November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Nou ben terug vam de vk..
    Harde buiken zijn normaal en gewoon nog meer rust nemen..
    Zolang ze niet om de 5 miniuten komen id er nikd aan de hand..
    Ging daar op de bank liggen en had gelijk weer een harde buik ..maarja de een heeft er meer last van dan de ander en ik heb dus pech.
    Kleintje ligt met koppie naar beneden en de billetjes omhoog die voel ik regelmatig.

Dus ga nog maar minder doen , (doe al zowat niks) maargoed

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Mm toch vreemd dat ze dan niet reageert op t feit dat je er zon rugpijn bij hebt?? Naja rust houden is sowieso heel belangrijk idd (Word zo MOE VAN DAT ANTWOORD hehe...)

Jel wow! Dat is nog eens super nieuws, als je er zo huiverig voor was heb je zeker wel even staan dansen?!?

Hier ineens heel onzeker, heb wat kleine pijntjes hier en daar en harde buiken die zeer doen. Ook heb ik ineens de schrik dat kleine heel klein is.. mn buik.. niet veel groeien.. vruchtwater.. blaaat ik maak mezelf HELEMAAL gek, gelukkig mag ik morgen naar de VK.. al zal ze ook wel iets zeggen van, rust houden? :p Mn vriend snapt er niets van, komt ook omdat ik niet al die woorden in t engels ken (ook dat is frustrerend) en hij niet in t nederlands. Lang leve een britse vent *Grrr...*

Zo dat was mijn frustratie, over tot de orde van de dag! Niet gestemd, dus ik mag niet klagen verder..`!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nora; ja kan me voorstellen dat er op zulke momenten een taalbariere is. :( hopelijk stelt de vk je gerust!

@jel; 2,2 is helemaal niet slecht! Go you!

@aankomen; nu 6 kg. Vind ik ook niet slecht :D

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel, Hihi.. nou.. ik ben in een maand tijd 1,5 kilo bijgekomen. In totaal 13 kilo...zie berichtje van vanmorgen. Maar vond het wel grappig dat vl zei dat hij dacht dat het zeker meer dan 3,5 kilo was... dus mijn buik is flink gegroeid, maar niet qua kilo's... hihi...
    Dus in totaal 13 kilo... :D Hoop volgende maand niet op +20 te staan...

Be, hmm...nog rustiger aandoen dus.. doe dat maar dan... ik hoop dat je er niet nog meer last van gaat krijgen.

Nora, wat vervelend dat je je opeens zo onzeker voelt. Ik denk dat er niks aan de hand is maar kan me je gevoel wel voorstellen. Ik hoop dat de vk je op je gemak kan stellen...

Gestemd... hier voor de aller eerste keer..wel door vl laten doen..

5. Behappy

Behappy Niet meer actief

@ikke jaa mag niet meer fietsevan der.. Dus kOm nu helemaal nergens meer :( en ik verveel me al dood echt niet leuk :(
    Ik moet maar een hobby gaan zoeken ofzo schilderen op nummer ofZoiets

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aaaah be :( tis nog maar even. Ik weet wel hoe je je voelt. Ik kan nergens heen omdat ik al heel snel pijn heb dus zit ook maar thuis. Sucks. Maar tis nog maar 8 weken! :D

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goeiemorgen!

Heerlijk geslapen! Vandaag de poets weer, dus hop uit bed!

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Be balen van je harde buiken zeg! Zit echt verschil.in dus ik heb er volgens mij nog nooit 1 gehad. Maar idd (weeer) ;) rustiger aan doen en hihi schilderen op nummer :D

Nora wat balen dat je je zo onzeker voelt. Gelukkig mag je vandaag naar de vk. Ik heb dat zelf ook gehad.. Heb ook een minibuikje en doordat mensen.daar altijd wel een oomerking over hebben ga je heel.erg twijfelen. Bovendien zie ik op fotos van mensen in dezelfde termijn veel grotere buiken. Maar toen mijn vk voelde was het helemaal in orde en ze zei dat ik me absoluut geen.zorgen.moest maken. Vorige week met de echo was het ook allemaal goed. Maar ik snap je helemaal! Wil alleen even.zeggen.dat het dus niets zegt of je een grote of een kleine buik hebt! Succes vandaag!

