Morning, Hier vandaag 2 muren roze schilderen en ledikantje in elkaar zetten. Dan zal ik vast een pre foto spammen! Ikke ja dan is het toch logisch. Bij tweeling heb je zoiezo verhoogd risico erop. De kans is er toch dat ze al met 34 weken komen. Laat je gyn de arbo bellen. Ik dacht dat ik shorty was, maar jij overtreft mij. Ik ben 1.62! Hèhè! En ik was ook een ienieminie bij de geboorte 2800gr 48cm, dus wij krijgen ook geen brutus, gelukkig!! Dus dinh no stress. Het zijn richtlijnen hè. Ik vind een week voor of achter niet zo angstig. Jel wat fijn dat jullie zo leuk hebben geshopt! Schattig al dat roze En fijn dat ze helpend zijn op je werk. Joyce eigenlijk heb jij de leukste situatie van allemaal. Want wij hebben alles al en jij gaat alles straks in 1 bulk kopen. Aaaaaan de kant blije zwangere onderweg, karren afgeladen met mooi spul haha! Bee fijn dat het gezellig was bij je zus! En grappig dat je buik zo beweegt. Ik heb denk teveel spek en die placenta houdt het tegen.
Hmm, dat is hier niet gebeurd. Misschien ook CAO related? Ik zal hem eens bij zijn baas laten polsen. @Joyce: De 22ste is ook al snel!! Waaa hier nog 1 weekje! @Nora: Babydump is idd gevaarlijk. Daarom heb ik alles op internet besteld en af laten leveren hahaha. @Jel: Tsja, mijn collega's denken ook goed mee maar tegelijkertijd is het zo rustig dat ik wat te doen moet hebben want anders wordt ik gek! @Bewegen: Hier ook drukke beeb, mijn buik beweegt ook vaak op en neer. Niet zo heftig als bij Be maar heb dan ook de nodige isolatie. Hahaha. Gisterenavond bewoog ie amper maar had ook een harde buik. Vanmorgen vroeg een paar flinke trappen en omdraai bewegingen. Heerlijk! @Thea: Waaaaave! En ook, goedemorgen iedereen!
@bk ja het gaat al wel iets beter dank je! Het blijft helaas een beetje kwakkelen. Eet heel slecht en slaapt ook slecht. Krijgt nu ook echt een muizenbekkie zo smalletjes meerdere mensen hebben mij hier al wat over gezegt. Helaas kan ik het er niet in proppen en geef ik ook geen ongezonde alternatieve die er misschien iets beter ingaan. Kortom hoop dat deze periode gauw over is en hij weer wat fitter is. @nathalieD wat goed geen suiker! @jel heerlijk dat shoppen he, helaas hier na een half uur helemaal kapot dus doe het eigenlijk vooral online maar vind dat toch een stuk minder @behappy blijft zo bijzonder he die bewegende buik. Ik werd vanmorgen wakker door een kind dat de hik had en hij schoot dus van de een zij naar de andere zij zo grappig gevoel. @juliaa en nog wel gelukt om in slaap te komen? @ladylola ja foto's! hahaha helaas hier nog geen mega vorderingen in de babykamer. Zal de foto's anders wel plaatsten van de babykamer van onze oudste zoon. Heb je straks een soort before and after hier geen mega storm gehad vannacht beetje regen maar niets schokkends. Vanmorgen was mijn man al met onze zoon op stap dus was rustig wakker worden. Straks even naar het ziekenhuis voor mijn schoonoma waar het niet goed meegaat en dan misschien even langs baby en tiener in sliedrecht? Moet nog een paar laatste dingetjes hebben en dan mijn man een schop geven voor de babykamer in orde te maken . Nu eerst even opzoek naar de foto's van de babykamer even spammen
Leuke kinderkamertjes... die v ons is ook bijna klaar.... ik kom er ook dagelijks en stel me voor hoe t is en zal zijn..... Hier de 26 weken wAve!!!! Nog 14 weken. Oftewel nog 98 dagen.. Ben wel blij met de verkoeling... jullie dan.??..
wavee voor thea !!!! en wat een mooie kamers zeg !! wauwie! @hier heb t gevoel dat ond vrijgezellenfeest vandaag is , schoonzus en zwager doen erg geheimzinning en we mogen t huis niet verlaten haha
Burningkarma het verlof van de vader mag op ieder moment worden opgenomen, binnen vier weken na de bevalling en dit mag niet worden geweigerd. Zie nu dat nathalie dit ook al heeft geschreven. Wave voor alle wavers! Leuke kamers! Zal hier ook nog eens een foto maken van de nieuwe kamer van mijn dochter. Be owww spannend!! Veel plezier als t vandaag is! Ilona hier ook alleen een beetje regen gehad, verder niets. Sterkte bij je oma! Ladylola ja dat is wel zo! Maar zou nu al zo graag willen shoppen! En als t een meisje word hebben we t meeste ook al in huis, maar komen er ook zeker nog nieuwe dingen bij Hier gaat het vandaag niet zo lekker, ben misselijk en kan amper lopen....... Heb echt veel pijn En ik had zo veel willen doen....
