@ Joyce, ach we zien wel hoe het loopt. Ze kunnen er natuurlijk ook iets naast zitten met de schatting. Maar als ik google dan zie ik dat mijn kindje best zwaar is nu. Maar de gyn zei dat ik niet zoveel op internet moet kijken. Het was goed zei die. @ Nora, ja dat klopt, zo'n 2500 gram. Nouja het zal wel, als ik de gyn geloven moet is dat nog niet TE zwaar. Maar vorige week woog ze nog 1915 gram, dus als mevrouw 1 pond per week groeit dan gaat het nu wel snel natuurlijk.... @ Maytje, gaat het weer beter met de keelpijn?Fijn dat de echo goed was. En de jouwe is ook weer een stuk lichter als die van mij. Haha grappig die auto correctie. Hier net terug van de vergadering. Altijd een beetje saai. Maar de collega's gaven me wel een compliment: dat ze vonden dat ik het goed heb volgehouden tot het eind. Een paar gaven aan dat ze er met 28 weken al uit waren. Dus dat is wel leuk om te horen...
@jel ja dat is wel zo, maar soms denken ze er naar mijn idee te makkelijk over. Heb je de metingen zelf mee gekregen? Dan kan je zien welk onderdeel hoe groot is en op welk termijn t zit. T buikje van mijn dochter zat bv met 35 weken al op 40 weken. En ik zoek ook altijd alles op op internet!
@ Joyce, nee ik krijg dat papiertje waarop dat staat nooit mee en vandaag heeft hij ook niet echt gezegd op welk termijn welk lichaamsdeel zat. En dat ze er makkelijk over denken vind ik ook...
Hola, Nath wat jij zegt klopt ook hoor, maar mij hebben de artsen verteld dat de grootste en belangrijkste ontwikkeling dan al heeft plaats gevonden. Maar het maakt het zeker niet minder erg. Hier een aparte afspraak, maarja had een vervanger. Alles was oke. Maagje nog wel naast het hartje. Verder groeit onze spruit ook als kool 2101gr :-O dat is in 2 weken 372gr! ze komt op 32w5d. Zolang ze de 6/7 pond haalt ben ik blij, want ze zal de reserves goed nodig hebben! Jel fijn zulke complimenten! Ik vind je ook echt sterk! Je mag trots zijn op jezelf. Weer naar dierenarts geweest met dezelfde kat. Sukkel vreet teveel siergrassen, dus moest onder narcose, omdat ze vermoedde dat het bleef hangen. Dachten wij ook, maar wij dachten het komt er maybe wel uit. Maar bleef in zijn neus hangen, als we niet langs hadden gegaan waren we verder van huis. Arme poezel again!!
Lady fijn dat jullie meisje zo goed gegroeid is! En wat een kat hebben julie hahahahaha siergras eten! Maar goed dat t ff eruit is gehaald, maarja wat is nu de optie? Binnen blijven?
Hier was ik weer eens. Nog 1,5 week werken en dan heerlijk met verlof. Kan echt niet wachten! Emotioneel loop ik wel over met hormonen. Het valt me nog mee met vorige zwangerschappen maar toch wordt het nu steeds zwaarder. De babykamer is zo goed als klaar. De muren zijn strak gepleisterd in de juiste kleuren en de commode, gordijnen, kast en wieg staan. De babykleertjes ben ik al aan het wassen, wat is dat dan weer klein spul! En veel roze deze keer erg leuk voor de verandering!!
Omg Lady jullie poezel is niet echt een snuggere poezel he.. haha.. wat een sufferd, en hoe nu verder idd?? Lijkt me moeilijk voorkomen behalve dan binnen houden. Fijn dat je meisje in orde is! Wat een proppie al heerlijk Bessie merk het nu ook mijn hormonen slaan vaak op hol. Ben ineens emotioneel waar ik t anders nooit was (ice queeeen!) en nou ja de raarste gevoelens komen omhoog.. nog effies
Ik hoop ook stiekem (hoe slecht) dat ik week 39 niet ga halen... ben er echt wel klaar mee!!! Ook al is het waarschijnlijk de laatste zwangerschap. Meer hier die dat zo hebben er echt klaar mee te zijn?
@bessie turf ach dat je de 39 weken niet haalt is ni zo erg, als je maar over de 37 weken bent! Vorige x ben ik bij 42 weken bevallen, dus ik hoop nu ook echt voor de 40 weken nu!
