November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Thxie voor wavie!!! Idd nog maar 42 dagen :-O zo klinkt het veel minder dan 6 weken!

Ja Joyce die mannen leren het wel :)

Bk kan me voorstellen dat je het uitstelt! Hier droom ik oa ook nu van biefstukken, tournedos, roquefortsausjes, filet, osseworst!!! Broodje zalmmmmm Jammie!! Grrr Kim hou op.
    En maagzuur is idd vervelend jel. Bij mij nog te doven met melk.

Fijne dag bk! Gezellig!

Jind vervelend van je nacht! Straks lekker tukken dan maar!

Jordaanfestival, ik wil zo graag, maar ik sla het over dit jaar :-/ Parkeren is daar een drama en tis juist iets waar je flink gaat borrelen. Ik moer accepteren ben gewoon zwanger :)

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Uhm hoogzwanger zelfs ;)

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hmmm tournedos met gegrilde champignons. aaaaaah!

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hou op over dat lekkere eten haha. Ik kijk ook zo uit naar de eerste tournados met een goed glas rode wijn en doe die tournados ook lekker rood haha.

@ maagzuur, pepermunt, zuivel of rennie kunnen goed werken idd. Ik heb er gelukkig geen last van

@duizeligheid, niet maar soms als ik opsta dat ik zwarte vlekken zie. Bloeddruk vrijdag (vk) was 110/60. Heel mooi dus.
    Hopelijk blijft het zo :D

@hier weer aan het werk. Kleine heeft goed uitgerust gisteren en vanochtend ook weer uitgeslapen. Maar nu is ie weer helemaal super actief. Helemaal opgelucht.
    Vanochtend nog boos op een collegea. Hormonen denk ik. Ik vertelde haar dat ik me gisteren zorgen maakte omdat hij heel rustig was. Haar reactie: oh dat is toch lekker, heb je ook even een keer rust. Pardon, het is helemaal niet lekker. Toen ik dat probeerde uit te leggen bleef ze maar zeggen dat het lekker rustig was :s.
    Dat trok ik ff niet haha. Normaal laat ik zulke mensen lekker lukken (de 3 l'en lekker laten lullen) maar vanochtend had ik daar ff geen zin in.

Fijne dag allemaal!!

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Oh ja en weer een wave!!! 31 weekjes alweer!!

Ook voor de andere wavers!!

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha die collega is nooit zwanger geweest?

Lekker medium rare tournedos met idd een glas wijn. Hmmm. Of een biertje!

Ok nu houd ik op anders worden het een lange 8 weken haha

7. Jel

Jel Niet meer actief

@ BK, ja dan kun je het beter na de zwangerschap een keer doen samen...

@ Be, visze. ;)

@ Lady, dus je blijft toch thuis van het festival?
    Vanaf wanneer kun je jezelf eigenlijk hoogzwanger noemen? Dat vraag ik me weleens af...

@ Juliaaa, wat een rare collega om dat zo te zeggen. ;) Logisch dat je je zorgen maakte en dan zo'n reactie krijgen. ;)

Ik had geluk, mijn man wilde TOCH met mij vis halen. Dus we hebben lekker een bak kibbeling gehaald met knoflooksaus. :D En later nog even langs de mac voor een Mc Flurry. :) Dat was weer veel te lekker...

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Klinkt heerlijk BK wat lekker uitgebreid.. eet smakelijk vast.

Biefstukken carpaccio filet osseworst *kwijl* hous op dames :p

Juliaaa ach soms kan je er ook niet tegen, die goedbedoelde opmerkingen en adviezen :cool: Heb er wel vaker last van dat ik t ff nie kan hebben..

Jel lekker kibbeling!! Nu heb ik daar ook zin in danku! Haha dat schuif ik naast mn biefstuk en carpaccio zin en ik pak wel een boterham met kaas *grmbl*.

Hier net 2 reuzekoppen thee op en ik pies me helemaal suf.. heb eens gemeten en tis 500 ml per bakje, dus heb ff een liter thee op in een uur.. ja hoor (was zooo lekker). Gek he dat ik zo moet plassen..
    Verder nog steeds rustig aan, mn vriendinnetje heeft D. lekker mee naar de speeltuin en zometeen komt t chihuahuatje van mama even spelen hier omdat ze wat langer weg gaan. Pupje van een week of 15/16 dus helemaal leuk!

9. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @Bk ja, ze heeft 3 kinderen. Twee zegt ze zelf altijd maar weet dat 1 van haar kindjes dood geboren is. Daarom snapte ik juist van haar die reactie niet.

@Jel, heerlijk!! Leuk dat je man toch mee wilde. Heb ook wel zin in een bakkie vette kibbeling met lekker veel saus. Straks thuis maar opperen.

