November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En verder fijn naturlijk dat ze aanbood dat je ff langs mag komen, goed dat ze je meteen serieus nemen en niet zo moeilijk doen!

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    YOU ROCK JOYCE!!!!! Yeeaahaaahhh! Hahha

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyce dat zeg je mooi. Ben het wel met je eens!
    Zou echt kalm aan doen Lady!! Denk aan jezelf hoor!

Ikke ik snap dat jullie bewuster shoppen! Zou ik ook doen denk ik, als ik zie wat wij nual kwijt zijn aan geld! Moet je na gaan bij twee tegelijk!! Maar toch vind ik het zo cool dat jullie een tweeling krijgen! Leek ons nml ook heel leuk hihi :)

hier hangen de rompertjes te drogen. Heb er best veel maar niet allemaal lange mouwtjes dus. Maar dat geeft niet, er komen toch kleertjes over en in huis is het altiid warm! Als we naar buiten gaan pakken we haar goed in met een jasje en dekentjes enzo!

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja tuurlijk, hij was dan ook wel wat groot voor z´n leeftijd. Maar ik hou er nu zegmaar wel wat rekening mee bij de tweede dat het ook zo snel kan gaan. M´n zoon zit nu al in 92-98. Die lieve kleine kleertjes zijn nu helaas allang verleden tijd..

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lady, zeker rustig aan doen. Ik deed ook niet rustig aan en vind het nu nog steeds moeilijk, maar ik wordt wel teruggefloten door mijn lichaam... en ik merk dat de kids het ook fijn vinden als ik rustig aan doe. En anders ff je werk bellen of er niet iemand bij kan, zodat je het wat rustiger aan kunt doen.. Je hoeft nog maar ff.. er moet toch wel iets te regelen zijn? En anders zw?? Ik moet zeggen dat ik nu vanaf maart al niet meer op de groep sta en bij ons op de groep is er nog steeds geen vervanging voor mij... maar ja.. dat doen de managers zichzelf aan. Dan maar dure uitzendkrachten ( speciale opgeleide ZZP-ers ) die vragen de hoofdprijs...

maytje, thanx :) Jij zou het dus ook wel leuk vinden om een tweeling te krijgen? Hier krijg ik zoveel verschillende reacties. Heel veel mensen ( vooral naaste mensen ) vinden het zo leuk en zeggen ook wel... dat zou ik ook wel willen. En sommige hebben echt zoiets van.. no way :$ Succes ermee... Wij vinden het in ieder geval ook echt super.. we hebben er wel wat voor over moeten hebben, maar gelukkig niet zoveel als sommige andere :) En het kost idd een hoop geld... met kleertjes enzo heb je idd dubbel zoveel nodig, dus dat kost ook wel het dubbele geld en ook heb je wel dingen dubbel nodig met de grote dingen.. niet alles gelukkig. Maar als je het gaat vergelijken, ben je niet het dubbele kwijt voor de grote dingen. Oke.. een extra bedje, dubbele kinderwagen, grotere box, extra autostoel voor het begin en daarna en extra eetstoel... maar je krijgt ook gelukkig wel wat korting..

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is natuurlijk zo! En je hoeft maar 1 kamertje te schilderen natuurlijk maar qua kleertjes en speelvoed enzo zul je het vast gped merken inderdaad, zeker met een jongen en een meisje!

Ja hebben wij altijd al gezegd dat ons dat leuk leek :) in mijn familie zit ook een tweeling en dat is gewoon heel leuk om te zien enzo.
    Maar natuurlijk is het ook pittig dat is logisch maar goed dat komt ook altijd wel weer in orde!

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    hey dames....

Ik kreeg te horen vandaag van me fysio om onderwerktijd gewoon even te gaan liggen al is t maar 30 min....ze zegt dat een werkgever je het niet kan verbieden...Er is hier bij de kolfruimte een bed aanwezig dus zou in principe kunnen.......
    heeft iemand van jullie hier eerder over gehoord.......ik werk fulltime.......de baby is al vanaf 27 wk ingedaald ik heb daarbij ook erg last van me bekken en veel harde buiken.....

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady goed dat ze je sirieus nemen !

@hier druk gehad vandaag.. Veel gefietst .. Merk dat dat wat moeilijker gaat..
    Zo nog even naar de stad cadeautje halen ,
    En nieuwe schoenen voor ML. En dan door naar de verjaardag..

Fijne avond iedereen !!

9. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @misillie ik heb t nog niet eerder gehoord, wel natuurlijk dat rusten goed voor je is en dat je extra pauzes moet krijgen, mar om nou echt te gaan liggen onder werktijd. Maar als je dat advies krijgt zou ik t zeker doen.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maytje, ja idd... maar ja... komt helemaal goed.... en over een aantal weken weten jullie wat wij verwachten... :D

Missillie, ik heb het wel eerder gehoord. Op sommige werkplekken is dat haalbaar en kun je daar gebruik van maken. Als ze dat zeggen..gewoon doen.

Be, veel plezier!

11. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Pfffff ben 1 dag niet geweest en pagina'slang zijn er volgeschreven. Ik heb twee vensters geopend en ga lezen en tegelijkertijd reageren. (Doe ik eigenlijk ook altijd zo...)

