November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Nichten en neven had ik niet eens aan gedacht. Haha misschien dat ik die wel doe, we bestellen er 100 dus heb er over.

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hier ook geen neven of nichten, maar wel veel collega's en vrienden en grote familie verder.
    Maar vooral mijn vriend is zo van ja als ik die stuur dan moet die ook.......

3. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb weer bjgelezen, maar ik geloof niet dat er veel is blijven hangen.

@bejaardenclub, ik meld me aan. De eerste dagen werken bielen vies tegen en dan ook nog een druk weekend daarna. Ik geloof dat ik alweer aan vakantie toe ben.

@lady, goed dat je ziek gemeld bent. Zoals je leidinggevende al zei, het is een wonder dat je het zolang hebt volgehouden.

@groeiecho, het kindje groeit goed, maar min placenta ligt nog niet helemaal ver genoeg van de opening. Met 36 weken krijg ik nog een echo en de verwachting is dat het dan wel goed ligt. Toch woensdag maar eens navragen wat er gebeurt als het dan nog niet goed ligt.

@geboortekaartjes, ik geloof dat wij er een stuk of 70 nodig hebben.

@jindster, ik heb ook nog geen urine in hoeven leveren. Vorige zwangerschap wel een paar keer, maar alleen toen de bloeddruk omhoog schoot.

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Mijn nichten en neven zitten er niet bij. Bij mijn vriend zijn de meesten nog te klein en wonen dus thuis. Als ik zo snel ff tel zijn er 3 of 4 nichten/neven die op de lijst staan. Daar hebben we ook een dusdanige band mee dat we ze een kaartje sturen.

Bedacht dat ik gewoon 100 bestel. Vind het allemaal duur genoeg, zeker bij bepaalde kaartjes. Of ik bestel goedkope kaartjes dat iedereen een krijgt. Maar de meesten zullen het toch bij het oud papier gooien na een poosje. Zonde eigenlijk, dus die kunnen ook wel een mail krijgen.
    Weet ik veel. Hoe meer ik erover nadenk hoe meer opties er zijn. Ik heb het er wel over met mijn vriend nog.

5. snowbird

snowbird Actief lid

4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

hier ff een ego berichtje.. red het nu gewoon echt niet om bij te lezen. Hier nog steeds druk met de voorbereidingen voor de bruiloft, al zijn het nu nog de puntjes op de i. Woensdag gaan we dus trouwen en donderdag vertrekken we naar de kust, een paar daagjes weg met z'n 2tjes.. eh 3 tjes hihi.

Dus hoop dat ik na het weekend eindelijk wat meer tijd heb om hier vaker te komen!

6. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Spannend Snowbird. De grote dag al.heel dichtbij...

Heel veel plezier/succes nog met de laatste voorbereidingen en een super mooie dag toegewenst!!

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Spannend snow! Vast een hele mooie dag gewenst!! :D

Ik bedenk met net, vorige zwangerschap trouwde ik met 34 weken. Moet ik me nu toch niet bedenken! Kan amper lopen en als ik lang sta of zit heb ik pijn van het duwen van beebje zijn kontje of voeten.

Nu red mijn vakantie kijken op uitzending gemist. :D

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Snow hele fijne dag gewenst voor woensdag! En ff lekker weer uitrusten daarna!

@juliaaa ja duur allemaal he! Meer dan 100 wordent hier ook echt niet!

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Eigenlijk belachelijk he? Een stukje karton wat zoveel moet kosten. Maar ze zijn zo verdomd schattig! :D vooral die 3d kaarten zijn gaaf maar vind ze onbetaalbaar. En inderdaad, wat iemand net al zei, de meesten gooien ze uiteindelijk toch weg.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo ff heel snel reageren voordat ik het bed induik..

Bij de Ikea heb ik 4 pan onderzetters gekocht en nog wat kleerhangers.. hihi... ikzelf hoefde eigenlijk niks te hebben.

