November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Schoonmaken mnd moeder komt over twee weken helpen met wat zware dingen.. da's wel fijn ik merk wel dat t nie meer soepel gaat..

Wow mooie foto petrea!!!

2. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!!

@lady ja ik weet het achteraf was het zeker niet verstandig om op zijn kop alle honden haren eruit te borstelen uit te stofzuigen en vervolgens bekleding in te spuiten!! Dat heb ik vannacht goed gevoeld! Doen we dus ook zeker niet meer!! Ik jeb strakkies de groeiecho ben zo benieuwd!! Vind het echt spannend! Daarna ga ik lekker winkelen wat een but weer zeg! En dan rusten!! Owjaa mannetje gister nog even lekker gesproken na een paar dagen heb me ook weer goed gedaan! Nog 2 daaggies voor je spulletjes meis?!! Ik hoop zo dat ze komen!

@petrea mooi buik!!!

Pff idd meiden dat scheren wil niet meer helemaal soepel he! Me benen scheren is nog niet zo erg dat zet ik op de badrand maar me cavia dat word een ander verhaal hahaha anyway alles is weer smoothy!

Wave voor aantal meiden wat gaat het snel!!

3. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

@nora, goed dat je gegaan bent! Hopelijk heb je bij de psycholoog een beter gevoel.

@be, ik krijg helemaal zin om te bakken met al die verhalen van jou.

@juliaa, succes vandaag, snap dat je het spannend vindt. Maar het komt vast goed.

@schoonmaken, wij hebben een schonnmaakster. Wat is dat toch heerlijk! Er blijft nog genoeg over om zelf te doen, maar grote dingen zoals de badkamer hoef ik me niet druk over te maken.

@petrea,dat kan toch niet? ik ben vandaag 35+5, maar was gisteren precies over een maand uitgerekend. Ik kan je foto trouwens niet zien, zal wel aan de tablet liggen.

@bk, een lastig dagje voor jou dus, sterkte vandaag!

Zo, ik ga zo even lekker douchen en daarna proberen eindelijk de laatste loodjes van mijn studie te doen. Kleine boef is naar het kdv, dus ik heb er even tijd voor.
    Verder vandaag proberen wat op te ruimen en wat was weg te werken...

4. Maytje

Maytje Bekend lid

8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!!! Gezellige boel weer hier al hahaha

Zag een hele mooie buik voorbij komen! Fijn dat de infoavond geslaagd was en lollig dat je baby er ook hyper van werd haha

Wauw wavers spanned aahh het komt nu echt dichtbij!!

Juliaaa beterschap!!

Jinds succes met de echo!

Oerwoud scheren, het lukt hier op de tast en anders liggend in bad. Of het een netjes lijntje is durf ik niet te zeggen :p maar beter als een bos hihi

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Zit me ff te vervelen bij vk in wachtkamer, kan et niet laten om op de cavia te reageren whaha.. nu meer n naaktrat dus.. wat een woordkeuze haha. Kom straks uitgebreid, oja ik wave ook vandaag!!

6. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen! Hier ook nog geen barende Jel hoor!

Een wave voor mij en BK, Petrea en nog iemand geloof ik... 35 weken!!!!!! Jippie!

@ Jindster,, s6 bij de vk en met shoppen.
    Ik denk dat ik helemaal niet meer in bad hoef te gaan liggen. denk niet dat ik er dan nog uit kom. :) Maar we hebben ook helemaal geen bad...
    Je cavia? Hahahaha.... ik denk die heeft een cavia die kaal moet. :D

@ Buik, de mijne is ook niet mega hoor. Je zou niet zeggen dat er al een kindje van 6 pond in zit in ieder geval.

@ Petrea, mooie buikfoto!

@ BK, sterkte op deze dag dat het 5 jaar geleden is. :(
    Benen scheren? Ik maak me daar niet druk over. Ik doe onder de douche alleen waar ik nog bij kan en ze zullen in de verloskamer vast niet letten op wel of niet behaarde benen.

@ Juliaaa, beterschap! S6 bij de GUO. Hopelijk alles goed met het hartje.

@ Siep, wat lijkt me dat heerlijk, een schoonmaakster in je huis.

@ Nora, s6 met wachten in de vk-kamer.

@ Oerwoud, maak daar ook niet zo'n groot probleem van. Paar dagen geleden gedaan en doe het denk ik weer voordat ik het gesprek krijg over 2,5 week over hoe het dan verder gaat. Bij mijn *dochter ben ik met een oerwoud bevallen. :) Mijn hoofd stond toen totaal niet naar scheren toen ik hoorde dat ze overleden was.

