November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

@ Babykamer, ja hoor alles klaar. De baby kan er zo in.

@ Joyce, dat is ook een idee. Komt dat niet raar over als ik zelf bel? Ik ga zo het nummer maar eens opzoeken. ;)
    En inderdaad schijtweer. Word je niet echt blij van. :(

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nee joh dat is niet raar, je kan toch niet de hele dag gaan zitten wachten!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb 10 minuten geleden gebeld en ze was nog in gesprek met iemand anders. Maar daarna belt ze mij. Zul je net zien he, dat je inderdaad de hele ochtend moet wachten. ;)

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Jel je bent veel te lief voor deze wereld! En je bent net als iedere aanstaande moeder bang, maar gaat goed komen hoor. Je hebt al veel kinder ervaring, dus je hebt tig stappen voor.

Mandy dat is snel??? In Amsterdam? Binnen 3 maanden een woning :-O Serieus....ik sta sinds mijn 18de ingeschreven en kan nu niet eens aan een woning komen. Nu verdien ik ook teveel, maar goed ik blijf ingeschreven staan. Je weet maar nooit. Ik kom uit Amsterdam vandaar.
    En ja kostbare zaak een huisje inrichten :) Maar straks helemaal content als je er samen in zit.

En idd hier ook een spannende tijd tegemoet.

Echt hondeweeeeeer!! Gelukkig is mijn enige opdracht voor vandaag as usual...op de bank liggen ;) Hahaha!

5. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Hahahahaha succes lady! Ik weet dat t een makkelijke opdracht lijkt, maar t valt soms toch nog echt ff tegen!

En jel goed dat je gebeld hebt, nu hopen dat ze snel terug belt!

6. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @ladylola; hahaha nee hoor, in weesp! Ik kom oorspronkelijk uit hilversum en stond ook daar ingeschreven voor woningnet.. Dus kon in heel het gooi reageren en dat heb ik ook gedaan:)
    Mijn vriend komt uit Amsterdam, die staat al 7 jaar ingeschreven en nog steeds niks! Gemiddelde wachttijd in Amsterdam is 14 jaar hoorde ik.. Dus ben blij met ons huisje in weesp!:)

Hier ook lekker de hele dag bankhangen! Zit zelfs nog in me ochtendjas:D

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Pff moeizaam gesprek :(
    Heb zon hekel aan de vraag wat zou nou helpen, ja als ik dat wist... dan zat ik daar toch niet??
    Iig wil hij nu kijken of het mn karakter is wat in de weg staat of depressie. Hij gaat in mn dossier van de ggz kijken en dan moet ik vrijdag terug komen. Word w.s een spoedplek bij de psychiater omdat die eventueel ook medicatie kan voorschrijven die toegestaan zijn in de zwangerschap. Ben geen makkelijke dat weet ik zelf ook, maar dit herken ik niet. Ben ook nogal wantrouwend en verwachtingen zijn laag.. heb ik bij t begin van t gesprek aangegeven. En dan de vraag of ik in de psych wel vertrouwen heb, ehm nee..? Dan kunnen we je ook niet helpen zegtie dan. Ja maar moet ik nu dan liegen, in t begin zeggen heb weinig tot geen vertrouwen in dit soort gesprekken en als hij t de tweede keer vraagt zeggen ja 100%!! Nja sorry maar ik hou niet van liegen..
    Vrijdag terug.. ben benieuwd.. mam gaat mee..

8. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ja wilde ook net voorstellen om zelf te bellen. Dan heb je misschien een richtlijn!

9. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier net bij de vk geweest. Groeiecho gehad. Baby is nu geschat op 2500 gram. Bloeddruk was wat aan de lage kant. Daardoor had ik dus die duizeligheid.

10. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel een reactie voor Nora, wat knap dat je gegaan bent meis!! Echt waar, complimenten! Ik kan me zo voorstellen dat het niet makkelijk is die stap te zetten maar je hebt het toch maar mooi gedaan! Ik ben trots op je!

Nu ga ik douchen want mijn mams komt zo.. en douchen gaat niet zo snel meer.. ;)

11. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nora super dat je bent gegaan! En een beetje meer begrip had wel gemogen dan he, je komt echt niet zomaar! Maar goed dat er wel iets verer gekeken word!

@nathalie fijn dat alles goed is! Mooi gewicht ook! En vervelend van je bloeddruk, maar beter te laag dan te hoog!

Petrea doucheze!

12. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag!

