November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Groot gelijk Lady. Precies zoals je supervisor zegt! Je hebt t lang gered zo..

Bk heel veel plezier zometeen!!!!!

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zo moet je het idd zien lady! Je bent echt super sterk en echt knap dat je met zo'n moeilijke zwangerschap zolang hebt gewerkt!

Veel plezier bk! Hopelijk werkt je dochtetje ook een beetje mee!

Jindtser dat is niet leuk! Hondje gewoon buikgriepje?
    En wat heerlijk dat je je mn gesproken hebt, is t al aftellen voor je?

Biggen knuffellen was echt heel leuk, maar had t iets groter verwacht enzo. Maar wel schattig hoor!

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, wit en zwart vind ik beiden ook erg mooi. Houtskleur wat minder, maar dat past ook niet zo bij ons interieur.
    En echt genieten van onze baby's he? Ik merk zelf dat dit meisje wel actiever lijkt dan mijn *dochter destijds. Dus dat lijkt me een goed teken, dat dit meisje zich goed in haar velletje voelt zitten dat ze zoveel beweegt.

@ Jindster, wat sneu voor de hond. Buikgriep?
    Fijn dat je je man hebt gesproken. Belde jij hem of hij jou? Wat is het tijdsverschil?
    Dat missen in de buik lijkt mij ook. De vorige keer had ik het dubbelop, en de buik leeg en ook geen kindje om te verzorgen, dat deed zoveel pijn... Maar straks gaan we dit kindje levend in onze armen houden, ik weet het (bijna) zeker. Dan mogen we onze kindjes inderdaad heerlijk knuffelen...

@ Joyce, ik zag al een foto op je fb van je man met je dochter. Schattig hoor.

Hier gaan we vanmiddag nog even naar een park lekker wandelen met de hond, anders zitten we de hele dag bij huis. En vanavond boer zoekt vrouw weer, verheug me daarop. :)

4. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @joyce leuke foto op fb! Weet niet of het hondje buikgriep heb ze zijn hier overal gif aan het strooien wat als reactie dus overgeven is tot bloedens toe en dan overlijden ze dus ik ben als te dood voot me beessie! Gelukkig heeft ze na vanmorgen niet meer gespuugd even duimen dus en anders sta ik morgen vroeg bij de dierenarts!

@jel lekker genieten van onze kleintjes!! Ik genoet er zo van ookal word het nu wat zwaarder! Mannetje kan mij alleen bellen ik hem niet! Dus het is afwachten wanneer hij tijd heeft en hij belt altijd als tie druk is geweest of weg moet. Het tijdverschil is 2 en half uur dusvalt reuze mee!

Vandaag WAVEEE 30 weken!!! De 3 is aangebroken laatste gedeelte! Yeahh!!!

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

Wavee voor jindster !!

9-9 vandaag .. Nog precies 2 maandjes tot 9-11
    Mn uitgereknde datum !:)

6. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Spannend toch he?

Hier aan het wachten op de fotografe, ze was iets vergeten dus ze is wat later maar ik vind het niet erg, kan ik even tot rust komen na alle strijk e.d. :D

Ik heb wel vast zelf maar even een fototje gemaakt :D

Bekijk bijlage 272953

7. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Leuk bk!! Ben benieuwd!

@be!! Gek om te denken dat je eigenlijk al over 7 weken mag gaan bevallen!!

8. Jel

Jel Niet meer actief

@ Jindster, wave voor jou. :) Weer een mijlpaal. 2,5 uur verschil is niet zoveel inderdaad. Wie strooit er met gif? Nou lekker dan, hopelijk is het niks ernstigs bij je hond.

@ Be, jaaaaa nog 2 maandjes. :)

@ BK, schattig zo met dat schoentje. Hoe was je fotoshoot?

Hier lekker gewandeld vanmiddag. Voel me wel een beetje een oud wijf hoor, mijn man liep steeds een beetje voor me en ik waggelde er achteraan. Af en toe wat harde buiken, dus een grote ronde door het park was ook meer dan genoeg voor mij. Op de terugweg nog even een mc flurry Twix gehaald. :)

9. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Jel. Dat klinkt als mijndag. Lekker op de hei achter mijn mannetje aan gewaggeld. Daarna cheeseburger bij de MC gehaald.

Vanichtend adressenlijst gemaakt voor het geboortekaartje. We hebben er maar 25 nodig. Dus valt mee. Kaartje zijn we nog niet uit. Komt wel.

Verder rustig mannetje vandaag. Heb hem alleen vanmorhen gevoeld. Zo maar ff rustig zitten.

Trouwens vanochtend voor het eerst weer sex gehad sinds 14 weken. Buik zat flink in de weg...

Zo genoeg voor vandaag. Op mijn foon is niet ideaal.

X Lissa.

10. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Behappy: hoe oud ben je dan? Volgens mij was je net zo oud als ik. Hier kreeg ik weleens opmerkingen bij mijn vorige zwschap. Toen was ik 19. Dan gaan ze vragen of het gepland is. Nu ik met mijn zoontje rondloop word ik minder nagekeken heb ik het idee. Dan denken ze denk ik: oh de tweede is op komst, zal dus wel gepland zijn.

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Nathalie ja idd dan kijken ze al een stuk minder..
    Ik ben 20 :)

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Joehoe! De shoot was erg leuk! Caitlin was het snel beu maar gelukkig hadden we al snel de foto voor het kaartje! :D ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

13. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Even een buikfoto plaatsen:) Net gemaakt.

14. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lissa, wat grappig dat we hetzelfde gedaan hebben...
    25 adressen? Ik zit al op het dubbele en ben zo bang dat ik iemand vergeten ben! Ik heb alle adressen ook al geschreven op de etiketten.
    Dat is lang geleden dat jullie seks hebben gehad. Vind het wel weer lekker hoor als het straks allemaal weer normaal word... Niet die buik die dan in de weg zit. En we kunnen na de zwangerschap weer 'normaal' en uit liefde met seks bezig zijn, ipv elke keer de gedachte van zwanger worden erbij.... Lijkt me heerlijk dat dat niet meer de reden hoeft te zijn van de liefde bedrijven, totdat we natuurlijk vinden dat er een brusje moet komen.

@ BK, fijn dat het zo leuk was.
    Las trouwens in een ander topic (van mij) dat je schoonmoeder al 80 jaar is. Best wel oud. Hoe oud was ze dan als ik vragen mag toen ze jouw man kreeg?

@ Nathalie, mooie buik!

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    46 jaar was ze toen ze manlief kreeg. Ze dacht dat ze al te oud werd, het lukte steeds maar niet en toen ineens... love child lol!

16. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is best wel op leeftijd.
    Heeft hij verder ook nog broers/ zussen of is hij enigst kind?

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nathalie mooie buik hoor !

@Bk ja dat is best op leeftijd ..!
    Jaa leuk dat et gelukt is met de fotos !
    Wanneer krijg je het eindresultaat te zien ?

@hier op bed tv kijken .. Ben kapot

18. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nathalie; mooie buik!

@jel; half broer en twee half zussen van zijn vader. :)

@be; hopelijk heel snel!! :D

19. Jel

Jel Niet meer actief

@ Bk, aha!

@ Be, red mijn vakantie? ;) Staat hier wel op.

Volgen jullie ook Boer Zoekt Vrouw? Vind dat zo'n geweldig programma...

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ben die belgische serie vermist aan het kijken. Spannend!!

Deel Deze Pagina