Kaartjes, hier bestellen we er ook 100.. Dus we hebben er ook wel over.. en hier eigenlijk geen neven en nichten die kaartjes krijgen op 2 na...

Fijn dat de echo's goed waren bij iedereen.

Jel, dan heeft die kleine meid zich echt uitgeleefd in je buik. En met die eiwitten komt het wel goed.

Snow, fijne dag woensdag!

Nu ff vergeten hoe en wat.. ben ook wel wat moe.. en moet gigantisch plassen.. hihi.. tot snel dames!

11. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ff bijgelezen , was op verjaardag ..

@geboortekaartjes, wij bestellen er ook 100 vind het al
    Zo duur .. En ML is ook zo iemand van "als je die stuurt moet
    Je die ook sturen ".

@snow spannend meis !! Ik weet nog hoe zenuwachtig ik was haha
    Maar t word vast een super dag !
    Suc6 met de laatste voorbereidingen !

@Jindster hier nu een paar keer mn urine moeten inleveren bij de
    Vk.. Maar ook niet elke keer..

En de muurschildering laten we doen :) ben zelf
    Niet zo crea
    ;)
    @hier heb de hele avond alweer last van harde buiken..
    Kon op die verjaardag niet echt lekker zitten..
    En nu in bed binnen 3 kwartier ookal 5 gehad ..
    Waarvan sommige met wat steekjes en gevoelige pijn..
    Maar niet helse pijn ofzo..
    Hoop dat t gauw afzakt ...Want door die harde buiken voel
    Ik die kleine ook een stuk minder

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @be, vervelend. Weet je hoe het komt?

Ben weer onderweg naar Schiphol, werken. Geween zin

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Be, wat vervelend van die harde buiken zeg. Hopelijk heb je er nu geen last meer van?

Julia, werk ze!

Jindster, hier ook nog nooit urine in hoeven te leveren. Dit zal ik alleen moeten doen als blijkt dat mijn bloeddruk te hoog is.

Hier, alweer wakker.. of nou ja..wakker... ben echt super moe. Maar heb de hele nacht niet geslapen. Ik heb gigantische last van mijn rug... en dat straalt weer naar mijn buik. Vanmorgen voordat vl ging werken heeft ie nog even gemasseerd... hielp niet echt maar was wel fijn. Daarna maar in bad gaan liggen... en toen nog even de was gedaan. dus ben al geruime tijd op. Heb echt overal pijn en het slapen wordt elke keer minder... Ik ben echt toe aan een lange massage volgens mij.. toch maar eens voor gaan kijken.. wat kun je je beroerd voelen he als je pijn hebt enzo... ik heb echt een hele hoge pijn grens, maar dit is echt niet fijn!

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hopelijk voel je je beter be!

Juliaa: ff volhouden nog! Werkse :D

Ikke: Zo'n massage is misschien net wat je nodig hebt. Hopelijk ga je hier niet elke nacht last van hebben.

Hier: Aaaah heb mn buik ingestuurd voor buik van de maand. Alle fotoshoot foto's zijn nu binnen, ze zijn zo gaaf geworden! Zal er een aantal op FB zetten. :D

15. Jel

Jel Niet meer actief

Goeiesmorgens!

@ Jindster, ja ik vind het best wel gek dat jij nog geen urine in hebt hoeven leveren. Als ik jou was zou ik er wel even naar vragen wat de reden daarvan is. Het is geloof ik wel echt iets belangrijks wat ze checken. Ik lever het elke week in, en heb gister mijn plasje gepleegd in het zkh in een potje, was het vergeten thuis...
    Ik las op internet dat je ook zwangerschapsvergiftiging kan hebben zonder hoge bloeddruk.
    Moest de hond daarom overgeven, omdat hij een allergische reactie had op voer?

@ Joyce, stuur jij alle collega's individueel een kaart? Wij kiezen er voor om gewoon 1 kaartje naar het werk te sturen waar alle collega's hem dan kunnen bekijken. Dus dat scheelt ook weer. Mijn man heeft we 30/ 35 collega's en ik ook wel een stuk of 14.

