@ Suus, fijn dat het goed was bij de vk. Mijn *dochter woog bij haar geboorte 2235 gram, dus dat is aardig in de buurt van jouw baby. @ BK, was het toch leuk bzv? Het is echt mijn favoriete programma. Veel plezier met zwemmen vanavond. @ Joyce, het komt vast helemaal goed. Dat loopt wel weer los... @ Hier, volgende week maandag zit ik op precies hetzelfde termijn als waar mijn *dochter overleed in mijn buik. Ik zit die dagen echt af te tellen en het komt nu wel dichtbij. Ik hoop niet dat jullie af en toe gek worden van me door het steeds daarover te hebben, maar het is voor mij gewoon erg spannend. En het voelt denk ik echt weer als een mijlpaal en vooral een opluchting als ik die dag/ week voorbij ben en alles gaat goed...
@ Nora, leuk van het pupje. Ik ben vanmorgen alweer druk geweest. Het bed verschoond en het dekbed uitgewassen en opgehangen. Wc schoongemaakt en de badkamer schoongemaakt. Nu straks nog de rest van de bovenverdieping doen. Kijken of ik die puf nog heb, voel me nu wel aardig moe al en die buik zit zo in de weg met bukken en zo....
Zo Jel dat ligt dan idd dichtbij elkaar met t gewicht. Zitten prima op gewicht. Ze ligt wel grappig in mijn buik op haar buik. En ze had de hik. Ook leuk om te zien. Nora nog ff wachten dus. Leuk hoor!!!
@Jel: Ik word echt niet gek van je hoor! Het is hartstikke ingrijpend geweest met je meisje*. Dan is ht toch begrijplijk dat je er nu ook mee bezig bent. Zolang jij niet gek word van mij word ik het niet van jou haha. Leuk een pup Nora!
Zo ff een stuk teruggelezen @Jel: ik zat net tijdens het lezen nog aan je te denken, hoe het moet zijn/voelen om inderdaad de termijn te passeren waarop het met je oudste dochtertje zo ontzettend mis is gegaan. Maar je beschrijft het al, natuurlijk worden wij daar niet gek van, heel veel respect voor jullie en jullie manier van verwerking etc..! Je bent een sterke en moedige mama hoor! @all: hoooooooooooooooi! Dit is officieel de eerste dag van mijn eerste verlofweek Leuk idee toch Ik heb over dik een uur ook een groeiecho, ben eens benieuwd
@Jel, nee joh ik word er niet gek van. Ik kan me heel goed voorstellen dat het een spannende periode voor je is. Ik dacht er vanochtend nog aan, hoe het voor je is om bijna op dezelfde termijn te zitten als 'toen'. @suus mooi dat de echo goed was. @vrienden, die van mij zijn ook allemaal ver weg. Vind dat ook heel jammer en daardoor is sommige contact wel verwaterd. Maar die er nog wel zijn zijn ook echt de allerbeste. @hier, kleine meldde zich gelijk al, was verbaasd omdat hij twee dagen pas laat van zich liet voelen. Laatste dag en dan weer 2 vrij. Pfff Straks gesprekje met manager. Kijk er tegenop (over rooster na verlof en mijn werkomstandigheden op dit moment)
Jel nee helemaal niet! Ik zou zelf gillend gek worden rond die termijn, wat als... praat lekker van je af zoveel je nodig hebt al begin je er 10 keer per dag over no worries.. als het je oplucht dan luisteren we er heel graag naar natuurlijk.. Suus fijn dat alles weer goed was! en andere Suus succes strakkies Hier ook al actief geweest, afgelopen week weinig uitgevoerd dus had wat in te halen haha.. Speelgoed van D. maar weer ns uitgezocht blijft me verbazen hoeveel hij heeft,en hoeveel er in die kasten past.....
@jel nee natuurlijk niet ! ik vind t meer dan logische .. en idd lucht je hart er lekker over uit .. @Suus heerlijk toch ..straks lekker verlof ! Suc6 bij de echo strakkies. @Julia suc6 met je gesprek straks, komt vast goed meid ! @Hier met koppijn naar bed gegaan gisteravond en met koppijn wakker geworden.. en nu lig ik weer met koppijn op bed GRR.
Jel praat er zoveel je wil over .. als het oplucht. Nog n week en je bent er voorbij...kan me voorstellen dat je er tgn opziet.
