Pcies Suus! Kan best wat hebben maar zolang ik maar weet dat t oke is En ja was vroeg he haha.. heb er zin in vandaag *toing* Ook eens lekker om zoveel energie te hebben.
Hey meiden, hier 26 weken!! WAVEEEE, voor mezelf en alle andere wavers! Wat leuk dat je je kleine nu voelt Lissa! Dat is toch wel het mooiste van een zwangerschap vind ik! (Behalve het eindresultaat dan.. hihi...) Nora, wat akelig dat je zon last hebt van wat nu bandenpijn blijkt te zijn. Maar ja, gelukkig weet je dat het niks ernstigs is! Verder ben ik het alweer kwijt... moest 8 pagina`s bijlezen.. Ik heb gisterochtend overgegeven! In de eerste 12 weken alleen misselijk geweest en dan nu de schade inhalen? Zal wel niet, misschien even een momentopname.. Daarna op het werk een behoorlijke bloedneus gehad dus gisteren was niet mijn dag! Mijn buik wordt wel steeds boller, gaat ook steeds meer omhoog. Echt gaaf! En ik voel haar super goed, net als bij Be kan ik m`n buik soms zien bewegen. Leuk! Morgen over 2 weken weer naar de man die de 20 wkn echo heeft gedaan om te kijken hoe het met de placenta gaat. Hij heeft beloofd ook wat 3D foto`s te maken dus is ook een heel klein beetje pretecho. Deze man staat bekend om de passie voor z`n werk dus ik heb wel geluk met hem! Fijne dag allemaal!
Altijd weer spannend welke tekst je hebt in je banner hebt in een nieuwe week maar papa wil niet tegen de buik praten.. Jammer...
@gewicht van de baby, het is inderdaad maar een schatting ons kindje schatten ze 844 volgens de ene site zwaarder dan gemiddeld en volgens de andere weer heel gemiddeld. Ga gewoon nog uit van een klein kindje. @bloedprikken, ben blij dat het erop zit! De laatste keer was niet zo prettig. Er was een volwassen vrouw die gilde de boel bij elkaar. Echt niet normaal lekker staat je dan met je peuter en maar zeggen nee het doet geen pijn hahaha. Zei hij zelf: Mama die vrouw doet wel een beetje gek he, want zoveel pijn doet het niet! Toen had niemand tijd om mij te prikken echt zo raar. Nee doe jij die zwangere maar nee jij. Ehh hallo sta er gewoon naast hoor! Gelukkig een jonge meid wilde mij wel prikken heel lief voor mijn zoontje. @nora86 nee wij hebben hem nog niets gegeven. Wij hebben standaard druppels in huis want hij heeft buisjes. Maar soms moeten we proberen om het oor het zelf te laten oplossen zolang hij niet heel ziek of pijn eraan heeft dan @petrea dat is leuk zeg nog wat 3d echo's! Hier een relax dagje vandaag alleen even naar de winkels en verder aantutten in huis.
@ Bloed prikken: Hier zometeen naar het ziekenhuis voor de suikertest. Ben heel benieuwd.. Ik hoop natuurlijk geen zwschapssuiker te hebben..