Hier gister wel gestemd uiteraard. Vond het wel moielijk dit jaar wat ik wilde stemmen.

Was vanmorgen al om half 6 wakker.. Heb maar even barbies baby terug gekeken op mn telefoon haha. Moet zo werken maar ik heb echt geen zin. Mn rug doet pijn en ik heb een heel raar knakje in mijn knie.
    Gelukkig goef ik maar een ochtendje.

Fijne dag!

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik had gisterenavond ineens de tick. Alle babykleertjes en dekentjes moeten gewassen! Dus heb ik gedaan. De eerste lading is nu droog dus vanmiddag als de tweede lading ook klaar is dan ga ik strijken. :D Ben nu one born every minute aan het terug kijken. :D

Vind iemand anders die thaise ook zo two faced? Tegen dr man loopt ze over iedereen te bitchen maar als die dan bij haar in de kamer zijn is ze poeslief haha.

10. Jel

Jel Niet meer actief

1 hele goedemorgen,

@ Be, gelukkig kunnen die harde buiken bij jou geen kwaad. Dus dan maar rustig aan doen. ;) Heb je behalve je fiets geen rijbewijs?

@ Nora, liep gister de hele dag met een smile op mijn gezicht dat ik nog maar zo weinig ben aangekomen. :D Was helemaal blij. Of bedoelde je dat goede nieuws niet?
    Veel s6 bij de vk. Vervelend dat je je zo onzeker voelt, hopelijk kan zij wat onzekerheid bij je wegnemen.

@ BK, 6 kilo is ook netjes hoor.

@ Ikke, oh :) verkeerd gelezen. Maar jij hebt er ook 2 in je buik, dus een goed excuus. ;)

@ Joyce, kom je hier ook nog ff langs om te poetsen? :D

@ Maytje, werkse.

@ Bk, hier gister de allerlaatste was gedraaid. :D Dat hangt nog te drogen, dan strijken en alles indelen in de lades en planken. En sorteren op maat. Leuk werk he?

@ Hier, moet straks voor een CTG naar het zkh. Gister werd ik gebeld door de afdeling waar ik altijd ctg heb, dat het niet ging lukken vandaag in mijn eigen zkh, omdat er geen gyn aanwezig is die daarna mijn ctg kan beoordelen. Maar in een ander zkh wel, het zkh waar ik straks ook ga bevallen. En die ctg is op de kraamafdeling. Tis een half uur rijden, daar moet ik om 10:00 uur zijn dus. Prima verder, maar het zal even slikken voor me worden, want onze *dochter is op diezelfde afdeling geboren en het zal even wat herinneringen oproepen en misschien ook wel emoties. Ben benieuwd hoe dat gaat straks...

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Whahahaha Bee schilderen op nummer! Hahaha! Sorry ik mag niet lachen, want het is helemaal niet tof helemaal niks doen!
    Je moet wel wat kunnen doen hoor. Voel je lichaam aan!

Jel ik snap je wel hoor. Alleen maar goed dat je het wilt veranderen. Hier nooit extreem overgewicht maar toch 25 kilo te zwaar en het voelde heel fijn toen het op 3 kilo na eraf was. Straks als het goed gaat met onze kids, gaat het met ons ook goed en dan per 1 mrt gaan we elkaar motiveren lekker veel achter de kinderwagen te wandelen!

Nora ik kan me voorstellen dat je bang bent. Zal vast niks zijn, maar bespreek het met je vk. En desnoods betaal je 30€ voor een extra echo! Je moet doen wat voor jou goed voelt.

Gister is dat meisje bevallen van haar kindje met chd. Echt dapper van der, weet niet of ik het zou kunnen al zat haar kindje in de slechtste categorie.
    Kreeg ook een bericht van een vrouw voor mij, die is met 33.6w bevallen van haar zoontje met chd en hij maakt het goed!! Ik hoorde niks meer dus vermoedde het al. Ik hoor snel het hele verhaal, maar ze zei dat toen hij geboren was het haar veel meer rust gaf. Ze wist waar ze aan toe was.

