Ben de helft alweer vergeten.. Moet volgende keer echt met een kladblok gaan zitten lezen... Hier placenta achter, dus dat is niet de reden dat ik mijn ukkie minder voel.. Geen idee wat het wel is.. hebn ook geen harde buiken ofzo.. Ik voel hem echt maar heel af en toe, maar wordt vast wel mneer als ie iets groter is, althans daar vertrouwens we op.. Zolang hij het maar goed doet.. Tja zowel VL als ik hebben een kleine familie, dus lekker weinig kaarten, maar ik weet wel dat deze kaarten met liefde bewaard worden.. Vanavond mijn eerste zwangerschapscursus.. ben benieuwd... Vandaag en morgen lekker thuiswerken.. rustig aan.. Wel balen dat VL ook thuis is, want alleen thuis is altijd beter als je moet werken... tss vond hij maar een baan... Oja we hebben een weekendje weg gebeoekt.. We gaan het laatste weekend van september lekker naar Terschelling. Nog ff uitwaaien voor de storm losbarst... HEERLIJK... X Lissa
@lissa Veel plezier vanavond met de Cursus ! En heerlijk nog een weekendje weg !, daar Snak ik eigenlijk ook wel naar haha
Jel, kerskaarten doen wij alleen naar een paar mensen. Ik vind dat zo'n onzin.... een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar... ja dat weet iedereen toch wel waar we mee bevriend zijn enzo, dat we hun dat wensen... dan gaan we toch niks anders wensen??????? Och ja... ik heb er nog van vorig jaar liggen...ik zal die opmaken en dat was het wel.. hihi... Vind het wel altijd leuk om ze te krijgen daar niet van, maar ja..zonder kertskaarten toch even goede vrienden??? Geboortekaartjes, wij sturen de collega's van vl wel individueel maar mijn collega's niet. Verder gooien wij de geboortekaartjes ook nooit weg. Ook hier worden ze ingeplakt in een plakboek. Vind dat zo leuk. Evenals de trouwkaarten en bijzondere kaarten.. de rest wordt weggegooid. Joyce, ik slaap met een gewoon kussen. Die leg ik achter in mijn rug. Eerst werkte dat prima maar nu dus niet. Als ik gewoon zit heb ik nog wel eens wat steken richting mijn zij/rug om het zo maar te zeggen. Met liggen is het echt niet vol te houden. Over een kwartier moet ik aanrijden. Heb heel lang getwijfeld of ik wel zal gaan lunchen, maar vind dat wel altijd gezellig. Gewoon even de pijn verbijten en daarna niks meer doen. Hoop echt niet dat ik er veel last van krijg. Donderdag naar het zh voor een echo en gesprekje met de gyn. Dan zal ik ook wel aangeven dat ik zo'n last heb van rug/zij en buik. Ook moet ik zeggen dat ik me af en toe met vlagen misselijk voel. Vandaag wel heel erg. Heb 30 minuten over 1 snee brood gedaan. Bah bah.. ben benieuwd dalijk het lunchen..hihi... Lissa, veel plezier vnvd met de cursus! En heerlijk zeg een weekendje weg aan het einde van de maand. Dat zou ook ik wel willen maar ja.. komt er niet meer van. Bk, als je bij de maand oktober komt zal ik op je stemmen! Jel, mocht je je foto ook insturen, dan zal ik ook op jou stemmen... Niet geschoten is altijd mis idd.. ik stuur niks in..
Tja weekendje weg wilde we al langer, of eigenlijk een weekje, maar nu VL geen baan meer heeft wordt het een weekendje.. Ook heerlijk en tja op de eilanden heb je eigenlijk altijd mooi weer. het regent daar nooit lang. Ik heb trouwens nog een groupon bon liggen voor een fotoshoot met 2 personen. Ga die ook eind deze maand laten doen.. Nu al zin in... X Lissa
En als je t kussen tussen je knieeen legt, of er met een been op gaat liggen zeg maar? Zo lig ik het lekkerst.