Petrea leuk he die bewegingen. Gister zag n collega tijdens n overleg mnd buik bewegen.... haha zo leuk.... Schiet echt op zo. Hebben jullie ook dat je soms nie kan wachten tot november??? Haha ja nora beetje wat hebben moet ook wel. Baby moet er nog uit eBay dat zak ook t nodige met Ach meebrengen
Goedemorgen. *zwaait terug naar Isis.* Veel plezier op dat kamp. Fijn dat het goed was bij de gyn. @ Lissa, s6 bij de gyn. @ Dinh, ook ik zou me niet veel aantrekken van die uitkomsten. Misschien word het gewoon een kleiner kindje, omdat jullie zelf ook niet heel groot zijn. @ Ladylola, ja hoor hier ook gelukt met koken. Dus last van hormonen? Hier soms ook, alleen uit het zich bij mij in chagrijnig doen en mopperen ipv huilen. @ Dinh, hier ook niet zo'n voorstander van bbq-en nu. Ben veel te bang dat ik per ongeluk iets rauws binnen krijg. @ Nora, wat fijn dat het weer wat beter gaat. @ Petrea, misschien kwam het overgeven wel door de warmte. Ik heb ook af en toe een vervelend gevoel in mijn maag. Maar het blijft gelukkig binnen hier... Haha hier praat de papa ook niet tegen de buik. Dat vind hij genant of zo. Hij is jammergenoeg niet het type daarvoor om dat te doen.... @ Ilona, wat genant dat er een vrouw zo zat te gillen. Die heeft vast naaldvrees of zo zeker. En wat een gedoe over wie jou wel of niet zou gaan prikken, beetje raar... @ Nathalie, s6 met de suikertest. @ Suus, ik kan ook niet wachten tot november. Van mij mocht het al wel november zijn, maar dat heeft ook met onze situatie te maken... Soms denk ik er over na en bedenk dan hoe je leven er zoveel anders uit ziet wanneer er een kindje is. En over 4 maanden veranderd ons hele leven. Daar gaan we wel vanuit tenminste, dan nu alles goed komt.... Leuke gedachtes zijn dat. Lijkt me een enorme verrijking, ook voor onze relatie. Ik denk dat mijn man een hele lieve papa zal zijn. @ Hier, ook een rustig dagje. Om 12:15 uur komt mijn man ook thuis en heeft dan weekend. Vanmiddag samen boodschappen doen en een beetje aanrommelen. Ben ook een beetje bezig in de babykamer. Aan het sorteren en aankruisen wat we allemaal hebben. Er zijn een paar dingetjes die nog gekocht moeten worden. Een wipstoel, kleerhangertjes, laken en hoeslaken en kleertjes. En wat doe je eigenlijk in de kinderwagen voor bekleding? Heb je daar speciale lakentjes voor? Er zit al wel een deken bij. Hoe doen jullie dat?
@nathalie succes met de test! @ilona beetje raar hoor met dat bloedprikken! Wnneer krijg je de uitslag? @petrea wow 26 weken! Wave!!! En hier ook een papa die niet tegen de buik wil praten..... Ik heb nu regelmatif dat ik bijna moet overgeven, maar dat is bij bepaalde dingen. Als ik moet hoesten of bij t tandenpoetsen, maar gelukkig nog niet echt. Hopelijk was het voor jou ook maar 1 keer! @suus bijna weekend!! Heerlijk!! Hier is dochtelief opgehaald, nu ff de was doen, pauze, badkamer poetsen, en de rest van de dag pauze!!
@jel wij maakte de wandelwagen het zelfde op als het bedje, dus met lakentje en dekentje. Volgens mij gebruikte wij gewoon wieglakentjes en dekentjes maar weet t ff ni meer zeker. En omdat ze ok in de wintegeboren worden is t natuurlijk wel heel belangrijk, onze dochter is van augustus dus moet ff zelf ook nog kijken of t warm genoeg is.
MoRNiNG ? @Nora fijn om te weten dat t niks ernstigs is. @Suus83 jamjam bbq'en hebben wij nog niet gedaan.. zou ik ook wel willen. Haha. @Hier 25 weken wave ! vanmiddag richting mn zus in a'dam gezellie Gisteravond nog wezen nachtvissen , en toen zagen we een heel lief egeltje hihi.
Spannend Petrea en wat leuk dat er ook even op 3D gespiekt word. Is toch erg mooi om te zien.. twijfel heel erg of ik t doe of niet denk t wel.. Nathalie succes strakkies. Suus ik moest wel lachen om je berichtje, ebay?? Zit zeker op je foon hehe xD In de wagen gebruikte ik indd ook wiegspulletjes had maar 1 dekentje en geloof 2 lakentjes en dat was voldoende. Heb de wagenbak niet extreem veel gebruikt omdat de cosi toch handiger is als je weg gaat (met de auto dan natuurlijk) Net even de vriezer ontdooit en de koelkast uitgemest, lekker schoon en leeg dalijk maar boodschappies doen om alles aan te vullen. Dat vind ik dan wel altijd weer leuk. Heb ook zwaar de neiging om weer te gaan babyshoppen maar moet me echt even inhouden, tis zo leeeuk..
