Jindster, ik begrijp dat jou kindje ook te klein is?? Jij ook heel veel sterkte en hou goed je rust. thanx allemaal! In het zh hou je beter je rust omdat ik waarschijnlijk contineu in bed moet blijven liggen. Als het goed is krijg ik elke dag CTG en weet niet of ze longrijpers toe gaan dienen... Maar dat zal ik morgen allemaal horen.. Ik hoop idd nog wel veel hier te kunnen zijn. Heb 2 boeken gekocht dus kan vooruit.. haha.. Kindje 2 weegt trouwen nu 1380 gram, en kindje 1 weegt 1150 gram, dus is wel echt een heel stuk onder de onderste lijn. Nou ja... hopelijk doet het echt wonderen en mag ik over niet al te lange tijd naar huis. Ik probeer als ik regelmatig op zp kan, vanaf mogen of zaterdag weer in te springen, en dan weer volledig mee te schrijven. Dan kan ik jullie in ieder geval op de hoogte houden. Ik heb het nr van Nora, dus als ik niet veel hier kan zijn, zal ik haar appen. En dan horen jullie het wel van haar... maar ik probeer elke dag hier te zijn.. anders is het ook maar zo alleen in het zh he... Als ik meer weet over behandeling enz, horen jullie het van mij.. Dikke knuffel voor jullie allemaal en hoop dat jullie het beter doen als mij...
@ Lady, precies, dat is een zorg voor later. Erg voor die vrouwen.... Gelukkig maakt die van de ene het goed. @ Dinh, fijn dat jullie nu voorbij die periode zijn, ik ben over anderhalve week aan de beurt, dan zit ik op het termijn waar mijn *dochter overleed. Maar ik ervaar veel rust eronder en heb enorm vertrouwen dat het nu helemaal goed gaat komen. Goed dat ze ook jouw ega zo goed onder controle houden. Gaat nu helemaal goedkomen hoor! @ Ikke, bah niks aan allemaal... Weet je ook wat de tweeling per kind ongeveer hoort te wegen dan op dit termijn? Is het dan echt zo weinig? Hopelijk kun je daar goed tot rust komen dat je kleintjes flink gaan groeien... Beetje spannend is het wel, of niet? En echt heel onverwachts.. Hebben ziekenhuizen eigenlijk altijd wifi? Anders wil ik sowieso wel mijn laptop meenemen naar het zkh. Lekker zp-en onder het bevallen.
Whaha Jel!! XD Mijn zhuis hier heeft wel wifi maar moet je kopen per dag.. dus ik zp wel via mn mobieltje Donshaar pff.. ik heb een heel laken over mn buik heen Had al last van door pcos teveel aan hormonen. Marokaanse achtergrond schijnt ook niet te helpen dus mja.. hopen maar dat t minder word
valt dit bij jullie ziekenhuizen te googlen? Ik kom op google op niks uit, of er wifi is in het zkh. Ben wel benieuwd, zou het wel erg makkelijk vinden, internet bij je bed. Dan kan ik ook zelf het geboortekaartje verder ontwerpen in het zkh en op laten sturen. Op mijn mobiel kan ik niet internetten, althans niet buiten de deur. Thuis internet ik op de wifi.
@Jel, De controle is nu beter dan ik had gedacht. Ik bedoel, in het begin was het alleen maar kijken of het hartje klopte en dat was het dan. Ik heb me hier nog wel een geïrriteerd over uitgelaten. Maar na de 24 weken, sinds de termijn dat het levensvatbaar is, doen ze echt heel veel. En nu gaat het goed, goed er zit volgens de grafieken wel een achterstand, van ongeveer een week. Niet dat ze dat gezegd hebben, maar dat lees ik ook in de grafieken. En nu ervaar en lees ik toch ook weer dat het niet allemaal vanzelf gaat. Ega is er overigens heilig van overtuigd, dat de beeb ruim te vroeg geboren wordt. Ze roept al de hele tijd dat we niet naar de verjaardag van haar zus kunnen komen, vanwege de bevalling. Die is echter half oktober. En dat zou dan betekenen dat ze vier weken te vroeg geboren wordt. Het kan natuurlijk. Maar ze is er zo van overtuigd, dat ik zoiets heb van : Hoe weet je dat? Tsja, ik ben ook bepaalde gaves. Heb het wel eens verteld en dan kwam bij mij weer de gedachte naar voren : Zou ik vorig jaar niet de geboorte van Hayley hebben gedroomd, maar deze geboorte? Als dat laatste zou zijn, vorig jaar droomde ik van 8 oktober. Ik geloof wel dat er iets is dat we niet begrijpen, ik wil best geloven, dat er dingen gebeuren die we niet begrijpen. Er is heus wel iets. Het is alleen jammer dat sommigen er een slaatje uit slaan. Waarzeggers, daar geloof ik niet in.