goeiemorgen! Be wat evrveledn dat je zo last hebt van harde buiken! doe maar lekekr rustig aan!! Julia werk ze!! Urine moets ik vanaf week 28 ofzo mee nemen, alleen ik was het de tweede keer evrgeten maar neem het volgende week wel weer mee Jel kerstkaarten versturen wij niet, ik vind dat een beetje onzin. Alleen het eerste jaar dat wij samenwoonden stuurden wij ze, haha Ikke vervelend van je rugpijn!!! Leuk dat er meiden mee doen emt de buik van de maand, als jullie er bij zijn geef ff een seintje dan zal ik uiteraard stemmen! Lissa wat heerlijk dat jullie er nog even tussen uit gaan! Vriendlief wil eigenlijk ook nog een anchtje emt me weg, vond ik zo lief, nu houden we vakantieveilingen in de gaten, maar als we niet iets goedkoops kunnen krijgen doen we t niet Over je kleintje weinig voelen, mijn kind is ook erg rustig, maar wat ik nu wel eens doe is met een lampje op mn buik schijnen smorgens, als het nog donker is in de slaapkamer, ze reageeert er altijd op! Als ik me zorgen maak omdat ik haar weinig heb gevoeld is dit wel een fijne geruststelling. Dan beweegt mn buik altijd namelijk! Geboortekaartjes, ik meot nog bezig met de lijst WIE er allemaal een kaart krijgen, dan nog alle adressen verzamlen, dan nog alles intypen en dan uitzoeken hoe ik dat op etiketten geprint krijg. Lijkt me zon BOOOORRING klusje dat ik er nog geen zin aan heb gehad haha
Net met zoonlief naar de intratuin geweest. Die zit hier om de hoek en hij vindt het minstens net zo leuk als naar de dierentuin . @kerstkaartjes, ik stuur die elk jaar wel wat, maar lang niet zoveel als geboortekaartjes. Bij de geboortekaartjes stuur ik bv ook wat tantes van min vader, omdat ik weet dat ze dat erg op prijs stellen (en een cadeautje sturen ). @maytje, ik heb een lijst met namen gemaakt en vriendlief de adressen erbij laten zoeken . @lissa, lekker nog een weekendje weg! @bk, laat maar weten wanneer we mogen stemmen (al mag je geloof ik, niet oproepen om te stemmen) @ikke, vervelend van je rugpijn. @snowbird, heel veel plezier morgen!
Lissa veel plezier. Is wel leuk hoor!!! Be wat vervelend v d harde buiken. Miss toch te veel gedaan? Ik krijg t bij te actief gedrag....
Bk mooie foto op fb zeg!!!! Kaartjes hier 60 meer dan voldoende...... ik vind t best prijzig hoor die kaartjes maar ga nie beknibbelen op aantallen....
@ Bk, ach ja is toch leuk om aan mee te doen... Leuk hoor je foto's op fb. Leuk met die blauwe muisjes ook. @ Lissa, een tip: als je twee vensters opent met dit topic, dan kun je in de ene alles lezen en in de andere reageren. Dan hoef je ook niets op kladblok te zetten. Veel plezier vanavond en wat heerlijk, een weekendje weg. @ Ikke, dat is ook zo, tuurlijk wens je het iedereen toe, ook zonder kaarten. Maar voel me altijd zo lullig als iemand moeite doet om mij een mooie kaart te sturen en je stuurt niks terug. Maar ik zou het wel op fb aan kunnen kondigen dat we dan niet aan kaarten doen. Dan zal de boodschap duidelijk zijn. Ik plak ook alles in plakboeken, ook rouwkaarten en andere dingen die ik niet weg wil gooien. Alvast bedankt dat je dan wil stemmen. Eerst maar eens ons kindje krijgen dan zie ik wel weer verder. @ Maytje, ik vond dat echt een leuk klusje, die etiketten invullen voor de kaartjes. Hier zo even eten en dan weg.
ja maar het is bij mij meer dat ik denk ik meot nog zoveel eerst doen voordat ik kan gaan typen Je hangt er zo tegen aan zeg maar Ga nu eerst weer wat lakentjes en luiers strijken voor die kleine haha, vind ik veel leuker haha Veel pleizer vanmiddag Jel
Maytje, dankje! Even een vraagje he? Hebben jullie al bericht van de Blije Doos van Prenatal? Ik hoorde dat je in maand 7 van de zw.schap een mail krijgt met een uitnodiging maar heb er nog niks over gehoord...
