November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Haha ik weet het. Ik ga het nu loslaten, zijn neusje is gewoon mooi hahaha.

@Hier: jehova's aan de deur gehad. Zo jammer dan ze zodra je de deur open doet ze meteen een stap naar voren doen. Vind ik vrij aggresief overkomen om eerlijk te zijn. Ik heb ze fijn naar de volgende gestuurd. Ik houd niet van deur tot deur reclame. En al zeker niet over religieën.

Beeb was vanmorgen rustig en net toen ik op de bank lag was beweeglijker. De bewegingen voelen verder weg, zal wel komen omdat ie andersom ligt denk ik? mijn arme blaas zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik.

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @petrea hier ook af en toe hartkloppingen en benauwd volgens de vk s dat de kleine dan wat hoger legt! Maar heel irritant! Het is zeker balen dat die bazen maar doen wat ze willen en buiten dat dat ze je vk er ook nog eens mee lastig gaan vallen!! Wat een lange nachten zo zeg als je ieder uur ziet bah!!

@jel wat heb jij lekker gesnurkt! Weet wat het is als die werklui heb die lopen bij ons ook te blerren s'ochtends om kwart over 7 dat ze koffie willen haha

@be lekker trouwens cupcakekies hmmmm

@maytje mannetje alweer tot inzinking gekomen is tie weer gezellig?

@bk jaaahh daar ben ik weer! Haha ik lag ook helemaal dwars hoor en ik ben met 36 weken nog gedraaid dus ja lijken ze op de mama's dan misschien haha maar een dwarsligger kan toch helemaal niet indalen ikhoor het wel wat de vk volgende week zegt

@nora hier alles weer goed zonnetje schijnt weer haha vluchttas laat ik dan gewoon open als ik iets nodig heb kan je het gewoon oakken maar zoals de kleine dingetjes zoals voor die kleine kan je er alvast indoen en badjas en kleding van me man die kraamhulp had wel handige tips gegeven voor in die tas!

3. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    BK hartstikke mooie neus hoor!! Ik weet zeker dat die 2d echo vertekend is, bij mijn groeiecho probeerde ze ook een fotootje te maken van het gezichtje maar die was ook vet mislukt omdat ze zei dat het dan stilstaand is en de schaduwen heel raar over komen als op bewegend beeld. Dus echt don't worry!!!

Heb gisteravond ook nog in bed barbies baby gekeken, ja ik vind hete cht een heerlijk vermakelijk programma hoor :D Die uitspraken echt haha ik lach me dood hoor! Hihi

Oh thnx dat jullie het vragen, ja was gisteravond alweer min of meer goed (alleen ik had geen zin om verder te praten dus toen ben ik gaan slapen, en dat zijn de hormonen want normaal vind ik t al gauw weer prima haha) Maar vanmorgen hebben we nog ff gebeld (hij moest al om 5 uur de deur uit) En t was weer helemaal goed! Komt ook altijd wel goed, maar soms pffffff

Wow petrea dat klinkt inderdaad heftig zeg!!

Nora succes met jullie pupje halen!! plaats je nog een foto? Ben zo benieuwd :D

Vluchttas, nou vriendlief had hem het liefst 10 weken geleden al klaar staan :) maar ik vond dat lichtelijk overdreven haha. Zal volgende week is rustig gaan kijken wat er allemaal in moet!

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Petrea, wat vervelend zo'n slapeloze nacht.

@ BK, daar lijkt de neus alweer een stuk smaller. :)
    Wij hebben ook regelmatig jehova's aan de deur. Gewoon direct zeggen dat je geen interesse hebt. Onbeschoft van ze om een stapje naar voren te doen. ;)

@ Nora, ach ja dat met die tas komt ook vast goed. Ik kan ook op aanwijzing familie mijn tas in laten pakken of mijn man, als het heel plotseling gaat. Ik hoop ook eigenlijk gewoon dat ik ingeleid word, dan kun je op je gemakje je tas inpakken omdat je weet wanneer je bevalt.

@ Jindster, haha erg vervelend he. En dan hebben ze ook nog een cd-speler aanstaan met bekende liedjes door andere zangers gezongen. Zoals ik neem je mee van Gers Pardoel, maar dan door een ander gezongen... Word er knettergek van.

@ Maytje, fijn dat je man weer normaal kan doen.

Vanaf vandaag kunnen ze weer langs je deur komen he met kinderpostzegels... Ik bestel altijd een velletje kinderpostzegels. Kut, net nu ik erover schrijf gaat de deurbel en ik zit hier nog in mijn pyjama. Dus heb niet opengedaan. :) Hoop dat ze nog even een keer komen. Het word ook wel tijd om me aan te kleden zo.

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde het net zeggen hier zijn ze ook al aan de deur geweest. maar ik hoef ze niet dus ik hoop dat er niet teveel meer komen. En ik zit boven en ik heb geen zin om 10000x naar beneden te gaan

6. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik koop ze normaal gesproken ook, de postzegels. Maar het is zo gigantisch mis gegaan de afgelopen 3 keren dat ik er nu een beetje klaar mee ben!

@jindster: Van links naar rechts idd niet. Maar die van mij ligt met zn billen omlaag en benen omhoog. Dus het zou moeten kunnen maar... mijn moeder heeft bij mijn broertje ook net als mij op die manier gedaan en hij bleef met zijn hoofd steken. Dus daar maak ik me bijvoorbaat alweer druk om. Hormonen, zullen we maar zeggen!

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha jind ja die barbie was weer het toppunt van leedvermaak!

Balen van jullie slechte nacht dames. Nora eindelijk fijn geslapen en je pup ophalen hoe leuk!!!! Geniet van je nacht, want straks heb jij je pup!

En de rest ff kwijt.

