@nora hou t goed in de gaten meis @Jel ik heb et wel nog steeds, kleine steekjes "in" mn vagina .. Zo voelt t tenminste.. @petrea zeik maar lekker hoor doe ik ook geregeld , als t eruit moet moet t eruit toch @hier vanavond nog even met ML wezen vissen , heerlijk even eruit. We hadden nog een mooie paling gevangen veder viel de vangst erg mee .. Was wel koud trouwens brrr , net lekker warm gedoucht en nu in bedje tv kijken.
hier weer een nachtbraker.. Damn ik wil gewoon slapen... Nou ja mag ik lekker op tijd waven voor mzelf.. 30 weken vandaag... 10 weken te gaan nog. Nora doe je wel rustig aan meis.. Ik zou ook ff gebeld hebben hoor.. Petrea klaag lekker een eind weg.. Heerlijk om af en toe te klagen hoor Nathalie goed vooruitzicht.. max 40 weken.. Hier vandaag naar de fysio geweest. heb toch dat inwendig onderzoek laten doen. Heb mijn bekkenbodem nodig voor de bevalling.. Nu blijkt dat ik mijn hele bekkenbodem neit kan voelen.. Grr waar zit dat ding hahah.. Ik span mijn been en bil spieren wel, maar niet mijn bekkenbodem.. Tssss dus oefenen.. Verder al 2 dagen last van mijn onderrug.. Misschien dat ik daarom ook wakker ben, want liggen gaat niet lekker.. Maar ja.. het is slaaptijd... Ik ga het toch nog maar even proberen.. Nog 2 uur voor de wekker gaat....
Nou dus niet meer geslapen, 3 uur wakker gelegen en tja.. toen ging de wekken.. Jeah een dagje werken op 4 uur slaap.. Word ik nog goed in.... Voor alle anderen.. Hoop dat jullie lekker geslapen hebben en een fijne dag vandaag.. X
@lissa balen joh dat je zo slecht slaapt! Hier ook meer wakker, maar ik val altijd weer in slaap! @nora alles weer weg? En veilig de nacht doorgekomen? Hier dalijk intake kraamzorg! Duurt 45 min zei ze fus ben benieuwd! Wat zal ik daarna eens gaan doen.....?
Lisa wat vervelend zeg.... wel n wave voor jou!!!!!!! Nora als je teveel last moet je wel bellen hoor....
Morgue!! Lissa meisje van de nacht! Hopelijk slaap je vanavond wat beter. Maar dat je niet in Slp kan komen, komt dat door gepieker? Nu ik de knoop heb doorgehakt van werk, slaap ik stukken beter! Bee wat schattig samen vissen, hehehehe! Wordt idd stuk frisser. Voor eerst sinds maanden dat mijn huis fris aan voelt! Joyce heb je een aardige kraamhulp? Hier vannacht ook steekjes in zijkant van mijn buik. Groeipijn denk ik? Verder ml net woest ik tilde de vuilniszak vast naar de deur. Ik wil niet meer dat je tilt. Je blijft aan de gang, je bent gvd zo eigenwijs als de pest. Oke schatje, maar jij bent er ook niet altijd. Dan laat je het maar staan. Uhmmm njah! :-/ Zelfs wasmanden moet ik laten staan. Doe is ff normaal zeg, Hahaha! Ietsiepietsie overbezorgd!
Goedemorgen! @ Nora, hoe gaat het nu? @ Lissa, wat vervelend van je slechte nachtrust. En druk oefenen dus maar met je bekkenbodemspieren... @ Joyce, s6 met de intake. @ Be, die steken waar jij het over hebt herken ik niet. Maar dat zou ook vast te maken hebben met het verweken van je bekken en zo voor de bevalling. @ Wave voor een aantal dames, incl. mezelf. 33 weken alweer... Het gaat hard nu. @ Lady, ook wel lief van je vriend dat ie zo bezorgt is. De mijne laat gerust nog alle klusjes aan mij over, hij is niet zo behulpzaam en zou die dingen ook niet snel aan me zeggen. Maar als ik hem wat vraag te doen, is hij gelukkig ook niet te beroerd om dat te doen... Hier goed geslapen, maar werd wel midden in de nacht eventjes wakker met een zwaar gevoel op mijn maag en brandend maagzuur van het eten. Maar na een rennie viel ik weer heerlijk in slaap. Fijne dag allemaal.
