Bij de kleintjes is koorts altijd goed. Dan vecht het lichaam iets af. Maar ti's wel zielig. Of het moet te lang aanhouden, dan is het weer anders.
Be hoe houd je ze zachter dan, de koekjes? Want ik heb dat ook altijd dat ze. Te hard zijn. Btw, zon zuipen ziekenhuis. Ook redelijk kansloos eigenlijk! Manlief; als caitlin maar niet denkt dat ze OOIT op zo'n vakantie mag! Lol
@bl tis toch te gek voor woorden dat zon zee zuipen! Nee die kleine van ons hoef ook niet te denken dat zoiets kan hahaha Ik ga lekker slapen nu ben kapot!
@bk nog minder lang in de oven houden..want door het afkoelen worden ze al hard. en t komt vaak doordat t ene koekje net iets dikker is als de ander.. ik had opgezocht dat je gewoon niet te lang in de oven moet houden..morgen ga ik nog maar s wat proberen kijken of t dan helemaal lukt. mn cupcakes zijn trouwens altijd goed nu aan de binnenkant, vroeger hadik wel s dat ze dan weer niet helemaal gaar waren... oefening baart kunst
Of met een andere mama op fb kletsen he Be?? Ik ga hier maar weer even reageren, morgenmiddag komt mijn mams en morgenavond gaan we naar de bevallingsinfoavond (leuk woord voor galgje!) En met morgenavond bedoel ik vanavond/woensdagavond... Leuke koekies Be, als ze ook nog lekker smaken ben je een toppie koekies bakker! Beter iets te hard dan te zacht vind ik persoonlijk! @barbie, jaaaaa! Was gaaf en ben blij met de opmerking van lady. Haar pijngrens ligt dus gewoon wat lager! Die van mij vrij hoog dus er is nog hoop! Vl zette de tv wat zachter toen Barbie het zwaar kreeg en keek steeds moeilijker, de schat! Ik kan me ook voorstellen dat het best pittig is om de persweeën te doen nadat je de ontsluiting niet gevoeld hebt door die ruggeprik? Je gaat van geen pijn naar enorme pijn. Of zie ik dat verkeerd? Ik wil het sowieso het liefste zonder doen maar vroeg het me af.. Maar zo lief idd dat kleine meissie... @Nora, hoe gaat het meis?Al gebeld? @Lissa, welcome back! Voelen jullie je alweer wat beter? @Lady, wat een gezeik met dat mens van je spulletjes! Ik hoop dat ze deze week dan idd komen! @BK, arme kleine meid... hoop dat ze zich vandaag/morgen/woensdag dus weer wat beter voelt... Ik ga maar ff tv kijken.. tot later meiden! Fijne dag!
Morning! Zon zee zuipen nee dat vibd ik niks haha (of hie heet dat programma haha) hier alweer een poosje wakker. Heb ontzettend honger maar wil eigenlijk liever nog even slapen.. Hmm dilemmaaaa haha
Goedemorgen nachtbrakers!!! Hopelijk hebben jullie nog wat slaapngekregen?! Barbie wat drama Queen en dan lees je dat ze er door heen zit maar je ziet dr gelijk al na de bevalling hup op de dansvloer met alcohol... arme baby.... Nora al n afspraak gemaakt met de dokter? Vervelend hoe je je voelt! Goed dat.je alert bent en n afspraak maakt. Pff nog Pcies n maand en ik ben uitgerekend...
Hoi dames, Graag zou ik me ook willen aanmelden voor deze club. Ik lees al een hele tijd mee, maar zou het leuk vinden om ook af en toe mee te kletsen Ik zal me ff kort voorstellen.. Ik ben mandy, 22 jaar en 35, 5 weken zwanger van onze 1ste. Er is mij al 5x verteld dat het een meisje wordt, dus daar gaan we ook maar vanuit haha. Onze dame was wel heel erg klein, maar als het goed is heeft ze dat nu ingehaald. Ze werd 3 weken geleden op 1600 gram geschat. De reden dat ik me toch maar aanmeld is dat ik merk dat het nu allemaal wel heel dichtbij komt en het mij superleuk lijkt om het te kunnen delen met mensen die in dezelfde situatie zitten! Dus hopelijk vinden jullie het ook leuk als ik mee kom praten Groetjes Mandy
Morgen! Mandy welkom en klets gezellig mee! Ook al verlof neem ik aan? Hier redelijk geslapen maar echt heeeeel raar gedroomd! Dat zon zee en zuipen kijk ik niet naar. Ik ben ook wel wild geweest, maar dit is echt absurd soms! Be nog lekker geslapen?
