@ Joyce, ja dat denk ik inderdaad ook. Denk ook echt wel dat het me moet gaan lukken na de zwangerschap. Alleen mag je tijdens het geven van borstvoeding toch niet (fanatiek) gaan afvallen? @ Stemmen, ik stem niet. Ik hou me totaal niet met politiek bezig (slecht misschien) en heb dan ook geen idee waarop ik moet stemmen. Mijn man houd zich er wel meer mee bezig en stemt vanmiddag wel. Dan gaat mijn stem maar naar de grootste partij...
zijn we nog geen fiendjes op fb? Want daar kun je ze inmiddels zien. Ik hoop dat je kleine lekker blijft zitten zodat je de foto's kan doen, tis zo leuk! @Ladylola; ook in de stofzuiger komen ze er weer uit haha. Ach, als ie maar niet meer boven mn hoofd hangt. als het aan mij lag was ie een pannekoek, onder mijn schoen wel te verstaan. Maarja, manlief is altijd de sjaak met muggen dus die vind spinnen lief. @Joyce: Waaaave! @Lissa: Gooooooodmorning! @Barbies baby: Hoe romantisch was dat aanzoek. Vond het toch wel erg lief! @Jel: neeee godzijdank niet. Ew! hahahaha. Was vast een achterneefje van m. @Ritme met kleintjes: Ja, je gaat echt gezonder doen. Zoals fruit regelmatiger eten dan ik ooit deed. We kunnen samen zo genieten van druifjes, een appeltje of sinasappel. @Stemmen: Deed ik vroeger ook niet tot mijn schoonmoeder zei: Als je niet stemt mag je ook niet klagen. En daar heeft ze wel gelijk in vond ik dus sindsdien stem ik ook. Manlief stemt voor mij vanavond. @Hier: Box staat! Zie er allerlei beschadigingen op zitten aan 1 poot Zal wel van de verhuis komen. Is toch weer ff wennen, zo'n box in de kamer!
Een onverwacht dagje thuis, want de kleine man is ziek. Hij heeft vannacht ook flink lopen spoken, dus ik ben al vanaf 2 uur wakker. Helaas begint hij te brullen zodra ik hem in bed leg, dus nu heb ik hem maar voor de tv geparkeerd. Hopelijk wil hij straks wel slapen, dan kan ik ook nog even naar bed. Vanmiddag komt de kraamzorg en daarna moet ik naar de verloskundige. @stemmen, ik vind het wel heel belangrijk en ga vanmiddag wel even. @jel, een kind brengt idd regelmaat in je leven. @lady, succes op je laatste werkdag! @lissa, goedemorgen! @vers koken, dat heb ik de vorige keer wel gedaan. Tenminste, af en toe een potje, als we weg waren ofzo. In het begin kookte ik apart voor hem en dan maakte ik in 1 keer een heleboel porties die ik invroor. Maar al vrij snel at hij een aangepaste versie van wat wij aten. Ik las gisteren trouwens dat het cb nu weer bijvoeding vanaf 4 maanden adviseert.
Caitlin vond vers echt goor toen ze klein was dus wij hadden vaak potjes. uiteindelijk ging ze met de pot mee, gewoon stukjes. Dat ging prima
Mogguh! Ik had me best nog gedaan met die laptekst haha @bk denk niet dat wij dan vriendjes zijn @siep beterschap met de kleine! @joyce WAVEEEE!! Nu weet ik het niet meer kreeg vanmorgen een msn berichtje van sm dat dr telefoon het niet meer deed om half 9 ik zei dat ik nog sliep en dat ik me rot schrok want ja alleen mannetje lief zit verder alleen op msn ze zei ga maar gauw verder nou dat hoef niet meer me enige uitslaap ochtend bammer!! Volgende week een afspraak met kraamzorg! Ben benieuwd!
@jel je mag idd niet echt gaan lijnen tijdens de borstvoeding, maar door borstvoeding geven val je vanzelf al af! Een groot voordeeel van borstvoeding! @siep ja dat las ik gister ook, ik vind t wel erg jong hoor 4 maanden, ze zijn dan nog zooo klein! Beteschap voor je kleine man! @bk N. Vond juist de potjes niet lekker, behalve macaronie en spaghettie dat vond ze heerlijk!