Maar als het met wieglakentjes kan dan kan het ook met gewone lakentjes toch? Dus dan ga ik daar niet speciaal wat voor aanschaffen. En een molton, is dat ook handig voor in de kinderwagen voor als ze spuugt? Anders krijg je zulke vieze vlekken op het matras.
Hihihi Be engentjes?? Hier net de afspraak gemaakt voor 3d echo!!! 22 augustus is de dag!! Ben ik precies 27 weken!
In een maxicosi mag een baby trouwens toch niet langer als 2 uur achtereen liggen? Of zijn die regels inmiddels weer veranderd? Af en toe is mijn hoofd net een vergiet, hebben jullie daar ook last van? Ik vergeet al een paar keer, gisteren en vandaag, insuline te spuiten terwijl dat wel belangrijk is. Het ligt in het zicht op het aanrecht en ik vergeet het gewoon. Dom!
Jel de regels van de autostoeltjes zijn nog t zelfde, ik zou ook zeker ni langer dan twee uur doen. Als ik echt iets moet onthouden plak ik van die plakbriefjes op de koelkast en op de tussendeur naar buiten, dan zie ik t regelmatig. Maar vergeet ook echt heel veel, vaak kan ik ook niet op woorden komen net zoals hoe die plakbriefjes nu heten
Klopt idd hoor 2 uur max. Soms ging ik daar wel ns overheen maar dat was niet heel vaak. Zorgde altijd dat ik iets bij had om hem in te leggen of op (boxkleed / willige mensen die even willen knuffelen ) Je kan ook normale lakentjes pakken ja maar dan heb je zon overlap die je weg moet stoppen vond ik lastig.
Jel onder het hoofdje hadden we altijd een hydrofiele luier liggen, eigenlijk overal waar ze lag. Makkelijk te verschonen en veel op voorraad en makelijk te wassen! En ledikantlakentje kan ook maar is wel erg groot waardoor dan t matrajse iets omhoog komt zeg maar omdat er zoveel onder ligt. Wij hebben de eerste weken een wiegje op onze kamer dus we hadden die dingen toch al in huis.
@jel hahaha denk dat ze wel naaldenangst had ja tenminste dat mag ik dan hopen Bij onze kinderwagen zit al een deken etc maar mijn zus maakt er ook eentje speciaal voor ons en wij gebruikte bij onze eerste ook gewoon wiegdekentjes en lakentjes. Trouwens bij de zeeman hadden ze schattige kledinghangertjes ik ga zo eens kijken of ik die kan scoren @joyce86 ik denk dat ik wel gebeld word als de uitslag niet goed is heb pas 9 augustus een afspraak dus als ik niets hoor is het goed Succes met de poets! Hier helaas te weinig puf/ teveel pijn om veel te doen hahaha dus als iemand nog energie/nesteldrang over heeft
Maar stel je voor dat we straks met de baby naar mijn familie rijden die minimaal 3 uur rijden verderop woont, hoe doen we dat dan met de lange autorit in de maxicosi? Je houd dan natuurlijk wel pauze onderweg voor bijvoorbeeld borstvoeding of luier verschonen.... Die plakbriefjes vraag ik me af of ik het dan niet meer vergeet. Het word dan zo normaal dat die briefjes er hangen, dat ik er niet meer op let wat er op staat. Voel me zo dom dat ik het steeds vergeet... Een hydrofielluier is inderdaad een goed idee. Qua laken moeten we dan nog maar even kijken. Misschien toch maar wat kleiners kopen dan.