Pff zit hier in volendam uit te puffen. Kreeg tijdens het lopen zon pijn van dat kontje wat omhoog duwt! Harde buiken, zweten en moe moe moe. Ik baal dat het gewoon ff niet gaat. Na een tijdje zitten kreeg ik ook krampen. @maytje; ja is echt heel leuk! @jel; leuk he, zon box!
Bk, probeer rustig aan te doen meid! Niet fijn dat je zoveel last hebt van het lopen en zitten. Hoop dat het snel een beetje beter met je gaat.
Ik moest net naar de auto lopen, steken in mn onderbuik van debekkenpijn denk ik. Ik ga zo meteen naar bed!
@bk pff dat is minder inderdaad !! Rustig aan meis ! @hier vanmiddag ook nog lekker een dutje gedaan en nu buiten met een vuurtje.. Zo lekker douche en dan op bed tv kijken. Wat een rust hiee trouwens vanavond
@ Ikke, ok, hier is de box ongeveer een meter. Weet de exacte afmeting niet precies. Lekker niks van aantrekken wat die mensen zeiden. Maar leuk is het niet lijkt me, ik zou er niet van gediend zijn. @ BK, doe het maar voorzichtig aan en rust lekker uit... @ Be, ja tis zeker rustig. Hier net naar "World Trade Centre" gekeken op RTL5. Wel indrukwekkend. Nu nog even opblijven. Ben nog niet echt moe door mijn middagdutje. Voor wie wel gaat slapen, slaap lekker.
@ikke ohw wat een rot opmerkingen vind ik dat .. Heb er zelf ook wel regelmatig last van.. Omdat ik natuurlijk Ook vrij jong ben .. Ik ben gister nog helemaal ontploft tegen zo iemand, die vond dat ik wel erg jong was en dat wij het vast Niet breed hebben enzo BLABLABLA (mede mogenlijk gemaakt door mijn hormonen) Ik zei tegn die vrouw "ik ben liever jong moeder dan dat ik zn ouwe taart ben op t schoolplein ! " Sjongejonge laat me toch lekker met rust Alsof je niet voor een kleintje kunt zorgen als je jong bent.. Ten eerste zullen wij alle liefde en aandacht aan haar geven en ten 2e is haar kledingkast zo gevuld dat ik er wel 3 had kunnen krijgen.. Pff Sorry maar ik kan er niet zo goed tegen
Hihi Be! Ja wat is jong tegenwoordig. Ik wordt eind dit jaar 27 dus echt jong ben ik niet. Maar ik lijk gewoon een stuk jonger. Ik vind het wel grappig... vooral als ik dalijk ook nog met die dubbele kinderwagen loop. Dan kijken ze al helemaal zo van Ik vond het wel grappig... maar heb niet zo heel veel last van mijn hormonen.. af en toe maar.. en dan vooral die vrouw die dat toen zei tegen mij dat ik te zwaar was voor de rolstoel..ja toen konden mijn hormonen er ook wat van.. hihi.. Jel, onze box is rond de 1,50 dacht ik..weet het niet zeker. Weltrusten voor iedereen! Ik ga zo ook slapen.. vl is nog niet thuis.. ik denk dat dat nog wel even duurt.. heeft team uitje..
Ach be er zijn altijd mensen die het beter denken te weten. Ook als je kind er eenmaal is. Probeer het van je af te laten glijden, mama knows best! @hier; goedemorgen! Ik lig nog in bed, kindjeklein is tv aan het kijken (snorkels) en manlief snurkt nog. Ik ga zo de kleren voor de shoot uitzoeken. Fijne dag!