@ Maytje, nee erg he. Hoop het ook niet mee te maken. Zou de gyn dan niet meer onder ogen durven te komen. :)

@ Lange mouwen rompers, 2 of zo. Niet veel dus.

@ In bad bevallen, lijkt me ook lekker maar ook vanwege mijn gewicht zou het wel niet kunnen. Ergens vind ik het ook wel een beetje vies, want op een gegeven moment lig je in je bloed, je vruchtwater, placenta en andere slijmdingetjes....

@ Joyce, ach zielig van de hond, dat zijn geen leuke dingen.

@ Suus, ja hij staat dit weekend, ik denk morgen. :D Zin in...

@ Ladylola, pfff je hebt het druk gehad dan op je werk. Niet leuk he, dat werkt ook niet lekker... Hopelijk dat de andere diensten wat rustiger voor je zijn...
    Goed dat je gebeld hebt naar het zkh en doe het maar lekker rustig aan.

@ Be, schattig he al die haardingetjes, elastiekjes, speldjes etc... ik vind ze van Lief! leuk. Maar koop ze later wel. Eerst eens zien hoeveel haar ze krijgt en hoe snel het groeit.

@ Naam, ja hoor we weten 100% zeker dat deze naam het word.

@ Burning, mijn nichtje heet hetzelfde als jouw dochter, maar dan schrijf je het als Katelyn.

@ Ikke, volgens mij was de mobiel met schaapjes 30 euro of zo. Weet niet wat normaal is, was de jouwe ook zo duur met die beestjes?
    Vies he die Rennies. Ik vind ze ook goor. Het word zo vies korrelig op je tong en het smaakt echt niet naar lekkere pepermuntjes.
    Maar stel je voor dat er tijdens een pers allemaal spetterpoep mee komt (als je bijvoorbeeld bruine bonen hebben gegeten) en het gezicht van de gyn zit helemaal onder de spetters. :D Nee hoor, ik maak het wel heel erg bond.

@ Jindster, ja ouderen kunnen het erg warm hebben op hun kamer... Sommigen zetten de verwarming weleens op 30 graden. Niet normaal zo benauwd als dat is.

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missillie ik heb er ook wel eens van gehoord, ik geloof dat het zelfs wel te vinden is via arbo

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Rustig avondje hier!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Zeker rustig hier. Maak het ook niet te laat, ben moe!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whahahahahah die Jel, geen bruine bonen of erwtensoep eten dus ;)

En Joyce thx :) Ik ga morgen me dienst werken en vooral op me kont zitten! En als de kids zeuren, blijf ik gewoon zitten. Ik heb al zo vaak gezegd tegen collega's, die kinderen winden ons helemaal om hun vingers. Ze zeggen nog net niet spring en dat wij vragen: hoe hoog? Mocht het toch een drama dienst worden, bel ik invallers om zondag de dienst met met mij te draaien! Idd dus een dubbele dienst, zodat ik me rust kan pakken. Er staat namelijk al een onervaren inval, dus die kan niet met nog eentje zetten. Dan maar met zijn drie dan heeft iedereen er voordeel aan.

Bk wat stom dat mensen dat verkeerd uitspreken, maar zijn voornamelijk echt die oudjes en de oerhollandse he? Mijn neefje heeft Jayden en me vader noemt hem ook Jeden. Aahja ben benieuwd hoe hij de naam van onze dochter gaat uitspreken, haha.

Ikke nog flink shoppen dus en alles x 2 is prijzig! En niet teveel shoppen joh. je krijgt nog genoeg en anders vraag je cadeaubonnen ;)

Die tiny love vind ik ook super. Ik wil die tiny love princes voor haar.

Jind thx voor de tips. Misschien kom er over 8 of 9 weken bij je op terug als alles goed gaat :)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wij zijn weer terug van de verjaardag .. Z'n last van. Me rug dat ik liever naar huis wilde.
    Het was evengoed erg gezellig ! Ga zo ff douchen lekker warm !

@ikke lekker shoppen ! Maar idd alles 2x is wel
    Een stuk duurder.
    Sprak vanavond een jongen op die verjaardag en zijn meisje is ook zwanger van een tweeling! Ze is nu 27 weken.. Maar heeft verplicht bedrust omdat ze al weeen had ! Pff gelukkig gaat t nu goed..

@bewegingen
    Die kleine hier is echt vaak aan t verschuiven .. Zo raar en soms ook pijnlijk voelt dat ...

17. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Behappy: Hier word het soms ook al pijnlijk. Het is soms net alsof ik vanbinnen blauwe plekken heb waar ze dan tegen aan duwt. Een naar gevoel. Ze word steeds sterker.

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Damn, ben gesloopt!

En echt rustig op de bank zitten lukt ook niet meer. Wordt steeds in mijn ribben geschopt... Kereltje doet me.gewoon pijn.

Weltrusten allemaal en voor degene die moeten werken morgen... Succes!!

19. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL

hahaha en.deze combi wil je helemaaal niet in je bad hahahaha

sorry moest ff lachen hihi

ik lig inmiddels moe in bed maar mn borst lekt :p haha ;)

20. Behappy

Behappy Niet meer actief

Hahaha nee idd niet echt een fijne combi hahaha!

Hier lig ik ook in bed . Pff last van harde buiken en pijn in m'n zij ! :(

Deel Deze Pagina