November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel wauw ook al zn mooie buik !

@kilos hier nu 7 kilo erbij.. Dat
    Vind ik nog best knap.

@ikke ja welke van de 3? ;) haha

@hier
    Ben blij dat ik morgen naar de vk mag want vind dje harde buiken in rust echt irritant en wil weten wat ik eraan kan doen, want soms
    Geven ze ook een beetje drukkend gevoel.
    Mijn rug en liezen doen ook ontzettend pijn, echt zn trekkend gevoel pff :(
    Sorry voor me geklaag.... Maar ik hou zoveel rust en toch heb ik t

2. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mooie buiken dames..... ergnleuk om te zien

Welkom terug Nora!

Zo satirisch is netjes v h ziekenhuis Jel! Logisch dat je er dan nie op zit te wachten

Lisa leuke Les gehad?
    Hier ook net weer n les gehad ....

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahahah Siep! Zo kan dat dus ook ;)

Whoehoeoeoe buikiessss! Nice hoor! En nora idd bescheiden ben jij zeg. Komt misschien nog wel! Jel echt een puntje naar voren, lief! Hier vinden mensen me buik mooi en schattig. Ik ging het begin best hard, dus dacht dat ik echt een skippybal zou worden, maar valt nog mee.

En fijn Jel dat ze dat zo hadden geregeld. Alleen maar netjes toch!

Ikke fanatiekeling met je potjes :-O Jemig ik loop achter. Ik heb niks op voorraad gekocht. Koop het wel als het nodig is. Is toch een beetje ook vanwege onze situatie denk ik.
    Hahaha ik erg? Ik ben wel gefocust op mijn uiterlijk. Nu maakt het me geen flikker uit. Heb me erbij neergelegd. Gezondheid van me mini gaat voor. Voor de 20 weken echo had ik er best moeite mee, dat ik zoveel aan kwam. Nu richten op onze kindjes en over een paar maandjes als onze kindjes het goed maken, wordt het wel weer een keer 'ikke' tijd. Lekker sporten, shoppen, pedicure, manicure, sauna, gezichtsbehandelingen, zodat we van de zomer stralend achter onze kroost kunnen aan banjeren ;)

Vers koken. Hier ook daarvan. We krijgen een speciaal apparaat van mijn schoonzus. Ik zal ook vanaf 4 maanden gaan beginnen met hapjes, mits ze er echt niet aan toe is.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bee hier ook hoor. Lijkt wel op me lichaam spontaan in elkaar zakt, nu het weet, dat morgen me laatste dienst is.

Morgen navragen aan je Vk. Zal vast te wijten zijn aan het derde trimester. Maar die harde buiken vind ik wel apart.

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Lijkt me niet goed dat het doortrekt naar je rug Be, hou jezelf goed in de gaten en luister naar je lichaam hoor. Harde buiken horen geen pijn te doen, en zeker al niet door te trekken naar je rug..

Lady lollig dat je het zo luchtig op pakt, maar volgens mij is dat een beetje aard van t beestje bij jou of niet? Ik geef niet zoveel om mijn uiterlijk, al ben ik wel blij met die 44 kilo verlies natuurlijk.

Buik is idd gekrompen lijkt t wel geen idee hoe of wat verder, donderdag eens vragen bij de vk of dat iets betekenen moet.

Jel zag je mooie toeter voorbij komen! Iets om trots op te zijn hoor :D

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owowowow ons meisje is druk!! Zit echt gewoon te stampen op mijn blaas!
    Volgens mij draait ze echt nog helemaal rond in mijn buik!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ja dat is echt hartstikke knap Nora! 44 kilo is echt hard werken en super moeilijk om eraf te krijgen! Beloon jezelf eens goed, als je straks je mannetjes op de rit zijn. Ik vind dat je het meer dan verdiend hebt, maar ik snap ook wel, dat mijn beloningen geen beloning voor jou behoeft te zijn.

Ik ben ook 22 kilo afgevallen, daar komt die zelfspot vandaan. Ik was altijd al ijdel hoor, maar nu was ik ijdel en had ineens maatje 38.

En die luchtigheid heeft natuurlijk ook een functie ;)

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora idd daarom ga ik het ook vragen..
    Vooral omdat ik echt veel rust hou .. Ben benieuwd wat ik als tip lrijg van de vk . Zelf heb ik ondekt dat douchen wel redelijk goed helpt

Ons kleintje heeft al voor de 2x vanavond de hik haha , echt een grappig gevoel is dat.

