Morning!! Hier een slechte nacht gehad veel last gehad van me buik! Misschien is de kleine gedraaid?? De kleine eigenwijs haha ze zijn hier vanaf vanmorgen om 7 uur al begonnen met steigerpijpen te gooien en uit elkaar aan het meppen pfff maargoed des te eerder ze aan onze rij gaan beginnen zijn ze misschien ook sneller klaar? Maar dat zal wel niet meer voor de bevalling zijn! Lekker hoor met een pasgeboren baby en een man net terug die niet meer slaapt dat 3 uurtjes hahaha agghh we zien wel! @ikke vorige week was toch de laatste update? Dat de kleintjes nog even bleven zitten en na omstandigheden toch redelijk ging? @nora al iets met de dokter besproken meid? Of nog geen kans gezien? @lady duimen draaien voor zaterdag voor je spulletjes? Pff wat een geouwehoer zeg! Confronterend dan he als je dat dan ziet zoals gister snap ik best met barbie's baby! Knuffel meis! Hoe staat het plan ervoor bij jullie en die kleine? Is dat al uitgestippeld aangezien je niet meer zolang hoeft. @mandy welkom! Je heb nu toch wel recht op zwangerschapsverlof? Welke diploma's heb je nu dan? En woon je lekker samen met je mannetje? @bk hoeisty met de kleine meid is ze een beetje de nacht doorgekomen? @petrea succes vanavond en je zal het denk ik wel allemaal horen toch? Ik ga volgende week ben benieuwd! En idd iedere pijngrens is anders hihi grappig woord voor galge hahaha @jel heerlijk hoor zo'n fijne lange nacht hier moest ik er 3 keer uit hahha. Hopen dat die vrouw idd beetje schappelijke tijd belt! Ik had er nog niet van gehoord zo'n coach. Maar voor jullie is de situatie natuurlijk ook anders! Dan is het zeker fijn dat er nog iemand zoveel intresse in jullie toont! @bee nog een beetje geslapen? @joyce waar heb je over gedroomd dan haha hier begin ik meestal tegen de ochtend aan te dromen dat je lichtelijk wakker aan het worden ben herkennen jullie dit ook?
Nou die prik heb ik dus ookgehad, twee keer zelfs tijdens de bevalling! Nou ik was er helemaal knockout van! Deze spuiten wil ik dus echt niet meer deze keer, vond t echt niet leuk naderhand. Ik kon me niet veel herrineren en mijn vriend vond t ook heel akelig! @dromen ik kan t me heel vaag herrinneren, iets met vl in de bak omdat en rare beesten daar, maar bij mij loopt alles altijd door elkaar. Maar uiteindelijk dan schrik ik echt wakker!
Potver, ik kan barbie dus niet terugzien?? Er staat alleen closed.. hmm.. kunnen jullie m wel openen toevallig??
Ja ok, dat van Ikke had ik ook wel gelezen hoor... Maar was gewoon eventjes benieuwd hoe het met haar ging. Gewoon interesse. Het lijkt me zo eenzaam en saai om alleen maar in dat stomme ziekenhuis te liggen. @ Nora, tuurlijk moet je gaan. Tis heel knap van je hoor. Stap 1 word gezet. Als je niet gaat krijg je waarschijnlijk ook weer spijt. S6 straks. @ Jindster, die kraamcoach belt iedereen hoor, niet specifiek alleen ons ivm onze situatie. Maar is zeker fijn. Ga gelijk even vragen hoe het zit met de hond uitlaten. Of de kraamzorg dat doet. Ik heb het antwoord eigenlijk al, dat ze dat niet doen, maar wil het ook van haarzelf horen. Ze heeft nog niet gebeld. Oh vreselijk, 3x uit bed om te plassen. Ik heb er wel geluk mee geloof ik. Ik had vannacht gedroomd over ons babymeisje. In mijn droom was ze al een heel groot meisje en er gebeurden dingen die ik in het echt niet zo zou doen. Ik liet haar alleen in het badje en ik liep er bij weg. En ik had de box nog op de hoogste stand staan en ze viel er bijna uit. Weet niet hoe ik er bij kom om zo te dromen, maar zo ben ik echt niet...