@ Suus, wat grappig he, de hik... @ De rest, bedankt voor de lieve woorden. Doet ook wel even goed om dat te luchten.. Ik zit er toch steeds mee in mijn hoofd. Dus als ik jullie er niet te erg mee lastig val, zal het vast komende week nog een keer voorbij komen. @ Suus1982, heerlijk zeg dat je nu verlof hebt, geniet ervan! @ Juliaaa, s6 met het gesprek met je manager. @ Nora, ook al druk bezig dus... @ Be, hopelijk is je hoofdpijn snel weg, beterschap. Waar ik ook nog aan zat te denken, hebben jullie ook iets van een lijstje opgesteld al, wie jullie gaan bellen als je bevallen bent, wie een sms krijgt en wie een mail? Ik wil in die 3 categorieën een lijstje maken.
Een lijstje? Euh nou, ik bel mn beste vriendinnen en mn schoonmoeder en mama... voor de rest evt een sms en anders lezen ze het op fb of via het kaartje in de bus nrs heb ik altijd bij in mn tel... heb eigenlijk bij caitlin ook geen lijstje gemaakt toen.
Ehm.. nee niet echt.. mn mama is erbij als t goed is, die belt vanzelf papa een keer op Dan mn broer wil ik wel bellen en de rest hmm.. ja kweet nog niet eigenlijk.. t gaat sowieso altijd anders dan gepland!
Oh ik vind het zelf wel makkelijk om het via een lijstje even te doen. Zo vergeet ik niemand. Het werk van manlief en mij moet natuurlijk ook gebeld worden. Al hoeft dat natuurlijk niet 1 minuut na de bevalling. Maar wel van die telefoonnummers die je anders misschien snel vergeet.
Ja dan is het inderdaad wel handig ff een lijstje te maken. Maar ik heb niet zo heel erg veel kennissen. Mn beste dinnetjes bel ik snel en daarnaast krijgt sowieso iedereen wel een bulk smsje.. Blijf t gek vinden om hier over te praten, ik zie mezelf nu al in t zhuis met beebje op mn arm.. *zwijmel zwijmel*
hier ook geen lijstje.. bel mn ouders en schoonouders, en onze beste vrienden em broers em zussen en de rest leest t wel op facebook of via het kaartje ik ga weer terug mn bed in , hoofdpijn is gewoon nog niet weg..
@jel praat er zoveel,over als jij nodig hebt! We snappen allemaal dat dit een hele moeilijke tijd is! @suus en hoe was je groeiecho? @lijstje hier naaste familie en beste vrienden gebeld en de rest hoort t via via of een sms. @be truste!
idd een lullig foutje, wil aan de gyn nog even vragen wie de fout heeft gemaakt, de verloskundige of de echoscopist ( is bij ons niet dezelfde). Ik hoop de echoscopist, dan kan ik mijn vk gewoon blijven vertrouwen (al word ik liever te snel doorgestuurd dan te laat) @ik weet niet meer wie het vroeg, ja ik hoop door te werken tot 36 weken. Tot nog toe gaat het redelijk, al ben ik kapot na een dag werken. @vrienden /verhuizen, ik ben na mijn studie van het zuiden naar het oosten verhuisd. Ik had in het begin ook moeite vrienden te vinden. Gelukkig vond ik een leuke sportvereniging en daar heb ik een aantal goede vriendinnen leren kennen. @ jel, ik snap wel dat je aan het aftellen bent naar maandag. Dat zou ik ook doen. @suus, geniet van je vrelof, ben jij de eerste met echt verlof? @be, sterkte met je hoofdpijn.
