Das vroeg Juul! Wel fijn dat het werken beter geregeld is! Jind meis WTF? Kom op zo laat hem met zijn pief spreken, want dat kunnen ze niet maken. Afspraak is afspraak en in jullie geval na een halfjaar kom op zeg! Poezel gaat weer goed. Thx for Asking! Domme beest wil er wel weer steeds van eten :-/ Flessenwarmer hier ook gekregen. Bv mag nu weer in de magnetron, althans dat advies veranderd tig keer. Maar bv deed ik altijd met een flessenwarmer. Ik wil Tommie tippie gebruiken, maar avent en difrax vind ik ook fijn. Even kijken wat zij het beste pakt, tegen die tijd. Ik heb 4 flesjes, zodat ik kan uitproberen. Zo hier ook op tijd naar bedje, denk ik
Omg Jindster dat is wel echt klote zeg.... wanneer weet je er meer over dan?? Balen Knuf. Bv in magnetron voor zover ik onlangs las mag t idd niet hoor, maar Lady jij las dus ergens van wel? Lekker onduidelijk allemaal pff.. maar goed, ik heb wel speciaal die warmer daarvoor gekocht dus ik doe het maar gewoon daarin. Be gelukkig hou je het goed in de gaten Hier vandaag t eind resultaat van t proefdrukje gekregen, en hij is heeelemaal leuk Ben helemaal heppie mee. Nu alleen de envelopjes nog schrijven daar zie ik dan wel tegenop >.<' Verder hele drukke dag gehad, mn vriendinnetje was hier met haar zoontje van vergelijkbare leeftijd als D. en die twee waren best druk (of iig mijn zoon was extreem hyper en ze staken elkaar aan haha). Daarna lekker gegrild maar we hadden zoveel vlees dat ik mn ouders ook uitgenodigd heb. Wel gezellig natuurlijk maar ben gesloopt dus ik ga ook mn bedje opzoeken. Oat moan!
@lady hardleerse poezel of niet! Helaas werkt het zo niet hogere hand uit nl gaat er nu over en niet meer de pief van daar! Moest zelfs van de week papieren tekenen zodat de vk ook alles mocht bespreken met arts van hun! Want stel je voor dat je de boel fuckt en niet zwanger zou zijn!!! Te gek voor woorden echt! @nora tja daar kan een dag een week een maand overheen gaan hun zijn niet zo vlot helaas! Dit is al in maart aangegeven toen we voor het eerst bij de gyn waren geweest de baas wist het eerder dan onze ouders! en kijk waar we nu staan! Over een paar weekjes zou ik mogen bevallen!
@nora ben benieuwd naar je kaartje lekker grillen hmmm!!! Hier al lekker op bed beetje tv koekeloeren maar dr is niet veel! Zit ee eff doorheen! Bah nou het klopt hoor het komt in 3 en maar is echt zo!!! Auto belastingaanslag en nu ook nog jet verrassende nieuws van me mannetje pfff en dan gek vinden dat je last van stress heb??!!
Wat vermoeiend jind. Ongeluk komt in 3voud ja, maar hopelijk er na weer meer geluk. Ik snap je verdriet. Zou niet weten hoe het zal zijn zonder mijn vent. Maar 1 ding weet ik wel, wees gelukkig dat je kleine gezond te wereld komt! Bv in magnetron weet ik van 2 jaar terug. Toen viel nog in de kinderopvang. Dat heb ik bijna 9 jaar gedaan, dus maakte vaak de verandering van mening mee. Alleen ik vind de magnetron gebruik ik niet voor melk e.d. Ook niet voor flesjes. Ik kookte altijd nog water.
@lady daar hebje zeker gelijk in ik koester ieder moment van de kleine als ik dan weer de kleine frummel voel of zie bij de vk ben ik weer bere trots maar het zou ook zo fijn zijn als je dat samen kon delen dat geluk.
