November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha dat zijn een hoop kaartjes! Ik heb geen idee hoeveel ik er nodig heb. Ga van de week maar eens een adressenlijst maken, want heb er nu tijd zat voor!!!!

Me leidinggevende gesproken, zij gaat mij per vrijdag 100% ziek melden. Woensdag werk ik mijn dagdienst nog, zodat ik me taken kan doen. Donderdag teamvergadering om het goed af te sluiten.
    En dan ga ik de komende 2 weken 1 of 2 dagen p.w. langs alleen maar om collega's goed over te dragen of nog zaken afronden, die er nog liggen. Maar dat is een keuze. Ben zo opgelucht! Al vind ik het wel nog best ingewikkeld, maar daar moet ik me overheen zetten.

En joyce ja dat van dat griepje is herkenbaar! Gelukkig voorlopig even geen werkstress meer. OMG weet niet wat me overkomt :-O

Ikke idd ja dat weet ik nog. Jij werkt met die complexe doelgroep. Nou gelukkig is het opgelost en waren je collega's begripvol.

Mooi BK!

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Leuk be! Lekkerkleurrijk! En die kledingkast!! heerlijk gevuld!
    Super leuk, muurschildering ook van pooh?

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Woehoe lady!! wat heerlijk voor je!

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady wat lekker voor je meid !!!

@joyce jaa muurschildering van pooh, mag zelf een tekening uitzoeken maar weet nog niet welke.

5. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    @ Behappy: Leuk kamertje hoor! Zo zie je niet vaak alles in pooh stijl.

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bk, heel mooi zeg!

Be, wat een leuk kamertje!

Lady, fijn dat het is geregeld! En nu lekker rustig aan doen en genieten.

Kaartjes, hier ongeveer 82 geboortekaartjes....

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

Dankjulliewell !!

Ben nu ook aan t kijken voor een leuk geboorte kaartje,, maar vind het wel moeilijk ..
    naja we hebben nog effies..

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Kamertje waar?

Ja zeker relaxt aan doen :) Eindelijk tijd voor dingen, die ik anders pas met mijn verlof kon doen. Dus nu iets meer speling. Erg fijn!

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mooi bk!!! Gaaf gedAan

Be leuke kamer. Je hebt zelfde babyfoon als wij...
    Fijn gevoel he de kamer af... hier ook aln af...

Lady heem goed v je. Denk goed aan jezelf!!!

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nou groeiecho was helemaal goed, kindje word nu op 1600 gram geschat. Buikje loopt een weekje voor en de rest helemaal op schema. Ga straks ff van mijn dochte opzoeken wat die was met dit termijn, dan hebben we vergelijkingsmateriaal.

Ze lag nog helemaal dwars, maar echt helemaal dwars in mijn buik, en ze kon helaas geen goede foto maken!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Joyce Fijn dat alles zo goed gaat !!
    hihi nu al dwars ;)

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Gekukkig kan ze nog genoeg draaien!

13. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Joyce: Die meiden moeten ook altijd dwarsliggen! ;)

@Be: Mooi kamertje :D

14. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bk mooie foto van je buik!

Joyce dwarse beeb gelukkig alles wel in orde verder

Be leuk kamertje, mij iets te bont gekleurd maar erg leuk alles in 1 stijl! En die kleertjes leuk zeg :)

Hier moet ik nog een kozijn schilderen en een rolgordijn ophangen en wil nog wat decoratie aan de muur dus nog niet helemaal af, maar zal tzt ook laten zien! Is leuk om van elkaar te zien vind ik hihi

ik heb vanavond alweer de laatste zwangerschapcursus les!

En alweer 32 weekjes!

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah joyce fijn dat alles goed is!!

Ik heb het gezien...bij show je kamertje! Heel lief Bee!

Suus ook al helemaal klaar? Fijn zeg!

Hier wachten we nog op knutselmateriaal om de muurversieringen mee af te maken. We gaan niet aankomend weekend aan de slag, maar het weekend erop. Hopelijk voor 1 okt volledig klaar :)

16. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, balen dat de baby niet mee wilde werken maar bleef slapen. Volgende keer beter....

@ Ikke, nou maar goed dan dat je geen kids hebt gekregen met je ex.
    Leuk he bzv. Gezellig dat je het met vrienden hebt gekeken.
    Hoe was het bij de Ikea?

@ BK, mooie buik...

@ Joyce, 93 kaartjes? :$ Wat veel...
    Fijn dat je echo goed was...

@ Be, leuke babykamer hoor... ik moet nog 1 of 2 wassen draaien en dan ga ik ook alles ordenen. Dus van mij volgen de foto's ook nog...
    Ik zie dingen die ik ook heb, zoals die Hema hydrofielluiers en hema spuugdoekjes.