@zwangerschapsverlof; nee heb daar geen recht op omdat ik geen baan heb.. Ik heb nu genoegen genomen met niv. 2 helpende terwijl ik niv. 4 deed.. School wilde ook niet echt meewerken.. lang verhaal! En heb nergens recht op omdat mijn vl teveel verdient... Maar das ook een lang verhaal met schulden etc, waardoor we aan het einde van ons geld nog een stukje maand overhouden @minibaby; Idd, geen kind is hetzelfde, en aangezien vl en ik in madurodam zouden kunnen wonen (ik 1.60, hij 1.68) verwachten ze ook niet dat we een grote baby krijgen. Maar ik heb astma en gebruik hier medicatie voor, dus het zou kunnen dat ze zo klein is door die medicatie! Daarom sta ik ook onder behandeling van een gynaecoloog @dromen; hier ook elke nacht levensechte dromen die nergens op slaan! En dan word ik wakker en dan vraag ik me ook echt af of het nou echt gebeurd is of niet hahaha @samenwonen; nou ik woon nu nog samen met vl bij zijn oma... Maar we hebben een eigen huisje toegewezen gekregen en daar zijn we druk mee bezig, en ik hoop eigenlijk dat we er van het weekend in kunnen!! Kan iig niet wachten Hebben mensen hier ook zo'n last van maagzuur? Ik heb gaviscon gehaald, maar daar ga ik bijna van spugen en rennie's helpen ook niet echt! Iemand een tip?
Goedemorgen! Ik dacht hier wat vaker te zijn nu ik verlof heb, maar tot nu toe is dat nog niet echt gelukt. Ik ben druk geweest met het bijwerken van alle achterstanden en uitrusten van die laatste weken werken. Maar goed, ik ben nu bijna zo ver dat ik echt kan gaan genieten van mijn verlof. De was is bijna helemaal weggewerkt, het huis is weer toonbaar, en het wiegje staat. Nu nog wel alle babywasen doen. jongen/ meisje, ik heb het wel bij alle echo's nagevraagd, dus ik hoop dat we er echt op mogen rekenen dat het een meisje is. Wij hebben ook geen naam vor een jongen en het zal wel even schakelen zijn als er toch een jongetje uitkomt. Maar ach.... je hebt wel altijd een leuk verhaal voor verjaardagen. @lady, wat lief van je vrienden dat ze die babyshower hebben georganiseerd en wat een leuk idee die cadeaumand. Weet je nu zeker dat je de 28ste wordt ingeleid? @ bk, beterschap voor je meisje! @barbie's baby, het is maar goed dat iedereen anders is en het oo zijn eigen manier doet, want ik zou er echt niet vrolijk van worden als de hele familie zit te wachten en shoarma eet in de wachtkamer. Dan wil ik wel zo'n prikje waardoor ik niet meer helemaal helder ben. @mandy, welkom. @nora, wel naar de dokter gaan hoor. Ik vind het heel goed dat je je gevoel onderkent en er wat aan wil doen. Zo, ik zal proberen wat vaker mee te lezen.
@nora; Barbie's Baby - Aflevering 6 gemist? Kijk hier de uitzending! Heb het ook gemist, hier ben ik nu aan het kijken, die doet het bij mij wel
Nee die wil hier niet.. jammer Ook via firefox niet.. misschien is mn silverlight niet up to date.. ff wat klooien. En ja ik ga ook wel maar ik ben nogal van afspraken afzeggen.. puur omdat ik t eng vind, en dan denk sja wat wil hij eraan doen.. Mgoed komt goed. Thanks
@ Mandy; een glas koude halfvolle melk naar binnen gooien helpt bij mij altijd goed tegen het zuur. @ Jel: We zullen al niets meer zeggen (geintje natuurlijk). @ Vaatwasser klaar. Stom klusje altijd. Nu ff wat dingetjes op marktplaats zetten.
