November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Jeetje lady das balen! Wie weet en anders heb je geen telnummer? Wat je kan bereiken? Wat een naaistreek anders zeg! Hier loop ik ook wel gewoon te rommelen hoor ben niet invalide natuurlijk! Ik voel me voor de rest gewoon goed!

@jel denk ook niet dat je met mij wilt ruilen hoor haha moeders doet wel soppen maar voor de rest toch alleen.

@bk beterschappies met de kleine meid!

@be balen dat je zo rot geslapen heb!

2. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx Jel ik ga er zo maar gebruik van maken en boven aan de schoonmaak ;)

Shit lady dat lijkt idd op oplichting maar ik hoop echt dat je nog wat hoort. Pff irritant zeg!

Bk beterschap voor die kleine!

Nou ben weer goedgekeurd en de kleine ook! :) volgende week liggings echo, ze ligt iig al met dr koppie naar beneden (al een poosje) alleen dr rug ligt soms links en soms rechts.
    Heb gevraagd wat die menstruatiepijn was en dat had idd met indaling te maken, ze is nog niet ingedaald maar drukt wel met dr hoofdje tegen de banden aan. Dat is dus die pijn die ik soms voel. Pijn aan schaambot kon zijn omdat ze daar achter probeert te kruipen!

In de wachtkamer hing nog een geboortekaartje met de tekst: wij waren er zeker van dat wij een zoon kregen maar hier is geboren onze dochter blablabla!
    Knalblauw kaartje.. Omg.. Het zal je gebeuren

3. Jel

Jel Niet meer actief

@ Lady, nou hopelijk zul je het spul snel krijgen dan. Vervelend zeg!

@ Maytje, schoonmaakze.
    Dus de kleine is toch aan het indalen....
    Dat is ook lullig zeg, als je al die tijd een jongen dacht te verwachten en dan is daar je meid. Haha.... alles blauw! Nou bij ons was het toch wel overduidelijk een meisje dus ik ben daar niet bang voor.

4. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Omg, ik heb het 3 x op de.echo gezien. Met 20 weken, 30 en 32 weken. Donderdag mag ik weer. Maar ga er 100% vanuit dat het een jongen is.
    Maar je hoort het idd wel eens. Oeps!

5. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik heb t ook paar keer gezien en bovendien geen 1 die het woord jongen heeft uitgesproken maar ja goed dat hoor je dus wel vaker.
    Erg he zo aan t eind twijfel je daar aan en lees je zon kaart.
    Het stond er ook echt zoals in een feit zeg maar, dus wss hadden hun ook niet een voorgeveol van jongen maar is dat vaker bevestigd op echo's, anders maak je ook niet zon kaart lijkt me!

Maar ja we gaan er gewoon van uit dat t klopt toch! t zal wel moeten ook hihi we hebben geen jongensnaam, geen jongensnkaartje,geen jongensspullen dusss haha

6. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik blijf maar hangen hier haha
    *geeft zichzelf een schop en gaat schoonmaken*

7. Jel

Jel Niet meer actief

Nou de badkamer blinkt hier weer. En daarnaast dus ook al die kastjes uitgesopt. Een heel werk maar wel een lekker resultaat!

Hebben jullie ook weleens last van kramp in je kuiten?
    Ik heb het nu heel vaak. Vooral 's nachts. Dan schiet ineens de kramp erin en kan dan echt kreunen van de pijn... Dat is zo'n rotgevoel! Schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja klopt, die krampen horen erbij. Je moet je tenen dan naar je toestrekken. Je kan voor het slapen oefeningen doen om dit te verminderen. Je moet dan je voet rondjes laten draaien en je tenen naar je toe en van je af bewegen. Heeft te maken met spataders e.d. teveel bloed he.

Heb een woest mailtje naar die chick gestuurd. Me geduld is nu op na 5 weken! Als je geen oplichter ben, geef dan helderheid in zaken en leg uit dat het langer duurt. Of zeg niet iets vorige week dinsdag op de post te hebben gedaan, want dan lieg je.

Whahah ja dat jongetjes/meisjes verhaal. Er zullen genoeg baby's zijn, die roze of blauw de ruimte verlaten, terwijl ouders op iets anders hebben gerekend, hahaha!
    Gelukkig heb ik 100% zekerheid. Maar buiten dat, geslacht is voor mij niet meer de hoofdmoot, maar zou knullig zijn als je alles roze hebt en moet ineens blauw zijn :-O

9. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of je iets terughoort lady! Oh ik zou ook pissig zijn man!