Morning !! @Joyce waveee voor jou !! @Siep beterschap voor je kleintje ! @kraamzorg hier nog niks gehoord Had t ff opgezocht en bij ons doen ze t tussen de 4 a 6 weken voor de uitgerekende datum. Moet nog ff wachten dus..
Jindster; ik heb je gerequest @Be: Das best laat. Deze kraamzorg en de vorige waren beiden bij 30 weken
@ BK, wat je schoonmoeder zegt daar zit wel wat in natuurlijk... misschien dat ik nog een stemtest ergens ga doen op internet, heb in ieder geval nog de hele dag om te beslissen of ik stem ja of nee. Jammer van de beschadiging aan de box. @ Siep, beterschap voor je zoontje. @ Joyce, fijn dat je ook afvalt van bv. Ben sowieso wel benieuwd hoelang ik het volhoud bv te geven. Als ik weer aan het werk ga hoe doe ik dat dan? Op mijn werk ben ik vaak maar 3 of 4,5 uur. Moet ik daar dan kolven of zal dat niet nodig zijn? @ Be, dat is zeker laat nog, die kraamzorg. Hoe doen ze dat dan met vroeggeboortes? Je hebt dan geen idee wat je thuis te wachten staat met kraamzorg. Ik heb even een vraagje en misschien weten een aantal van jullie die al een kindje hebben en een hond, daar antwoord op. Laat een kraamverzorgster ook de hond uit? Mijn man werkt waarschijnlijk nog even als de kraamverzorgster er is, en dan neemt ie een paar weken vrij waarschijnlijk, ben bang dat er anders niemand voor de hond is.
Jel, hihi..barbie's baby kijken we hier ook naar. Vind het erg grappig om te zien. En wat ik in mijn buik heb??Surprise!!!!!!! Over ongeveer 7 weekjes ben je er achter... hihi.. Nora, ik vind dat je het echt wel kan zien hoor meid Heel becheiden wel, maar er zit iets..en je voorkant is toch echt wel ronder als de achterkant.. haha.. Siep, dat is dan wel een ommekeer van eten.. haha... maar wel lekker dat je wat hebt laten bezorgen.. Bijvoeding mag idd vanaf 4 maanden..de 1 zegt dat het beter is om te wachten en de ander zegt het gewoon te doen. Ben een paar keer geweest met mijn petekindje naar het CB..en daar zeggen ze ook verschillende dingen.. dus ja.. bijvoeden doe ik wel als de kindjes gaan smakken, het eten zowat wegkijken of wat dan ook.. en anders gewoon rond de 5 maanden een keer proberen.. Be, succes vandaag en goed aangeven alles he... doe ik morgen ook.. dan heb je in ieder geval je beklaag gedaan, en hier is dat ook niet erg om te doen.. haha.. ja... welke van de 3.. zie boven bij Jel hihi... Lady, idd komt het wel weer vanzelf met ons uiterlijk. En het gaat zeker om de gezondheid van de kindjes.. dat is op dit moment het allerbelangrijkste. Vooral bij jou. Komt goed meid Succes met je laatste werkdagje vandaag! Kilo's, hier ook heel veel afgevallen aantal jaar geleden. Eerst had ik maatje 44 ongeveer... en de laatste tijd wisselde ongeveer 36, soms 38.. ligt aan de broek. In februari weer wat bijgekomen door de bruiloft van mijn zusje.. Dan zit je in een ander land, bent daar op vakantie en kun je niet elke keer gezond eten zeg maar... vooral niet in the middle of nowhere.. haha.. dus toen wilde ik die paar kilo's eraf hebben, maar toen kon dat niet meer met de mini mensjes in mijn buik. Vind dat helemaal niet erg. Waren maar 3 kilo ofzo.. En vanmorgen heb ik weer op de weegschaal gestaan. Ik was zo benieuwd... ik ben in 1 maand maar 1,5 kilo aangekomen. Vond het wel erg verrassend. De vorige maand toch een stuk meer. Maar ik vind het wel fijn... ik sta nu op + 13 kilo..valt mee toch... Bk, haha... een spin. Hier ook echt panisch voor. Laatst zag ik de kat opeens gek doen.. ik kijken..rent er