Hier lig ik te liggen! Whoeheoehoe! Me eigen gyn kwam nog en melde dat er toch een opening van 37mm op de echo is gezien, en ze weet nog niet wanneer ik naar huis kan. Afhankelijk van de harde buiken, medicatie en echo. Dus hoor vrijdag wat het gaat worden. Straks is ook groot overleg, dus ben benieuwd wat daaruit komt. Ik zou pas in week 35 gepland worden, maar nu word er eerder besproken en bekeken wat wijsheid is.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aaawh bk ik snap je drukte wel. Leuk is anders hoor. Maar laat je niet gek maken. Je kan er toch niets aan veranderen. Hij komt er hoe dan ook uit. En jij geeft aan op welke manier het jou gaat lukken!

9. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @Lady: Ben ff weer dement; waar zit die opening? En dank u, ik probeer me zo min mogelijk druk te maken. komt allemaal wel goed, tis wat je zegt he. Komen doet ie toch wel.

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jindster jaa jamjam..
    Heb van ML laatst een hele zet met mond stukken en spuitzakken gekregen voor taarten en cupcakes dus die moest ik maar eens proberen.
    vanmiddag nog ff naar de taarten shop nieuwe spullen halen.

@lady
    Pff :( wat rot zeg ..
    Maar gelukkig zetten ze er haast achter ! En ben je in goede handen..
    Maar om daar zo te liggen lijkt me idd vreselijk :(
    Hou je taai ! *digi knuf

11. Jel

Jel Niet meer actief

@ BK, wat is er zo gigantisch mis gegaan met de kinderpostzegels?

@ Lady, welke opening is 37 mm? Spannend allemaal hoor. S6 met het overleg.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik zit niet bij het overleg hoor, ti's artsenoverleg.
    Maar die opening zit beneden in me Bla Bla nog wat. En ze zegt dat kan normaal, maar in jouw geval liever niet, vandaar dat ik moest blijven.

Leuk Bee, ziet er heerlijk uit! Kom je er een paar brengen, haha!

13. Jel

Jel Niet meer actief

Oh ik dacht dat jij er ook bij zat.

Iets in je baarmoeder(mond) dan?

14. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady jaa ik zou wel willen :( maar ik denk zomaar dat
    Je ruim 80 km van mij verwijdert bent hihi ;)
    Ik kan er wel een paar opsturen haha

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Zooooo heb ik ff inkopen gedaan bij de babydump!!!! Heerlijk!!

@lady ben benieuwd wat er uit gaat komen uit t overleg! Dikke knuf en hoop dat je nog wat hebt geslapen vandaag!

En verder ff niet onthouden, ben moe dus ga nog ff me ogen dicht doen!

Owja en niet vergeten de wave te doen voor mij en Ikke!!

16. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    wave voor jullie!! :D

Baby hier heeft de hik :D en ik ben klaar met strijken voor vandaag haha, maar er hangt alweer een lading aan de drooglijn
    Zo leuk om de kast goed in te delen :D

17. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Wave!

@Jel: Ik bedenk me net dat het het afgelopen 2 jaar was.

Het eerste jaar zijn de de kaarten niet eens komen brengen en moest ik er zelf achter.
    Het jaar daarna kwamen ze het ook niet brengen, dus ik weer gebeld en toen hebben ze het wel opgestuurd maar dubbel incasso gedaan en het heeft heel lang geduurd voordat het opgelost was.

Nu kwamen ze net aan de deur. Ik kon het toch niet laten, sprookjesboom kaarten! Dus heb 1 setje genomen. Maar als het weer mis gaat dan stop ik er echt mee.

18. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, heerlijk he al die inkopen. Slaap lekker.

Wave voor een aantal. Doen ze in andere topics ook altijd waves of heeft iemand uit ons topic dat verzonnen?

@ Maytje, veel plezier met babykleertjes wassen en strijken, dat heb ik ook met veel plezier gedaan. :)

@ Bk, oh dat is wel vervelend. Ben benieuwd of ze nog aan de deur komen. Is het alleen vandaag of ook nog morgen dat ze langs kunnen komen?

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Haha wavieieieie!!

Haha toch maar wel bk? Ik ben niet thuis, dat scheelt.

Nog niks gehoord van het overleg. Weet niet wanneer ik wat hoor. Niet geslapen, anders slaap ik vanavond niet.
    Oh zojuist kwam de arts binnen. Ze hebben besproken dag ze het plan van nu doorzetten. Weeenremmers en prikken. Dit morgen nog. En als dat goed gaat, dan bespreken we vrijdag of ik kan gaan. En als de baby komt dan komt ze. Ze zijn er op voorbereid.
    En die 37 mm is een soort van tuutje. Die is wel iets korter, maar pas vanaf 25 mm grijpen ze vaak in. Maar in ons geval nu al. Maar ze hebben besloten na deze kuur niet nog een kuur te doen. Ze zijn tevreden tot nu toe. Dat is fijn.

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @maytje grappig he die hik!

@jel volgens mij doen ze t wel in meer topics! Het is toch ook elke week (vooral in t begin) een mijlpaal die we berijken!!

@lady oke, dus eigenlijk goed nieuws toch? Ik hoop voor je dat ze nog lekker een paar weekjes blijft zitten en je vrijdag naar huis mag! En dat is dan denk ik t verstrijken van je baarmoedermond waar ze t over hebben, denk ik.

Iemand van julie die trouwens de griepprik gaat halen? Wij krijgen em altijd op ons werk, maar nu heb ik afgezegd. Vk zei dat t wel ocht, maar op internet zie je zoveel verschillende meningen dat ik t maar ff oversla. Kan ik ook meteen zie hoe ik me voel zonder spuit.

Deel Deze Pagina