Zo, en nu wassen en aankleden, dan moet ik straks weer voor een ctg.

7. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik was zowaar weer in slaap gevallen dus heb besloten om het vanavond te doen. Dan kan manlief de moeilijk bereikbare plakjes mooi doen haha. En ik moet zo weg om pompoenen te halen.

@Moeder die helpt: oh ja! Zit hier te denken, misschien kan ik mijn moeder ook vragen maar die had toch dr schouderkop op 3 plaatsen gebroken? Gisteren kreeg ze een echo, is die kop gaan schuiven dus nu moet ze waarschijnlijk toch geopereerd worden. Arm schaap!

@Jindster: Je cavia? Wahahahaha! Hilarisch!

@Nora: omg naaktrat! wahahaha willen jullie me dood hebben ofzo? Ik ben meer een kortharige euh chinchilla hahaha op dit moment dan dus.

@Jel: ik vind het zelf lekkerder als het geschoren is. Kan me idd niet zo druk maken om wat een ander vind die ik niet ken hihi.

8. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hier komt m´n moeder vandaag langs om ff te helpen met wat schoonmaken. Nu ik steeds meer last krijg van BI en rugpijn is dat wel fijn.

En ik doe het scheren gwoon op gevoel. Kan in ieder geval niet meer kijken, behalve met een spiegeltje. Maar hou het in ieder geval elke week bij.

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat vind ik zelf ook lekkerder hoor en ook hygienischer. Maar je moet nu met die dikke buik zoveel stunts uithalen dat ik me er NU niet te druk over maak. Wel als ik niet zwanger ben. ;)

10. Behappy

Behappy Niet meer actief

Goeiemorgen !

@oerwoud , ik maak me er niet super druk om maar wil toch stiekem wel een beetje dat t er knap gekampt en geknipt uit ziet daar beneden hahaha ;) maar doe het idd op
    Gevoel.. Enja alles wat blijft zitten is jammer dan he

@buik ik heb t nog steeds vaak dat Mensen me niet geloven als ik zeg dat ik nog 5 weken moet .. Maarja ti's toch echt zo

@hier nu ff lekker een bakkie drinken en wat eten , en dan maar eens kijken wat ik ga doen .
    Misschien maar weer wat lekkers baken , de collega's van ML zijn blij met me haha

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jindster succes bij de vk. Ben ook wel erg benieuwd.

Petrea wow mooie foto hoor!

BK een kortharige chinchilla hahahah xD hier ook zo. Niet lang geleden nog naaktrat gecreeerd maar poe.. hormonen doen groeien ofzo :p

Weet ook niet of ik al die moeite nog eens neem.. t kindje komt er toch wel uit met of zonder bos..

VK hier was goed, suiker 4.0 dit keer stuk beter. Was de laatste controle op suiker. Bloeddruk etc goed, geen spoortjes in urine dit keer ook. Baby ligt netjes hoofdje naar beneden maar dat wist ik al hij draait telkens van links naar rechts maar niet van boven naar beneden. Wel lachen want ik zei dus dat ik m voelde bewegen en toen ging ze daar met dr kont staan draaien om te laten zien wat beebje deed. Leuk mens.
    Mn buik is bovengemiddeld.. huh?? Naja.. oke? :p Dat was bij D. ook zo en om die reden werd ik voor een groei echo gestuurd met 36 weken. Toen bleek hij 2109 gram dus dat was juist onder gemiddeld. Ze verwacht nu een 7 ponder, nou.. we shall see? Eventueel kan ik nog voor extra groeiecho als dat nodig zou zijn maar voor nu maakte ze zich niet druk. Nou ik dus ook niet dan (wel ben ik verbaasd.. mn buik is echt zo bescheiden voor 7 mnd..)

12. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Alles helemaal top bij de guo. Mag weer terug onder controle bij de vk! Yeah

13. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goedemorgen :)

Pff wat heb ik verrot geslapen zeg.. Heb echt last van me heupen/bekken nu!!

@ buik; hier vroeg iemand gisteren aan me hoever ik was. Toen ik zei dat ik nog 4 weken moest viel der mond open.. Die dacht dat ik bijna 6 maandjes moest zijn.. Hooguit! En bedankt...

@cavia; ahahahaha dat is wel een goeie benaming idd! Hier gaat het allemaal zo lomp, kan er gewoon echt niet meer bij! Maar het moet en zal eraf:)

@jindster; succes bij de echo en veel plezier met shoppen, hopelijk hou je het een beetje droog!