@Joyce; waar heb je pijn? Ik word gek van mn bekkenpijn. Net Babydump, xenos, hema, zeeman en toen de boni gehad en ben kapot! @Be; geniet ervan!! Ik dacht dat je afgelopenj vrijdag je trouwen had maar dat is dan volgende week? @hier: Goed geslaagd; Aerosleep en 2 hoeslakens, deken, 1 kruik, 2 kruikzakken, klamboe, dooky en een nieuwe autostoel voor C. Prima geslaagd! Vanavond eten we patat, heerlijk! Kijk ik al de hele week naar uit. Buik doet geen zeer en beeb beweegt gelukkig weer lekker veel! @Verlof voor d'n papa's; Wist ik dus niet dat ie dat whenever op mocht nemen. Kan ie dat mooi in zijn 2 weken vrij opnemen want ik red het best met onze kraamverzorgster de eerste week. Daarna neemt manlief 2 weken vrij.
@bk hier ook veel pijn in mijn bekken en bil en stuit, heb zelfs af en toe momenten dat ik door mijn rechter been heen zak. Dus vandaag erg slechte dag. Super dat je zo goed geslaagd bent! Wat is een dooky? @be veeeeeeeeel plezier!! Hier moet ik sinds de laatste week ook echt veel meer plassen dan anders, en een maagzuur.....blegh!
Een dooky is voor tegen de zon. Zo'n paraplu moet je altijd verplaatsen en deze hang je gewoon over de kap zeg maar. http://www.babyvergelijk.nl/wordpress/wp-content/uploads/2011/06/Dooky.jpg Ik heb steken in mijn bil, uitstralend naar mijn been en mijn linker lies. Als ik lang loop kan ik soms mijn been niet meer optrekken zeg maar. Als ik dan even heb gezeten is het weg. :S
@bk ik werk hierdoor al niet meer vanaf week 12, en ik hoor regelmatig dat ik echt rust moet nemen en tien keer na moet denken voordat ik wat doe omdat er anders grote kans is dat t na de bevalling ook blijft! Dus denk goed aan jezelf!
Leuke kamers meiden! Heerlijk hè, als het dan eindelijk staat! En voor mama's met de tweede leg, Is het iets anders als er een tweede komt? Ilona vervelend dat je je nog zo voelt. Sterkte! Joyce het lijkt me vrij ingewikkeld vrijwel niks doen terwijl je al een kleine hebt! Ik doe nu nog steeds heel veel zelf tot frustratie van me kerel Zo ik heb gespamt via fb.
@joyce; ik ga er nu zeker op letten. Lig nu lekker chil op de bank, kleine in bed. @lady; ik had het lichter ingeschat ja haha. Met de eerste had ik ook bi maar je kan gaan liggen wanneer e wilt. Nu wil ze ook aandacht en spelen en wandelen en shoppen en belangrijker nog; opgetild worden. Ik vind het dan ook zo zielig als ik moet zeggen dat ik dat niet kan nu. Btw; schelden. Ik heb 1 x godverdomme gezegd toen ik me bezeerde en nu zegt c. Dat af en toe. Ik heb gezegd dat potjandoosie mag maar het andere woord niet. Zegt c; potjandoosie mag he mama, godverdomme niet. Pffff hoe krijg ik het eruiiiiit? vind dat vreselijk dat ze het heeft opgepikt.
@kamertje, hier nog steeds niet mee bezig, eerst de zolder en dan gaan we switchen met kamers, j.ari naar de oude logeer, logeer naar zolder, en dan pas kamertje voor beeb misschien oppimpen of ook niet. @lola, ik heb minder haast met alles doen, zoals ik hier boven al schreef, kamertje is klaar, alleen jari zit er nog in haha. Na onze vak gaan we als n gek alles klaar maken. Hier iig, komt het vandaag niet dan morgen wel. Kleertjes koop ik een beetje, wat ik leuk vind. Heb niet echt haast met alles (man blij) eeenn shoot me... ik weet de rest niet meer.. afgelopen donderdag weer controle gehad, bloeddruk 110/50 vond verpl. erg laag. Gyn zei prima. Ben af en toe duizelig.. daarvan dus. Moet prikken op hb en suiker gewoon protocol. Beeb was goed, loopt n week voor gemiddeld. Beentjes zelfs 2 weken
Be, veel plezier vandaag! Thea, wave voor jou! Joyce, doe rustig aan he meid. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Lady, oh jij bent ook klein idd... scheelt 5cm.. hihi.. En ook ik was klein bij de geboorte. 2495 gram en 44cm Dus we komen een beetje overeen... haha.. Het eten gister was echt super lekker. We hebben ervan genoten De terug weg naar huis begon het echt te storregenen. Ik kon onder het rijden echt bijna niks zien. Best gevaarlijk maar we hebben het gered tot thuis. Opeens was de storregen over... en leek het alsof er niks gevallen was.. haha.. best gek he.. Mooie kamertjes! Lissa.. is dat het ledikantje van milk? Wij hebben die ook. Lijkt echt precies op de onze... haha... Julia, heb je nog kunnen slapen? Nathalie, gelukkig geen suiker! Erg goed nieuws. Verlof voor de man, hier volgens mij 3 dagen.. en dan idd door de week. Hoe of wat weet ik niet precies... moeten nog ff kijken of de bevaldag inclusief is. Wij hebben vandaag ook weer geshopt. Toch behoorlijk wat gekocht... 2 broekjes, 4 shirts... dus nu hoeven we echt bijna niks meer. haha..