Lekker Jel, zo rommelen in huis. Gisteren zijn de meubels van de kinderkamer in elkaar gezet. Nu nog de aankleding en dan ist klaar... Hier weer volop beweging binnenin. Lekker van aan het genieten. Tis toch apart als het ff rustig is. Ten minste rustiger dan normaal. @ikke, fijn te lezen dat de ctg goed zijn en hopelijk de echo net zo. Jammer dat je een uur rijden van het zkh woont. Ik moet morgen weer werken. Maandag een gesprek en wil aangeven dat het niet gaat zoals het nu gaat. Fijne avond!!
@ Juliaaa, goed dat je dan een gesprek aangaat. @ Hier, zit met mijn man op de bank tv te kijken, gat om 20:30 uur de deurbel. Ik doe open en tot mijn verbazing niemand te zien. Ik hoorde ook niemand wegrennen of zo. Echt scary. Zo'n deurbel gaat toch niet uit zichzelf af? Heb dat nog nooit gehad...
@julia gelukkig beweegt je kleintje lekker !! En als je onzeker bent gewoon bellen . @ikke fijn om te lezen dat die ctg goed was .. Hou je taai meis @Jel eeeiwwll dat is echt eng !!! Jeetje .. @hier op verjaardag(die we een beetje erg vergeten waren) .. Had gauw nog ff tukkie gedaan van 7 tot 8 want t feestje is pas vanaf half 10 en anders hou ik t nooit vol.. Zal wel een latertje worden
Ik heb zoooo'n rot dag gehad! Wat is dat kl*te zeg als je constant duizrlig en licht in je hoofd bent! @jel hebben wij ook tijdje geleden gehad, de drukknop van de bel bleef hangen dus af en toe ging de bel ineens. Ik dacht dat ik gek werd, tot ik dus zag dat t knopje niet goed zat.
@ Be, veel plezier op de verjaardag. @ Joyce, is er niks aan die duizeligheid te doen? Heb je je vk daar ook over gebeld? Zo ja wat zei ze? Het was wel voor het eerst met die bel, maar het zou natuurlijk kunnen dat er iets niet goed zit met de bel. Ben benieuwd of het weer een keer gebeurd.
Jel nee niet gebeld, weet t nog van mijn vorige zwangerschap dat t er helaas bij kan horen. Lage bloedruk, of een ader die een beetje bekneld zit, zoiets is t dan waarschijnlijk. Is t maandag nog niet weg dan bel ik zeker even. En er is niet veel aan te doen, beetje meer zout eten en niet op mijn rug liggen, rustig aan opstaan, dat soort dingen.
Hè bah balen Joyce! Niet fijn zo. Hopelijk kan je wel liggen met je andere meid om je heen? Jellebel! Haha leuk zo'n spookbel! Julia fijn dat de kleine weer oefent met zijn kickies! Hier nog een druktemaker. Niet getrappel, maar flink geduw. En voel het overal. Van onder na boven. Echt grappig. Jemig nog 6 weken van genieten
Ff kort teken van leven hier. Vrijgezellenfeestje was leuk gister. Maar vandaag de hele dag geslapen en gehangen.nu weer in bed. Morgen meer. X Lissa
@joyce pff wat kt dat zn dag gehad heb Ikheb er ook regelmatig last van! Somd zelf zo datik mn benen niet meer voelde .. Stomme lage bloeddruk Ik neem altijd een zout dropje ofzo dat wil nog wel eens werken
Goedemorge dames! Hier gelukkig geen last meer van duizeligheid! En heerlijk geslapen! Fijne dag allemaal!
Kiek is aan! Dat is fijn Joyce. Hier vannacht ff zuur. Glas melk erin en over is het! Tip van oma! Ml kwam om 4u thuis. Ik huh? Hoe dan? We zijn dit jaar verhuisd van Amsterdam watergraafsmeer naar Almere poort. Op zich 15 min met de auto van elkaar. Issie met de scooter, die we speciaal in Amsterdam lieten voor onze uitstapjes daar hier naartoe gekomen :-O Hahahaha ben wel trots op hem, anders zie ik hem meestal pas in de ochtend weer. Ja we waren wild ones voor mini zich aandiende!
