En iedereen natuurlijk in je lijstje van wie op de hoogte te brengen ook ONS niet vergeten Vandaag trouwens 10 JAAR samen met mijn vriend!! En net een hele mooie bos bloemen gekregen! Wij zijn vanaf ons 16de al bij elkaar, we hadden t er gisteen nog over of we toen ooit gedacht hadden hier nu te staan, maar veel meegemaakt en nog heel veel jaren tegemoet!!!
Wow Joyce proficiat 10 jaar is lang, op naar de volgende 10 (en meer!). Lady klinkt idd als een goede timing om er even tussenuit "te piepen".
Wat leuk Joyce!! Gefeliciteerd! Hier ook al van 16-17 bij elkaar. Een decennia samen, vanuit je pubertijd dan maak idd een hoop mee gaan jullie nog wat leuks doen? Jel nee ik ga morgen pas. Had ik het fout genoteerd? Of damn niet weer Vergist! Morgenochtend ff bellen maar. Lief dat je het vraagt
@lady nee we gaan niks doen, geen puf voor en eigenlijk ook geen zin in. En jullie ook al zo lang bij elkaar! Ik vind t in deze tijd toch wel bijzonder als je vanaf zo jong al bij elkaar bent! Ik hoop eigenlijk stiekem nog op een massage vanavond
Hahaha nou nee bedankt. Dan word ik eerder mishandeld Maar wie weet heb jij meer geluk! Ja tis idd een mijlpaal van jongs af aan bij elkaar. Wij hier hebben ook een hoop meegemaakt hoor. 3 relatiecrisissen, maar belangrijkste is dat je elkaar weer vindt, en weet dat het gras bij de buren niet altijd groener is Grrrr zit hier weer met een kat, ja dezelfde als van dat pootje, die kat is zo dom als een achterend van een varken. We hebben siergras in de tuin. Daar vreet hij altijd van en kotst er altijd van. Alleen vanavond komt het er niet uit. Het zit hem flink dwars, oelewapper. Maar al eentje bevallen? Dat is vlot! Wel alles goed hoop ik? En ik denk dat ons clubje het aardig goed doet
@ Joyce, gefeliciteerd met je 10 jaar samen zijn. @ Lady, ja het stond geloof ik voor vandaag op de lijst. Nou s6 morgen dan. Pfff nu al bevallen met 30 weken. Ik lees wel dat alles goed gaat, gelukkig maar....
Ik las het ook in het andere topic. Hopelijk blijft het goed gaan. Bij zo´n vroeggeboorte komen complicaties pas vaak later.. Ik hoop in ieder geval dat deze tot minimaal 37 weken blijft zitten.
Heey meiden! Even een egoistisch berichtje van mij wat een verschrikkelijke lit dag zeg!! Vanmorgen onderuit gegaan in de douche met de punt van de badrand tegen me bil die is dus nu zwart!! Vervolgens ga ik naar iemand toe had ik afgesproken zet me auto netjes in de parkeervakken kom ik terug iemand tegen de zijkant van me auto aangezeten!!! Verdomme!!! Helemaal vol met krassen en een flinke lelijke deuk aan de onderkant... En natuurlijk de dader ligt op het kerkhof nog geen briefje natuurlijk! Ik hoop dat de lijer nog meer schade heeft dan mij. Wat een kut dag! Zit er eff helemaal doorheen heb net ook eens even flink staan janken maar het lucht niet op. Zo ben ik het nog even kwijt... Dames slaap lekker ik heb echt pijn hol wat een blauwe plek zeg zit ook nog eens een ei op! Niet om aan te zien! @jel lekker over kletsen meid snap helemaal dat je daar deze week en volgende week druk mee in je hoofd ben! Flink over praten kan je dat ook goed met je man? @lady lekker toch dat je er nu effies tussen uit gesniekt ben! Lekker van genieten ook al snap ok dat je het rot vind om zo je colleaga's te zien. wat een domme snoezepoezel heb je haha kunstgras eten hmm ligt zwaar op de maag denkie niet haha Voor de meiden waarbij het 2 de kindje is komt helemaal goed!! Tijd zal het leren! @suus alles goed op de echo? @bk jij ging toch zwemmen? Was het even fijn je hoofd leeg maken en beetje dobberen? Nou weet ik het niet meer!