Nou, had ik maar verlof!! Ik ging naar school toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, en toen heb ik genoegen genomen met een lager diploma. Toen druk gaan solliciteren maar niemand wilde een zwangere muts aannemen.. Dus helaas zit ik al vanaf 20 weken noodgedwongen thuis, zonder ergens recht op te hebben
Goedemorgen deze nieuwe morgen! @ Barbie's baby. Ja dat eten in de verloskamer leek me ook te smerig. Zou ik ook misselijk van zijn geworden. En dan had Michael ook nog shoarma met knoflook gegeten. Bah! Toen ik moest bevallen van mijn *dochter zat ook de halve familie in de kamer waar ik lag. Toen ik naar de verloskamer moest, bleven zij op die kamer en hadden ze chinees gehaald. Na de bevalling kwamen we terug op die kamer en toen rook het er helemaal naar chinees. Ook niet echt lekker op de nuchtere maag. Maar ach, vond het al fijn dat ze er voor ons waren... @ Be, ja dat heb ik ook altijd, te harde koekjes. ALS ik ze maak, want ik bak niet zoveel. Hoeveel schaapjes heb je uiteindelijk geteld? @ Suus83, het schiet al op he? @ Mandy, welkom bij de club. 1600 gram 3 weken geleden klinkt best weinig inderdaad. Afgelopen maandag werd onze baby op 6 pond geschat. Maar ze begint nu ook buiten de lijnen uit te komen en ik heb suiker, dus waarschijnlijk word ik ook wel eerder ingeleid. @ Hier, heerlijk geslapen. 1x naar de wc om 4 uur (zo gek, elke keer ongeveer hetzelfde tijdstip) en toen een half uurtje wakker gelegen, dus dat viel nog mee. Mijn man werd verkouden wakker, als hij mij maar niet aansteekt. Ik verwacht vanmorgen een telefoontje van mijn kraamcoach. Hebben we maanden geleden al afgesproken. Gewoon om hoe het gaat met me. En ze heeft geen tijd gezegd. Het kan dus kwart voor 9 zijn dat ze belt, maar ook 5 voor 12. Hoop een beetje op een leuk tijdstip.
Mandy welkom! Dat is idd mini, maar wat ik al vaker zeg. Geen kind is hetzelfde! Dus maak je niet druk, als ze straks maar minimaal 2.5 kilo weegt, is het goed. Petrea leuk woord voor galgje idd Hahaha. Succes vanavond!!! En ja iedere pijngrens is anders. Bij mij doet dat echt geen pijn, maar ik weet het hoort niet bij mijn lichaam, dus vandaar dat ik dacht Hmmm? En is dat echt zo als ze die ruggenprik weghalen bij de persweeen? WTF moet je er dan mee, ja oké als je echt echt pijn hebt en die. Ctg vliegt boven 100 en je het nog maar 2 cm ontsluiting ofzo? Ja was wel schattig na de geboorte. Ik merk wel dat ik me bij haar erg richt op d bevalling, want ja ik heb straks niet zulke momenten met mijn dochter. Was wel beetje confronterend. Zon zee ziekenhuis, tjah kansloos. Ik heb ook veel uitgespookt, maar bij ons was gezelligheid met vrienden het voornaamste. Niet hoeveel zuip, drugs en sex! Wij lette ook erg op elkaar. Hier let bijna niemand op elkaar. En dat wijfie van die spulletjes zegt dat de maximale wachttijd tot zaterdag is! Vaag hè? Maar goed ze is geen fraudeur, maar ti's wel slordig zaken doen.
Hoe zou het ondertussen met Ikke gaan? Ik weet even niet meer wanneer de laatste update was. Nog wat gehoord Nora?