@jel; veel plezier bij de verloskundige!

@julia; dat is mooi, dat scheelt weer wat zorgen!

@hier; Heb sinds gisteren echt last van menstruatiekrampen, heel irritant. Weet iemand trouwens hoe het voelt als je kindje indaalt? Miss dat dat die menstruatiekrampen wel zijn!

Vandaag waarschijnlijk met me zusje naar de doldwazedagen van de bijenkorf.. Pff vraag me af waar ik ja op heb gezegt. Wilde net ff op de site kijken.. Er zijn nog 60306 wachtenden voor u.. ehh pardon? hahaha

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Goed nieuws Juliaaa! Mooi! :)

15. Behappy

Behappy Niet meer actief

@nora gelukkig alles ok !! En idd qua gewicht enzo volgens mij zitten ze er regelmatig naast hoor

@Julia YEAH ! Dat is fijn :)

16. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt dat ik er een beetje een zooitje van maak hier omdat ik koppig ben! :) De verloskundige heeft me op 4 november gezet (dus dan klopt mijn banner nu ook niet maar zou ik zondag 36 weken zijn) maar ik zeg, vandaag 36 weken en 1 november uitgerekend. Komt omdat zij dat eerst ook zei bij de 12 weken echo en toen 1x een wat korter termijn zag na de metingen en die toen aanhield! Dat vond ik stom dus ik heb de eerdere aangehouden. Snappie? Hahaha! Ze wordt toch niet op de uitgerekende datum geboren dus maakt niet uit!

Fijn dat alles goed is Juliaaaa!!
    Ik ga vandaag mijn enorme onderkant ook weer bekijken en bloot leggen. Ik weet onderhand niet wat beter is, een enorm oerwoud of datgene wat ik blootleg, maar goed...

Nu eerst even wat eten en `achter gesloten deuren` kijken. Heb ik opgenomen zodat ik wat tijdverdrijf heb.:D

Later!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Julia das goed nieuws!!!!!! Goed om te horen...

Nora ook goed nieuws v d vk....

Cavia? K moeten wel erg om lachen hoor!! Ik hou t wel bij hoor. Maar vriendlief helpt Me erbij. Kan er nie echt meer zo goed bij en zien;)

Hoorde trouwens iets als je ks moet dan mag.t juist nie geschoren zijn ivm infectie gevaar.... maar ja om t nu te laten groeien....

18. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @suus83; bij een ks moet het volgens mij juist geschoren zijn.. Volgens mij scheren ze altijd de plek waar ze gaan opereren. Want als ze het dichtnaaien en er komen haartjes de wond in zeg maar, dan heb je kans op infectiegevaar!

19. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @julia, wat een fijn nieuws, super!

@buik, ik heb ook een bescheiden buikje. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik veel commentaar op mijn buik. Veel mensen die het nodig vonden te zeggen dat ik te weinig aankwam en dat het niet gezond kon zijn. De verloskundige heeft zich er nooit druk over gemaakt en er is een gezond jongetje uitgkomen. Ik snap dat soort mensen nooit, waarom iemand onzeker maken terwijl je zelf geen deskundige bent op dat gebied?
    Als er weer eens iemand zei dat mij buik niet dik genoeg was had ik altijd de neiging te zeggen "die van jou mag anders wel wat dunner..." Heb ik toch maar nooit gedaan.

pffff, ik had goede plannen voor vandaag, maar ik kom niet echt op gang.

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ghaha... nja.. tja.. goede reden om niet meer te scheren :p Heb er zon hekel aan, heb een flinke hangbuik dus t is al lastig om alles.. naja goed ik wil jullie niet een te visueel plaatje geven.

Bericht van Ikke :

Hoi lieve meiden! Alles goed met jullie? Hier gaat t door zoals van te voren.. Rusten rusten en nog eens rusten. We hebben voor Woensdag weer een groei echo staan. Vanuit daar wordt bekeken hoe nu verder.. Zolang de ctg goed blijft en de echo's van de navelstreng en vruchtwater is er nog niks aan de hand. Dus op naar Woensdag! Dan alweer 35 weekjes. Hopelijk halen we dat... Verder hoop ik dat de zwangerschap bij de andere ook nog goed verloopt... De datums komen steeds dichterbij he.. Spannend!!! Tot snel weer, dikke knuf voor jullie allemaal! xxx

Ik antwoord haar vanavond, met jullie reacties en t mijne ofcourse.

Deel Deze Pagina