November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora dat is wel vroeg idd, gelukkig maakte hij het helemaal goed!

@lady fijn dat t met je kleintje zo goed gaat!
    En wat een poezebeest zeg hahaha

@Jel dat is wel jammer dat je niet zo goed met hem kan praten :(
    Tis toch wel belangrijk zeker na wat jullie hebben moeten doorstaan !

@Zwangerschap.
    Ik vind het best zwaar , ik had gedacht omdat
    Ik zo jong ben ik er echt geen moeite mee zou hebben maar pff daar heb in me vies in vergist.

Ik hoop het niet ; maar ik zou wel weer 2 weken overlopen haha;)
    Ik vind 37 weken mooi of 38 .. 39 kan ook nog maar
    Ik denk dat ik het tegen die tijd helemaal zat ben.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

En dan heb ik ook nog eens lelijke blauwe aderen op mn tieten
    En ook heel erg aan de zijkanten van mn buik:( ik hoop dat dat allemaal weg trekt.

Hebben jullie ook dat je aderen zo duidelijk zichtbasr zijn ?

3. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Das idd veel en veel te lang Jindster... Nog even doorbeulen en dan weer lekker samen, wel een mooi vooruitzicht. Lukt het een beetje met je rust houden?

Be hier ook vanalles aan aderen striemen etc erbij hoor. Hoop dat het minder word na de bevalling maar dat zien we dan wel weer. Had verwacht dat t minder zou zijn ivm afvallen maar helaas!

Jindster mijn ouders hebben 7 van die gekke drollen rondlopen (en nog 2 htk katers). Dus daar is genoeg te zien aan eigenwijsheid. Wat een attitude hebben die beesies vooral de dames :p

4. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Goedemorgen!

Iedereen goed geslapen?

Nora weer een nachtelijk uitstapje?

@aders en striemen hier ook overal! Wat me gelukkig meevalt is vocht vasthouden!

Hier natuurlijk ff de wave voor mij en voor ikke! Hopelijk blijven de kindjes nog 5 weken zitten!

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Een wave voor jou en ikke!
    Berichtje gehad van haar, zal t op FB plaatsen.

Hier idd weer nachtelijk uitstapje hehe.. ben gesloopt joh :p Maar goed heb daarna nog 1 uurtje kunnen pakken dus dt scheelt alweer.

6. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goedemorgen....

Wave voor de wavers!!!

Nora helemaal gelijk ik ben er aan toe! Trouwens wat n snoezige foto op fb...;)

Hier gister rondleiding gehad i h ziekenhuis.... wel ff slikkmoment van ok ... straks is t zover. Ziet er wel goed uit daar.

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Be die blauwe aderen heb ik ook hier. Dat hoort er bij;)

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Jind nog ff meis dan is hij er. Maar tjonge jonge wat lang! Hopelijk gebeurd dat niet nog een keer?

Zat zijn; ja ik begrijp jullie wel. Ik ben dolblij hoor met 38 weken. Heel egoïstisch, maar het mag van mij eerder. Zeker nu ik zie dat ze de 3 kilo ruim zal halen! Ben er zo aan toe om te weten of we een happy end krijgen.

Nora dat zijn een hoop katten. Heb hier 3 Britten, van de whiskas reclame. Fijn dat je mannetje het goed heeft gedaan. Je zal straks 2 totaal verschillende kinderen krijgen, wellicht qua karakter.

Hier ook van die blauwe rakkers. We zouden lekkere vampier hapjes zijn ;) haha! Geen striemen en weinig last van vocht.

9. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook geen striemen en geen vocht...

Pf Lady wel fijn dat straks al kan genieten v je meisje. 38Weken is lang zat.....

10. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Striemen, hier nog steeds niet *afkloppen*
    heb wel op mijn onderbeen kleine spatadertjes, maar volgens mijn moeder had zij die ook en zijn die na de zwangerschap verdwenen.. (dus ik heb hoop)

Verder tja.. moe gewoon moe.. Ik slaap me suf en wordt om de 2 uur wakker om te plassen.. Vandaag van 3 tot 8 doorgeslapen.. Heerlijk.. ff tanken.. Vandaag lekker thuis aan het werk..

Katten.. Hier lopen er 2 rond.. Een brit en een ktk.. Lady wat voor britten heb je? Ik heb een lilac tabby point van 10 jaar. Heb haar inmiddels alweer een jaar of 7. Een vreselijke zeikerd, maar o zo lief...

X Lissa

11. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!

Zo ik heb heerlijk geslapen had het echt effies nodig! Het mannetje is dan tot half jan vrij dus zeg kaar 10 weken en wat er dan weer gaat komen is nog een verrassing! Fijn he! Sowiezo is hij de eerst komende 4 jaar niet verplicht om op uitzending te gaan zo lang maar de snoep reisjes zoals oefeningen zijn wel verplicht dlen dat kan uitlopen van een maar weken naar een paar maanden dus ja we weten gewoon nog geen ruk!