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Jel, succes en sterkte in het ziekenhuis!
    Hier worden de meubeltjes voor de kinderkamer zo bezorgd!!!
    Kijk vooral uit naar de wandelwagen op de een of andere gekke manier.

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @jel: Ja, strijken was nog nooit zo leuk!

@Lady: ik kan me voorstellen dat ze meer rust heeft. Als je daadwerkelijk kan zien hoe of wat... Uit eindelijk is dat natuurlijk ook zo met normale zwangerschappen. Als het er eenmaal uit is zijn al die angsten van beweegt ie wel genoeg of gaat dat wel goed komen natuurlijk weg. Er komen dan natuurlijk weer andere angsten voor maar daar zijn we mama voor :D

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jel succes in het zh! En ik geloof dat je het toch wel beetje eng vind. Is ook helemaal niet erg en mag ook. Komt goed meid. Je bent sterk! Enne.. die kilo's.. haha.. is idd een excuus, maar vind het eigenlijk nog wel meevallen en hoop dat het mee blijft vallen :D

Lady, wat spannend zo he als je dat hoort dat die mensen al zijn bevallen. Ik hoop dat jullie meisje zeker 36 weken blijft zitten...

Be, jeetje zeg... ik hoop dat je je tijd een beetje doorkomt. En anders heel veel mensen uitnodigen om op de koffie/thee te komen.. Zo kom je je tijd ook wel door.. hihi..Maar super vervelend zeg.

Wij rijden zo naar het zh voor een echo en gesprek arts. Ik ben op vl aan het wachten. We zouden al aan gereden moeten zijn,.. maar hij zal zo klaar zijn.. haha..

Fijne dag dames! Hopelijk gaat de zon een beetje schijnen..

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jel jep dat bedoelde ik idd wel. Kan me voorstellen als je zelf niet durft te wegen en het zo ontzettend meevalt dat je dan idd met die grijns op je gezicht blijft lopen.
    Veel succes vandaag, kan me inbeelden dat t even slikken is voor jullie.

Lady hoe is t nu met dat meisje en dr kindje dan? In de slechtste categorie klinkt niet best natuurlijk.

IKkke succes met je gesprek en de echo!

@Hier net dus idd VK geweest, alles zag er prima uit.. wat ook te verwachten was. Maar omdat ik me wat druk maak over de groei en ivm D. toch een groei echo. Meteen gebeld en mag morgen al komen.. prettig! Verder loopt buik toch goed mee op schema. 28+4 (volgens hun berekeningen...) en 27cm. WAAR dan? :p

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hihi jel ik doe t niet meer zelf t poetsen word voor mij gedaan :)
    Succes in t zh!

Dochter vraagt om aandacht :) maar iedereen succes in t zh!

En positief lady dat dat kleine jongetje t goed maakt!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady
    Haha ja vanavond is t koopavond dus dan ga ik er maar een paar halen.
    En idd tis nog 8 weken volhouden ..

@jel suc6 vandaag met de ctg , zal
    Idd wel even slikken wezen daar.

@ikke jij ook suc6 en natuurlijk veel plezier met de echo .

@Nora gelukkig is alles goed ..en de een heeft zn grote buik dat
    Vliegtuigen erop kunnen landen en anderr wat mider..
    Maar evengoed is jou buik mooi !! Ik heb btw ook niet zn grote
    Hoor!

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Jel dat is super netjes 2, 2kilo!
    Hier wel iets meer...

Lady kan me ook voorstellen dat dat rust geeft. Het met eigen ogen zien....

Pff hier gister veel harde buiken gehad. Hhad ze al vaker gehad .aar echt gister de hele avond.....:(

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zijn er hier eigenlijk nog meer die bij eerdere bevallingen een keizersnee hebben gehad?

20. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @suus; lekker rustig doen vandaag :)

Wat mij nu weer opvalt... De haargroei op kijn linkerbeen gaat veel harder dan rechts. Tis nu zeg maa wel haar links maar niets op rechts. Freaky toch? Ik moet nu echt gaan douchen want ik a zo naar de fysio. Net alles voor de babykamer gestreken :D

Deel Deze Pagina