@ Hond uitlaten, ik ga het haar gewoon lief vragen, mocht ze het niet doen, dan zorg ik dat de visite die er op dat moment is misschien even met de hond kan lopen, en anders moet mijn man maar even thuiskomen hoor van zijn werk, hij is vaak op pad met de bedrijfsbus en kan misschien wel even langswippen voor die 5 minuten. @ Ikke, haha vervelend als je je soms bijna verspreekt. Hier op zp kun je eerst nadenken voor je wat typt, maar als je met iemand praat, dan kun je er misschien zo wat uitfloepen wat niet de bedoeling was, over het geslacht bijvoorbeeld. @ Lissa, wel gezellig he dat je man thuis is. De mijne is elke dag om 14:15 thuis omdat hij gedeeltelijk nog in de ziektewet zit. Vind het best gezellig.
jel. het heeft voordelen en nadelen om je man thuis te hebben.. Hij zit tv te kijken wat mij afleidt.. of hij is aan het schoonmaken in huis. Stofzuigen maakt ook so'n herrie.. En tja.. ik heb de pv in gebruik voor mijn werk, dus tja.. Ik hoop gewoon dat hij weer snel werk heeft... By the wayu.. mijn bekken doen echt pijn vandaag.. geen idee wat ik heb vandaag.. kan bijna niet zitten.. Vanavond gaan we lekker wokken in hilversum.. best wel zin in.. X
Hey allemaal, Ik kom ook nog eens piepen. De laatste tijd erg druk met het huis. tGaat weer even in een stroomversnelling. Er moet nog zo veel gebeuren en voorbereid worden op korte tijd. Zal wel lukken hoop ik Ik vind het alleen zo spijtig dat ik weinig kan doen. Vandaag met mijn broer naar het huis geweest om elektriciteitsdraden op maat te snijden zodat deze er meteen in kunnen als de ramen geplaatst zijn. Na 2 uur had ik echt pijn in mijn heupen, nu nog steeds en ik heb echt niet veel gedaan. Ach ja. Ik las was over striemen. Hier valt het nog mee. Ik heb er welgeteld 1 boven mijn navel. Hopelijk komen er niet teveel bij. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik de meeste pas na de bevalling, toen mijn buik weer kromp ... Dus ik vrees er nu ook een beetje voor. Ik heb een paar dagen geleden foto's genomen van mijn buik, maar nog niet op de laptop gezet. Moet ik nu maar even doen kBen wel eens benieuwd. De kleine man is weer ontzettend actief. Niet normaal. Ik las iets in mijn zw-boek dat ze 90 tot 95% van de tijd slapen, maar dat geldt echt niet voor hem. Hij is zo vaak druk door de dag. Ofwel beweegt hij erg veel in zijn slaap, dat kan ook natuurlijk. Ik probeer om het weer wat bij te houden, al zal ik morgen ook weer weinig thuis zijn. We doen ons best
Hier ook geen striemen.... alleen de streep over je navel. Weet nie hoe die ook al weer heet.wat leuk dat je huis zo opschiet. Al n idee wanneer de oplevering is?
Jel, als ik zo aan het typen ben kan ik idd heel goed nadenken wat ik typ..Zondag met vrienden van mijn vriend gekletst en die stelden best wel wat vragen. Af en toe moesten ze wat langer wachten op antwoord.. haha.. Hillie, fijn dat het huis opschiet idd... hopelijk word het snel opgeleverd! Lissa, fijn zeg als je man zoveel doet in huis. Hier is vl ook heel actief. Gister kwam ik thuis..en toen had hij het hele huis gestofzuigd..erg lief! Be, wat moet je laat zeg. Bij de vk kan dat allemaal he.. hier in het zh komt dat bijna niet voor..meestal s morgens of s middags... Ik ga nu denk ik ff een doekie over de badkamer halen. Is die ook weer schoon. En ff de was proberen weg te strijken. Als het met niet lukt... dan hou ik ermee op...
@ Lissa, ik hoop ook dat je man snel weer een baan heeft.. @ Hilli, hier ook een druk meisje, maar vind dat leuk. @ Suus, hier ook die bruine streep. @ ikke, haha wat lastig lijkt me dat.Zoog mijn man ook maar eens, doetie nooit! Alleen als ik het hem vraag. Maar ik doe het eigenlijk altijd. S6 met het huishouden, hier de keuken ook al lekker gepoetst, wassen gedraaid en gestreken... Ik kom net weg bij de diabetesverpleegkundige en diabetesarts en ze zijn tevreden over mijn suikerwaarden. Alles loopt goed.... Ben ook nog even bij de dietiste binnengelopen en heb me sinds juni of zo weer gewogen, ik hou er niet van en vind het zo confronterend, maar ik was nu zo nieuwsgierig. En ben nog maar 2,2 kilo aangekomen. Ik was verbaasd en vroeg of het wel klopte. Het kindje weegt al bijna 4 pond, dus ben eigenlijk gewoon afgevallen zelfs...
@jel lekker dat je niet zoveel bent aangekomen!! Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook, in totaal 5 kilo aangekomen waarvan mijn dochter er al 4,7 woog. Dus na de bevalling was ik meteen lichter dan mijn start gewicht, echt heerlijk gevoel! Alleen een nadeel is dus dat je kindje wel ws zwaarder word.
