Jel het gaat goed komen, het is goed en blijft goed!! Maar snap dat het wel spannend voelt, dus ook een knuffel! Hier ook geen mac hoor, al heb ik er zin in, wij eten rostirondjes met een peperburger, ook lekker Mcflurry YUMMIE! die Rolo lijkt me ook heerlijk!
Haha ja sorry zal niet meer praten over de mac haha @jel komt helemaal goed !!! Maar snap ook wel dat t een eng idee is Die macflurry is idd JamJam
Ook vanuit het hoge noorden een digitale knuffel voor Jel! Ik denk al een paar dagen zo af en toe aan je, heb zelfs m`n vriend over je verteld. Het gaat goed, let maar op! Die scan morgen kan niet beter, zal je vast goed doen te zien dat alles goed is!
Wat lief jullie reacties! Doet me goed, en geeft me nog meer vertrouwen dan ik al had. Ben zo opgelucht als morgen voorbij is en ik heb een levendig beweeglijk kindje in mijn buik. Al die tijdstippen zullen nog voorbij komen. Had lekker uitgeslapen die ochtend tot 10:30 uur. Ik voelde haar daarna urenlang niet en besefte dat ik haar de avond ervoor en 's nachts ook niet gevoeld had. Wilde het nog een poosje aankijken maar besloot toch om 14:30 uur te bellen. Ik kon gelukkig direct komen en was ook snel aan de beurt na even wachten in de wachtkamer. Daar werd geconstateerd op de echo dat ze het toen goed deed, althans.... haar hartje klopte en hij liet dat ook even horen. Daarna voor een ctg naar een andere afdeling en daar hoorden we nog even haar hartje kloppen en waarschijnlijk toen tijdens de ctg overleden. 's Middags werd dat bevestigd tegen 17:30 uur. Dat sloeg in als een bom. Maargoed.... morgen gaat een hele normale dag worden. En ga straks gewoon een levend kindje baren.
Pfff heftig Jel Krijg een brok in mijn keel, maar meid het komt helemaal goed!!! Hier rustig gezegd tegen vriend waarom ik baalde. Hij had het allemaal niet zo bedoeld en juist geprobeerd rekening met me te houden door niet steeds te appen op te bellen. Want misschien lag ik lekker te slapen. Nou ja, vooruit... Lekker gedoucht en gegeten. Samen toetje eten en dan ga ik weer lekker op bed. Morgen kijken of ons kereltje goed gegroeid is.
Hier ook een brok in mn keel Jel.. Juliaa fijn dat jullie er even over gepraat hebben! Be hihi ik vind jou grappig : "ik ga het niet meer over mac donalds hebben" en.onder aan het bericht een.stukje over macflurry hihi Ik lig in bad. Die kleine is lekker aan het draaien en doen want mn buik golft alle kanten op. Ik geniet er van dit is toch eigenlijk heel bijzonder he!
Bizar hoor hoe het is gegaan jel. Ik snap wel je bezorgdheid ook naar ons omtrent beweging. Maar fijn dat jullie nu met haviksogen bekeken worden! Pffff hier wel klaar met visite. Ik vind het super gezellig, maar deze week al 4 dagen visite gehad. De andere dagen was ik zelf de hier op. Aah ja zo kom ik me dagen wel door, maar ik ben er klaar mee dat mensen komen lunchen en avondeten. Je slooft je toch meer uit. Ik wacht trouwens al 4 weken op decoratiespullen. Ik heb a4tjes pip behang besteld en nog meer dingentjes bij de decorkids, maar heb het nog niet en ik wil zo graag met haar kamertje verder!
Goh Jel. Hier ook een ontzettend brok in mn keel, en net met mn vriend over die liet een traantje. Wat een heftig verhaal . Ik hoop dat je meisje zich lekker veel laat voelen vandaag en morgen (en daarna natuurlijk ook, maar nu net even iets extra..).