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Had het bij D. ook maar t trok niet door naar mn rug, maar warmte zou indd moeten helpen. Misschien een kruikje ofzo? Hoop dat t snel beter is meid :)

Netjes trouwens Lady 22 kilo!! Maatje 38 woei daar dromen we even over door hehe.. en heb je ook gelijk in die houding zal ergens vandaan komen en ergens goed voor zijn, tis leuk om te lezen iig.

10. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nora; aaach je kleine speelt nu al vestoppertje!

@jel; mooie buik...

@hier; ik lig inbed na de strijk te hebben gedaan. Harde buiken auwie :(. Ik kijk argeloos naar links, hangt er een dikke vette spin naast me. Aaaargh! Word helemaal gek van al die spinnen hier in de nieuwbouw! :(

11. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    hahah bk is de spin al weg??

les was leuk en gezellig.. Weer wat bijgeleerd.. en damn er zijn toch een hoop zwangeren zonder klachten. hoe doen ze het toch...

Yja ik was ook 20 kilo afgevallen, maar voor mijn zwangerschap zat er al 10 aan en inmiddels zit ik dus boven mijn hoogste gewicht.. Ik maak me er niet druk om, dat komt volgend jaar wel..

Voor nu slapie doen..

X Lissa

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha ja manlief heeft alle drie (!) De spinnen weg gehaald en uit huis gezet. :D

@afvallen; ik hoop volgend jaar daar ook lekker mee bezig te kunnen zijn!

13. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    heey meiden

zo weer een hoop gekletst dus doe maar 2 pagina's openen om te kijken of ik zo op iedereen kan reageren haha. vandaag een druk dagje gehad vandaag is de vrouw geweest voor me muurschilderingen het is nu al super mooi en ze is nog niet eens klaar!!! me vader heeft het badscherm opgehangen en me moeder en ik hebben vandaag de hele beneden verdieping gesopt en gedaan heerlijk weer lekker schoon. ohh meiden wat ben ik blij met die schilderingen maar ben alleen helemaal gesloopt na vandaag!

@ikke rustig aan meid en idd misschien is zo'n massage nog zo gek nog niet voor je om lekker te ontspannen! zooo jij bent er vroeg bij met de potjes? niet van plan om het vers te geven zoals geprakte banaan ofzo en andere dingetjes en groente? hier wel alleen als we weggaan dan misschien een prakkie of fruithapje mee in een potje.

@bk ben benieuwd naar je foto's wij doen zo'n shoot in week 38 als de kleine nog wil blijven zitten hahaha

@jel ik zal het donderdag even vragen voor dat plasje want is idd wel heel belangrijk voor zwangerschapsvergiftiging en heb idd ook een lage bloeddruk dus dan zouden ze het daaraan niet kunnen zien? me woeffie heeft een oorontsteking en reactie van dat voer dus zou best kunnen dat ze van beide daarom moest overgeven. gezellig geweest vanmiddag?

@joyce balen dat je zoveel last heb rustig aan ookal zal dat niet makkelijk gaan met je andere prinses! hier begint de zijkant een beetje te strepen hoop niet dat het erger word want ik vind het super lelijk maargoed alles voor ons kleintje en hoop dat het na de zwangerschap wat lichter van kleur word. jeukt het bij jou ook zo erg? ik doe het wel 2 keer op een dag insmeren met weleda olie zodat het soepel blijft doe jij dat ook?

@lissa leuk zo'n zwangerschapscursus ookal vind ik het zelf een beetje zweverig! haha lekker thuiswerken heerlijk maar met vl dan word het idd wat lastiger sneller afgeleid haha heerlijk nog zo'n weekendje weg dat zou ik ook nog wel willen met mijn mannetje maar helaas...

kerstkaarten hmm ja vorig jaar alleen de naaste van ons gedaan en het jaar ervoor wel iedereen maar je rolt nu al zo de feestdagen in dus weet nog niet of ik het dit jaar doet hoor weet niet of ik daar zo zin in heb

@siep ik ga ook graag naar de intratuin lekker struinen hahaha

@lady zo je heb behoorlijk gesnurkt dan meid dan had je het nodig hahaha eff alles laten liften?? nou ik hoop dat die boobies zo blijven ben dr wel happy mee zo met dit maatje haha maar ik wil wel echt weer terug naar de 50 kilo heb nu al een beetje het gevoel of ik uit me voegen klap zeg maar hahaha en idd beetje zelf spot kan geen kwaad. mooie buik meid je ziet goed het verschil tussen die 2 foto's!!

hier ook nog geen blije doos of kruidvat tas gezien hoor.. wacht nog in spanning af hahaha