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Of juist zij denkt meis niet zo piekeren, komt goed! Maar ik snap jou wel. Jij vraagt om begrip, niet om een sussertje.

Haha ja dat eten Hmmm. Kan er niks aan doen, het begint nu te kriebelen! Aahja nog ff geduld. Heb mijn pa al gevraagd om rosbief te bakken en mee te nemen als ik ben bevallen. Kracht en troostvoer kan ik dan wel gebruiken!

Hoogzwanger vind ik wel iemand die spoedig bevalt, binnen 4 weken. Oke nog 2 weken dan ben ik hoogzwanger!
    Gaaaaaaaap alweer moe! Wel net gezellig met vrienden geluncht. Heb een flesje roze cava gehad om te proosten op onze dochter op het moment dat wij vinden dat we haar gezondheid te proosten hebben!
    Erg lief :)

Nora fijn dat de kleine ff lekker op pad is.

11. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    @lady, zo had ik het idd ook al bekeken.

Weer bijna thuis na een lange dag werken. Voel me vaag, net of ik veel te veel gedronken heb en te weinig geslapen. Hopelijk niet ziek want het heerst op de werkvloer. Zoveel ziekmeldingen, allemaal griep etc

12. Jel

Jel Niet meer actief

@ Nora, oeps heb ik je jaloers gemaakt met de kibbeling? :D
    Jullie zouden zelf toch ook een chihuahuapup nemen? Hoe staan de plannen ervoor?

@ Juliaaa, en nog kibbeling gehad? :D
    Ik vind het heel erg dat je collega haar overleden kindje verzwijgt, door 2 kinderen te zeggen. :( Ik zou dat niet kunnen verzwijgen. Mijn *dochter heeft ons tot mama en papa gemaakt en zij word nooit meer vergeten en zeker niet verzwegen. Dat snap ik ook absoluut niet dan, dat juist zij dat zegt.
    Hopelijk blijft een griepje jou bespaard.

@ Lady, ik had ff gezocht en de meningen zijn er volgens mij over verdeeld, maar het meeste lees ik dat je in de laatste twee maanden hoogzwanger bent, dus dan zijn we dat (bijna) allemaal uit dit topic.

Ik heb vanmiddag heerlijk anderhalf uur geslapen, was ineens zo moe.
    En straks lekker boer zoekt vrouw kijken.

13. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    lady's

zo hier ook heerlijk vanmiddag even getukt!! mijn ouders hebben een waterbed dus heb nu besloten om daar s'middags maar even een tukje te doen aangezien ik daar wel heerlijk in kan slapen ipv mijn eigen bed!

ohh al dat eten loop gewoon te water tanden! ik heb vanavond lekker risotto op met kippies en roerbakgroente heerlijk!! me broer kan zo heerlijk koken! wat hebben jullie op?

@jel ja volgens mij zijn we dan bijna allemaal hoogzwanger terwijl ik me eigenlijk nog niet zo voel. alleen met opgebroken nachten. maar dat komt ook dat ik hier natuurlijk alleen ook thuis ben en dat je dus eigenlijk altijd wel blijft rommelen in huis of wat dan ook.

@juliaa wat erg van je collega'tje snap ook idd niet helemaal waarom ze haar derde kindje soort van een beetje wegstopt misschien te moeilijk om over te praten? of heeft ze het op haar manier afgesloten? maar dan nog snap ik dat je van haar juist niet zo'n reactie verwacht. hoop dat de griep je bespaart blijft!!

@nora ja idd net wat jel zegt hoe staan de plannen ervoor? jullie enorme waakhond hihi

hebben jullie af en toe ook zulke vreselijke jeuk op je buik? word er soms gek van. misschien is me buik weer aan het groeien:D ik hoop dat de ukkie lekker groeit nu ik veel meer rust houd dan normaal! we zullen zien over 3 weken vind het stiekem ook wel weer leuk om een groei echo te krijgen natuurlijk niet met de reden waarop maar wel weer even spieken hihi

14. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook jeuk. Niet vaak maar wel soms. Heb ook wat oude striae die weer wat opvalt dus buik is definitely aan het groeien.

Ik voel me echt al wel hoogzwanger. Ik merk dat ik ook niet kan wachten tot ons hummeltje er is en de kwaaltjes weg zijn. Ik voel me er soms weleens schuldig over maar die pijn is ook niet leuk. En ben reuze nieuwsgierig.

Daar komt bij dat ik ernorm emo ben de afgelopen dagen. Voel me zo alleen wat vrienden betreft. Het is nu vier jaar geleden dat ik weg verhuisd ben uit breda maar heb hier niet echt iemand, een beste vriendin ofzo waar ik een bakkie kan doen of gewoon echt mezelf bij kan zijn en dat suckt gewoon.

