Gek idee he suus. We zijn van ver gekomen. Ben benieuwd wanneer ik werkelijk word ingeleid en op welke datum de kleine dan komt. Stel ik word 29 oktober ingeleid, kan het zijn dat de kleine pas 2/3 dagen later komt. Ik hoop dat ons meisje op 30 oktober komt. Is ook de geboortedag van mijn opa. Dan wil ik haar vernoemen met een derde naam. Ook, omdat mijn vader en ML zijn opa's dezelfde naam delen als mijn opa. Dus voor ze vierdubbel vernoemd ML vindt het TE oubollig. Maar ja ik vind het een zegening als zij de naam kan van 4 sterke 'voorvaderen' om het zo maar te betitelen.
Goedemorgen meiden! Wat een klote nacht maar niet gek na gister! Ons kleintje weegt nu 1172 gram en zit tegen het rode lijntje aan dus ja verplichte rust anders mag ik ook verhuizen en dat zie ik niet zitten met een man die ver weg is en een hond! Dus dan maar plat! Ik denk dat ik ga punniken ofzo om de tijd door te komen hahha! MAAR OOK GOED NIEUWS de kleine word vandaag het gordijn omgehangen en dan os alles lekker klaar! Ik ben dr zo trots op!!! @ikke heel veel sterkte meis! Ik hou je berichtjes in de gaten! Hopen dat de ukkies nu beter gaan groeien! @jel ook nog wavee voor jou haha veel plezier bij je schoon mama en bij de prenatal ze hebben weer zulke leuke dingen haha @be waveee @Suus idd ik merk ook dat de nachten langer worden maar komt denk ook dat we er veel uit moeten om te plassen en je sneller moe word. @bk hmm gezellig uiteten en daarna biosje? Toch altijd gezellig? Of avondje scheveningen? @lissa have fun meid haha denk ook idd dat zo'n bodyrol er gek uit zal zien met een dik buikkie hahaha maar wel super leuk! @lady balen van je korte nachhie
Dat zou wel heel speciaal zijn he Lady, ben benieuwd of dat "gaat lukken".. Weet niet hoe ik t anders moet zeggen. Lol dames is t geen uitdrukking als je vroeg op bent, dat je uit je bed bent gevallen/gerold?? ben natuuk niet letterlijk uit bed gevallen whaha.. xD Nu klaar maken voor de echo, spannend! Daarna heeft mn zoontje een feestje ben benieuwd tis zn aller eerste kinderfeestje en dan meteen van een tweeling T viel mij ook al op dat we trouwe lezers hebben!! Wie o wie zijn jullie ?!
Jindster dat is idd weinig zeg! Heb je mensen om je heen die je kunnen helpen? Hahahahahaha nora, nee die had ik nog niet gehoord. Wel dat ze vragen of je in bed geplast hebt. Lady dat zou een hele mooi datum zijn!
Gewichten zeggen mij nog niet zo heel veel op deze termijn, wat zou het eigenlijk een beetje moeten zijn?? Geloof meteen als t tegen t rode lijntje zit dat je indd wat flinke stappen terug moet doen. Maar das altijd makkelijk gezegd van buitenaf. Gelukkig worden jullie nu goed in de gaten gehouden.
@nora mijn meisje woog bij 30 weken 1600 gram en dat was mooi gemiddeld, dus bijna 1200 gram van jindster scheelt wel wat dan. Dus hopen dat je met rusten mooi groeit!
hoi dames ik breek hier eventjes in heb heeeelemaaal in het begin mee geschreven ghehehe maar er werd hier zo veeeel geschreven dat ik ut niet bij kon houden lees af en toe nog wel hier mee hihih wat vliegt de tijd nu eh dames het aftellen is begonnen het blauw en rose is hier goed verdeeld ik ben 1 nov uitgerekend van ons eerstje kindje een manneke nou lees af en toe mee meiden fijne dag xxxxxx
@juna ohja dat herinner ik me nog wel Idd de tijd vliegt voorbij .. Tenminste op sommige momenten vind ik t weer heel Langzaam gaan haha
Jemig nu ga je idd wel de excessen zien he. Laag geboortegewicht en andere complicaties. Tot nu toe is ons clubje redelijk succesvol geweest tot aan de 30 weken. Ik had gehoopt, dat ieder ander het leed bespaard bleef! Laten we hopen dat alles goed komt. Haha Nora..ja sorry weinig geslapen. Maar kwam, omdat je zei dat het je als kind zijnde welis gebeurde. Ons meisje van 1673 met 30w4d. Gaaaaaaaaapppp...moehoeoeoeoeoe. En de bank komt pas na 12.00u.......en wat is dan NA 12.00 uur????
