@lady oh zo bedoel je , haha hoop idd dat al Aan t rimpelen is allemaal En idd beter het zekere voor t onzekere zeg ik altijd maar.
Haha nog ff wachten met rimpelen Be! Pff mijn eerste zit al op mijn voorhoofd hoor en de rest verlept ook al aardig. Dus wees nog ff blij met je strakke pakkie Ben toe aan een mommy make-over als wij met onze dame goed uit het ziekenhuis komen. Ik Zei al tegen ML. Ik ga weer flink sporten en lijnen, ik wil een booty lift en een booby lift....doe er dan ook maar wat injectables bij. Hij; ja is goed schat, doe je ook een cuppy groter? hahaha nee hoor. Hij vindt het nergens op slaan. Beetje zelfspot houdt je nuchter
haha cuppy groter... hmm hier liever een cuppy kleiner hahaha... eerst maar eens zien wat ik over hou na de bevalling...
als de kleine hier geboren is , ga ik ook weer aan de zumba dansen en hip-hop.. moet wel weer beetje in vorm komen dan
Hooi! Wij zijn ook weer terug in t land.. niet bijgelezen natuurlijk dus ik haak hier weer even in! Vakantie was tja.. dubbel.. t land is prachtig maar t was niet echt een kindvriendelijke accomodatie/plek. Dus veel vermaak moeten zoeken echt. Daarbij slechte bedden dus ben gesloopt nu. Behalve dat heb ik gelukkig een heel erg makkelijk jongetje, dat genoegen neemt met erg weinig en heeft hij t dus wel geweldig gehad Doet al veel goed. NU even bijkomen en natuurlijk ben ik dan weer gewoon van de partij! Oja en voor ons is natuurlijk ook t laatste trimester gestart nu, als een van de laatsten op de lijst! Wieeeh
Nora welkom thuis! Wat flauw dat je niet even alles terug leest Nou mijn buik is echt erg! Met carnaval hoef ik niet meer verkleed als panter! Echt ookal zou ik zoooooo'n mooi lijntje hebben ik kan echt nooit meer een bikini aan..... Nog meer al lekkere strepen op de buik?
Wat raar dat jullie de blije doos al binnen hebben, ik heb er inderdaad maar ff een mailtje achteraan gestuurd. Ik wacht er eigenlijk op, ook omdat we nog 1 dingetje van prenatal nodig hebben, maar het is wel een half uur rijden vanaf hier, vandaar... De kruidvattas heb ik wel binnen sinds vorige week of zo. @ Suus, ja ik krijg het tijdschrift wel. Die harde buiken horen er volgens mij gewoon bij hoor, het zijn eigenlijk gewoon oefenweeen, dus om voor te bereiden op de bevalling. Als je het niet vaak hebt kan het volgens mij niet veel kwaad hoor... @ Nora, welkom terug. Wat gaat zo'n weekje snel. @ Joyce, hier vallen de strepen op de buik mee. Had het bij mijn *dochter meer naar mijn idee... Wel een beetje hoor, maar in parelmoerkleur.
Hier nog geen streep van de zwschap gelukkig! Smeer me nu ook goed in. Nog 8 weken volhouden. Het word nu echt zwaar. Ben nog steeds veel moe.
Welkom terug nora! @jel; heb je het mailtje niet in je spambox staan ofzo? Soms gebeurd dat weleens. @oefenweeen; braxton hicks noemen ze dat toch? @strepen; op die fotos viel het me op dat ik er rechts best een aantal heb. Was me niet opgevallen.
Moehoeoeo hier nog 1 nath! Mooie foto bk op fb! Heel lief! Geen strepen hier. Zullen er ook niet komen, zit niet in de fam. Wel vervelend dat je er zoveel hebt Joyce. Harde buiken mag, maar moet niet blijven toenemen en pijn gaan doen. Dan moet je idd direct bellen. Ik denk alleen als je nu al veel harde buiken hebt zonder aanleiding, lijkt het me wel gek. Jou niet jel? Nora welkom terug. Fijn dat het genieten was, jammer van de acco. Nu lekker in je eigen bedje! Hier heb je geen drastische dingen gemist, behalve dat we een bejaardenclub worden Welkom in het derde trimester zeggen we allemaal Blij blij blij :-D
Haha ja flauw he, effe een paar pagina's... Blije doos had ik ook al binnen kon m tot eind aug ophalen. En ook is mn kraampakket binnen gekomen. Door al die lappen die erin zitten kreeg ik toch ff een kriebelgevoel haha.. Heet idd braxton hicks, klinkt grappiger in t engels.
Nora welkom terug.. Strepen op mijn buik.. geen last van.. ennuh ik heb nooit een mooie buik gehad maar wel een bikini hoor.. I DON"T CARE. ik smeer me suf, dus hoop dat het me ook bespaard blijft.. ik heb lekker net ff anderhalf uur geslapen ZO LEKKER.. Ik slaap trouwens nooit langer dan anderhalf uur, dan wordt ik wakker.. heel vreemd.. voor mijn zwangerschap kon ik of 2 uur of een uurtje slapen. nu niet..echt anderhalf uur. eerder word ik niet wakker en langer doei k niet.. Vreemd lichaam zo eigenlijk... Mijn bekken willen vandaag niet echt en zijn pijnlijk.. Straks dus die cursus heb er wel zin in.. X Lissa
@nora Welkom back !!! @moeheid jaa pff hier net ook weer uurtje gelegen .. @bk zag de fotos op facebook echt heel mooi en leuk gedaan ! Wat gaan jullie eten vandaag ?
Hier al gegeten, op dinsdag gaat vl altijd nog ff werken savond dus eten we om 17.00 uur al, bloemkool, kip en krieltjes uit de oven. Ik heb echt dat ik zo rond t avond eten helmaal geen honger heb, er past gewoon niks meer bij! Ik kan ook niet meer voorover zitten om te eten zeg maar, dat is sinds giste in een keer. En dan savond rond negen uur heb ik weer honger!
Bloemkool met aardappel. runderburgers en een kaassausje.. staat nu op.. ennuh joyce dan voorover zitten kan ik ook niet.. Ik moet echt aan de grote tafel eten.. geen maaltijden voor de tv meer...
Voorover zitten gaat hier ook moeizamer :-O Was vandaag in de winkel. Moest mijn boodschappen afrekenen. Zei de cassiere; ik zal de boodschappen beter aanreiken, want volgens mij moet je niet lang meer. Uhmm...nee idd. Thx Officieel nog 9 weken, maar ja tis nu wel echt duidelijk dat ik flink zwanger ben! Zie ook steeds vaker die koppies naar mijn buik kijken. Dit was vorige week! oooooh ik jok, dit was 22 augustus En de tweede is van net ff kijken..
Wauw prachrig ladylola!! Ik heb echt een minibuik maar strepen alsof ik zwanger ben van een 5ling.. Echt zo achterlijk.. Echt niet leuk vind mezelf dan ook echt niet mooi zwanger.. Best jammer maarja. Een mooie bolle buik heb ik dus niet maar wel die lelijke strepen en veel ook. Dacht altijd dat je mooi werd van zwanger zijn maar ik wordt er gewoon lelijk van. Wij hebben rode kool gegeten met een lekker gehaktballetje