuk en denk ik.. ik hoop dat niet mee te maken of te doen....

Kleertjes, hier al alles in de kast liggen. Ik denk dat ik nog wat bij moet halen.. heb best wel weinig als ik het nu zie hangen. Van maatje 50 moet er echt nog wel bij... ieder kindje heeft 2 broekjes en 2 shirts.. beetje weinig.. haha.. En van maatje 44 beide kindjes een broekje en een shirt... toch nog maar shoppen??? Ook maar 1 vestje trouwens.. hihi.. maar dat is maatje 56... als je vanalles koopt lijkt het zoveel, maar is eigenlijk best weinig ;)
    Lange mouwen rompers hebben we hier bijna allemaal. Die met korte mouwen hebben we gekregen als kado.. uhm.. volgens mij hebben wij er iets van 20?? maar we krijgen 2 kindjes..en de meeste is gewoon wit, zwart, grijs... dus voor beide geslachten.. ook wel een aantal echt op kleur ;) En dat alleen nog van maat 50/56 van de hema. Van een maat groter hebben we er ook maar nog niet zoveel.

Siep, ook hier slaap ik niet heel goed. Moeilijk in slaap komen, veel wakker en 's morgens vroeg wakker, maar dan wil ik nog slapen en kan ik gelukkig nog wel iets bij slapen. Het scheelt dat ik niet meer werk. Anders was ik KO denk ik...

Maytje, gelukkig was alles goed met de echo..

Be, dan heb je flink doorgewerkt zeg. En zoveel rompertjes?????? :$
    Enne... kan het niet zo zijn dat je zoveel geld krijgt omdat je bent ontslagen tijdens de zwangerschap? Dat je iets terug krijgt met terugwerkende kracht?? Ik lees dat je al hebt gebeld.. fijn dat het klopt! En speldjes is toch leuk :)

Kleertjes, ik denk dat onze kids de 1e 6 maanden wel tot maatje 62 kunnen gaan. Denk de 1e 4 maanden wel in maatje 50-56.. We zullen zien..

Bevallen in bad hier niet. Merk nu al dat als ik in bad zit.. ik heel veel last heb van dat ik het te warm krijg. En dalijk is het 1e kindje geboren.. dan lig ik in dat bad... overal bloed..en komt er nog 1.. Dus ik gewoon in bed.

Jindster. wooooooooooooow 8 paar schoenen??????? Hier hebben beide kindjes 1 paar! ( het is natuurlijk ook omdat we alles dubbel moeten kopen zowat...dan ga je wat bewuster shoppen )

Lady, balen dat je zo'n rotdienst hebt gehad. Hihi.. die tutu's... haha.. hoe leuke foto's kun je daarmee maken zeg.. maar hoe verschrikkelijk zijn die dingen ( vind ik :) ) haha.. SORRY!!!
    Ik heb ook wel eens een hele harde bobbel in mijn buik.. Net nog, maar ik voel toch heel duidelijk dat dat een kindje is... En anders zeker even bellen meid!

Joyce, wat jammer van de hond. Is nooit leuk :( En weer twijfelen over de naam?????? Wij hebben de namen al heel lang vaststaan... Nu nog wachten wanneer de kids zich aandienen maar nu hopelijk nog niet. Succes met de naam. En wat maakt het uit als het anders uitgesproken wordt? Gewoon verbeteren die hap! Bij ons zou het ook zo kunnen zijn dat de namen anders worden uitgesproken..maar dat zien we dan wel. Wij weten hoe de kids gaan heten.. hihi..

Vanmorgen heb ik 2 kasten eens flink onder handen genomen. Hoeft dat ook niet meer te gebeuren..en heb volgens mij nu zeker een half uur gedaan om alles bij te lezen als het niet langer is.. haha..

19. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lady hahahaha lekker gidsen door rotterdam! Bij ons hier in nieuwerkerk en capelle hebben ze zulke leuke winkels!!! Das 10 min van rotterdam af die zijn te schattig!! Meeste kleertjes heb ik daar dan ook gekocht en als we weten wat het word dan ga ik daar zeker nog even me slag slaan!!! Ja 8 paar schoentjes ze zijn toch gewoon te schattig die dingen?!!! Harde buik hmm ja ik vind dat het een beetje aanvoelt als een hele harde ballon alles blaast op zeg maar haha die kleine van ons ligt heel graag rechts en dan kan ik links van me buik altijd nog goed in duwen haha

@joyce balen dat je nu weer twijfeld! Maar over het verkeerd uitspreken van de namen tja meid dat gaat echt nog wel gebeuren tenzij je een oerhollandse naam heb hahaa en verbeteren is toch niet erg?

@ikke ik snap dat jullie bewuster kopen maar ik kan er niets aan doen me man en ik lijken wel losgeslagen als we die kleertjes zien! En zelf hebben we dat ook met onze eigen kleding haha. We zijn gewoon kleding freaken haha maar meg een 2ling is het natuurlijk anders je moet veel meer kopen dan bij eentje dan denk je wel wat meer na!

@bk fijn dat je goeie tips heb gehad nu nog uitvoeren hihi ik ben daar zelf altijdwel een soort van laks in van owe dat komt wel totdat het echt te veel pijn doet maar dan is het meestal al wat laat haha

Net bij me ouwe oma geweest die had de kachel nog aan!! Leek wel of ik een nekschot kreeg zeg pff nu even lekker bank hangen! Aggh kja mensie is 95 en was gister weer gevallen zo zielig

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lady als ik in jou situatie zat dan zou ik bij wijze van spreken stil op een stoel gaan zitten, dit is natuurlijk een beetje overdreven, maar juist jou meisje heeft t zoooo nodig om goed te groeien, alles wat ze nu krijgt kan ze alleen maar gebruiken om te vechten als ze uit jou buik is. En die harde buiken die zeggen gewoon van dat je teveel doet!
    Ik zou eens even goed nadenken over dit weekend, heb t ff met je man erover. Maar nix is het toch waard om dit kleine meisje niet goed te laten groeien of ja hoe moet ik t eigenlijk zeggen.........

Ik bedoel in ieder geval dat je echt aan jezelf en je meisje moet denken!! En de rest om je heen komt wel goed, ook als jij even niets doet!
    Dus ik zou zeggen schop onder je kont en doe rustig aan!!!!

Deel Deze Pagina