Jindster, nou das lekker kaa uu thee. hopelijk voelt je bil snel beter! Hier toch niet wezen zwemmen, was zo misselijk en moe dat het m niet ging worden.
@Joyce 10 jaar alweer ! Gefeliciteerd !! @Jindster NIET ?! Pff dat is zeker kl*te! En van je val ook ! Hopelijk heb je niet te veel pijn @Bk ben jij ookal zo moe ? tis echt vervelend.. En dan nog misselijk ook .. Ik hoop voor Je dat t gauw over is. @hier eindelijk trok mijn hoogdpijn na een bezoekje aan mijn vader en stiefmoeder weg, Misschien was t wel ff goed voor me dat ik eruit was Nu nog even heerlijk tv kijken .. En straks slapen.
@Jindster, aaaah meis dat is idd flink k u t. Dikke knuff Zou dat nooit doen, zonder iets te laten weten weggaan. Is ook strafbaar, maar ja nogal moeilijk na te gaan wie het geweest is. @hier lig wakker. Werd ineens wakker enineens malen er allerlei stomme gedachten door mijn hoofd. Ga zo op de bank zitten en wat eten, hopelijk wordt mijn hoofd weer wat kalmer.
Aaawhhh jind nee! Ti's echt kut als je auto schade heeft zonder afzender! En dan nog een zere reet ook. Hopelijk wel geslapen, want op je buik liggen is ook geen optie BE goed dag je eruit ben geweest. Doe dat lekker om de dag! Dag rust en dagje iets gezelligs. Nachtbrakers!!! Klaas vaak nog gekomen? Vervelend hè dat piekeren Julia. Hier ook veel last van. Maar nu werk eruit is gevallen gaat het een stuk beter. Wanneer heb je nou je gesprek?? Hier poeZel geen kunstgras, maar die grote siergrassen in de tuin gegeten. Beest is helemaal uit zijn doen. Eet en drinkt niet. Als hij dat nou doet kan hij kotsen. Maar goed zo eerst kennis maken met me nieuwe huisarts en vanmiddag naar het zkh. Daarna maar een afspraak maken bij de da. Vandaag voor eerst alleen naar de gyn :-/ ml heeft echt een zakelijke afspraak. En mijn mdr heeft me nichtje en me zus werkt, dus maar een keertje alleen.
lady: Veel succes op alle doktersbezoeken Hier kon de man met de hamer mij ook niet vinden. Weer een milioen keer wakker geworden. Dat zal ik niet missen als ik bevallen ben, het plassen steeds! Gedroomd over ons zoontje... Hij had lang blond haar haha. Wat gek is want ik heb spaanse genen en ben dus donker en manlief is donkerblond. Maar goed, zou zomaar kunnen. Hij en mijn zusje waren beiden blond bij geboorte Ik ga nu lekker ontbijten, dan naar de mondhygieniste en dan spullen halen voor ons etentje. Vandaag 3 jaar getrouwd!
Goeiemorgen meiden!! Ben een weekend weg geweest dus heb globaal bijgelezen! Jel praat er juist vooral.over hior! Heel begrijpelijk dat het spannend is! Suus en vriend 10 jaar samen! dat jubileum hadden wij ook dit jaar gaaf he! BK gave ava heb je! Jindster bah wat een rotdag zeg!! Knuf!! Ladylola succes met de kat!! Hier leuk weekend gehad maar erg vermoeiend haha. Heb straks weer controle en nog een keer groeiecho om te kijken hoe de groeicurve loopt. Ik neem mn moeder mee, vind ze leuk haha baby heeft nu de hik volgens mij ii voel ritmische tikjes