Fijn dat de meting goed was! @indaling; ik heb wel druk aan de onderkant en lage rugpijn. als ik ongi werd voelde dat ook zo, dus zou ie ook aan het indalen zijn? Dinsdag ga ik naar de gyn, ik zal het m eens vragen. Als is beweegt voel ik het ook echt in m'n vagina zeg maar, door de druk. @petrea; ik vind het deze zwangerschap ook niet altijd leuk. Eerst al het gedoe met die vk dat ze zeker wist dat k een mk zou krijgen, veel bandenpijn, misselijk, duizelig en bekkenpijn... Ik ben echt blij met m'n ventje hoor en dat ik weer zwanger mocht worden! maar het valt me best zwaar deze keer. Hopelijk s alles ok, en als de gun zegt dont sorry, dan valt het vast mee! @positiebroeken; de zwarten spijker zitten voor geen meter meer. Alleen de superstretch positiebroek en leggings nog. @stinken, hier ook herkenbaar. En weer veel slijm afscheiding @flessenwarmer; hier niet. Water kook ik uit en warm het op als het nodig is. Of warm uit de kraan. @bv in de magnetron; daar s de GGD steeds druk mee met veranderen van mening. Het mag wel maar op m'n werk doe ik het alleen als ouders zelf aangeven er geen moeite mee te hebben. @jindster; oh nee! Nog langer? Zijn er geen regelsaangezien je zwanger bent? @juliaa; komen de douchesteunen wel te pas haha, handig! hier ook een eerste opzet van het kaartje terug van de ontwerpster, het begint ergens op te lijken! Toch wel weer gek. Vandaag peuterdansen gehad en wie was de vlinder? jawel mijn dochter! Ze was helemaal overrompeld ervan en verlegen maar naderhand erg trots. Ze zegt nu steeds; volgende keer mag een ander kindje hè mama? Ze weet het maar al te goed! Daarna kleding geshopt voor manlief en ons meissie, daar na echt gesloopt! Nu lekker op m'n bedje n probeer mijn bekken te oefenen.
@jindster jeeetje wat balen zeg !! Hopelijk kunnen jullie nog iets regelen. @BK dat peuterdansen klinkt erg leuk ! Wat grappig dat ze dat organiseren bij jullie in de buurt
*rekt zich heeeeeeeeerlijk uit* Zo om half 9 wakker! Ik ga er weer aan wennen, uitslapen!!! Haha! Bk wat cuteeeee! Fijn dat je meissie er plezier aan heeft. En betreft je zwangerschap, idd joh pfff staat me nog bij. Maar gelukkig is alles goed gekomen. Kan me helemaal inbeelden dat je er een andere verwachting van had. GGD en Consultatiebureau's vermoeiende mensen, die daar werken. Veranderen continu van mening en ze maken ouders onzeker. Ben blij dat ik veel baby en kinder ervaring heb, ook pedagogisch opgeleid, waardoor ik het naast me neer kan leggen. Jind ti's ook moeilijk hoor. Je hebt de hele zwangerschap bijna niks samen kunnen doen. Lijkt me erg frustrerend dat ze dan hier besluiten nemen, die wel van invloed zijn op een huwelijk. Ti's hier vrij rustig. Goed teken, dan vermaken we ons
@Lady: Inderdaad, ik heb ook met Caitlin een veel relaxtere tijd gehad omdat ik het constipatieburo niet al te serieus nam. Gewoon je eigen gevoel is nog altijd het belangrijkste! En inderdaad, de manier waarop deze zwangerschap begon heeft het echt allemaal heel anders gemaakt. Iedereen zegt of zei in het begin; geniet er nu maar van, het zit er toch? Maar zo makkelijk is dat niet. Ik had al afscheid genomen van dit kindje... Daar voelde ik me nog schuldig om ook toen ik erachter kwam dat het er niet alleen wel was, maar zelfs nog een weekje verder dan ik zelf dacht! En omdat ik mn eigen gevoel niet durfde te volgen want ik voelde me nog zwanger en voelde nog de bandenpijn en de andere kwalen. pff, was erg heftig. Nu ben ik stukken geruster, ook omdat hij nu goed en veel beweegt maar het heeft tot zeker 25 weken geduurd voordat ik echt 100% het weer geloofde zeg maar. Ik kwam die VK trouwens laatst in de jumbo tegen. Zegt ze "Wauw, je bent mooi zwanger!" waarop ik dacht "Ja, van het kindje dat er volgens jou niet zat, muts." Anyways! Goede morgen. Caitlin was al om 5.23 wakker vanmorgen, ze werd huilend wakker. Dit is al eens eerder gebeurd, ik vraag me af waarom. Zou ze toch reageren op het feit dat er nog een kindje komt? Lekker ego berichtje, sowwy!
