Joyce, ik probeer al vaak met 1 been op het kussen te liggen als ik andersom lig... soms heb ik het kussen in mijn rugg maar zo lig ik niet het allerprettigst... och ja.. misschien komt het wel doordat ik heel veel heb gelopen door de Ikea... hopelijk heb ik er vannacht minder last van en anders pak ik er nog wel een voedingskussen bij... Hier ook strepen op de buik... kleine streepjes.. hoop dat die nog wegtrekken. Toen ik dikker was had ik ook van die striemen.. Nadat ik weer dun was, zag je ze niet meer. Komt niet vaak voor dat ze dan niet meer zichtbaar zijn.. hoop dat mijn lichaam er nu hetzelfde over denkt.. Ik smeer wel echt een goeie moet ik zeggen, maar helpt niet... Siep dat is slim idd dat je dan ook nog kado's krijgt..haha... Altijd leuk he.. En wat leuk met je zoon naar de intratuin.. is ook nog goedkoper als de dierentuin ( mits je niet teveel koopt natuurlijk ) haha.. maar dat zijn de dingen die je dan nodig hebt he... Stemmen, neej je mag dat idd niet oproepen, maar we hebben fb hihi.... Jel, ik doe dat ook altijd met 2 vensters openen..is veel makkelijker typen. En je hoeft niet alles te onthouden.. heel fijn Hier de blije doos al voor de 20 weken.... dus ik zou ff bellen... Enne.. hier ook nog niks gehoord van de kruidvat.. Komt vanzelf.. hoop ik.. hihi.. Lady, haha... jij bent soms echt erg. Nu met je rimpels. Wel vervelend als je al een rimpel hebt... ik alleen als ik heeeeeeel hard frons... hihi.. verder gelukkig nog niet en ik hoop dat dat nog heel lang duurt Mooie buik meid! En hier ook steeds meer gezichten richting mijn buik... straks in de winkel dacht iemand dat ik nog tot december moest. Vond mijn buik echt niet veel voor een tweeling.. nou uhm... volgende maand is het zover.. hihi.. idd officieel nog 9 weken maar dat zeg ik er niet bij.. haha.. Nora, welkom terug! En waarom lees je niet alles bij??????? Flauw hoor Haha.. neej leuk dat je er weer bent..en haak hier maar lekker in. Verder wel leuk gehad? Ondanks geen kindvriendelijk iets?? Hihi.. ik zie dat Joyce hetzelfde schreef.... Vandaag eten wij soep met stokbrood... Ben vandaag bij de kv geweest.. heb potjes babyvoeding gehaald.. is nu 4+1 gratis..scheelt niet veel hoor maar alle beetjes baten..en de meeste zijn houdbaar tot juni 2014... dus kun je best lang bewaren. Nu nog een keer naar de Jan Linders voor de potjes fruit van 4 maanden en dan hoef ik die niet meer te halen..dan gaan we door voor die van 6 maanden.. haha.. Hoezo ik ben er vroeg bij
@ Lady, als de harde buiken te vaak komen en ook zonder reden, dan zou ik ook wel even bellen ja. Mooie buik. Echt iets om trots op te zijn he? Ik zie mensen soms ook naar me kijken, en ik voel me dan zo trots dat daar een babytje in zit. Eten: gekookte aardappels, gehaktbal en gekookte witlof met ham/kaassausje en hamsnippers erdoor. We hebben het net op, was echt heerlijk. Was vanmiddag een beetje misselijk en tijdens het eten koken ook, volgens mij drukt de baby nu met het hoofde tegen mijn maag aan, hij voelde heel vol terwijl ik niks gegeten had, en 1x kwam bijna de maaginhoud naar boven.
Woow lady wat een superdeluxe mooie buik ! En dat goeit best hard he hihi. Wij aten gister andavie jakkie vind ik dat eigenlijk maarja..
@ Ikke, ik had een poos geleden in deze zwangerschap al een keer gebeld, omdat ik toen ook al begrepen had van jullie dat jullie het pakket al hadden. Wat bleek toen: mijn emailadres stond geblokkeerd in hun systeem, omdat het zkh na de geboorte van onze *dochter gebeld had met alle instanties wat met baby's te maken had. Anders zouden we na het overlijden nog allemaal blije mailtjes krijgen over de babydoos ophalen etc... Dus dat stond nog geblokkeerd en de vrouw aan de lijn zei toen dat ze mijn emailadres weer had geactiveerd en dat ik rond 7 maanden een mailtje zou krijgen met uitnodiging dus. Maar tis er dus nog niet. Heb gemaild dus zal morgen wel reactie krijgen neem ik aan.
Mooi Lady! k ben daar toch wel jaloers op, ik heb maar een klein buikje.... zal morgen ook ns een nieuwe foto maken. Maakte er vandaag een en tis net of mn buik kleiner is dan met 21 weken nou kan dat haast niet haha.. ff ander truitje aan en opnieuw proberen xD Kleine uk is nog steeds gigantisch druk.. abnormaal hoe vaak ik hem voel dus Donderdag ook ff bespreken, en dan meteen eens vragen hoe zij het vinden als ik om een groei echo wil vragen.. just in case.. Van het eten mja daar kna ik niet echt over meepraten ivm de bypass het is iig heel wisselend wat ik kan eten. Ben nog steeds maar 1.5 kilo zwaarder (1.7 nu, om precies te zijn ) dus daar benk heel gelukkig mee!
