ik ga ook afbouwen. ik werk nog maar 3 dagen volgende week (wo-vr). vandaag tot en met dinsdag lekker vrij. dus dan valt het nog wel mee
Goedemiddag zeg. Wat een boel geschreven weer... @ Nora, fijn dat het goed was bij de vk. @ Juliaaa, wat fijn dat de GUO goed was. Nu lekker naar de vk. @ Mandy, veel plezier bij de Bijenkorf. @ Ikke, hopelijk blijken de kleintjes woensdag goed gegroeid te zijn. Sterkte daar nog in het zkh. @ Lijst, ik heb ook een heleboel dames een tijd niet meer gezien. @ Hier, vanmorgen een ctg gehad. Die werd goed beoordeeld door de gyn. Een andere gyn dan mijn eigen. Ze keek ook nog even in de pc en zag dat de pi-meting wel weer een beetje hoog was. (Pi-meting is meting door de navelstreng en de placenta.). Maandag kijken we weer en als die echt te hoog word, gaan ze me misschien een paar dagen opnemen en observeren, mocht het hoog blijven dan doen ze een keizersnee heel snel. Pfff sta daar totaal niet op te wachten dus hoop dat het mooi weer ff daalt. Zo weer verder met de poets.
Oh Jel dat is dan toch even minder goed nieuws zo tussen neus en lippen door? Nou zegt t nu natuurlijk nog niet veel over verder verloop maar toch als je *snel keizersnee* hoort/leest dan schrik je wel even lijkt me. Duimen op een goede uitkomst Maandag.
@ikke, positief nieuws dus, wel balen dat ze nog in het ziekenhuis moet blijven. @nora, ik zit er ook niet mee hoor. Mijn buik zit mij nog nauwelijks in de en inmiddels weet ik dat de grote van je buik niet zoveel zegt. En ik kon een week na de bevalling mijn spijkerbroek weer aan. Snap alleen niet dat buitenstaanders er zo over door kunnen zeuren. @lady, een heel begrijpelijke reactie hoor. Ik denk dat niemand hier hoopt tot 42 weken door te lopen en jullie zitten al zo lang in onzekerheid, dan wil je wel eens weten waar je aan toe bent. @jel, kun je nog iets doen aan die pi waardes? Rusten ofzo? Ik hoop in ieder geval met je mee dat het maandag weer gedaald is.
Oh jel dat is niet fijn, maar ze leggen nu op alle slakken zout in jou een gezond en levend kindje te geven! Blijf optimistisch en wat moet dat moet vrouw! Komt goed! Onze wens welcome back! Hihi helpt me post toch Fijn dat alles goed gaat. Goed dat je afbouwt beckje. Je tijd gaat werkend wel sneller. Ik wilde ook tot het einde, maar mocht zoiezo al niet. Ben blij dat ik eerder ben gestopt anders had ze wel deze week al gekomen. Zo heeeeeerlijk een manipedi gehad! Me teennagels zijn french en me nagels zijn gewoon opgefrist. Mag straks toch geen lakjes en lange nagels in het zkh.
En idd siep 42 weken is ook wel hel hoor! Dan ben je niet blij! Wens het niemand toe. Nora ik snap je punt haha. Er zijn met regelmaat dagjes mensen geweest, die ff een uitlaatklep zochten en weer zijn vertrokken. Ach zo gaat dat hè. En ja lijkt me leuk hierna door te gaan als het november 2012 koter topic! Natuurlijk komen we dan een stuk minder
Ze zei dat het er voor nu heel goed uit ziet en ik me ook geen zorgen hoef te maken, dus doe ik dat ook niet. Mijn meisje is ook lekker beweeglijk en doet het erg goed. Maar het word nu dan toch wel kijken week voor week hoe het gaat. En wat moet dat moet inderdaad. Ik heb alles over voor een gezond en levend kindje. Het enige waar ik me druk over maak als ik opgenomen zou worden, is mijn man. Hij doet nooit wat in het huishouden en kookt ook niet gezond voor zichzelf als hij moet eten. En de was doet ie ook nooit. Maar laat ook liever niet iemand anders de was doen. Vind dat zo genant, je vieze onderbroeken en zo... Dus misschien dat ik hem dat toch nog maar even op tijd leer, van het weekend of zo. En dat de hond dan veel alleen is vind ik zielig. Verder ga ik uit van een goede afloop met mij en het kindje. Dus eigenlijk maak ik me daar nog niet eens druk om. @ Siep, nee je hebt dat zelf niet in de hand. Dus je kunt er niks aan doen als het de lucht in schiet. @ Lady, wat lekker dat je voetjes weer lekker schoon zijn... waarom mag je eigenlijk geen nagellak op in het zkh?
Ja lijkt me ook leuk, om door te kletsen in een nieuw topic onder een ander kopje wanneer iedereen uit ons topic bevallen is.
lijkt me ook leuk @Jel: misschien valt het dan ook wel mee, als het moet zijn mannen toch soms verassend
Ik hop het beckje. En aan de andere kant hoop ik dat het helemaal niet ter sprake hoeft te komen, dus dat ik geen opname hoef.
Jeetjeminaaa..ben ff paar uurtjes niet online geweest en gelijk is alles volgeschrven haha Wilde in iedergeval ff reageren op ikke: Dat is best positief dus !, heb wel met haar te doen, zo de hele dag in het ziekenhuis zo lang ..blegghh zou niks voor mij zijn.. maarja t moet natuurlijk voor de kindjes.. @hier ach je raad het al wezen bakken, mijn eerste taart.. haha wat een gedoe was dat zeg.. maar ik vind hem leuk geworden: ''Halloween''
Ik vind Uhm super bee! Hahaha die kerel van jou, die komt iedere dag vrolijk thuis Jel, misschien is het is goed voor je vent om een paar daagjes alleen te zijn! Grrrrr ben allergisch voor mannen, die niks doen. Stuur hem maar een paar dagen mijn kant op hoor
Kei mooi be!! Heb je er ook vulling tussen enzo? En jel dat komt vast goed! Eerst maandag natuurlijk ff afwachten, maar je man red zich wel joh! Die kan dan eens zien wat jij allemaal doet ih huis! En die kleine meid van jou die blijft nog ff lekker zitten! Zo hier t eten alweer op, zelf gemaakte frietjes met mama's hachee!! Heerlijk! Vl is ff beunen vanavond dus dat betekend om 17.00 uur eten!
Meiden ben er nog wel hoor, maar nog steeds aan het werk en tja.. savonds niet echt energie meer.. Druk baasje hier nog.. Nog 2 weekjes werken en dan heerlijk verlof... Xje
Hopelijk haalt ikke idd de 35 weken in ieder geval! Hier gaat vanavond onze zoon voor ´t eerst in z´n juniorbed slapen. Hopen dat hij erin blijft de hele nacht haha!
ik hoop het ook. wel spannend zeg! heb net de kast en de commode ingericht. blijk ik maar 1 rompertje te hebben, ik had er nog meer! maar waar :S. dus morgen paar erbij halen. wel 10 paar sokjes hahaha
Lekker taartje Be. Hier aten we lekker lasagne. Ach ja misschien is het voor hem ook wel goed... dan ziet ie ook eens wat het is om een huishouden te moeten runnen. Als ie dat dan tenminste wel doet.