Hola, Jellebel je maakt ons helemaal niet gek. Doe ff normaal zeg! Lekker veel over kletsen en je gedachten laten vloeien. Het is juist belangrijk om erover te kunnen praten. Lukt het ook met je man? Siep wat hinderlijk, maar wel een extra echo gehad Bikkel ben jij zeg tot 36 weken. Was ook mijn plan, maar ja niks gaat zoals je het wilt. Lijstje, uhmmmm me moeder is erbij. Die houdt mijn zus en vdr op de hoogte. ML houdt zijn ouders en zus op de hoogte. Zodra ik mag naar de bevalkamer mag om te persen, worden ze bericht. Zo kunnen hun vast rijden als, aangezien dat ook nog ruim een uur duurt. En we sturen een smsje naar de belangrijkste familie en vrienden per sms, dat ze is geboren. En verder houden wij belangrijke vrienden, familie en kennissen op de hoogte via een weblog. En fb zullen we pas doen als we vinden dat het kan. Vrienden, ja tis jammer dat mensen komen en gaan. Blijkbaar hoort dat erbij. Ik had altijd een solide clubje om mij heen. Nu verschuift dat. Ik baal er soms nog van, maar ik heb genoeg reuring om me heen met andere vrienden, die ik nu meer zie. -> We maken het in ieder geval allemaal mee. Het ligt niet aan ons, maar het gebeurd gewoon. 2de leg Joyce en Bk ik denk dat het allemaal op zijn plek valt. Jullie krijgen het in ieder geval druk en gezellig met jullie kroost. Als ik kijk naar mijn zus, tis hard werken, maar wel gewenning. Hier vanmorgen op werk geweest. Ben zo blij dat ik weg ben. Was vanmorgen weer heksenketel. Gedragswetenschapper is gekomen en van alles en iedereen opgetrommeld. Leidinggevende bagatelliseert nog wel alles onder het mom van, het is je werk! Ja dat weten we, maar de condities waarin we nu werken zijn niet vooruitstrevend en het is niet helpend als jij gevoelens van het personeel niet erkend! Heb medelijden met mijn collega's, maar my god ben echt zielsgelukkig dat ik nu de pleuris uitbreekt de komende maanden, even met verlof ben! Had het niet beter kunnen plannen
Bedankt dames! @ Lady, nou lekker dan toch dat je er nu lekker een paar maanden tussenuit bent. Wat eten jullie? Hier staat de kip jambalaya te pruttelen. Ik zal zo even de lijst weer uppen.
Uitgerekende datum 29 oktober--- Suus1982: 3e kindje 1 november--- Ilona85: 2e kindje 1 november--- Petrea: 1e kindje 2 november--- Onzewens: 1e kindje, zkh bevalling 3 november--- Suus83: 1e kindje, zkh bevalling 3 november--- Siep81: 2e kindje 4 november--- Hilli: 2e kindje, zkh bevalling 5 November--- Maytje: 1e kindje 8 november--- Jel: 2e kindje (1e overleden), zkh bevalling 8 november--- BurningKarma: 2e kindje 9 november--- Behappy: 1e kindje 10 November--- NathalieD: 2e kindje, zkh bevalling 10 november--- Thea: 3e kindje 10 november--- Beckje: 1e kindje 11 november---Missillie: 2de kindje, zkh bevalling 11 November--- Dinh: 2e kindje, zkh bevalling 11 november--- Ladylola: 1e kindje, zkh bevalling rond 30 oktober 12 november--- Suus14: 1e kindje 12 november--- Mama88: 1e kindje 14 November--- Ikke175: tweeling, zkh bevalling 15 november--- Snowbird: 1e kindje 16 november--- Lolalo: 2e kindje 18 November--- Jindster: 1e kindje 18 november--- Juliaaa: 1e kindje 18 november--- Patje20: 2e kindje 19 November--- Isis857: 1e kindje, zkh bevalling 21 November--- Joyce86: 2e kindje 24 November--- Niesje123: 3e kindje 25 November--- Samantha89: 1e kindje 26 November--- Cjb: 2de kindje 29 November--- Lissa: 1e kindje zkh bevalling 29 november--- Lauras1983: 2e kindje 29 november--- Nora86: 2e kindje 30 November--- xspookyx: 3e kindje 17 meisjes, 12 jongens 1x verrassing, 3x verrassing voor de buitenwereld Afspraken! 17-9 Ladylola 32 weken check 05-10 Ladylola 34 weken check 19-10 Ladylola 36 weken check 29-10 Ladylola mogelijke dag van inleiding! Verlof 20-08 Onzewens, begin van ziekteverlof, officieel verlof 24-09 21-08 Ikke175, verlof officieel 4-10 (ziektewet) 24-09 BurningKarma, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum) 24-09 Petrea, 1e dag verlof! 24-09 Maytje 1e dag verlof (6wk v uitg. datum) 27-09 Jel, laatste dag werken en dan verlof! (6 wk voor uitg. datum) 01-10 Missillie begin verlof 01-10 Ladylola, 1e dag verlof! 18-10 Lissa, 1e dag verlof! (6 weken v. uitgerekende datum)