@nora 7 van die eigenwijze gevallen hahaha ze zijn super grappig maar echt ket additude!! Ja met rust ik zal moeten meid anders lig ik dalijk ook in het ziekenhuis en dat zie ik niet zitten!

Hier begin ik puntjes te zien die zijn wat rood rozig van de striemen hoop dat het bij puntjes blijft!

@lady geeft wel een heerlijk gevoel dat die kleine de 3 kilo haalt zeker omdat ze reserves nodig heeft dalijk! 38 weken is idd wel lang zat ik hoop zelf ook niet overtijd te lopen ook ivm met de feestdagen die weer gaan komen dan!

@suus hier nog geen rondleiding gehad zal wel met die 7 oktober zijn! Ben je bang voor de bevalling? Dat ke rillingen krijgt of gewoon een beetje gezonde zenuwen?

Wave voor de dames!

@joyce idd hopen dat ze nog effies blijven schuiven en bonken in ons buik!

@be zit je er eff doorheen door al die aderen hihi nog effies doorzetten meis! Trekt allemaal wel weer weg hoop ik!

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaawh ik wist dat ik iemand vergat! Suus de beval kamers gezien. Levensecht wordt het dan hè?

Lissa vervelend hè van dat plassen! Gelukkig kan je nog wel rust nemen. Haha een zeur van een kat. Gezellig!
    Hier 3 black silver tabby spotted. Had ook een chocolate silver mackerel, maar die was met 2 jaar al dood :( Vandaar 2 broertjes erbij, dumb ANd dumber haha! Die worden 4. En me poes Lola, wordt 6.

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Goedemorgen,

Lekker geslapen vanacht, heerlijk.
    Gisteren partnerles bij de yoga. Vriend met veel tegenzin mee. Ik was er al helemaal klaar mee, maar goed hij toch mee. In spijkerbroek want hij had allemaal geen zin in zweverig gedoe. Zat ie daar mooi voor lul als enige in spijkerbroek.
    Maar goed, wel fijn dat hij nu ook weet waar ik op moet letten. Dat als ik het allemaal niet meer zie zitten hij me nog kan coachen.

Nog een dagje vrij en dan mag ik weer 4 dagen werken. Jippie, zo geen zin daarom geniet ik nu optimaal van mijn vrije dag :p

Hier geen last van striemen, vocht etc. Wel die blauwe aders, maar dat hoort erbij en vind ik niet extreem lelijk.

14. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Maytje: Dank je :) En voor je keelpijn, gewoon een dropje of zuurtje en veel drinken. Dat houd de boel lekker soepel.

@Nora: Ik hoop niet klein dumpjes lange haar hahaha. Maar ongeveer de helft was het wel in mijn droom haha.

@Lady: haha, godenzoon. als de naam die we nu hebben niet bij dat godenkoppie past kunnen we m altijd nog Perseus noemen!

@Jel: He, vervelend van de gyn! Toen we gingen trouwen was het prachtig weer, erg warm en hebben ook een buiten feest gehad op die locatie. Jij van harte met je trouwdag vandaag!

@suus: slaapdronken? hahaha.

@Nathalie: En gek genoeg had ik de eerste zwangerschap helemaal niet zoiets van, kom maar nu! Integendeel eigenlijk... Goed, bij 41 weken was ik er wel klaar mee maar daarvoor, ach dat ging best. Ligt volgens mij echt aan het geen rust kunnen nemen met nog een kleintje ofzo.

@Be: Ik heb spataderen... een heule hoop. :( Maar op mn linker boven been zijn ze echt heel zichtbaar, de rest zijn van die kleine haarvaatjes. erg lelijk!

@Bevalkamers: heb besloten niet te gaan kijken. Ik weet hoe het werkt en ook al is dit een ander ziekenhuis zal het ongetwijfeld wel goed komen. :)

Goedemorgen! Zo, ik ben weer bij!!

Vandaag moet ik echt iets aan de zooi doen boven. Manlief heeft de wasmand niet op zolder gezet dus ga het in etappes naar boven brengen omdat ik niet zwaar mag tillen. De babykamer weer opruimen en bedje opdekken enzo :D Vind ik zo leuk :D Verder lekker rustig aan!

15. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Haha bk je zou haast denken! Hou t maar op toe aan verlof. Vandaag besloten week eerder te gaan. Dus vijf weken ipv vier weken tevoren...
    Oh vol keer gaan we ook nie kijken. Had je de eerste keer wél gedaan dan?