Goedemorgen meiden! Hier een slechte nacht gehad mja pech!! Vanmiddag dan maar weer tukkie doen! @joyce ook al eens roosvicee fero geprobeerd dat misschien je ijzer wat te laag is?? Dan kan je ook last van duizelingen hebben! Ik moet dat nu ook iedere dag drinken het is wel of je aan en stalen bind loopt te likken maar ik ben niet meer duizelig hahaha @lady nog naar je jordaanfeessie vandaag? Hier vandaag ook lekker rustig aan! Het zonnetje schijnt als het lekker is misschien even naar buiten in de tuin met de woef Fijne dag!
@duizeligheid; vooral eerste en tweede trimester maar mu geen last meer van gelukkig! @maagzuur; ja dat van die melk werkt echt. Ik drink ongeveer een ltr per dag, niet normaal. Is echt een craving geworden :S Hier redelijk geslapen, veel pijn gehad. In en na het zwembad was het bijna helemaal weg maar helaas kwam het in drievoud terug Straks bezoek van een dinnetje en mn zusje, die neemt mn neefje weer meer naar huis. Even lekker rust! Maandag is mn meisje lekker thuis want ze mag dinsdag naar kdv. Ik moet dan naar de mondhygieniste en ga ik het etentje doen. Ik ga alles maken wat ie lekker vind! Trifle (poging!) Met custard, apple crmble met ijs! Mini lasagne en mini pizzas. Ben beieuwd!
@jimdster nog nooit gehoord van die roosvice, maar is t proberen waard dus zal em eens kopen. @lady hiee helpt vanillevla wel goed! En toch wel mooi he hoe zo'n kleintje nu al je leven veranderd, en t is natuurlijk maar net hoe je t zelf wil want ook met een kleintje kan je nog regelmatig weg. Maar ik vond t ook zo moi om te zien toen ik van N. Bijna was uitgerekend (nog 3 weken) en manlief eigenlijk bouwvak inluiden had dat ie t echt bij twee pilsjes heeft gehouden :O Terwijl dat dus normaal ook ochtendwerk werd. @bk veel plezier met je etentje! En klinkt lekker allemaal! En ik zie lasagna staan, weet je wat lekker is, met spinazie! Mmmmmmmmm
@joyce thanks!! Tijg gaat wel snel zit nu even dat kraamboek te lezen van de kraamverzorging. Ja toch het is het proberen waard! @bk hmmmmm lekker!!! Balen dat je weer zo'n last heb! Ohh dat ga ik dan ook eens proberen vanillevla of melk wanneer ik maagzuur heb! Goede tip van oma hahaha
Goedemorgen! @ Joyce, wat fijn dat de duizeligheid nu weer over is. @ Lady, ik had gisteravond ook gelijk weer zuur toen ik ging liggen in bed. Net alsof wanneer je maag kantelt als je gaat liggen, dat al die maagsappen dan gaan lopen of zo... bah... Gelijk een rennie genomen en over was het. Melk helpt bij mij alleen maar tijdelijk. @ Jindster, balen van je slechte nacht. @ BK, dat klinkt lekker allemaal... Misschien dat wij op onze trouwdag toch wel uit eten gaan... Wave voor een aantal dames. Hier vandaag een rustig dagje. Zei tegen mijn man dat ik zin in kibbeling heb. Er staat op zaterdag en zondag altijd een kraam met vis, maar dat is hier 20 minuten rijden vandaan. Grrrr had er zo'n zin in en wil niet alleen.
Ik zou wel willen maar kan niet lang zitten. dan bewaar ik dat liever voor daarna. Kan ik een lekkere steak eten hmmmmm!
WAVE VOOR LADY EN JINDSTER ! Hier heerlihk geslapen na een geslaagde Verjaardag @maaguur ja echt jakk is dat meestal Neem ik dan een rennie Die hebrn we toch overal liggen , huis auto .. ML heeft zn hele Leven al last van maagzuur @joyce gelukkig is t weer over Wat gaan jullie doen 2day ? @lady nog naar t jordaanfeest ? Wij gaan straks weer ff lekker vissen