Wat een rot nacht ! "Gelukkig" was petrea nog wakker haha kon ik nog met iemand praten op Fb Uit eindelijk ben ik half 5 in slaap gevallen .. Achjaa t hoort erbij denk ik.. Verder ga ik vandaag dan dus ook vrij weinig doen. @mandy welkom
@jel hahaha de hond uitlaten dat mag je mooi zelf doen had ik ook gevraagd ze begon te lachen of we gek waren haha. @mandy oww das balen dan! Hopen op jet weekend dat jullie lekker in je huisje kunnen! Halfvolle melk wilt bij mij ook goed helpen idd voor het maagzuur! @nora succes meid! Komt allemaal goed! Positief blijven @siep dr word hier ook veel gekletst he haha @joyce das zeker een vage droom! Hier droom ik vaak tegen de ochtend aan en dan kan ik het me nog goed herrinneren! Meestal gaat het over de terugkomst van ml en dat op het vliegveld me vliezen breken dan zo vaag! Maar nu al een stuk of 5 keer gedroomd!!!!
@ Mandy, hier helpen de Rennies en Graviscon prima. Heb je Graviscon vloeibaar of tabletvorm? Ik tabletvorm. Die vind ik ook beter te doen als Rennie. Bah! @ BK, wat zullen jullie niet meer zeggen? @ jindster, ik ga het onderwerp toch nog even aansnijden. Ons hondje maakt ook deel uit van het gezin en als er overdag niemand is hier in huis, tja dan moet het wel. Ze heeft nog niet gebeld. Grrr... Ojee, als je vliezen maar niet breken op het vliegveld.
Vies he die gaviscon, vloeibaar dan! Blegh ik moet ook elke keer bijna overgeven maar t helpt wel super bij mij. Je hebt twee smaken, pepermunt en anijs en de anijs vind ik beter te doen. En wat in t begin nog wel hielp bij mij was vannile vla. @mandy in de zorg is t gelukkig niet zo moeilijkw erk vinden als je dalijk eenmaal bevallen bent, en dan gewoon lekker een opleiding erbij doen! Heb ik ook gedaan bij mijn eerste, ik werd ook zwanger op school (wel bbl) en heb t gewoon afgemaakt toen ze er eenmaal was. Ik vond t heel goed te doen. En weet niet waar je woont maar bij ons in de buurt word bbl verzorgende ig of mbo 4 verpleegkunde vaak aangeboden. Komt goed! Be vandaag nog wat bakken? En hoe is t nu met je schilderhobby?
Zo kwebbeltantes, vandaag is het spitsuur hier Haha Jind dat zou wat zijn zeg. Misschien hoop je er stiekem zo erg op, of ben je er juist bang voor, dat het daarom steeds terug komt. Mandy wat een lastige situatie. Word even passen en meten, maar bedenk dat als de kleine er is alles weer goed komt. Het word gewoon ff bikkelen straks, maar je bent nog jong! Haha ik ben ook 1.62. en me vent 1.82. dus ik verwacht hier ook geen superbaby. Maar door astma medicijnen kleiner? Welke gebruik je. Ik ben ook gediagnosticeerd met astma...maar heb er weinig last van, dus ik gebruik fluxotide en ventolin als het nodig is. Jij? Gezellig bee..jij en petrea zijn wel echt de nachtbrakers met ze tweeen Vandaag idd maar relaxen en je koekjes eten BK wat liefffff...heel vertederend Maytje een bezig vrouwtje ben jij. Wel fijn dat je lekker veel om handen hebt, dan vliegt de tijd ook voorbij toch? Nora wel gaan hoor. Het is belangrijk om te weten hoe jij erin staat. Je herkent het bij jezelf en dat is stap 1! Jel waarschijnlijk zijn die dromen je angsten. Natuurlijk ben je niet zo. En trouwens je zou niet de eerste moeder zijn, waarbij hun kind stuitert. Die dingen gebeuren nou eenmaal, maar ik ben ervan overtuigd, dat jij en je man dit meisje geen seconde uit het oog verliezen! Planning: Hier nog niet volledig vastgelegd. Ja 5 en 19 oktober controle. Dat stond al ingepland. In week 38 inleiden. Maar ik hoor nog exact wat de datum en bedoeling is, op 19 oktober. Misschien door vorige week hoor ik het wel al vrijdag. Ben benieuwd of het vruchtwater is toegenomen of het tuutje nog korter is en wat ze dan gaan doen.