@ Joyce, lekker he! Dus dat zal bij mij ook betekenen dat ik minder weeg als mijn startgewicht straks. Wat bedoel je met het nadeel dat het kindje wel zwaarder word?
Nou, hoeft niet natuurlijk, maar tegen mij zei de verloskundige dat mijn dochter mij opat zeg maar. Klinkt een beetje raar zo, maar omdat je al zegt dat je kindje vier pond weegt. Maar opzich is t geen nadeel als je kindje zwaarder is, maar miss alleen bij de bevalling. Maar t hoeft niet natuurlijk!
Ze woog maandag ongeveer 1915 gram en ik vroeg nog aan de echoscopiste of ze te zwaar is ivm mijn suiker. Toen zei ze dat dit mooi op het gemiddelde lag, en ze dus niet te zwaar is. Weet ook niet wat normaal is hoor, op dit termijn lees ik op babysites rond de 1800 gram. Dus dan zou je zeggen dat ze iets zwaarder is, maar volgens de echoscopiste niet dus. Wat eten jullie? Hier zalmvissticks, aardappelpartjes uit de oven en bloemkool/broccoli/wortel uit de vriezer.
@ikke jaa daarom Vind ik t zo lekker bij de vk , Papa kan altijd mee en als ik nog Zou werken zou ik er geen vrij voor hoeven te nemen.. @Jel volgens mij is t idd gemiddeld maaja beetje extra spekkies is niet erg toch Wij eten gebakken aardappels met kip Niet echt honger ofzo Zit al de hele dag niet zo lekker in mm vel ..bleeghhj
Jel, Wat goed zeg! 2,2 kilo aangekomen. Super! Doe je goed. Kun je echt trots op zijn meid Be, fijn is dat he dat je man altijd mee kan naar de vk... mijn vriend gaat ook altijd mee naar het ziekenhuis. net ff aan vl gevraagd hoeveel hij denkt dat ik was aangekomen. Hij zegt..zeker wel meer dan 3,5 kilo.. haha.. had ik zelf ook gedacht maar gelukkig maar 1,5 kilo.. Hopelijk de volgende maand ( als ik dat haal ) geen 7 kilo erbij..haha... Als er meer is geschreven.... ben ik dat vergeten..
@ikke jaa dat is wel fijn.. Als ik overdag zou moeten dan kon hij niet mee .. En anders kost het hem te veel uren en dat wil ik niet want die heeft ie nodig als de kleine geboren word.. Daarom @jel 2,2 kilo ben jaloers !!
Zo babbelaars! Hier alles naar wens zie ik Jellebel wat goed zeg! Dat heb je netjes gedaan en jel emo eten in jou situatie, is ook erg logisch. Straks gaat die knop om. Voor jezelf en je dochters! Gaat goed komen, maar doe vooral wat jou gelukkig maakt en niet een ander! Eeeeeeeeennnnnnn de rest ben ik alweer kwijt :-O Straks taartje maken voor bij de teamvergadering en dan zit het erop! Nou niet helemaal. Ik ga nog 3 keer langs. 2 x voor overdracht en even afscheid kids. Zo de meesten vraag gestemd?
Weet je wat ik grappig vind, die linera negra ofzoiets (zwangerschapsstreep) heb ik al zolang ik me kan herinneren. Het is een donkere lijn van mijn navel naar beneden. Maar sinds de zwangerschap wordt ie steeds lichter, terwijl deze normaal juist tijdens de zwangerschap zichtbaar wordt. Verder geen striae. Ik smeer ook niet, wat ik wel van plan was. De laatste tijd jeukt mijn huid wel steeds vaker en voelt het alsof het strak staat. Dus zou me niets verbazen als er toch een paar tevoorschijn komen. Hier eet ik (vriend heeft avonddienst) lekkerbekje, bloemkool en aardappelpuree.
Oh ja, en gestemd natuurlijk. Vind ik heel belangrijk, desnoods blanco... Heb heel erg getwijfeld en 3 of 4 keer de stemwijzer gedaan en steeds kwam ik op iets anders uit. De laatste en meest serieuze keer kwam ik op midden-links uit.
@ Be, een klein beetje extra spek bij de baby vind ik ook niet erg. Hoop alleen niet dat ze te zwaar word, want ze moet er nog wel uit. Niet ziek worden he? @ Ikke, jij maar anderhalve kilo aangekomen? Das ook niet veel. Dus afgevallen eigenlijk... @ Lady, dat is zo, voor een ander moet ik het niet doen. Maar ik voel me zelf ook helemaal niet goed in mijn lichaam thuis. Tis heel vervelend om zoveel overgewicht te hebben. Wanneer ik wat dunner zou worden heb ik ook veel meer keus in leuke kleding etc... En tis gewoon beter voor mijn gezondheid en ik zou me fitter en energieker voelen denk ik wanneer ik wat dunner zou zijn. Hoop echt dat het me lukt. Is het taartje lekker gelukt? @ Gestemd, hier uiteindelijk niet meer.