Vaccinatieprogramma Kijk hier maar eens bk, als ze al der prikken gehad heeft hoeft ze alleen nog met 4 en 9 jaar. @jel t zeepje moet dan geloof ik onder je matras ofzoiets, ik weet t niet precies maar volgens mij niet bij je in bed. Nou lady hopen dat ze gelijk heeft dat t nog komt! Heb je er al voor betaald?
Ah nou, fijn voor caitlin misschien hoeft ze dan ook pas weer. Mij stond bij dat ze de volgende keer een prik zou krijgen. Ach, ik hoor het wel! Hier heeft kleine muis nu 39.7 dus even een zetpil gegeven.
Ik weet niet of ik dat wel van dat zeepje geloof hoor. Als het onder de matras ligt dan haalt het sowieso toch niks uit? Zo hier net anderhalf uur of zo geslapen.
Hier vanmorgen duizelig wakker geworden en last van sterretjes zien. Na het douchen was het over. Morgen controle bij de vk en een groeiecho. Hopen dat de bloeddruk in ieder geval wel goed is. Dat duizelig zijn kan dat daarmee te maken hebben?
Oh niet zo fijn nath. Hou het in de gaten hè. Sterretjes en hoge bloeddruk kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Haha een zeepje onder je matras? Hahaha! Sorry ben niet zo zweverig. Aah bk je meisje heeft echt hoge koorts. Veel luchten en drinken. En natuurlijk mamalove!!! Hier ook getukt hoor anders kom ik me dag echt niet door. Duurt dan te lang, haha!
Jel probeer eens dan met die zeep ik geloof t ook niet maar haha tis te lollig om waar te zijn toch hihi Nath bah klinkt niet prettig zeg! Kep vanmiddag niet geslapen, maar juist veel gedaan.. nu dus behoorlijk moe, moet zo even een knutselmeubel voor onze uk naar een vriendin brengen, die gaat hem opknappen, en dan thuis op de bank, lekekr barbies baby kijken hihi
@nathalie t kan aan je bloeddruk liggen. Mijn vk vroeg ook of ik erg pijn had boven aan mijn buik, net onder de borsten zeg maar en of ik erge hoofdpijn had. Had ik dat dan moest ik zeker aan de bel trekken. Ik dacht juist dat mijn bloeddruk erg laag zou zijn, maar dat was ook niet t geval. @bk gaat het wat beter met je meisje?
Ze heeft praatjes maar net toch weer 38.6. Dus heb maar een zetpil gegeven voor de nacht. Kan geen kwaad toch?
Nee kan geen kwaad als je de juiste zetpil bij t gewicht geeft. Als mijn dochter koorts heeft krijgt ze t ook altijd en voelt zich altijd een stuk beter en slaapt ook beter!
Owja dat mijn pasje trouwens geblokkeerd is komt omdat ik ergens gepint had waar geskimd is!! Gelukkig bij ons nix gebeurd, maar dan word je pasje automatisch geblokkeerd! Dus over twee dagen nieuw pasje!
@Joyce gelukkig is er bij jullie niks gebeurd ! .. hier in de buurt gebeurd het ook steeds vaker dat stomme skimmen ! Ik kwam even mijn koekjes laten zien haha.. voor t hele recept en hoe ik het heb gedaan kunnen jullie altijd ff op mn blog kijken : Sweet Cupcakes
Mooie koekjes! @joyce; gewoon die ik heb liggen van 250. Ze ligt nu rustig maar heb wel even deken eraf gehaald. Ze zweet peentjes. En joh, skimmen! Gelukkig hebben ze m geblokkeerd.
Die zeep klinkt me ook wel erg zweverig hoor. Ik heb het niet in huis, zo'n blok zeep, en ga het niet kopen ook... @ Nath. wat vervelend van die duizeligheid. Hopelijk is je bloeddruk wel goed. @ Joyce, zo'n vermoeden had ik al toen je dat vertelde. Wat een tuig toch he, die daar achter zitten. @ Be, lekker die koekjes. Heb je die site net aangemaakt? Staat nog niet veel op. Was al ff aan het rondsnuffelen. Ziet er ook lekker fleurig uit met dat roze en die discodip. Jullie ook gekeken naar Barbie's baby? Pfff begint echt te kriebelen hier zeg. Kan niet wachten tot dat moment, dat de baby in mijn armen ligt.
Klote skimmers ga je &;';&;94' geld op een normale manier verdienen! Grrr! Beeee wat leuk gemaakt! Goed gelukt vrouw! Hoe smaken ze? Pfff die barbie whahhahahahaa, kolere daar win je ook geen oorlog mee hè! Ach laat ik me bekkie houden, want ik moet nog. Maar ik zag die ctg iedere 2/3 minuten op 60/70 uitkomen. Vlak voor ze die ruggenprik kreeg. Dat had ik vorige week dinsdag ook en dat deed geen pijn. Prettig is anders, maar pijn nee.
Mooi be! Jammie jammie! Jaaaa barbie ook gekeken hahahaha watnzijn ze toch erg! Maar ik wil ooooook! Wat een lekker schattig babytje! En die klote skimmers ja! Sjonge jonge! Maar de bank blokeert zomaar je pas en laat niets weten, dit vond ik ook beetje raar. Uiteindelijk wel fijn natuurlijk omdat er nix af is gehaald, maar stond op t punt om langs te gaan bij de bank en toen kreeg ik mijn nieuwe pincode binnen dus eerstnog maar ff gebeld.
Iedereen ervaart het anders. Ik had echt flinke weeenstorm van begin tot het einde en kreeg geen ruggeprik ivm snelle ontsluiting dus vond mezelf erg bikkel maar merk dat ik m nu wel langzaam lichtelijk begin te knijpen. Haha Ik vond barbie wel schattig. Lol
Zo weer lekker gekletst hihi Ohh wie heeft net barbie's baby gekeken??! Pff zat gewoon me adem in te houden!! Pfff Zeepje voor de kramp in je kuiten?? Hahaha beetje zweverig niet aan mij besteed hihi @joyce pff wat een tuig joh gelukkig niets gbeurd en optijd geblokkeerd! Nu dus over 2 daaggies een heel nieuw pasje? @be hmmm lekker die koekkies en ze zien er leuk uit!! Crea bea zat al te neuzen op de site staat nog niet veel op of wel? Net begonnen? @nath eventjes goed in de gaten houden meid die duizeligheid bah! @bk hoeisty met de kleine meid? Zweten is goed toch? Dan komt het eruit?! @lady nog iets gehoord van die muppet van je spulletjes?
ohh wat een leuke koekjes Be!! en vast lekker ook!!! Shit wat balen van t pasje, dat irritante skimmen ook!! Niet leuk! Heb ook barbie gekeken, gossie vond het wel spannend hhaa, wat duurde het ook lang he! Staat ons ook nog te wachten! Vond het wel schattig ook, had ook wel medelijden met haar en dat vreetfestijn op die kamer. Gadver lig je daar in die stank, en gaan ze daarna ook nog ff lekker shoarma eten..En je helpen puffen in je gezicht. Nou genieten! Nee echt stom! Maar wel cute zeg die baby
@jel & Jindster nee klopt , staat idd nog niet zoveel op ..maar dat komt nog wel hihi. @LAdy en andere dames thanks !!, ja ik vond ze wel lekker t nadeel van koekjes vind ik dat je ze soms net te hard hebt..sommige van deze waren ook een beetje te hard.. maarja oefening baart kunst