Ach Bee meis je bent ook jong, en je zal het nog vaak genoeg horen. Maar sta erboven! Jij bent gelukkig met je vent en het is een bewuste keuze van jullie. Je wordt zeker een fantastische moeder, die toevallig lekker jong is. Ik had graag een jaar of 4 jonger geweest! Nu heb ik wel veel bewerkstelligd, en genoten van de vrijheid. Maar met een kind kom je ook aardig de goede richting op. Waar een wil is, is een weg! Ga lekker moederen en ontwikkelen in opleiding, lukt je vaat prima! Ikke straks steel je de show met je twinnies Nou hier de strijd met mezelf opgegeven. Er staat straks een collega naast mij. En heb me leidinggevende en orthopedagogen gemaild. En me senior gister bij de overdracht gesproken, ze vindt dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ik ga mogen praten dat ik alleen nog maar dagdiensten werk en avonddiensten werk met een collega ernaast! Al mijn collega's zijn het er mee eens, want zelf ploeteren ze ook in de avond .
@bk idd mama knows best ! goed gezegt. @lady normaal gesproken sta ik er ook altid boven maar dit keer was ik mijn hormonen niet de baas ofzo haha En wat gaan jullie doen op deze Prachtige dag ? .. Wij gaan misschien ff naar t strand
Goed gedaan Lady! En be snap wel dat t af en toe niet leuk is, maar iedereen weet altijd wel wat! Zeker ook als de baby er dalijk is. Wij gaan vandaag biggen knuffelen! Stap in de stal heet t geloof ik. Dus ben benieuwd!
Good morning! @ Be, wat stom zo'n opmerking. Waar bemoeit dat mens zich mee? Laat haar lekker met haar eigen leven bemoeien. @ Ikke, daar kun je niks aan doen dat je zo jong lijkt, maar 26/27 is absoluut niet jong toch? Mooie leeftijd. En ik had net als be ook best zo jong moeder willen zijn, maarja ik had toen geen serieuze relatie. @ BK, wanneer heb je die fotoshoot? @ Ladylola, goed gedaan. Het word sowieso aftellen nu. Ik hoef nog maar 2,5 week te werken... Laatste werkdag 27 september. @ Joyce, veel plezier met biggen knuffelen, haha! @ Hier, lekker een lui dagje. Mijn buik schiet nu alle kanten op, heerlijk. Allemaal een fijne dag.
@jel:ze komt om half twee. zo lekker ff opfrissen en zien of ik caitlins haar gedaan krijg en dan zijn we er klaar voor.
Ooh Bk wat leukkkkk nou hopelijk krijgen we uiteindelijk wel een klein kiekje te zien :-D Biggen knuffelen, zo cute! Kids vinden het heerlijk op een boerderij. Veel plezier! Jel mooie box! Wij hebben er zo eentje in het wit. In het zwart vind ik uhm ook eigen lekker strak! En leuk he je buikie, die zo wiebelt. Gister hier nog eentje. Alsof ze zei, yes me mammie wordt nu eindelijk relaxxxxt! Thxie voor de support meiden Heb een stuk fijner geslapen en ga met een beter gevoel nu naar mijn werk, zodirect! Onze senior zei al, ik vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden op de groep, met deze ingewikkelde kids, lange uren tot s'avonds laat, zwanger en dan ook nog een gecompliceerde zwangerschap. Dus ik moet het ook maar zo bekijken, inplaats van het is me niet gelukt voor die laatste 3 weken. Fijne dag allen!
Goedemorgen meiden lekker veel gekletst weer! @hier ik loop al 2 dagen hondenkots te ruimen beessie is ziek! Ouders opgehaald van schiphol en het beste nieuws het mannetje lekker gesproken! Heerlijk!! @lady goedzo meid lekker wat rustiger aan! Dat is goed voor jezelf en je kleintje! @jel gaaf die box! Hier ook een kleine drukteschopper! Ik denk dat ik het dalijk ook vreselijk gaat missen dat getrappel! Maar dan kunnen we lekker knuffelen hihi @bk heel veel plezier met de shoot ben super benieuwd!!! @joyce lekker biggies kroelepoelen haha leuk hoor dat zijn altijd leuke uitstapjes! @be stom zeg zo'n opmerking lekker laten gaan! Idd mama knows best! Hier vandaag een lekker rustig dagje ga dalijk nog wel een was eron gooien en stofzuigen maar das ook echt alles!! Fijne dag vandaag meiden en geniet van het weer!