@nora wel een beetje genoten van je vakantie? en fijn dat je een makkelijk jochie heb. balen van de bedden volgens mij is dat in ieder land zo als je op vakantie het lijken soms wel planken de bedjes bij het zwembad zijn soms zachter hahaha

hihi een bejaardenclub nu al?? we gaan toch als iedereen bevallen is een afvalclub doen ipv breiclub haha

mooie buikfoto's allemaal!! zal ook eens wat plaatsen haha

hier heb ik vanavond frietjes gegeten ik had geen zin om te koken!

net barbies baby gekeken zo iemand geef je toch geen rijbewijs? hahaa daarna dat programma daarna iets met vakantie dingen en zo met jonge meide en jongens als me kind zo later op tv komt echt die krijgt knock out tikkie van me wat schaam je je eigen verrot zeg als je ze zo ziet!

hier ook af en toe opvliegers lijk dan wel een ouwe doos die in de overgang is haha

hier nu ongeveer 9 kilo aangekomen vind ik toch nog wel netjes ook al voelt het voor mezelf wel zwaar aan en weet ik soms niet meer zo goed wat ik moet aantrekken hihi maargoed dalijk na december ga ik er tegen aan wel wil ik gewoon al me normale kleren weer aankunnen doen dus we zullen zien!

zo een behoorlijk lappie tekst zo ik hoop op iedereen te hebben gereageerd zo niet het spijt me! nu lekker me bedje in ookal heeft de kleine daar een hele andere gedachte over die is lekker aan het trappen en beuken haha slaap lekker dames

14. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Zo jind je hebt er nog werk van gemaakt na een drukke dag, lief van je! Fijn dat de muurschildering mooi wordt. Ik ben heel erg benieuwd.
    Haha en nee laten we maar niet gaan breien ;) Lijkt me leuk hoor, maar heb al 2 oma's en 1 tante die breien. Dus krijg genoeg spul, hèhè!

Spinnen bk? Blegh! En buiten gezet? Dan komen ze weer binnen :-O bij mij gaan ze in de stofzuiger. Zo'n dyson, dus dan krijgt de spin een gratis ritje in de breakdance!

Hier zo mijn laatste dienst op de groep. Heel gek te weten, dat ik pas in feb/mrt terug ben.

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Snowbird hele fijne dag vandaag!! Geniet ervan!

@lady succes met je laatste werkdag!

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    En Jeeeeeej 30 weken vandaag! Wave!

17. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ikkwam alleen ff goedemorgen zeggen.....

X Lissa

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha Jindster jeetje wat een lap!

Heb idd ook barbie gekeken en het programma erna heb ik opgenomen,vond het er wel grappig uit zien dus heb ik vanmiddag iets te kijken. Zag al dat Gucci er een flink potje van maakt ben benieuwd hoe lang t duurt voordat t hondje moet wieberen.

Vakantie is verder natuurlijk ook van genoten, tis nooit alleen maar kommer en kwel gelukkig.

Raar weer hier nu hoor.. regen zon koud warm, wat wordt t nou?

19. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen! :)

@ Be, succes bij de vk. Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid over waar die harde buiken vandaan komen.

@ Lady, hier wil ik ook wel wat aan mijn gewicht gaan doen als de baby er is. Ben veel te dik. :( Probleem is dat ik ook een emotie-eter ben, dus dat moet ik toch te zien doorbreken. Wie weet is de baby zo'n goede fijne en leuke afleiding dat ik geen reden meer heb om te lopen snaaien.
    Veel s6 op je laatste werkdag.

@ Vers koken, hier ook zoveel mogelijk pureren wat wij ook eten. Ik denk dat ik dan wel wat potjes in huis haal als wij een keer wat pittigs willen eten. Voor fruit hetzelfde. Ik denk dat ik gewoon zelf vers fruit pureer en als ik weg moet en de baby dus ergens anders fruit moet geven, dan een potje.

@ BK, wat verschrikkelijk zo'n spin. Brrrr.... Wassie net zo groot als deze?
    Scary Spider - Play Free Online Games
    Wij hebben geluk met onze hond, die eet ze op. :D

@ Jindster, inderdaad gewoon even vragen van die urine. En het was zeker gezellig gistermiddag. We gaan vaker bij elkaar op de koffie.
    Hier ook gekeken naar barbie's baby. Echt een stelletje aso's bij elkaar toch? :D
    Dat was zeker een lap tekst, haha...

Wave voor een paar dames!

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @jel een kindje brengt in ieder geval ritme in je leven en als ze wat ouder zijn wil je t goede voorbeeld geven en dat helpt wel met t gezond eten enzo. Ik had wel eens van oww ik heb zin in een plakje kaas, dan pakte ik dat gewoon, maar nu staat er een klein meisje naast me die dan zegt ikke ook :) dus nu laat ik dat. En t ritme is voor mij echt veel beter!

Zo net al gestemd!!!

Deel Deze Pagina