zo'n spin over de vloer.. ik gillen... en roepen naar de kat dat ie weg moest gaan.. het is geen speeltje Vl heeft de spin snel opgeruimd.. hihi.. Jindster, oh wat fijn dat het al een eind af is met de muur.. Lijkt me ook zeker mooi! En dan ook nog flink gesopt..knap hoor. Ik kan dat niet meer... En over de potjes. Ik wil wel vers gaan geven maar dan vanaf ongeveer 6 maanden. En je bent er best een lange tijd mee bezig om fruit en groente hapjes te maken. En ik moet dan ook nog alles dubbel maken. Dus als ik een hele dag in de keuken heb gestaan, heb ik misschien net vooraad voor een week tot 1,5 week... dus vandaar dat ik ook potjes in huis heb. Als ik soms hoor hoelang mensen in de keuken staan... pff... maar ja.. het koken is niet echt langer werk, maar het malen en in potjes doen wel.. en veel is het dan niet. Heb best wel wat potjes gehaald, dus ga ik ook zeker doen als ik er tijd voor heb.. maar ja... om dat nu elke week een hele dag te gaan doen... mij niet gezien... Sommige maken voorraad voor een paar weken... Ik heb ook een lage bloeddruk en geen urine in hoeven leveren... als de kids het goed doen hoef ik dat niet als het goed is. Maar je kunt het idd altijd ff vragen.. ik vraag er niet naar.Zal wel goed zijn. Dat programma dat je bedoeld was zon, zuipen, ziekenhuis... en nee... zo'n jongeren snap ik ook niet. Die boeien het echt niet he als ze zich bijna in een coma zuipen en weet ik veel wat.. En dan met die hoeren..bah bah.. vond het wel grappig dat ik bekende voorbij zag komen.. Die jongensgroep uit Horst... heb je die gezien??Daar zat een zoon bij van een vriendin van mijn moeder.. daar kom ik vandaan! Een echte limburger.. haha.. Haha Lady, hier ook een dyson... en als ik alleen ben belanden ze ook daarin, daar kunnen ze niet uit he en als vl er is, worden ze vermorzeld met keukenrol en de container in geflikkerd.. Stemmen, hier nog nooit gedaan. Wil het eigenlijk wel doen maar heb echt geen idee waar ze voor staan. Vl gaat wel stemmen maar weet volgens mij nog niet waarop... Ik zal eens een stemwijzer invullen en kijken wat eruit komt..misschien dat ik dat dan door kan lezen en wat me het fijnst lijkt, ik daar op ga stemmen???????? Geen idee.. hihi.. Ik denk ook wel dat je regelmaat krijgt met kindjes. Ook zul je veel gaan wandelen ( was ik van plan als het neit te koud is ) en dat is ook goed voor de lijn... komt goed meiden! jel, als t goed is staat er in het cao wanneer je recht hebt op kolven. bij ons is t volgens mij als je langer dan 3-4 uur werkt....en ze moeten een aparte ruimte hebben voor jou. dat is verplicht en kolven mogen ze niet weigeren. ik heb me er niet zo in verdiept want ik ga fv geven. van de hond moet je ff vragen bij de intake..zijn ze niet verplicht dacht ik.. Wave voor Joyce en voor mezelf!!!!!!!!!!! vandaag 31 weekjes de kat is lekker bij me komen liggen om te knoevelen...doet ie nu steeds vaker...kei lief..maar ben nu ook veel meer thuis dan eerst...em hij gaat op mijn buik liggen..af en toe voel ik dat de kids bewegen maar daar geeft ie niks om..
@ Ikke, jammer, heeft ze zich weer niet versproken met de tweeling. Het was het proberen waard. Nee hoor grapje, we horen het vanzelf. Ik weet ook niet wanneer je borsten op ontploffen staan zeg maar en wanneer het nodig is om te kolven? Maar dat is idd iets om nog te gaan overleggen straks. De intake heb ik al gehad. Ik heb er bij 'kraamtijd' een topic over geopend en kijken wat hun zeggen, anders bel ik er nog wel heen.