Zijn we weer, uiteindelijk nog wel ff geslapen gelukkig :D En lekker ok :D

Welkom Mandy! Tegen maagzuur gebruik ik nu antagel, kan je bij de apotheek halen, moet je drinken en werkt goed :) succes emt je huisje, en hopelijk vind je straks een leuke baan!

Lady oke, maximale wachttijd tot zaterdag? En dan? dan gaat ze t versturen of niet?
    Spannend wbt de planning voor jullie! Wel fijn om te weten waar je aan toe bent straks denk ik! geeft toch ook wel wat rust denk ik omdat je al weet dat t anders dan anders zal gaan..
    geniet van je opdracht van vandaag ;)

Nora hoop dat je een fijne afspraak hebt gehad bij de dokter..
    edit: oh lees het al.. moielijk hoor inderdaad, maar echt knap dat je bent gegaan! wellicht wordt het de volgende keer al iets makkelijker om te praten, lijkt mij ook erg moielijk!
    Ik kijk barbie meestal terug via rtxl app op mn ntel want via de c0omputer meot ik ineens betalen?! heel raar

Bk super lief van je meisej voor dr kleine broertje :D

Nou Jindster das geen fijne begin van de ochtend met dat lawaai maar idd beter dat ze dan klaar zijn als de kleine er is, hopen dan maar! Laast van je buik!

Jel zulke dromen heb ik ook wel eens.. eng he.. en ook bang om te vallen met haar ofzo, of dat ze ineens uit je handen glipt.. kan daar best naar om worden. Zelfde als samen douchen ik zou t niet durven hoe ik er nu over denk, dalijk glibbert ze weg.
    Pff nou hopelijk ben je inmiddels gebeld zeg! lang gewacht~!

heyitsme gecondoleerd! sterkte hoor!

Nathalie groeiecho gehad! en kan je iets doen aan die lage bloeddruk?

Zo ik ben weer bij! kletskonten haha :D

Ik zitnu achter de pc ga zo weer verder met de adressen uitzoeken, waar ik geen zin aan heb haha.

Babykamer is hier trouwens in principe af, al komt er nog ff dubbel glas in aankomende week, en dan meot ik nog een gordijntje uitzoeken, maar in principe staat alles klaar :)

Ons to-do lidtje is nu nog volgens mij dit:

*bed verhogen + matrasbeschermer
    *vluchttas pakken
    *adressen (ga ik zo mee bezig)
    *enveloppen bestellen
    *laatste spulletjes kopen.

en ik vergeet vast nog wel wat :D

13. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    @nora; wat goed dat je bent gegaan. En vertrouwen van een arts? Dat moet hij ook winnen. Je kan een vreemde niet klakkeloos vertrouwen, maar datkomt vast goed.

@babykamer; hier ook af, zelfs de naam staat op de muur maar wel afgedekt!

Ga deze week aan de vluchtkoffer beginnen denk ik. :D

14. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo! Gedouched en zelfs sinds weken weer wat make up op want mijn mams gaat een fotoshoot (van m`n buik) maken en m`n hoofd is net wat florisanter met wat eyeliner en mascara. Haha!

Hoe heb je dat afgedekt bk? Wij hebben haar naam in kartonnen blokletters (Xenos) lila geverfd en willen we op de muur doen maar we dachten dat we maar wachten tot ze geboren is. Of jij moet een goed idee hebben? :)

Hier ook alles klaar, ook vluchtkoffer. Alleen moet daar de toilettas nog in. Das alles.

Fijne (mid)dag meiden en als ik vanavond iets hoor dat jullie wellicht ook willen weten zal ik het komen melden. Heb `s nachts tenslotte wel eens wat tijd over.. :p

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@hier ook alles klaar alleen de vluchtkoffer nog, ga daaar straks denkik maar ff mee beginnen.

@Bk het zijn geen koekjes geworden vandaag, maar heerlijke tulbandjes..
    [​IMG] :)

16. Jel

Jel Niet meer actief

Zo daar zit ik dan eindelijk, gedouched en wel. Die vrouw had me voor die tijd eindelijk gebeld. Heb haar ook de vraag gesteld over de hond uitlaten en het ligt aan de kraamverzorgster die je treft. Als het goed gaat met moeder en kind zullen ze er vast niet moeilijk over doen en sommigen vinden het ook wel even lekker om een frisse neus te halen buiten na de hele dag binnen..

@ Lady, thanx en komt ook vast goed. :) Heerlijk, geniet van je relaxte dagje op de bank.