Ik heb de blije doos al en hele poos geleden opgehaad.. Ik denk al bij 4 of 5 maand.. Misschien even een mailtje sturen? Ik heb dan van kruidvat nog weer niks gehoord
die van kruidvat heb ik gisteren binnen gehad, en die van de blije doos heb ik al een hele poos terug opgehaald. Ik zou idd even mailen ofzo, jel! Die van Kruidvat stelt niet echt veel voor, al is een pak luiers altijd welkom. @Siep: Technisch gezien heb ik het nog niet gevraagd haha. Ik zet het tzt wel in mijnhandtekening Hier net naar scapino geweest omdat caitlins nieuwe schoen ineens begon te vervellen :S Nu leuke nieuwe schoen voor de winter. zegt ie, hij past maar je moet m niet voor op de groei kopen. Euh nee, want volgende winter is ze waarschijnlijk al 2 maten gegroeid dus dat heeft totaal geen zin haha. Daarna Jumbo boodschapjes en wat denk je... bijna geen steken! Heel even maar, na de scapino. Pfff.
blije doos en kruidvat allebei nog niet gezien hier.. maar ok ik loop 4 weken achter op sommigen van jullie.. bk rustig aan he? X
Blije doos al binnen. Vorige week kruidvat ook de gratis producten binnen. En v d etos ook al binnen.is jouw melding wel goed binnen dan. Krijg je dat tijdschrift wel dan Jel??
Hola, Wauwww hier geslapen van 22.00 tot 9u!!!! Wel 2 x wakker geweest, maar volgens mij had ik het nodig Bk leuk dat je mee gaat doen. Wist geen eens van die contest haha. Nou let me know! Lissa fijn dat je nog een weekendje weg gaat. Lekker doen! Jel goed te horen dat alles ok is met jullie meisje. Alleen maar fijn goed nieuws! Bee hoe kan dat die harde buiken? Ik weet dat jonge moeders wel regelmatig andere zwangerschappen hebben dan wat oudere moeders. Kan het daarmee te maken hebben? Want je neemt volgens mij wel voldoende rust toch? Misschien een idee te vragen of het daarmee te maken kan hebben? Ik heb gehoord, dat van jonge meiden hun lichaam nog vrij strak is. Tis natuurlijk gek, terwijl je ligt, dat je lichaam steeds harde buiken geeft. Snoooowwwwwwwww fijne dag morgen!!!!! lekker genieten en ook ontspannen he!!! Zo ff broodje eten en dan boodschappen doen!
@blije doos hier ook al een hele poos terug gehaald.. @lady ja daarom Vind ik het ook zo vreemd , zeker omdat ik al zoveel rust heb. Misschien kan het idd daar aan liggen .. Maar ik had hier voor niet zn strak lichaam hoor haha .. Maar tis in iedergeval super vervelend ..heb ook onwijs laat van me rug, liezen en de zijkanten van me buik. Voelt echt beurs zegmaar De kleine beweegt wel gewoon dus dat Scheelt .. Morgen moet ik naar de vk , wel is waar een andere omdat mijne op vakantie is .. Maar dan ga ik het wel aangeven Want zoveel harde buiken in rust , en meestal als ik wil Gaan slapen lijkt me niet echt goed , of tenminste miss heeft zij er een verklaring voor .
Goed dat je het gaat vragen. Tis natuurlijk vervelend voor jou. Zij heeft er gelukkig geen last van, maar zou vervelend zijn als het een signaal is van vroeggeboorte. Haha nou anders ben je nu perfect in proportie Maar strak in de zin van. Van binnen is alles nog niet al te flexibel. Het gaat voorlopig nog niet rimpelen, zeg maar Zal hopelijk allemaal meevallen, maar goed dat je alert bent toch.