Ikke is vandaag 34 weken, en de laatste update was toch dat de kindjes nog even blijven zitten en een beetje gegroeid waren? Of zit ik er naast? En mandy wat vervelend zeg! Dus helemaal recht op niets?? Wat voor diploma heb je nu? @lady kan me voorstellen dat je er heel anders tegen aan kijkt, is er een plan ofzo gemaakt wat er gaat gebeuren meteen als ze geboren is? En idd heel vaag van dat vrouwtje! @jel owja chinees kan ook zo lekker stinken! Maar wel fijn dat ze er waren om jullie te steunen!
Whoa een hoop bij moeten lezen, kwebbels... Be hoe is t nu met je , nog last van de pijn of is het minder geworden? Hoop dat je vannacht wel goed hebt geslapen. BK gaat lekker zo met je meisje he, hoe is het nu met haar? Lady ik kan daar ook zo pissig om worden. Lekker irritant als t niet klopt en je ergens op zit te wachten. Duimen dat je pakketje snel binnen is. Maytje ook weer goedgekeurd samen met ukkie, goed! Whehe wat erg trouwens van t kaartje, mn vriendinnetje had het ook. Ze zou geloof ik tot 36 weken een meid krijgen. Dr is echt een jongetje uitgerold hoor.. Hier toch ook wel meerdre malen zn zaakje gezien dus wij zijn ook wel 100% zeker xD Joyce ook weer mooie statistiekjes voor de dame. T gaat zeker wel heel hard. Barbies baby hmm ik hoop dat mn box m heeft opgenomen. Heb Ugly betty seizoen 4 gedownload en kijk dan graag een hoop afleveringen in 1x dat hebben we dus gister maar gedaan. En anders kan ik m vast online nog ergens terug zien. BK hier t zelfde , weeen storm pff ik had om half 6 4 cm ontsluiting en om 9.10 mocht ik persen. Kreeg dus alleen een prikje om de pieken weg te nemen en blijkbaar word je daar stoned as hell van (of dat kan iig....) ik ben ook echt een paar keer helemaal out gegaan. In mijn beleving was dat flauwvallen maar volgens de VK kon dat dus met die prik te maken hebben.. nou die komt er niet meer in thank you very much Dan werd ik "wakker" en dacht ik ehm.. wat was ik aan t doen? Oja sh*t ben aan t bevallen... buh hehe Hoi Mandy, welkom in ons kakeltopic Wat Ikke betreft was er nog geen nieuws, ze lieten ze nog even zo zitten inderdaad maar ze waren wel minimaal gegroeid. De rijping is erg belangrijk daar zijn ze nu mee bezig. Ik stuur haar einde deze week weer een berichtje maar ze houdt me meteen op de hoogte als er nieuws is dus ik ga er vanuit dat als zij iets weet wij het ook wel weten (wil haar ook niet lastig vallen hehe.) Zo.. als ik iemand heb overgeslagen, SORRY!.. Hier om 11 uur een afspraak bij de dokter. Zit nu erg te twijfelen om wel of niet te gaan. Terwijl ik dit zeg voelt het alsof er net een wervelwind door mn hoofd is gegaan dus t beste is om gewoon te gaan maar vind het weer doodeng. Het gaat gewoon helemaal niet goed, en mijn masker begint ook wel een endje op te raken. Merk ook wel dat veel mensen t niet begrijpen.. maja.. dat moet dan maar even hun probleem zijn en niet t mijne.. Sorry voor de flinke lap tekst..
Goedemorgen! Mandy welkom! @ikke; ik geloof dat het nu een kwestie was van hoe langer ze blijven zitten hoe beter. Gisterenavond; mn meisje smolt mn hart. Ik vroeg een kus omdat ze ging slapen, geeft ze mijn buik en zacht kusje en zegt ze; weltrusten lieve broer. Ze is er echt heel erg bewust mee bezig, zo mooi! Vanmorgen zei ze dat als dr broer groot is dan mocht ie wel bij haar in bed slapen. Nu ff de pfaffs kijken. Zo de vaatwasser doen en dan kijken op de nwe locatie van mn werk. Dat zit nu in de verbouwing!
@nora: ze heeft nog wel wat verhoging maar heb nog niet getempt. Ik wacht wel tot vanmiddag. We gaan straks even naar buiten toe. Online stond 1 keer tempten genoeg is en pcm alleen hoeft als ze pijn hebben of ook niet drinken. En die prik, die kreeg ik om snachts op de slapen. Dat was echt efectief! Heerlijk. Maar tjdens de bevalling minder lijkt me.