@ Huisje krijgen, pfff wat een lange wachttijd zeg in Amsterdam. Wij wonen in en klein stadje in het Noorden des lands en mijn man werkt bij de woningstichting. Hij heeft amper ingeschreven gestaan of hij kreeg al een huisje toegewezen gekregen, maar ook wel omdat hij daar in dienst is hoor. ;)

@ Nora, goed dat je bent gegaan. En een domme vraag is het wel he? Volgens mij een standaard vraag of zo van huisartsen wat ze eraan kunnen doen...

@ Nath, fijn dat het goed ging met de baby. Dus jij moet aan de zoute dropjes. ;)

@ Maytje, dezelfde gedachten hebben wij dus. Gewoon overbezorgdheid denk ik. Ik durf ook niet te douchen met de baby, ivm de glibberigheid. Naja wie weet denk ik/ denk jij er dan wel anders over...

Mijn to-do-lijstje is alleen nog:
    * vluchttas inpakken.
    * zeiltje op matras
    * volgende week word er een hoog/laag bed geleverd hier, dus geen klossen onder het bed, lekker makkelijk.

@ Be, je maakt me wel ontzettend lekker zeg.. Ik heb ook zin in bakken. Begin er denk ik morgen of overmorgen mee, met die cupcakes voor de kraamtijd.

17. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Jel eindelijk gebeld!! Fijn zo!
    Ja wie weet gaan we het nog durven, maar anders maar niet.. het lijkt me aan de ene kant ook wel fijn.. maar toch zo eng!

Be wat heerlijk!! En je hebt me aangestoken met je baksels, ik heb een cake in de oven staan.. Ik hoop dattie lukt want ik heb wat geimproviseerd :D

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nora.. meis ik vind het goed dat je bent gegaan. En ja die dokter moet natuurlijk wel uitzoeken hoe serieus jij bent. Ti's best een traject wat je dan ingaat. Dus zij hebben een bepaalde voordeur functie. Van is dit serieus ja of nee? En artsen zijn geen psychologen, dus hij stelt te grote vragen. Succes en sterkte!

Ik kan geen cake en dergelijke meer zien. Ik had van zondag zoveel over dat ik er nu nog van kan eten :-O waar laat jij het bee???

Oh in weesp mandy! Grappig dan woon je 10 minuten bij mij vandaan.
    En in Amsterdam is de wachttijd absurd. Ongeveer 7 jaar als je reageert op een jongerenwoning. Is vaak studio of een klein slaapkamertje erbij.

Kamertje is hier nog niet af. En nog meer dingen niet:
    - geboortekaartje en enveloppen (voorbereiding is klaar)
    - box en bedje moeten nog geschilderd. (Zaterdag)
    - matras (vrijdag)
    - Boxkleed (vrijdag)
    - gordijnen (?)
    - lamp (?)
    - steigerhouten planken tegen de muur. (Zaterdag)
    - mandjes
    - mdf figuren decoreren en op de muur plakken.
    - kinderwagen en babybadje en alle toebehoren (bestellen we als ze naar medium care mag)
    - koffer (morgen) me zus heeft zojuist al mijn ziekenhuisspullen gekocht bij de primark en gebracht.

Wij moeten nog best veel. We zouden afgelopen weekend alles kopen wat nog moest en hout zagen, maar ja nu in etappes en ook andere op pad sturen. We hopen dat het nog gaat lukken voor die tijd.

Ben gesloopt van het bezoekje van zus en kids *gaaaaap* De rest wel lekker gechillt?

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb houten mdf letters op de muur geplakt met montage kit dus is wellicht steviger, en daar een matrashoes omheen gehangen zeg maar. Ik weet niet of dat lukt met jouw letters. Maar je kan natuurlijk altijd a4tjes ervoor hangen, met afplaktape op de muur bevestigen?

@Jel: Oh, ben benieuwd. Hopelijk doen ze niet al te moeilijk daarover.

@Hier: Bij ons nieuwe pand gaan kijken van mn werk. Ziet er goed uit, mijn groep word best groot dus we leveren er niet veel op ruimte in. Mijn locatiemanager loopt de hele tijd te vertellen dat we ons niet druk hoeven te maken want we krijgen een nieuw pand, maar ondertussen lopen we wel leeg dus ja. Ik ben nog niet op zoek naar een nieuwe baan maar ik houd er rekening mee dat er een moment gaat komen dat ze mensen eruit gaan wieberen. Ook al hebben we een vast contract.

Kan me er niet druk om maken iig!

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Even een vraagje, weet iemand wat de afkorting NVI betekend?
    NVO betekend Niet vorederende ontsluiting, die heb ik gevonden.
    Dus NVI Niet Vorderende I...........

Iemand een idee?

Deel Deze Pagina