@Jel ja tuurlijk gaat t dit keer goed komen ! @joyce woow na zolang zou ik idd ook blij zijn! @hier de muurschildering is af!! Super gaaf is t geworden vind ik zelf tenminste
Toch was t een goede oefening geweest, schilderen op nummer enzo XD Joyce woh heftig, ben ook wel benieuwd of je nu normaal mag bevallen?? Hier weer ns uit mn bed gevallen lol. Slapen doe je toch al vanaf dat je jong bent, volgens mij heb ik het verkeerd aangeleerd ofzo hihi..
Goedemorgen! Hier alweer wakker omdat ik werken moet zometeen. @ Behappy, ziet er leuk uit die muurschildering. @ Nora, haha uit je bed gevallen? Toch wel 'goed' gevallen hoop ik? Gewoon in je slaap? Hihi.... Allemaal fijne dag!
Bij one born every minute was er toch ook een vrouw waarbij de eerst ook bij 9 cm ontsluiting stopte en toen moest ze ks. De tweede heeft ze natuurlijk gedaan dus het kan wel joyce! @hier nu wakker. Manlief en kleine meid zijn beneden richting auto aan het gaaan. Het is toch echt een schat die vent van mij wan hij helpt me deze keer zo ontzettend goed! Dinsdag zijn we 3 jaar getrouwd en dan maak ik een 3 gangen menu maar wil eigenlijk nog iets voor m doen. Ik weet alleen niet wat. Iemand ideeen?
Morning! Phoeee om 4.15 wakker uiteindelijk om half 6 in slaap Gepleurd en om 6.30 weer wakker :-O Nora uit bed gepleurd? Omg hoe dan? Leuk bk 3 jarige viering. Uhm een idee. Pff ben daar slecht in. Zeker nu je hoogzwanger bent, anders samen naar ene musical of dergelijk. Whahah kijk most hated family in THE USA! Damn hoe retarted kunnen mensen zijn zeg!
Erg he lady!! Echt niet normaal, gewoon gestoord! @bevallen ik mag zover ik weet gelukkig probern gewoon te bevallen! Ik vond de keizersnee erg meevallen, maar zie t niet zitten om nu weer 6 weken te moeten herstellen, niet autorijden, geen traplopen, niet wandelen en noem maar op....... Dus ik hoop heeeeeeel erg op een gewone bevalling, maar ben ook bang dat ik weer tot 9 cm hel moet en dan alsnog een keizersnee........... Achja we zien t wel! Nora uit bed gevallen? Dat word nog wat als je dalijk op klossen staat! @bk drie jaar getrouwd leuk! Ideeen niet echt. Maandag zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, maar ws ook gewoon samen uit eten en verder niets. @be mooie muurschildering!! Hier dalijk wekelijkse boodschappen doen en dan gaat dl naar oma, dus rustig dagje voor mij!
Morning ! @jel&joyce Thanks ! Hier slecht geslapen pff .. Hoort er geloof ik bij ofzo Maarja vandaag maar is beginnen met dat schilderen op nummer
Ik ga later bijlezen.. Voor nu klaarmaken voor het vrijgezellenfeestje van een vriendin van me.. ik mag met mijn 29 wekenbuik Burlesque gaan dansen.. Ach ik heb altijd salsa gedanst.. een bodyrol moet nog wel lukken al zal het er niet uitzien... hahaha Tot morgen denk ik.. Als ik dan nog leef... X Lissa
@ BK, hey wat grappig, jij dus dinsdag 3 jaar getrouwd? Ik ben woensdag (19 sept.) 4 jaar getrouwd. En normaal gaan we op onze trouwdag uit eten of een weekendje weg. Weekendje weg durf ik niet meer. Dus iets lekkers koken voor mijn man is wel een optie. Dus ik lees mee. @ Lady, wat vervelend een kort nachtje dus... @ Joyce, waarom mag je na een ks niet autorijden? Hopelijk gaat het dit keer beter bij je, of iig gewoon een goede bevalling... @ Wave voor be, gisteren heeft niemand voor mij gewaved. Maar ben het zelf ook vergeten te zeggen. @ Lissa, veel plezier op het vrijgezellenfeest. Hier alweer gewerkt, nu lekker weekend. Vanmiddag gaan we nog even naar Groningen, naar Prenatal en langs mijn schoonmoeder in umcg, die is geopereerd aan haar been gister.
Ooknvoor Jel n wave!!!!! En be ook natuurlijk!! Merken jullie dat de nachten ook langer duren... zie ok veel van jullie vaak wakker worden...
Wave voor be!! En natuurlijk ook nog voor Jel dan!! Je mag dan 6 weken geen auto rijden omdat je gewoonw een zware buikoperatie hebt gehad, alles heeft open of opzij gelegen en t moet allemaal herstellen. Je reactie in de auto is dan minder door je buikspieren. En ook van de verzekering mag t ongeveer pas vanaf 5a6 weken. Dus daar zit ik niet op te wachten
hier dan alsnog WAVE VOOR JOU JEL ! zo gek om te bedenken dat binnen nu en 2 maanden ons kleintje er is ..
Hallo BESSIE TURF EN MALIKAM Ik zie jullie altijd meekijken, misschien leuk jullie zelf voor te stellen
Lissa veel plezier met t vrijgezellenfeest! En lekker danse danse! Wow suus 50 dagen! En idd we beginnen boven de 200! Be raar idee he! En ik vind t nu bij een tweede nog gekker, ook allerlei vragen van kan ik t wel met twee kindjes en maken ze elkaar niet wakker en nog veel meer................ af en toe word ik er gek van!
Haha, bedankt voor de alsnog gekregen waves! @ Suus, ik slaap best goed 's nachts hoor, gelukkig nog geen gebroken nachten. 50 dagen nog maar, klinkt weinig inderdaad... @ Joyce, wat lijkt me dat dan moeilijk als je 6 weken niet auto mag rijden, ik rijd elke dag auto. Maar hoop ook op een normale bevalling.... @ Be, vind het ook nog zo onwerkelijk, maar het gaat ons toch echt overkomen!!!
Ja inderdaad... het zijn namen die mij inderdaad ook opvallen onderaan. Evenals Joy1506 of zo. Als jullie zin hebben in gezellig meekletsen, dan zijn jullie welkom hoor.