Hoi allemaal, Klopt zeker dat ik hier regelmatig even spiek hoe het andere a.s. november mama's vergaat. Omdat ik ook al bij andere topics en andere fora's meeschrijf vond ik deze zo snel gaan om me erbij te voegen haha! Leuk dat jullie me uitnodigen!
inderdaad be happy laatste tijd vind ik het wel snel gaan was jij ondertussen niet getrouwd? zo jah van harte gefeliciteerd nog
You're welcome Ja dit cluppie brabbelt er aardig op los, houdt het ook lekker levendig! Ik zie dat jij al 33 weken bent! Nog ffies he? Juna hi again....tijd geleden idd!
Zo dan weegt die kleine wel heel weinig vergeleken bij jullie kids dames! De lady's die nieuw zijn en een beetje nieuw haha welcome!
@joyce ja me moeder gaat nu iedere week me huissie bijhouden dus dat valt dan al af. Vind het lastig om me nu over te geven maar het moet! En de dingen die ik doe dan maar verder uit elkaar plannen en echt rust houden! @lady ik denk dat jij je nieuwe bankie gaat inslapen?? @nora hahaha nog nooit van gehoord haha maar ik was laatst wel met me hol uit bed gevallen zo de strijkmand in haha
@ Jindster, dat is wel licht inderdaad. Mijn meisje woog maandag al 1915 gram, dus zou nu al snel op 2 kilo, oftewel 4 pond zitten... Dus nu idd maar een hobby zoeken.. Ik probeer met in te houden bij Prenatal. We hebben enkel en alleen nog een deken nodig. We hadden er maar 1, en als die in de was zit, heb je er geen. Dus vandaar... @ Nora, oh je bent helemaal niet uit bed gevallen. Ik ken die uitdrukking niet. @ Juna86, de tijd vliegt he, en wat leuk dat jullie een mannetje krijgen. @ Lady, ja dat hoop ik ook. We gaan niet teveel klooien nu he met onze eigen gezondheid en die van de baby's. Onze babytjes moeten goed groeien en hoop dat het met onszelf ook allemaal goedd blijft gaan tot het eind. @ Bessie Turf, leuk dat je ook even wat schrijft. Je bent welkom hoor om mee te komen schrijven, maar kan me wel voorstellen dat het wat druk word als je al op meerdere fora schrijft. Mijn man komt zo thuis uit zijn werk en dan gaan we lekker weekend vieren samen. Zo even lekker een broodje eten. Heb net trouwens "Over mijn lijk" teruggekeken van gisteravond laat. Kijken jullie daar ook naar. Erg heftig, er was al een uitvaart te zien van 1 van hen, een 19 jarig meisje. Tranen in mijn ogen, pffff....
Ja jind, deze bollie ligt straks languit op op der nieuwe bank, chaisse longue of love seat ...kan nog niet kiezen, hahahaha! Maar ze kunnen er elk moment zijn Goed zo jel...het lekker gezellig maken! Ben blij als me vent vanavond thuis is, eindelijk weer een weekend samen! Zondag is het jordaanfestival. (amsterdams feessie, voor degene, die niet weten wat het is. Dan treden Amsterdamse artiesten op) Ik wil heel graag heen, maar ja merk dat me rug en moeheid momenteel de overhand krijgen.
@lady lijkt me leuk zn feestje !! @hier vanmiddag antib. halen voor de blaasontsteking ..volgens de dokter kan dat de harde buiken en de pijn in me rug verklaren.