Oh 42 weken zie ik echt niet zitten!!! Vorige keren was ik met 39+6 en 40 precies bevallen. Mag dus niet klagen. Voel me een beetje een ontaarde moeder die haar kind de baarmoeder niet langer gunt haha!
Heb t ook wel een endje gehad ja, maar toch hoop ik dat hij nog even blijft zitten.. zo rond 38 lijkt me wel prettig. Bij de vorige zwangerschap 36+5 dus ik denk dat 38 dit keer wel safe is
Dombo hè! Die andere 2 doen er niet enorm veel mee. Maar hij schrokt het naar binnen, idioot. En nu bleef het hangen, prijskaartje 108! Kostbare plant niet? Aahja. En idd nu binnen blijven totdat we iets er omheen hebben geplaatst. Haha Nora tis idd een propje dadelijk! Had niet verwacht. Ik was 2800gr zoiets. Alleen maar beter als ze boven de 3 kilo komt! Jou mannetje was idd een veertje zeg! Nu ingehaald? Bessie nog ff idd. Als leuk hè nu al dat roze spul. Emoties laat van huilbuien of iets anders? Hier nu redelijk stabiel. Geen werk geeft echt rust! Maarja kan zo weer anders zijn
hmmmm, ik ben nog niet zo klaar met mijn zwangerschap. Ben er trouwens ook nog niet klaar voor. De babykamer is nog niet klaar, het wiegje is nog niet hier, geboortekaartje nog niet af... @lady, ik weet niet of ik een bikkel ben hoor, ik heb gewoon geluk met 2 relatief makkelijke zwangerschappen. (gymles geven doe ik trouwens niet meer hoor...) Vind jou veel meer een bikkel, dat jij nog zo lamg hebt doorgewerkt. @slapen, sinds een week slaap ik ineens weer goed. Daarvoor lag ik elke nacht een paar uur wakker. Wat bij mij trouwens hielp tegen brandend maagzuur, was op mijn linker zij gaan liggen. Als ik op mijn rechterzij lag had ik er direct weer last van. @gewicht baby, geen idee wat het kindje nu weegt, maar ik verwacht geen dikzak. Verwachting is bij 40 weken 3500 gram. Haar broertje was bij zijn geboorte (38 weken) 3040 gram. Wel even schakelen dat in het andere forum al een november baby geboren is. Wel erg vroeg, ik hoop dat onze beebjes nog een paar weken blijven zitten.
Nora, wat vroeg zeg 36,5 weken. Was alles wel helemaal goed? Ladylola, ja inderdaad huilen en snel geïrriteerd zijn. Niet bevorderlijk voor de gezelligheid in huis. Nog een paar weken doorbijten....
Siep dat is inderdaad een heel mooi gewicht met 40 weken. Tis altijd nog afwachten maar de schattingen zijn wel al fijn. Lady mwoh tis nog steeds geen groterd hij is nu 15 kilo en net over n meter. Maar dat siert hem juist zo. Verder alles in orde, hij had wat zuurstof nodig maar behalve dat is t een kanjertje Idd kostbaar plaatje pff.. leuk dierenartsen, en domme beestjes. Zijn wel mn favoriet trouwens mn ouders hebben zon oerdomme maine coon geweldig beest ben echt verliefd op hem hij rolt zo van tafel en loopt tegen deuren en ramen aan enzo.
Present. Hoeft niet zo vroeg maar wil niet overtijd. 39 weken klinkt goed. Ik lees morgen ff bij kletskousjes!
Kletskousen!! Vandaag lekker me nageltjes weer gedaan weer helemaal netjes! Morgen nieuw koffie app halen hijs verrot! Komt wel in 3 en he! Me gat gaat gelukkig wel wat beter maar flinke zwarte plek zeg sjonge jonge en een bult! Mannetje komt met 37 a 38 weken terug dan is tie totaal 6 en halve maand weggeweest pfff echt lang!!! @lady wat een poezel heb jij joh!! Fijn dat het met de kleine prinses goed gaat en dat zd goed gegroeid is! Zwangerschap ben ik niet zat hoor voel me nog best fit! Het is dat ik verplichte rust heb! @jel moeilijk dat je niet zo goed met je man kan praten en dat hij een opkropper is! Heeft hij wel doktoren of goede vrienden waar hij mee kan praten? @nora grappig he die maincoons hahaha me ouders hebben er 1 wat een eigenwijs beest man! Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee meer haha ga zo me bedje opzoeken!