Hier om half 7 alweer wakker na het plassen :-/ Lijkt de steun en zuchtclub wel aan de laatste posts te zien, hahahah! Moehoeoeoeoeooeoeoe!
@ Lady, haha nee dat gaan we maar niet eten... Ik heb gelukkig ook nooit spetterpoep dus dat valt weer mee. @ Maytje, haha lekkere combi he? Haha lijkt inderdaad de puf en steunclub. Iedereen met de laatste posten gisteravond klaagde wel ergens over. We lijken allemaal wel bejaard...
Heerlijk die praatjes over spetterpoep zo in de Morning haha ! Hier laat in slaap gevallen maar uiteindelijk wel lekker geslapen .. Wat gaan jullie doen vandaag ? Wij gaan zo ff langs de oma van ML.. En vanmiddag ff vissen denk ik
Haha laatste loodjes he! Hier lekker geslapen, vandaag weinig bijzonders, eten met vrienden wel gezellig geniet van t weekend!!
Hier vandaag de box in elkaar zetten, boodschappen doen, beetje huishouden. Dat was het wel zo'n beetje.
Klaag maar lekker, doe ik mee. Hier geslapen tot 8.11 maar was niet de bedoeling want we hadden peutedansen. Ik ging er ook een beetje vanuit dat mn snooze (caitlin) wel zou komen maar die sliep nog. Ik vroeg haarwaarom ze nog niet wakker was (als geintje uiteraard) zegt ze; ik sliep zo lekker mama! Op peuterdansen een klein drama. 1 kind mag dan een vlinder zijn en caitlin wilde vorige week al maar werd m niet. Dus ik had uitgelegd toen ze teleurgesteld was dat iedereen aan de beurt komt en dat ook zij een keer mag. Vandaag dacht ze blijkbaar want toen ze het vandaag niet werd begon ze ineens te huilen. "Maar mijn mama zei dat ik ook een keer mag"... ik moest natuurlijk bijna meehuilen.die juf legt het uit en zegt "doe je weer mee?" Zegt ze "nee, ik wil naar mamaaaaaa!" Rent naar me toe, dikke tranen en echt diep verdriet. "Ik wil niet meeeer, ik wil naar huis." Zegt ze snikkend. Man, ik had het niet meer met die hormonen allemaal. Ik heb uitgelegt dat iedereen een keer aan de beurt komt en dat we niet naar huis gaan. ik wil niet dat ze om zoiets opgeeft. Chin up! Dus samen met papa ging ze weer dansen en daarna was ze weer de oude! Het lullige is wel dat die meid die vandaag de vlinder was, het vorige week ook al was! Not fair. Ik voelde haar verdriet zo!
Aaaaah bk ja dat is niet eerlijk! Is natuurlijk al heel moeilijk dat ze moet snappen dat het om de beurt gaat, maar als dan ook hetzelfde meisje twee keer mag dan is dat niet leuk. Hier vandaag super actief voor mijn doen, ik voel me ff goed dus gebruik van maken. Keuken kast uitgeruimd, keuken gepoetst (alleen aanrecht en deurtjes), markt geweest en opgeruimd! Nou zoveel heb ik in twee weken ni gedaan! Nu dus ff rusten!
@ Bk, ah arm meisje... @ Joyce, poetsze. @ Hier, de box staat hier eindelijk, na 2 jaar. We hebben hem van mijn ouders gekregen, een zwarte die we toen graag wilden, en vind hem nog steeds mooi. Hij was uiteraard voor mijn *dochter bedoeld, maar toen ze geboren werd met 33,4 weken, hadden we hem nog niet staan. Maar nu staat ie! Oja, een foto staat op mijn fb.