Ik heb wel eens gehoor dat een stuk zeep (??? Ja echt haha) bij je voeteneind leggen helpt tegen de kramp hihi

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

@lady pfff zo lang wachten op je spullen .. Ik zou ook bijhoorlijk pissig zijn -_-

@hier ff schoongemaakt .. Ik ga vanaf vandaag aan de linkerkant slapen in plaats van de rechterkant ;) daar is meer ruimte voor t wiegde enzo haha

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Mooi dat alles goed is maytje, hier ook niks aan de hand dus nu over drie weken voor het eerst naar de gyn! Spannend!

En idd dat stuk zeep heb ik ook wel over gehoord, en voeldoende drinken zou ook moeten helpen. Ik heb er gelukkig geen last van, maar weet wel hoe ontiegelijk pijn t kan doen!

Lady wat een rot bedrijfje zeg! Idd als t langer duurt geef t dan ff aan en laat niet iemand zomaar wachten!

Hoop toch echt dat ze geen foutje hier hebben gemaakt met de echo......... We hebben maar 1 keer gezien dat we een meisje krijgen!.... Zou heel raar staan te kijken zeg als t een jongen is........ Naam enzo hebben we ook niet.

Lissa welkom back! Lekker rustig aan gedaan?

Mijn oudste is ook weer goedgekeurd bij t cb! Nu 25 maanden, 90 cm en 13,3 kilo :) Wat gaat t toch hard in twee jaar!

12. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hmmm ben benieuwd wanneer caitlin weer moet. Met 3 denk ik? Krijgt ze volgens mij ook een prik. :(

@foute geslachtsbepaling; wel humor om dan een blauw kaartje te doen. Ik zou redelijk screwed zijn met al die jongens kleding haha

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @bk volgens mij krijgt ze met 4 pas weer een prik, met drie is de ogentest. Hoe oud is C. Nu?

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Owja......

Gister in de wachtkamer van de vk, het liep een half uur uit, komt er ineens een vlinder binnen vliegen...... Een hele mooie ook...... Misschien heel stom maar kreeg er zo'n raar gevoel bij dat die vlinder daar rondvloog. En ook niet echt zoekend naar eenuitgang zeg maar maar gewoon heel mooi rondvliegen.....

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ze zegt dat als ik zaterdag nog niks heb ontvangen, dat ik dan contact moet opnemen. Volgens haar zijn er vaker vertragingen en kan het maximaal 10 dagen duren. Nou zelfs bestellingen, vanuit het buitenland zijn er nog eerder. Blijft bijzonder, maar goed kan niks anders dan weer afwachten tot ik eindelijk na 6 weken mijn producten een keer ontvang.

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Fijn joyce dat alles goed is met je oudste. Toch wel netjes, dat ze maar 13 kilo weegt toch? Je zou denken, doordat ze zo zwaar was bij de geboorte het voort blijft zetten.

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ze is helemaal gemiddeld nu zeg maar, dus zijn we ook heel blij mee. En ik had ook verwacht dat ze wat zwaarder zou zijn, maar als je der ziet dan is ze gewoon een lekkere peuter alleen de boven benen zijn belegd met spekjes maarja dat is bij mama ook zo dus dat zal niet weg gan...:)

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah je zal zien dat het later een slanke den wordt!

Ik was een krielkip tot mijn zesde, zou me niet kunnen inbeelden hoe het is om super slank te zijn. Maatje 38 had ik voor mijn zwangerschap en heb ooit maatje 44/46 gehad. Dus fors bij geboorte zegt niets over later. Komt wel goed met je moppie! Ze is gezond, dat is wat telt :)

19. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    C word 3 op 7 november. Volgens mij zit daar wel een prik ergens.. zal het straks eens opzoeken.

Wat vaag van die vlinder. Overigens valt het me op dat ik ze dit jaar veel meer heb gezien dan voorgane jaren.

C is knock out in bed met 38.7. Ik heb nog geen zetpil gegeven want ze word er panisch van. Ik zal na het slaapje weer meten. Mag ze al sinaspril ofzo?

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Krampen in kuiten, heb het ook niet elke dag hoor, maar vannacht wel weer. Een zeepje in mijn bed zie ik niet zo zitten, hihi. :D Maar ik kan voor het slapen wel altijd even die oefeningetjes doen. :)

Deel Deze Pagina