Nu ff verder boer zoekt vrouw kijken, jel je hebt me eraan gekregen haha.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaah bk ik snap je frustratie! Is idd niet leuk, en zeker nu je eigenlijk gezelligheid om je heen nodig hebt en er flink tijd voor hebt. Zie je vrienden zoiezo weinig?

Nou hoogzwangeren, slaap lekker!

Goed dat je rustig aan hebt gedaan jind!

16. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lady ik ga nog een keertje luisteren hahaha dit keer niet eigenwijs ghehe

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

@jindster
    Hier idd soms ook jeuk aan mn buik haha.. Heel irritant.

@Bk pff vervelend dat je je zo voelt.
    Hier ongveer t zelfde met vriedinnen en een bakkie doen, de meeste hebben gewoon weg geen tijd (of zin) om langs te komen of om af te spreken.
    En vooral omdat ik nu amper kan fietsen (heb geen rijbewijs) kom
    Ik zowat nergens meer .. Voelde me laatst echt eenzaam :(

@hier
    Ik word crazy van de vermoeidheid ..
    Ik kan bijna geen dan zonder een dutje te doen , soms zelfs 2 dutjes..
    Naja mn lichaam zal t wel nodig hebben denk ik..

Hebben jullie trouwens ook zo erg dat jullie aan t fantaseren zijn over straks? Over hoe t allemaal zou gaan , of hoe je het zou willen en hoe je kleintje eruit zal zien ..
    Ik heb dat op sommige momenten echt erg haha

@lady sweet dreams hoogzwangere !!

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wow 42 dagen (nu dus 41!) klinkt echt wel heel dichtbij joh.. ik zit hier ook echt af te tellen. Nog 11 weken. T klinkt nog zo ver weg. Ondertussen zal t heus snel gaan, hoop ik. Klinkt lekker ondankbaar maar heb t ondertussen wel gehad met alle klachten, en die misselijkheid die na 12 weken weg zou gaan :x

Ik zou ook een overleden kindje niet kunnen en willen verzwijgen. Kindje hoort er toch ook bij? Al snap ik dat iedere keer een confrontatie of altijd vragen enzo niet echt prettig zou zijn. Lastig oordelen van buitenaf.

Jel ja wij krijgen ook een chihuahuapupje. Hopelijk krijgen we heel snel weer foto's en gaan we t weekend nog eens kijken. T gaat erg goed met haar, en we kunnen niet wachten tot ze ons team komt versterken! Qua timing zou het beter kunnen maar ach.. je wordt verliefd... :)

Volgens de berichten ben ik nog niet hoogzwanger dus haha ach geeft ook niet.

Qua vrienden heb ik t hier ook, heb niet veel vrienden maar die ik heb zijn erg goede. Alleen ben vaak te moe om af te spreken. Daarbij hebben ze allemaal 1 of meerdere kids dus is t afspreken toch wat lastiger ivm slaapjes hier en daar bedtijden eettijden etc. Maar goed dat zou op ten duur beter moeten worden :)

Fantaseren doe ik hier wel over beeb, vooral over hoe D. met de beeb om zal gaan. Ik heb een enorme softie op de wereld gezet en hij is nu al helemaal gek op zijn broertje, word ik ook zo emo van (hoera voor hormonen). Ben zo benieuwd!

19. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allen,

Wat heb ik jullie verwaarloosd het weekend, maar tja.. mijn bed was zo lekker..
    Vrijdag had ik dat vrijgezellenfeestje en zowel zaterdag als zondag heb ik bijna de hele dag op bed doorgebracht. Ik was zo moe.. VL is bij me blijven liggen en heeft filmpjes zitten kijken.. heerlijk zo'n weekend, maar ja.... Geen tijd voor andere dingen. Ik zal het wel nodig hebben gehad..

vandaag weer thuiswerken.. Ik heb trouwens het idee dat veel van ons niet meer werken en al ziek in hun verlof zitten? klopt dit??

Ik voel Uk de laatste dagen heel veel. Mijn buik lijkt af en toe te golven.. Eindelijk een duidelijk teken van leven in buik..

Verder ik geef het toe, heb ik niet alles bijgelezen.. Was me teveel..

Ik wens jullie een fijne dag..

X Lissa

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Morge!

Wat een pieeeeeeeeeep weekend!
    Begin weer vol goede moed aan een nieuwe week!

Lekker zon weekendje lissa! Ging t dansen nog een beetje?

Hier dalijk zwemmen!
    Xxx

Deel Deze Pagina