Pff las t op Facebook Lissa, jij bent ook maar elke keer vroeg wakker joh.. ik was op dat moment ook alweer op. Telkens tussen 03 en 05 ben ik klaarwakker. Daarna probeer ik nog een uurtje bij te slapen. Soms lukt het dan komen we te laat op school (oeps ). Hier mja gisteravond nog een stukje verloren, en de krampen zijn echt af en aan. Zolang ze niet erger worden vind ik het nog niet zorgwekkend omdat ik ze niet herken al weeen ofzo. Doe het natuurlijk wel rustig aan. Heb gelezen dat de prop terug kan "groeien" en dat er een heleboel meiden zijn waarbij de prop rond de 30e week los kwam (aldanniet in delen) en ze pas met 40 weken bevallen zijn. Vandaar geen paniek nog! Ik kan me niet herinneren dat ik met zoveel dames tegelijk wave joh! Maar voor alle dames incl mezelf een wave vandaag . Heb hier een beetje dillemma met mijn katten. Heb sinds 23 Juni een katertje erbij. Maar de poes vind hem echt verschrikkelijk.. nu dachten we dat het met wat weekjes wel beter zou worden maar niets is minder waar. De twee irriteren elkaar en vechten met grote regelmaat.... Nou hebben we al geprobeerd ze te scheiden en dat lukt hier niet. Ze mogen dagelijks buiten spelen en dat gaat in zoverre goed dat ze elkaar gewoon negeren maar zodra t dan weer binnen komt is t drama. Ik word gek van het gebrom en het gevecht en heb niet het idee dat dit beter gaat worden na bijna 3 maanden.... Ik weet gewoon niet wat ik hier nu mee moet.. 1 herplaatsen? Maar welke dan?? Ze zijn allebei zo lief los van elkaar en ik wil ze eigenlijk t liefst allebei wel houden natuurlijk... vind t maar moeilijk en baal heel erg dat t niet loopt zoals ik t graag gezien had. Vraag niet snel om advies maar misschien heeft 1 van jullie de gouden tip, of hét antwoord waar ik naar zoek?? Je weet nooit.. sorry voor mn lange stukje t gaat me echt aan het hart dit.
Lady herkenbaar. Mag niets tillen.... vooral de trap nie af of op..... zucht..... welnlief bedoeld natuurlijk.... maar ja vaak wil je iets op n tijdstip dat ie er nie is of druk is.... Oh wave voor Jel!!!!
@ Nora, hou het maar goed in de gaten... Wat betreft de katten, wat lastig zeg... ik heb er zelf geen ervaring mee (heb geen katten) dus kan je ook geen tips geven. @ Tillen, mijn man heeft een grote doos met rotzooi staan wat ie eigenlijk naar boven had moeten brengen. Grrrr.... en ik wil stofzuigen. Hij is daar niet netjes in, zal niet uit zichzelf denken: ik neem het wel even mee naar boven.... Irritant dit.
@Nora: Logisch dat je tips vraagt, wat een rot situatie! Ik heb hier ook 2 poezen die elkaar ondertussen gedogen en 1 valt de ander nog steeds wel eens aan. In het begin was het veel erger maar ze zijn wel meer aan elkaar gewend ondertussen. Kan je je huis niet `vergroten` door ze een extra ruimte te geven als ze binnen zijn? Boven of zolder of de gang of zoiets? Dan zitten ze niet zo bij elkaar op de lip.. Wat ik wel doe is de onruststoker hier met een waterspuit aanpakken als ze weer bezig is maar dat helpt alleen op korte termijn... Succes! En pas goed op jezelf!