Hahaha bk... ik citeer: als de gun zegt dont sorry, dan valt het vast mee! Hahaha! Je typt zeker op je mobiel? Deze is wel erg grappig... Maar je hebt gelijk, maak me ook niet te druk. JInd, wat ontzettend klote dit!! Waardeloos! Ik zou ook stennis gaan schoppen, afspraak is afspraak! Be, je bent een echt vissertje. Moet er niet aan denken! Bedankt voor de reactie`s mbt flessen en warmer. Ik moet maar ff gaan kijken nog.. @Ikke, goed nieuws! We denken aan je! Moet saaiiiii zijn daar, hoe vriendelijk ze ook zijn.. Hier elke dag menstruatiepijn en alles gaat zeer doen eigenlijk.. volgens mij floepst ze er straks zo uit, ik zit totaal gammel in elkaar dus ze moet gewoon weinig weerstand ervaren!
@Petrea: Stomme ipad. Die verwisselt soms gewoon letters of zet ze niet neer terwijl je ze wel typt haha. Hij kan mijn typsnelheid gewoon niet aan.
En het constipatieburo bk? Hihi Gisteren idd vroeg mijn nest in, maar de wekker ging voor de vierde aaneenvolgende dag al om 4.30 uur... Uiteindelijk 'maar' 8 uur geslapen. Wat heb ik een godsgruwelijke hekel aan sommige mensen zeg. Sorry maar werk nu met een collega die hier naar eigen zeggen al twee maanden werkt en.denkt dat ze alles beter weet. Klanten informeren met de grootse onzin. Bv: nee meneer, die verkopen we niet. Ik: euh jawel daar in drie soorten en maten... En dat was in de eerste 10 minuten. Pff gelukkig staat ze hier niet vast en ga ik straks met verlof, dus waarschijnlijk zie ik haar na vandaag een poos niet meer. Zo dat is eruit. Ben ook al pissig op mijn vriend, die is een weekend weg en heb nog niets van hem gehoord. Gisterenmiddag heb ik hem gebeld, maar als ik niet gebeld had had hij nog niets laten horen volgens mij. En hij reageerde ook niet op mijn app. Wel op een stomme groepsapp met een gezellige foto in de kroeg. Dus vanochtend een app gestuurd dat ie erin kan stikken. Hij krijgt het bij thuiskomst wel te horen van me. Nu zit ik te janken omdat ik er helemaal klaar mee ben. Stomme hormonen!!!!
Mornig ! @petrea haha jaa vind t leuk , en moet onze familie naam Natuurlijk beetje in eer houden @bk ja heerlijk he die ipads en iphones, hiergaat ie soms ook zomaar woorden veranderen stom ding. Ben trouwens "apple-af" heb altid alles van apple Gehad , en wilde nu dus ook de iphone 5 , maar kost zoveel geld niet normaal dat ze dat durven te vragen. Moet ik gewoon bijna 200 euro aanbetalen bovenop een "normaal" abbonoment van 50 euro .. Nou kan me geld wel beter gebruiken Ik mag over een maandje een nieuwe telefoon uitzoeken , dan word het toch maar de samsung s3 .. Hier trouwens ook heerlijk geslapen, en vandaag maar een dagje niks doen .. Ook lekker
Goedemorgen!! akted wat vervelend zeg!! Wat raar dat dat zomaar kan... Julia tja das idd nie leuk. Die hormonen werken dan al helemaal nie mee.... maar n bericht af en toe is wel zo fijn.. Hier ook Lkr geslapen ook de nachtelijke uitstapjes na de badkamer na dan. Be dus was n geslaagde dag?
Oh Juliaaaa... stomme klote kerels! Uiteindelijk zijn ze veel egocentrischer dan wij vrouwen en wat ie nu doet vind ik ook niet zo sympathiek! Dus wat mij betreft niet alleen hormonen... Gaat ie een heel weekend weg en laat ie niks van zich horen, bah! Eerlijk is eerlijk.. ik zou ook pissig zijn.. hij hoeft echt niet elk uur te bellen maar zo af en toe een berichtje zou wel leuker zijn.. Huil maar lekker even, lucht vast op!
Die was bewust haha En stomme vriendjes Hij mocht wel ff lekker wat laten horen. Kan me voorstellen dat dat niet leuk is. Komt vast allemaal goed! En wave! @Be: Belachelijk zeg! Samsung galaxy S is super.
@jullia pff mannen !! @bk oke heb jij er 1 ? Ik heb trouwens een vraag misschien wel een beetje een rare Maar ik vroeg me af ; wanneer geef je zn kleintje nou fruithap enzo ? Ik zie heleboel meiden die dat met 3 maanden en zelfs 1tje nog vroeger doen.. Wat is normaal en handig om te doen ?