Lady mooie buik hoor....En inderdaad anderen gaan er nu ook naar kijken. Soms lijkt het wel of iedereen zijn hoofd omdraait... ikke je bent idd vroeg erbij met je potjes... Daar heb ik nog niet eens aan gedacht... Nora 1.7 kilo is niet veel inderdaad.. Ik heb geen weegschaal meer gezien maar gok op de 15 a 17 kilo hier... heb net gegeten (bloemkool en aardappels en 3 happen vlees) maar heb nu alweer honger grrrrrr... Vlees smaakt me de laatste weken niet.. Ik krijg niet meer dan een paar happen op.. VL is al bang dat het een vegetarier wordt (VL is een echte carnivoor) verder hier vandaag vreselijk veel last van opvliegers.. pffff stomme hormonen... Ik ga die cursus eens opzoeken.. moet over 15 minuten weg, maar dacht kijk nog eventjes... X Lissa
Lissa sucesmet de ursus! Mooie buik lady!! Wauw! @ikke zzo porjes al! Ik ga alles weer vers maken en invriezen, vorige x ook gedaan en vond t erg makkelijk. En wil je vanaf 4 maanden al bijvoeden? Volgens mij is de stwndaard vanaf 6 maanden. @jel wel netjes van t ziekenhuis! Zal wel snel een mailtje krijgen!
Lissa, veel plzier! Jel, dan zul je vast wel snel iets horen van de prenatal! Komt goed, en anders volgende week keertje bellen... Joyce, ik wil ook vers maken, maar de 1e tijd wil ik het zo proberen. En ik maak dat als ik tijd heb. Moet alles dubbel maken dus ik zal vaker bij moeten maken. Heb 24 potjes voor in de vriezer... och ja.. en anders maar potjes.. hihi.. Ik wil niet meteen met 4 maanden bij voeden, maar wil wel alvast potjes in huis hebben. Als de kids aangeven ook eten te willen ( door te smakken enzo ) kan ik dan altijd wat proberen. En anders met 5 maanden proberen ofzo.. opzich is dat niet zo erg en als je begint met bijvoeden, doe je in het begin toch maar een heel klein beetje. Dus justin case..en ik heb genoeg. En met 6 maanden potjes geven van 4 maanden is ook niet erg toch?? Is alleen wat gladder... Kilo's... ik ga me morgen weer wegen. Ben wel heel benieuwd wat de weegschaal zegt! Ik denk ook rond de 15 kilo......
Nou Jel dat is best netjes idd want zon.confrontatie is niet leuk idd! Hopelijk heb je binnenkort gauw bericht!
Aah zo ikke, ja t is natuurlijk ook wel zo dat je alles dubbel moet doen. Net de vierling gekeken van gister, haha gewoon 4 dezelfde meisjes! Is t bij jou eigemlijk tweeeiig ikke?
@ Opvliegers, heb er zo nu en dan ook last van. Was vanmorgen zomaar helemaal bezweet en zoveel bijzonders deed ik niet. @ Vlees, vind het juist 1 van de lekkerste dingen die op het bord ligt. @ Kilo's, morgen moet ik weer naar de diabetesverpleegkundige en diabetesarts en zal gelijk even vragen te wegen daar.
Joyce, ja is leuk he de vierling..kijken we vandaag ook weer! Is toch wel leuk omdat wij een tweeling krijgen.. toch wel bijzonder! Onze tweeling is 2-eiig ja... dus kan j/m zijn, j/j, m/m... Jel, succes morgen bij de diabeters verpleegkundige!
is dat op tv de vierling? Ik mis zoveel programma's tegenwoordig en er is zoveel leuks op maar ik meot elke avond weg. Hel irritant haha
Wou t ook kijken maar was te moe.. jammer leek me wel grappig!! Lol @ Ikke.. ben erg benieuwd hoor.. jm/jj/mm....... Foto van 28+5 hier, toch maar even gauw gemaakt net.. waarsmijmooiebuikjenou?! Ben aan de achterkant nog wel ronder
@ Ikke, welke van de 3 heb jij in de buik? j/m, m/m of j/j? Die 4-ling zag ik zondag wel bij live4you. Maar ga zometeen barbie's baby kijken. En ondertussen je zal het maar zijn en puberruil opnemen. @ Nora, is je buik gekrompen? Wel vreemd he, misschien maar net hoe de baby ligt in de buik.
Dit was mijn buik zondag van boven naar beneden: Bekijk bijlage 273450 Hier een buikfoto die ik net gemaakt heb: Bekijk bijlage 273454
Mooie buikfoto's allemaal. @blije doos, die heb ik al heel lang staan. @bk, je hebt idd nog niet opgeroepen, en als het zover is kan je toch ook gewoon melden dat je meedoet. Ik heb geen fb, dus alleen daar melden heeft voor mij geen zin. @ kilo's, ik ben nu 3 kilo boven mijn startgewicht. Ben wel benieuwd hoebeel er nog bijkomt. @eten, wij zouden spinazietaart eten, maar vriendlief was de spinazie vergeten. Dus zouden we andijvie eten, maar zoonlief was hangerig, zeurderig enz. dus aardappels schillen lukte niet... Dus uiteindelijk at zoonlief spaghetti uit de vriezer en wij hebben wat laten bezorgen.