Nee geen angst meer gezonde spanning.... Eruit moet t toch he....;) maar je ziet de schaar voor inknippen... ja dan denk ik wel ff slik... Hopelijk nie voor mij maar goed we zien wel.... heb iig mnd munt voor de rolstoel klaar:p

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wij gaan ook niet in t ziekenhuis kijken, ik geloof t allemaal wel! En weet t ook nog van de vorige keer, maar toen zijn we van te voren ook niet wezen kijken.

Wat vragen jullie aan (kraam)cadeaus? Wij mogen drie grote cadeaus uitzoeken van alledrie rond de 150 euro, maar ik weet t gewoon niet......
    Alle grote dingen gaan gewoon van mijn oidste dochte over natuurlijk.

17. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @suus; nee de eerste keer ook niet gaan kijken. :)

@joyce; ja goede vraag. Het is een herkenbaar probleem want alle grote dingen hadden we hier ook nog.

18. Jel

Jel Niet meer actief

Een goedemorgen! Hier weer terug van mijn werk, het word echt aftellen geblazen nu!

@ Ladylola, lief dat je dat zegt, dankje.
    Wat fijn dat het goed gaat met je kleintje. En ze groeit dus lekker, zeker handig die reserves voor straks.
    Sterkte met je kat.

@ Siep81, dat zijn mooie gewichten.. Helaas heb je dat niet altijd zelf in de hand.

@ Jindster, hoe gaat het met je kont. :) (Gekke vraag... :D )
    Mijn man heeft wel een psycholoog waar hij mee praat gelukkig. Daar moet ie wel he?
    Wat moeilijk toch dat je man dan alweer weg gaat.... Hij zal jullie kindje ook wel missen dan...

@ Be, hier ook aderen op mijn (.)(.) Ach het hoort erbij en ik stoor me er niet zo aan.

@ Joyce, bij mijn eerste zw.schap hield ik ook veel meer vocht vast. Nu helemaal niets volgens mij.

@ Suus, handig zo'n rondleiding.
    Mijn man en ik willen nog 1x voordat ik ga bevallen samen langs het zkh, om weer even te weten en te voelen hoe het op die afdeling gaat. Daar is ons meisje geboren dus zal voor mijn man ook wel even slikken zijn. Ik ben er laatst dus geweest voor een ctg.
    Die schaar te zien krijgen voor het inknippen lijkt me vreselijk. Zeker het moment zelf, als je ingeknipt moet worden en ze laten de schaar aan je zien, volgens mij zou ik dan echt in paniek raken.

@ BK, dankje! :) Je moet echt geluk hebben in september, maar jullie dus ook een mooie dag gehad.

@ Vragen aan kraamcadeau's: sowieso alleen als er naar gevraagd word zeg ik wat we willen hebben, ik zeg het niet uit mijzelf.
    Speelgoed hebben we nog helemaal niet, dus dat mogen ze kopen. Van mijn moeder krijgen we als kraamcadeau een triptrap stoel van Stokke. Daar willen we eerst nog een kinderstoel van maken met die beugel ervoor..
    Verder kleertjes maar dan wel een maat groter dan dat ze bij de geboorte draagt.

Vandaag 4 jaar getrouwd! :D Vanavond gaan we uit eten. Weer lekker samen wokken, dat is en blijft toch favoriet bij ons. ;)

19. Behappy

Behappy Niet meer actief

@suus ik las het op facebook !, dat komt het inderdaad wel dichtbij.
    Wij zelf doen geen rondkleiding..

@Julia ja echt zat er even doorheen :p helemaal nadat ik die dingen gespot had !

@Bk :( naja laten we hopen dat het gewoon weggaat ..

@vocht, ik hou volgens mij geen vocht vast :) dat scheelt dan weer..

@Jel gefeliciteerd !, en veel plezier vanavond! ..jamjam wokken is hier ook favo !;)

@Hier
    heb me toch een partij beroerd geslapen, die kleine schopt me elke nacht bont en blauw..en dan overdag is ze lekker rustig..
    ik hoop echt dat ze dat omdraait als ze geboren is ;)
    Ik heb ook al 2 dagen last van rare steekjes, in mijn vagina lijkt wel ;) vooral als ze dus beweegt voelt het als een rare druk ofzo..
    Toen kreeg ik ook nog eens krampen in mn buik vannacht, dus ik heb ook nog een tijd op de pot gezeten..GRRRRR
    zo dat is er ook weer uit ;)
    en lekker smakelijk zo in de ochtend.

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jel gefeliciteerd!

En de cadeautjes die jij opnoemt hebben we al allemaal, zooo lastig bij een tweede. En ik zou ook niet zomaar zeggen wat ik wil hebben, maar deze hebben t al gevraagd of we er over na willen denken, maarja anders worden t gewoon cadeaukaarten.
    En een draagzak van hoptye wil ik hebben, maar eest ff uitproberen zodra de kleine er is.

Deel Deze Pagina