Idd joyce wat je zegt. In de zorg is altijd wel wat te vinden. Maar het gaat wel drastisch afnemen hoor. Al die bezuinigingen
Goedemorgen! Sorry ben afwezig geweest, oma is overleden, dus ff wat anders aan mijn hoofd, hoop snel weer wat mee te kunnen kakelen hier. Niet bijgelezen, hoop dat alles oke is met baby's en moeders!!
@ Lady, ja dat denk ik ook... het zijn ook angsten. Ik kan soms nogal ver gaan in mijn fantasieën (ook zonder te dromen). In mijn gedachten zie ik mezelf al helemaal de trap afvallen met de baby of dat ze van de commode afvalt. Ik moet daar niet steeds aan denken, word je erg naar van. Normaal val ik ook nooit, dus waarom dan met baby wel? Ben altijd erg voorzichtig... Ben heel benieuwd op welke datum je zult bevallen. @ Heyitsme, gecondoleerd met je oma. Plotseling gebeurd? Veel sterkte. Is ze al begraven of gecremeerd of moet dat nog? De kraamcoach heeft nog steeds niet gebeld. Heb speciaal de wekker op 8:00 uur gezet, en om 5 voor 11 nog niet gebeld... Grrrr... kan slecht tegen wachten. Zit ook nog in pyjama en wil douchen als ze gebeld heeft. Ga vanmiddag nog op visite bij iemand. Gezellig!
@gaviscon; ja ik heb die vloeibare, ik vind hem naar dropshot smaken, en aangezien ik daar een keer zo ziek van ben geweest, moet ik daar elke keer weer aan denken als ik het neem! Ik moet idd maar eens aan de melk gaan dan! @ladylola; het komt ook allemaal wel goed, heb heel lang door de bomen het bos niet gezien, maar sinds deze week eigenlijk gaat het wel wat beter! Ik gebruik vrij nieuwe medicijnen; ventolin voor zo nodig, formoterol als luchtwegverwijder en alvesco als luchtwegbeschermer. En ook nog ceterizide voor me allergieën Jij gaat trouwens ook een spannende tijd tegemoet nu hè! @jindster; Jaa ik hoop het ook, probleem is wel dat het huisje vrij onverwacht kwam.. Stond een kleine 3 maanden ingeschreven op woningnet toen ie me aangeboden werd.. en mandy en vl hadden helemaal geen uitzet of wat dan ook! Dus ons huisje is bijna helemaal gratis qua inrichting (lang leve marktplaats) maar we moeten nog wel een aantal dingen hebben zoals gordijnen enz @zorg; idd, er is nog wel veel werk in te vinden, maar wat ladylola ook zegt, al die bezuinigingen gaan geen goed doen. Maar ik wil sowieso niv. 4 weer oppakken, hoefde eigenlijk nog maar 1 jaartje.. Deed de BOL opleiding, maar wil toch echt BBL gaan doen hierna! @heyitsme; gecondoleerd! Wat ik me ook afvroeg; is iedereen al klaar met de babykamers? (ben niet nieuwsgierig hoor)
@heyitsme gecondoleerd! Sterkte de komende dagen. @jel wachten is vervelend, kan je zelf niet ff er achteaan bellen? Wat een pokke weer vandaag! Blegh word echt herfst! @babykamer hier klaar, alleen de naam nog op de muur.