Lieve Jel Wat is t toch een heftig verhaal, en een moeilijke dag morgen! Maar dit keer komt t helemaal goed, en heb je over een paar weekjes een lekker mollig meisje in je armen! Dikke knuffel! Hier niet veel geweest van t weekend, ik voel me rot en ben behoorlijk down. Af en toe heb ik het idee dat ik er een beetje in blijf hangen en vind t een beetje eng. Ik probeer er veel over te praten met mijn vriend, maar kan niet goed verwoorden hoe ik mij voel. Ik voel me in ieder geval errrug nutteloos en kan nix meer........ Ik probeer er over heen te stappen maar t lukt nkg niet echt...
@ juliaaa, fijn dat je het even hebt uit kunnen praten met je man. Bedankt voor jullie harten onder de riem. Doet me goed! @ Maytje, heerlijk, geniet van je bad. @ Lady, dat klopt, ik spoor anderen ook zeker aan om te bellen als je iets niet vertrouwd. Heb ook al een paar keer topics voorbij zien komen dat mensen hun kindje even niet meer gevoeld hebben, of ze moeten bellen. Dan zeg ik direct: "DOEN!" Ik gun dit gewoon helemaal niemand! Je hebt het druk gehad met je visites. Hopelijk komt je bestelling snel, en anders even bellen? @ Nora, en ja dat doet ze. Ze was net keihard aan het kickboksen en trappen. Dus dat zit wel goed met de kleine meid. @ Joyce, sterkte voor jou! Hopelijk voel je je snel beter. Nu weer bzv kijken.
@maytje oeps , had daar ff niet op gelet -_- @jel kippenvel krijg ik ervan , wat moet dat een hel geweest zijn en morgen komt het inderdaad helemaal goed
Olaa meiden! @jel meis dikke knuf voor jou zit gewoon met tranen in me ogen! Laat dr maar lekker extra bewegen en stoeien met je vandaag en morgen en geniet er extra van meis! @lady visite tjaa het is gezellig maar je slooft je idd extra uit! En van je decoratie misschien morgen even bellen? @joyce balen dat je je zo down voelt! Knuf voor jou! @juliaa agghh mannen hahhaa soms zijn ze biet echt tactisch ook al bedoelen ze het goed! En als je erover gepraat heb toch prima! Hier vanavond lekker chineessie op hmmm maar een maccie flurry zou ok ook wel lusten maar dan m&m's heerlijk! @maytje geniet van je bad! Bedenk me ineens dat ik daar oo al heel lang niet meer ingezeten heb hmm misschien morgen maar weer eens doen heerlijk! Vind wel dat de kleine daar altijd heel rustig van word bij jou ook?
Gaaaap al een uur wakker liggen met rugpijn ? ? Doet niet zeer zeer, maar me onderrrug zeurt. Nu ik wakker ben gaat er ook nog van alles door je koppie spoken.
Goedemorgen!! Lady wat vervelend zeg! Nog erge last? Miss ff fysiotherapie bellen? Hier ook ergvroeg wakker. Onweer en regen en klaar wakker Maar goed mnd laatste week werken ! Jel heel veel succes vandaag hoor!!
Heerlijk je laatste week suus! Succes! Vervelend dat jij ook te vroeg wakker was. En nee ik denk niet dat de fysio er wat aan kan bijdragen, denk dat het te maken heeft met voorbereiding op de bevalling. Maar wel vervelend.
Zoooo ik heb geslapen als een os!! Gisteren om 22.00 uur gaan slapen en om 7.00 uur pas wakker geworden van mijn dochter, geen eens wezen plassen. Lady vervelend van je rug, maar ik denk idd dat t er gewoon bij hoort. En natuurlijk ook door je buik en je gaat er anders door lopen enzo. @suus succes met je laatste weekje! Heerlijk!! Hier dochterlief erg verkouden! Ik denk dat ze flink ziek gaat worden. Dus ik hoop dat ikt niet krijg.