Dinh, hier droom ik ook vaak, maar dan over onze baby, dat ze er is. Verder hangt het ervan af waar mensen wonen als ze jarig zijn. Ik heb ook familie 2 uur rijden verderop wonen en in oktober jarig, en daar ga ik niet heen, dat durf ik op dat termijn niet meer. Hier liep het kindje laatst ook een keer achter met het buikje of zo geloof ik, maar nu was het weer op schema. Dus kan per keer verschillen. En wanneer de baby geboren word, tja geen idee. Ben benieuwd of je ega gelijk heeft.
Ik ook, ben ook heel erg benieuwd. Nu vallen de afstanden bij ons nog wel mee. D'r zus woont een klein half uur van ons vandaan. Als ze de puf nog heeft, zullen we wel gaan. Overigens, helemaal vergeten te vertellen. Vandaag in het ziekenhuis was het voor het eerst, dat ik meer ''kleinere'' buiken zag dan grote buiken. En de grotere buik (nu nog maar 1) die we zagen, die was echt huge, je zou haast zeggen dat het een tweeling is. En het was dan weer wel grappig, dat die vrouw al een kleintje had. Dat kleintje had een knuffel bij zich.... een eend. Maar het was wel grappig om te zien, allemaal zwangere vrouwen, en allemaal heel schattig, nog geen buik of een heel klein buikje.
Over huge gesproken. Ik werd vandaag wel vier keer benaderd door mensen die het nodig vinden te zeggen dat ik huge ben. En de meesten kan ik het van hebben maar toen er een ouder naar me kwam en zei; wow! Je bent echt huge! Nou toen was ik er ff helemaal klaar mee!
Het valt me wel op, nu we zo ver zijn, zie je heel veel zwangeren. Het zelfde als met de auto. Koop je een Ford Focus, zie je er ineens heel veel Focussen.
Booh Burning, ja op een gegeven moment is het ook genoeg he.. als je dan net 1x teveel hoort dat je "huge" bent.. >.<'
tis ook zomer he dinh, dan zie je het meer dan wanneer iedereen in zn dikke winterjas loopt. Maar idd t zijn er veel!
@ikke suc6 meis ! alles voor je kindjes toch ! @jel ja ik dacht laatst nog aan je , dat je bijna bij dat termijn bent..dat lijkt me best spannend voor jullie.. @Dinh hier valt het ook erg op al die zwangere.. @hier nou heb schilderen op nummer gekocht hoor dan heb ik in iedergeval wat te doen. Ga er morgen mee beginnen. **nogmaals digi KNUFFEL VOOR IKKE **
@ Be, ja tis best spannend, maar aan de andere kant weet ik gewoon zeker dat het nu goed gaat komen... Dat is best leuk, dat schilderen op nummer. Heb ik vroeger ook wel gedaan maar zou het stiekem nog leuk vinden.
Ik was al 42 weken zwanger, en de ontsluiting ging niet verder dan 9cm na 15 uur weeen en aan de weeenopwekkers. Dcohter had t ook niet meer helemaal lekker, dus toen was ik heeeeeeeeeeeeel blij dat ik ks kreeg! Das niet leuk bk! @be beetje creatief zijn kan nooit kwaad! veel plezier en wel een foto als ie klaar is he!
Dit zal de laatste keer zijn dat ik op zp kom vandaag. Jel, de kindjes moeten 1500 gram wegen. Dat is voor een tweeling. Dus kindje 2 zit er 120 gram vanaf... opzich is dat nog wel te handelen, maar kindje 1 zit er 350 gram vanaf. Dat is erg veel... Dus ja.. het is idd niet goed. Bedankt meiden en ik hoop dat ik op mijn mobiel hierop kan. En anders horen jullie het via Nora.. Nora.. ik app je zo ff om te kijken of het aankomt.. hihi... Succes iedereen en tot snel! Dames, met jullie kindjes komt het allemaal goed... met die van mij ook wel hoop ik.. Moeten wel nog flink groeien!
Joyce, ok vandaar... kan me voorstellen dat je toen blij was met je ks. Ikke, dat lijkt zo weinig, een paar honderd gram. En ik bedoel dan het verschil met wat het zou 'moeten' zijn. Maarja als hun het nodig vinden om je op te nemen, ze zullen het wel weten... En tuurlijk komt het goed. Sterkte en slaapse vannacht.
@Ikke, meis veel sterkte. Ik hoop dat je je leert vermaken in het zkh. Hoop gauw een positief bericht van je te lezen. Dikke knuffel!!
Ikke slaap lekker nog even naast je kerel in je eigen bed! Sterkte de komende tijd vrouw! We denken aan jullie! Dikke Knuf! Dinh welcome back!! Wow lang geleden fijn dat alles goed gaat en de metingen beter verlopen. En dat jullie kindje kleiner is kan toch wel. Ti's geen ramp lijkt mij en zoiezo zijn die metingen niet nauwkeurig, maar een schatting! Joyce mag je nu wel natuurlijk bevallen? Ik hoop ook dat ik natuurlijk kan, maar ja we zien het wel.