Jel heb dat ook moeten uitzoeken ivm het pupje dat wij krijgen, maar de kraamverzorgster laat in principe niet de hond uit. Be hoe was je afspraak met de vk of ben je nog niet geweest?? Wave voor de wavers inderdaad. Leuk zoveel afvallers hier in t topic, kunnen we er straks met zn allen tegenaan gezellig hoor. Toch dat extra steuntje in je rug.
Joyce wave voor jou!!!!! Jel bij onze iintake dat huisdieren vermeld worden. Maar durf je nie te zeggen of ze de hond uiaat Be wat laat idd de intake... wat als je te vroeg bevalt??? Barbies baby moet ik nog kijken. Mis t di altijdel vanwege de.gym. maar wat n mens. En die hond smerig ggewoon.... Hier last v mn buik a d zijkant. En steken bij de ribben... oh nog n paar weken.... ik heb wel ontzettend zin in verlof....
Haha Suus,, dat typen van jou... gaat goed he met de foon Nog even volhouden meid en dan heb je lekker verlof! Jel, soms moet ik heel goed opletten wat ik zeg. vooral als mensen opeens dingen gaan vragen die echt ook nog gewoon ergens op slaan... vragen die ik ook zou kunnen stellen of waar we over na hebben gedacht... en dan moet ik echt heel goed gaan nadenken van wat kan ik wel zeggen en wat niet... maar tot nu toe is het volgens mij nog wel gelukt om onze mond niet voorbij te praten... Intake, bij ons doen ze de intake ook 4-6 weken van tevoren... dat zeiden ze aan de telefoon toen ik had gebeld voor wanneer ze bij ons kwamen. Er was niet goed doorgekomen dat we een tweeling verwachten ???????? terwijl ik het zo wel op het officiele papier heb geschreven.. maar goed... stond niet in het systeem... dus vorige week gebeld en ze komen as maandag. anders had ik ook pas laat een telefoontje gekregen. Met vroeggeboortes zitten ze dan idd te kijken.. maarre.. vaak moet je nog in het zh blijven en kan er dan gebeld worden dat het kindje is geboren..vaak plannen ze dan nadat je uit het zh bent, nog wat uren zorg... alleen voor jou en niet voor je kindje... soms krijg je nog wel extra zorg voor je kindje dacht ik maar is niet lang.. en weet eigenlijk niet hoe dat in zijn werk gaat....
@kraamzorg ja dat vond ik ook al .. Maar ja het staat er toch echt.. @nora nee vanavond om kwart over 7 pas afspraak @ikke ja ik ga het ook allemaal aangeven want de laatste 3 avonden is t echt erg.. jaa jij ook goed aangeven he Jammer dat je je weer niet verspreekt haha hihi grapje .. We moeten gewoon geduld hebben .
Hier volgende week intake, dus dat is al met 31 weken! Wommige van jullie zitten al rond de 50! dagen!! Vind dat veel korter klinken dan 7 weken!
@ikke: lief zo'n kat... met spinnenadem! hahaha Wij hebben 2 katten en 1 doet dr best maar het zijn er hier zooooveel.
Kheb geen idee wanneer de intake is eigenlijk. Als je te vroeg bevalt heb je de zorg in het ziekenhuis natuurlijk. D. moest 4 dagen blijven en daarna kreeg ik op mn flikker dat ik niet direct bij thuiskomst had gebeld.. wist ik veel haha.. maar daarna heb ik dus nog 3 dagen gekregen.
hahah tja degene die begin november zijn uitgerekend.. schiet op.. Ik moet nog zo lang...... hahaha... Vind het niet erg hoor.. begin mijn eigen buik mooi te vinden.. Vl en ik hebben nu een afspraak voor een fotoshoot op 30 oktober 2012, dan ben ik 36 weken.. moet kunnen.. volgens de fotograaf idelaal.. Vl is hier soep aan het maken voor de lunch.. een man thuis is ook een voordeel hoor haha.. Nu snel weer werken.. X Lissa
Haha blij als ik straks fatsoenlijk per dag.via de laptop reageer..... Maar ja op werk kan t ff nie anders Kraamzorg is dan wel heel verschillend. Hier was t twee mnd v tevoren .