Goedemorgen ! (Ja schaam*schaam , half 11 .. Heerlijk geslapen) @lissa wat rot dat je zo slecht slaapt @lady haha , tis ook heel ontspannend en leuk hoor van t weekend aan we op Zee vissen , tenminste ik a kijken .. Kan niet die ruige vissen aan met dikke buik. @Joycr veel pleZier met je intake @Jel ik moet as woensdag naar de vk , ik zal dan eens vragen wat t kan zijn. @hier vandaag niks doen..miss ff naar buiten rondje lopen .. Zolang t droog blijft
Owhja nog even wat stoms Een vriendin van mij is gister bevallen van een dochter. Nou stond op facebook : "Jahoor vandaag om 5 over 3 is mn dochter geboren" en dat klinkt zoals of het allemaal zo makkelijk gaat enzo Anyway ik zal er niet niet omheen draaien ; ik begin een beetje bang te worden voor de bevalling haha ..
@ Be, wat heerlijk joh dat je tot half 11 hebt geslapen. En idd maar vragen aan de vk. Ik ben aan het googlen naar een geboorteslinger. Zeg maar een slinger met van die stoffen vlaggetjes met haar naam, die we voor het raam gaan hangen als ze geboren is. Iemand nog leuke tips van een webshop en die ook betaalbaar is?
Wat betreft die geboorteslinger, ik zit ineens te denken om het zelf te maken. Nu ben ik niet handig in naaien, maar ik kan wel zelf letters knippen uit karton en dat beplakken met lapjes stof of een leuke cadeaupapier. Dan heb ik toch nog wat creatiefs te doen in mijn zwangerschapsverlof.
@Jel: Ja leuk! En je kan ook transfer gebruiken. Van die opstrijk dingetjes! Hebben ze bij pipos vast wat liggen. @Be: Aaah da's normaal hoor. Ik krijg ook weer de jibbers voor de bevalling. Maar weet je, op een gegeven moment trekt dat weer weg en dan ben je het zo beu dan wil je gewoon dat het begint. Het is de normale gang van gevoelens denk ik. @Hier: Foto's van de babykamer in een fotoalbum gezet in mn profiel. Helemaal klaar nu.
@BK ja denk ook wel dat het normaal is , maar in het begin van mn zwangerschap zei ik altijd: ach , ik ga er zo open mogelijk in en het komt vast wel goed toen was ik nog niet zo bang .. maar nu wel ! haha.. maar nog steeds wil ik er zo open mogelijk in gaan.. maarja gezonde spanningen denk ik. Wauw mooi kamertje !! die commode vind ik ook leuk ! is weer s wat anders
Mooi bk! Jullie kindje komt aan speentjes niet te kort En dat lampje van ikea is ideaal, hebben wij ook! @bevallen, wik er nog niet over nadenken...... Zie er wel tegenop, maar wil er eigenlijk heel open in gaan. Achja t moet toch Hier vandaag actief geweest en cupcakes gebakken met glazuur en muisjes en die ga ik nu invriezen om ze over een paar dagen uit te proberen...... Ben benieuwd! En toevallig had ons mam roze muisjes, want die weet niet wat t word.
Idd gezonde spanningen Bee, en vrij logisch toch. Maar komt goed vrouw! Grappig dat jullie ook gaan zeevissen. Hier een kerel, die er niet zo van is. Ik zei laatst wel we moeten een hobby gaan zoeken, en geen VOETBAL! Nora wat vervelend van je katten. Hier ook een vrouwtje van 5, die best soms moeite heeft met de broertjes van 3. Haar maatje is vrij jong overleden, dus we dachten haar een plezier te doen met het gajes. In eerste instantie tolereert zij ze wel, maar super gelukkig is ze er nooit van geworden. Ze is veel te rustig en zij springen soms bovenop der. Dus hier ook af en toe lelijk gebrom en geblaas, maar gelukkig zijn die momenten niet dagelijks. Ene moment heeft gewoon der dag niet. Echt een chicky! Maar goed 3 maanden...tjah weet je katten zijn op zich dieren die prima op zichzelf kunnen. Ik denk dat het met de tijd wel zal afnemen, maar goed maatjes zullen ze nooit worden. Ik heb niet echt een goed advies. Als je echt merkt dat ze er beiden onder lijden, dan kan je herplaatsen overwegen. Ik ben wel het type van dieren neem je in voor en tegenspoed, maar als het echt moord en doodslag is dan is het ook onhoudbaar. Zo hier vandaag laatste keer op werk geweest voor dit jaar. Echt gek zeg!