Jel,hahah jij met je spetterpoep. gelukkig lust ik geen bruine bonen of witte bonen of wat dan ook. Dus het enige waar ik niet op hoop is dat ik zo verstopt zit, dat het er echt als spetterpoep uit komt.. haha.. Sorry.. vind het best wel vies.. hihi.. En ik heb net nog gekeken op fb maar heb je box niet gezien.. zeker net erna gepost.. dus dalijk nog eens ff kijken. Wij hebben een witte.. hebt bijna geen andere kleuren in tweeling boxen.. tenminste niet bij de babydump.. wit is ook mooi hoor..staat goed bij onze gekleurde muur.. hihi.. Het is idd klaag klaag hier.. maar mag ook wel. De laatste weken komen steeds dichterbij. Ook hier veel last..elke dag meer... met draaien in bed knakken mijn heupen en mijn rug.. voelt niet zo fijn. Overdag veel last van mijn buik.. maar ja... we moeten nog even door. Be, jammer dat je zo'n last hebt gehad van je rug. Maar wel fijn dat het toch een leuke verjaardag is geweest. Wat leuk dat je nog iemand kent met een tweeling. Maar volledige bedrust lijkt me echt zo k*t.... maar ja..wat moet dat moet he..want ze willen niet dat hun twins zich al aandienen. Hoe gaat het met je zus en de kindjes? Ze moest toch een beslissing maken vorige week? Wat heeft ze gedaan?? Lady, we zullen idd nog wel veel krijgen maar denk niet in de echte kleine maatjes... Tenminste..iets is niet erg maar hopelijk niet alles.. en ik was zeker van plan om kado bonnen te vragen of om speelgoed of iets.. we hebben een hele lijst gemaakt wat sinterklaas komt er ook nog aan... Bk, oh wat zielig voor je meisje zeg. Dat is ook echt niet eerlik dat hetzelfde meisje alweer vlinder mag zijn. Was het dezelfde juf? Ik zou echt niet zo doen als ik die juf was. En mochten ze elkaar afwisselen, zou ik evalueren hoe en wat met vorige week. Kan de reactie echt wel voorstellen van C... Goed dat ze toch nog heeft meegedaan. Zo...we zijn vandaag al bij de Prenatal geweest. Hebben nu echt de laatste dingetjes geshopt. Een vestje en slaapzak erbij, 2 rompertjes maat 44 en nog 2 shirtjes maat 50...Van nijntje zo schattig! hihi.. Dames die hard aan het werk zijn of nog moeten...werk ze, Vl gaat dalijk de hele dag weg.. ik wil ook wel iets gaan doen maar weet niet wat.. zit deze week al de hele week thuis... volgende week wel een drukke week, maar als je al zolang thuis zit zonder echt iets leuks te ondernemen, merk je dat wel...
@ikke is niet mijn Zus maar schoonzus.. Ze hebben as week een afspraak bij de gyn. Om te kijken hoe of wat
Hoi Dames, ff ego.. ben te moe om op iedereen te reageren (heb wel bijgelezen) Ik slaap wat af hier.. Gisterochtend ben ik weer in slaap gevallen en smiddags weer.. Kom nu ook pas net mijn bed uit.. Volgens VL moet ik er maar even aan toegeven, want mijn nachten zijn niet al te best. VL zit nu thuis (heeft zijn baan opgezegd) dus hij doet alles in huis.. HEERLIJK.. Ik hoef weinig te doen.. Hmm ja voor de lunch zorgen nu (stokbrood zit in de oven).. Lekker makkelijk. Vanavond vieren we zijn verjaardag (hij wordt 31 maandag) Dus zal wel een latertje worden. Verder gaat het hier goed hoor.. Gewoon geen energie meer.. Pffff Ach morgen weer een dag... Ik gaf toch aan dat mijn bekkenbodemspieren te strak staan... had het met mijn moeder erover en zei vertelde dat zij dat ook had met de bevalling en dat het daarom zo moeilijk ging.. Toch donderdag maar even overleggen met de gyn erover... X Lissa
Lissa, helpt de fysio niet bij jou? Bij mij staat ie ook strak (links) en ben pas 1 keer geweest maar heb het idee dat het al wel wat helpt. @ikke; dank je. Vond het ook zo sneu voor dr! Ga bijna weer huilen @hier onderweg naar volendam, daar wonen vrienden en het is kermis dus daar gaan we heen.
Hier hele nacht op om steeds te plassen... nog 8 weken vanaf vandaag(of 10 evt) maar zijn we wel. Hier naar de stad geweest zo naar verjaardag en vanavond helemAal niks. AAhh bk wat sneu! Maar ze heeft t netjes afgemaakt!