@ Lady, wat lekker dat het einde nu in zicht komt. Strakjes lekker genieten van je verlof. :)

@ Maytje, een wave voor jou. Veel plezier vanavond.

Hier vanmiddag voor een CTG geweest en later goedgekeurd door de gyn.
    De bloeddruk was perfect, 115/65. Helaas wel een plusje eiwit in mijn urine. :( Dus hoop niet dat ik dat volgende week nog heb.
    De echo ging goed, ons meisje word al geschat op bijna 4 pond, om precies te zijn 1916 gram. :$ Maar volgens haar op het gemiddelde, dus niet te zwaar ivm mijn suiker gelukkig. Haar benen zijn lang. Maar mijn man en ik zijn ook boven de 1,80 dus niet gek. Toen de placenta en navelstrengmeting: dat zit weer op een mooi aantal. :D Dus ziet er heel goed uit. Was en ben daar heel blij mee, even een zorg minder. :) Oja en de baby had gisteren een drukke dag in mijn buik, en wat heeft mevrouw waarschijnlijk gedaan? Ze heeft zich helemaal gekeerd, haar hoofdje ligt nu boven en haar beentjes beneden. Dus nu kan ze lekker hard trappen tegen mijn blaas. :)

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel: Nou, ze is iig lekker actief. En je eiwit is vast volgende week weer goed.

@kaartjes: Ik denk dat ik nu ongeveer rond de 50 stuks zit. And counting! :D

18. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @echo's, fijn dat alles goed gaat!!

@Ladylola, fijn dat je straks 100% ziek gemeld staat. Geeft een stuk rust en kun je je helemaal focussen op de kleine meid.

@kaartjes, wij zitten zeker wel op 100. Beide een grote familie, dat zijn er al 70-80 en dan nog vrienden...
    Zit er aan te denken een selectie te maken en een aantal te mailen...

19. Jel

Jel Niet meer actief

Wij hebben beiden helemaal niet veel familie en sturen ook niet alle familie een kaartje. Wel ooms en tantes maar geen nichten en neven.

20. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    good evening!

weer lekker gekletst iedereen!

@echo's fijn dat het bij iedereen goed was! weer een heerlijke geruststelling! de kleintjes doen het goed!

@lady fijn dat je deze week lekker kan afbouwen en dan heerlijk kan genieten en relaxen! doen hoor meid en kan je die kleine dingetjes nog allemaal doen en heb je wat meer speling hahah

@jel balen van je eiwitten maar volgende week is het vast weer goed! ik heb nog helemaal geen urine in hoeven leveren om dat na te laten kijken is dat gek?

@juul zo zeker een grote familie! hoop kraamvisite dan hihi balen dat de kleine niet mee wilde werken en dat de uk heerlijk lag te snurken tegen je placenta je moet nog even wachten mama hahha

@maytje wave voor jou gaat lekker opschieten. we kruipen met zijn alle langzaam naar het einde toe om ons kleintje heerlijk te knuffelen.

@be leuk kamertje! ga je die muurschildering zelf maken of beamer huren of laten doen? hier komt ze morgen en hoop dat het in 1 dag lukt om de muurschilderingen te maken zo benieuwd!

@bk mooie buik leuk zo met die handen!

@ikke lekker bij de ikea geshopt ik wil eigenlijk ook nog een keertje nog wat klein spul halen zoals glazen enzo voor dalijk met de visite heb wel een hoop maar ook een hoop laten sneuvelen de afgelopen weken hahaha

@joyce fijn dat het met de kleine goed was en ook al een hoop kaartjes haha hier zo rond de 50 of 60 kaartjes ligt er nog aan wat manlief nog op wilt sturen naar zijn collega's die daar nog zijn. hoeveel kaartjes doen jullie extra bestellen? stuk of 10?

hier een productief dagje gehad. vanmorgen naar de fysio geweest bloed wezen prikken in het ziekenhuis met de woefferd naar de dierenarts een oorontsteking en ander voer een allergische reactie gehad. nog spulletjes gekregen van me broer voor de kleine van koeka super mooi! pyjama'tjes van me ouders voor de kleine en een glazen douchescherm gekocht. dus weer een hoop geld uit gegeven hahaha. nu wachten tot donderdag dan heb ik ook een groei echo dan hoop ik te zien en te horen wat het word dan ga ik nog wat leuke kleertjes voor die kleine shoppen dan ben ik helemaal klaar hahaha. zo leuk dat babyshoppen maar heel slecht voor je bankrekening haha we hebben ook een dure smaak dus ja aghh joh vanavond vroeg naar bed toe die vrouw komt morgen al vroeg en ik wil graag me benedenverdieping gaan soppen!

Deel Deze Pagina