Doen jullie eigenlijk ook nog aan kerstkaartjes in december? Ik vind het allemaal wel duur worden dan hoor, vraag me dan af of ik er nog wel zin in heb om ze dan te versturen.

@ Snowbird, aaah morgen is de dag. Ik wens jullie een hele mooie onvergetelijke dag toe en veel plezier op jullie huwelijksreis.

@ BK, ik gooi geboortekaartjes die ik krijg nooit weg. Die plak ik in een plakboek, leuk om later nog eens door te bladeren, wie er door de jaren heen geboren werd.
    Ik stuur geen buikfoto op naar buik vd maand, denk toch niet dat ik win. Misschien straks wel een babyfoto naar baby van de maand. Wel leuk zeg...

@ Ikke, lekker geshopt dus bij Ikea. En ja de kleine heeft zich idd uitgeleefd. Ze was ook zo druk zondag. :) Wat vervelend van je rugpijn, hopelijk gaat dat snel weer beter.

@ Be, ja herkenbaar, ik heb ook dat je door die harde buiken de kleine niet voelt. Ik kan wel alles goed voelen, de lichaamsdelen van de babydan, maar vaak beweegt ze niet tijdens een harde buik. Maar ik heb ze ook niet zo vaak.

Zo eens even stofzuigen en dweilen (eigenlijk geen zin in) en douchen en vanmiddag gezellig bij iemand op de thee. Voor de eerste keer. Ik kende haar alleen van gezicht en een poosje geleden vroeg ze me of ik het gezellig vond om wat te komen drinken, dus leuk!

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Jel; Niet geschoten is altijd mis. Misschien win ik ook niet, ach ja. Ik bewaar de kaartjes van goede vrienden wel, niet allemaal want zou niet weten waar ik ze moet laten haha.

Net foto's op FB gezet, heb ze zelf bewerkt. Ben alleen niet zeker over de donkerste maar kreeg de achtergrond niet zoals ik wou. Ben er een beetje uit, uit het foto bewerken merk ik!

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Werkse juliaaa!

Ikke wat vervelend dat zon pijn hebt! Slaap je al met een voedingskussen? Bij mij helpt dat exht heel erg goed!

Bk echt super mooie foto's! Kunnen we dan ook ergens oo je stemmen?

Vandaag word niet zon goede dag, nu al veel pijn in mijn stuit terwijl ik toch heerlijk rustig heb geslapen! En vanmorgen ook al een aantal harde buiken gehad!
    En bijna 30 weken! En over drie weken alweer een echo, hier nu om de drie weken een echo. En dan naar de gyn, ben benieuwd of je daar elke afspraak een echo krijgt?

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning.

@ikke t zakte rond een uur of half 2 weg..
    En het trekkende gevoel in mn liezen en Zij ook..
    Denk dat het ook mn banden zijn hoor ..Dat me
    Buik nu nog even een groeiepurt maakt
    Ofzo

@hier vandaag ga ik lekker lui doen ;)

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Joyce; ja zal denk ik volgende maand zijn, laat ik dan wel weten haha :D En dank je. :D

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik heb ook nog geen plasje in geleverd, zal er volgende keer eens naar vragen.

@jel ja alle collega's krijgen er individueel 1. Ik werk in de thuiszorg dus ik en mijn collega's komen heel weinig op kantoor, en mijn vriend werkt in een behoorlijk groot bedrijf met personeel onder hem die ook in de buitendienst werken en die dus ook eigenlijk niet op kantoor komen. Dus ja als we t buitenpersoneel er een sturen dan binnen personeel ook volgens vl ;)
    Ach ik had op 100 kaarten gerekend dus doen we dat maar gewoon, vorige x ook rond de 100 kaarten.
    En kerstkaarten doe ik al nooit dus nu ook niet.

Veel theeplezier!

Deel Deze Pagina