Be, oow ja uhm.. je schoonzus hihi... ben benieuwd hoe en wat... Bk, veel plezier in Volendam! Echt een leuk plaatsje is dat..en ze hebben er ook hele leuke huizen... en leuke jongens.. hihi.. toen ik net met de Clomid was begonnen, merkte ik wel dat mijn hormonen een beetje van slag waren.. Ben niet zo van met andere jongens flirten of wat dan ook, maar daar was wel een hele leuke jongen en heel erg gezellig.. heb hem daarna toch wel echt af moeten wijzen.. hihi.. Vond het toch wel lastig... Nog een aantal dagen met hem gesmst en toen ik geen last meer had van de hormonen, had ik zoiets van.. wat moet ik daar nou mee?????? haha.. zo maf he.. Maar goed... heb niks met hem gedaan ofzo.. dat zou ik echt niet kunnen. alleen gedanst en gekletst Natuurlijk ben ik dan wel weer zo om dat meteen tegen vl te vertellen dat het een hele aardige jongen was... en dat hij meer van me wilde, maar dat ik dat toch niet kon... Mijn vriend is wel een beetje jaloers... als hij er zelf niet bij is boeit het hem niet zo.. hij weet echt wel dat ik niks doe met andere jongens. zou ik echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen.. ( gelukkig maar ) Lissa, ik hoop dat je er toch nog vanaf komt, of dat het een stuk minder wordt. Echt vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt. Wel fijn dat je vriend je echt overal mee helpt en je werk uit handen hebt. gelukkig heb ik ook zo'n lieve vriend Suus, wooooooooooow je bent gewoon al 32 weken. Gaat snel joh! Wave voor jou.. Jel, ik had nog niet gereageerd op je vraag kwam ik achter toen ik naar je box keek. Heel mooi hoor zo'n zwarte box Onze mobiel was 40 of 50 euro... volgens mij 40 maar weet het niet meer zeker. Maar ja.. de keuze was makkelijk gemaakt omdat ie lang afspeelt en is lekker fleurig.. Heb ff gekeken.. was 48 euro.. pff wat een geld eigenlijk he
Ikke, laten we het maar gewoon helemaal poepvrij houden in het kraambed... Lijkt mij het allerbeste. Bij mijn *dochter dus gelukkig niks mee gekomen, dus nu hopelijk ook niet. Een witte box vind ik ook heel mooi. We hebben ook veel wit in ons interieur. Hoe groot is een tweelingbox eigenlijk? Hier word het ook steeds moeilijker met draaien in bed. Word echt zwaar om mezelf omhoog te hijsen als ik me om wil draaien of zo. Maarja nog eventjes... Nee precies, alleen kijken, niet aankomen... (Aan die jongen ) Wat duur die mobiel. De onze dus iets goedkoper. @ Lissa, fijne verjaardag vanavond. @ BK, veel plezier in Volendam. @ Suus, dankje. Hier zijn de boodschappen ook mooi weer binnen. We hoeven in principe helemaal niets meer vandaag... Lekker! Fijne dag allemaal!
aahhh BK wat ontzettend sneu voor je dochter ooh ik zou dan ook bijna mee gaan huilen, ah gossie Wel ontzettend leuk zeg peuterdansen, ga tzt ook maar eens kijken of ze dat hier hebben, lijkt me geweldig Be en jel de box in elkaar gezet! heerlijk he! hier staat ie nu ook al een poosje vind het wel gezellig hoor Lissa veel plezier vanavond! Whaa suus 32 weken al! Ik ook bijna echt wat gaat het nu ineens rap he! Nou dames een hele fijne (zomer)avond gewenst!!
Ja tis zeker gezellig die box. Zit er steeds naar te kijken... het is nog zo onwerkelijk dat daar straks een klein meisje in ligt. Jij ook een fijne avond. Hier even anderhalf uur geslapen. Was ineens zo moe. Man ging gezellig mee.
Is ook echt super leuk om naar die box te kijken. Echt bijna niet te geloven he... Jel, we houden het poepvrij ( hoop ik ) haha.. Enne..een tweelingbox is zeg maar 1,5 x een normale box.. dus niet dubbel zo groot maar wel stukkie groter. Kun je ook wel zien. genoeg plek voor 2 kindjes.. haha.. Ik ben straks ff naar de winkel geweest... ff soep halen en stokbrood.. heerlijk. haha.. Kwamen er zo'n man en vrouw aangelopen. Die vrouw was me buik zo aan het bekijken. en volgens mij heeft ze flink geroddeld over mij tegen haar man. Ik hoorde iets van heb je er weer zo 1.. veel te jong en dan al zo erbij lopen of zoiets en de rest kon ik niet verstaan.. Vond het wel grappig..