November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hij kan voorlopig nog wel draaien begreep ik, ik hoop het wel!

@Jel: Ja was wel leuk, gewoon ff bakkie gedaan en een kadootje erbij gekregen die ik straks met manlief open maak :D

@nora; nou, onderweg naar huis net kreeg ik het wel even benauwd. Een stuitbevalling ga ik niet voor kiezen dus dan zou het een keizersnede worden en dat wil ik eigenlijk ook niet. Hopelijk draait ie gewoon haha.

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jee Lady toch dus opgenomen. Wel fijn dat ze je in de gaten houden. Heb je wel een beetje ziekenhuiskledij zeg maar?? Sterkte daar hoor!!

Jel wat heerlijk!!

Pff wij aten macaroni en t was niet gezellig. Bah mannen.. Soms! !! Grr.
    En ik had nog wel zon leuke dag gehad. Ben helemaal chago nu gadver. Hoop dat hij vanavond de hort op gaat.
    Sorry voor mijn geklaag

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, ach nee toch, opgenomen. Maar inderdaad, alles voor de kleine. Als het daardoor nog mooi even uitgesteld kan worden waarom ook niet... Maar wel even schrikken denk ik. Ik duim dat de kleine nog mooi even blijft zitten.
    Sterkte in het zkh en handig dat je internet hebt. :)

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Bk, dan zou ik idd ook liever voor een ks gaan. Liever beide niet, maarja t moet er toch uit. ;)

@ Maytje, dat is minder... was je man vervelend? s6 vanavond!

Pffff 2 mensen uit dit topic in het ziekenhuis. :(

Nora, heb jij nog updates van Ikke gekregen? Ben wel benieuwd hoe het met haar en de twins gaat.

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim.dat hij nog draait bk!

Ja hij was in een zeikbui om kleine dingen. Bah!! Ben lekker naar boven gegaan. Ff geen zin meer. Naja gaat wel weer over

lig nu wel lekler op bed en mn meisje is lekker beweegelijk :)

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ah bah Lady toch opgenomen.. wel balen, maar alles voor je meid he. Zet m op.. hopelijk mag je snel naar huis. Keep us posted en knuf vanuit hier.

BK ja dat snap ik wel, pfoei t blijft me verbazen dat de kindjes nu al zo groot zijn bij jullie. Wellicht hier ook hoor tegen die termijn dat weet ik natuurlijk niet.
    Jel dat weet ik idd nog! Daar schrok ik ook al van weet je nog hihi..

Hier nog niets van Ikke, maar kan haar altijd een berichtje doen. 23-09 was laatste contact toen ging alles goed, vrij recent dus.

Hier beetje baaldag. Slecht geslapen, veel krampjes pijntjes zeultjes. Moe.. heb t ff helemaal gehad. Ben geen klager, maar ik klaag me helemaal suf momenteel. Last van mn benen (tintelent pijnlijk zwaar gevoel) en naja.. van alles gewoon. Zit er ffies doorheen, komt ook wel goed maar daarom reageer ik iets minder. Lees wel helemaal mee ofcourse.

7. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Lady: Sterkte! Komt vast helemaal goed!

@hier: Meest vreselijke echofoto tot nu toe gekregen. Gelukkig kan ik op de 3d echos zien dat zijn neus niet echt zo is.

Bekijk bijlage 276157

Het gekke is, als je m verkleind ziet op bijv whats app in het voorbeeldje, dan lijkt het alsof ie naar links kijkt en is zijn neusje wel klein. Heel raar!

8. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja.. Dis wel enigsins apart ja! Hihi

9. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel een digitale knuffel voor Lady!! Ik denk aan je!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha bk wat een woesteling die bink van jou op de echo! Vertekend beeld joh die echo's!

Nora vervelend van je kwalen en balen. Join me club zou ik zeggen, maaaaaaruh wel liever thuis!

Ja ti's balen hoor, zit je dan met 3 anderen op een kamer. Blijkt dat het vandaag is volgelopen. Gister was het een stuk rustiger! Aahja zo BE it. Maar leuk is anders.

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ow nee lady toch in t ziekenhuis! Ff balen, maar alles voor je meisje toch? En gelukkig heb je internet, beetje afleiding. En hoevaak moet je die prikken dan?

@bk idd een hele rara foto! En ik hoop voor joudat ie nog draait, want keizersnee en nog een kleine rond lopen lijkt me echt helemaal nix.

@nora, balen zon baal dag, dan word ie morgen extra goed!!

Nu ff dl op bed leggen!

12. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Lady: Ik hoop dat het een vertekend beeld is haha.

13. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2933 Petrea, 25 sep 2012
    Laatst bewerkt: 25 sep 2012
    Tuurlijk is het een vertekend beeld gekke bk! Hahaha!
    Hier ook niet zo gezellig, vl is ziek en dan nooit erg gezellig... Vraag me af hoe dat straks gaat als ons meisje er is. Maar goed dat wij vrouwen de kids dragen want als mijn vl een zwangerschap zou hebben als de mijne dan zou ie helemaal gek worden!

Ik heb zo`n zin in een peuk!! Sowieso meer de laatste weken, moeilijk.. en ik wil niet weer gaan roken straks na de bevalling dus vind het wel een beetje eng dat die drang zo groot wordt! Nu ga ik iig niet roken hoor! Geen haar op m`n hoofd maar straks is dus wel spannend... Stomme verslaving!

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lady lig je met allemaal andere zwangere op een kamer?

15. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook vreselijke zin in een peuk! En dan ben ik al 9 mnd gestopt inmiddels! Hoop idd ook niet op een terugval maar nu heb ik een flinke stok acher de deur om het niet te doen.

16. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.. jij ook al BK?? Kunnen we elkaar steunen in moeilijke tijden! Stomme sigaretten!

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    We gaan ons best doen petrea! Stomme peuken.

18. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ow ow ow ow ow ow wat is barbie en family toch dom! Wat is strippen, echt sjonge jonge. Hahahahaha t word stees erger!

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha wat een noobs hè Joyce! Hahaha! En dan ook nog barbie's bar :-O wat doe je met dat kind dan?

Maar ik lig nog met 3 anderen op zaal. Niet bepaald gezellige types.
    Aahja we hebben internet en tv :) blehhh moet tot vrijdagochtend wellicht blijven :(

Bk ti's zeker een vertekend beeld en komt hopelijk goed met de draai!

En peuk heb ik ook steeds meer zin in. Ik wil ook blijven stoppen.

Zo ik zie de laatste tijd een hoop gluurders hier beneden ;)

20. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Lady das wel ff schrikken! Gelukkig ben je daar in goede handen!!!
    Succes en n knuffel!

Sigaret mwaah valt mee de zin. Maar goed ik wil echt nie meer roken!!!!!.

Deel Deze Pagina