Thnx meiden. T gesprek is goed gegaan, was zelf ook een stuk rustiger en heb goed kunnen aangeven wat nu precies de problemen zijn. Er word via de crisisdienst een spoedplek bij de psychiater aangevraagd en hij wil proberen dat ik voor de bevalling toch wel iets fitter ben.. De kans op een postnatale depressie is heel groot zo dus tis niet alleen t stukje nu helpen, maar ook t stukje straks voorkomen.. heftig allemaal dus, maar ben allang blij dat hij serieus is en me goed wil helpen. Stap 2 nu dus gezet.. Op naar de volgende tree weer.
Nou dat klinkt wel heftig nora, maar beter dat je er nu al aan begint te werken dan dat je dalijk echt een depressie hebt! Echt heel goed van je om dit nu al onder ogen te zien! Wave wave wave! Fijn suus dat alles goed was! Jindster oww lekker een waterbed, wij hebben er ook een gehad, vond t heerljjk maar toen toch maar weer overgestapt op een gewoon bed toen ie stuk ging! Hier alle boodschappen weer binnen voor een week! Dochter is met oma mee, dus vandaag rustig voor mij!
Goedemorgen! Heb heerlijk uitgeslapen tot 10:00 uur. Nu lekker uitgerust op de bank. Net "over mijn lijk" terug gekeken met een brok in mijn keel, en nu er weer helemaal voor jullie zijn. @ Joyce, wat fijn dat je de kleine weer hebt gevoeld. Die lag dus heerlijk te pitten! @ Internetten in de kraamweek, nou als de kleine slaapt en ik voel me uitgerust dan ben ik hier wel te vinden hoor... Denk natuurlijk wel iets minder. Maar ben totaal geen boekenlezer. Kruip eerder achter de laptop. Dus ben benieuwd of het klopt wat ik zeg. @ Be, wat vervelend van die harde buiken. @ Jindster, om 0:01 lag ik al lang in dromenland. Jij nog lekker geslapen? @ Lady, veel s6 vandaag. @ Nora, Wat goed dat je met spoed een psychiater krijgt. En hopelijk word zo de kans op een postnatrale depressie voorkomen bij je. @ BK, zag de foto. Wat een leuke prijs, al die zwitsalletjes. Wat een kloteweer he? En we hebben een gigantische modderpoel nu voor het huis en de werkmannen zijn daar vandaag nu niet aan het werk. Heerlijk hoor, die modderschoenen. :x Vanmiddag boodschappen doen met mijn man. Hij is op vrijdag altijd al om 12:15 thuis. Maar eigenlijk zou ik best zin hebben in een dagje lekker binnen blijven. Zit nu ook nog in pyjama, moet me straks nog douchen. Allemaal fijne dag.
Hier net de proefdruk van het geboortekaartje en hij is helemaal mooi! Ben er zo blij mee! En a jel, echt klote weer. Ben niet vooruit t branden! Pfffff
@jel ja ik zag op facebook dat ze lekker bezig waren voor jullie huis .. Hier ook echt rot weer !! Ik ben lekker filmpjes aant kijken
Oh Nora wat fijn zeg! Idd beter preventief werken! Gelukkig meis. Erg goed van je dat je er betijds bij bent. Zo bespaar jij jezelf en je gezin een hoop obstakels. Hier alles oke bij de check. Blaasje die te groot was, is nu normaal, dus het was een momentopname! Verder is ze ingedaald. Tuutje heeft hij niet gecheckt, maar hij zeg zolang jij niet continu harde buiken creëert dan gebeurd dat niet. Hij heeft gezegd dat ik de 34 weken voorbij ben, dus idd als ze komt dan komt ze. Vruchtwater is ook niet toegenomen, wel iets meer dan normaal, maar niet extreem. Datum van inleiding is nu bekend 29 oktober om 8.45! Wel moet ik nu iedere week ter controle. Ik moet rustig aan blijven doen en als ik wat voel of mijn water breekt, moet ik meteen komen. Dus ja eindelijk staat alles nu vast. Heel fijn te weten hoe het nu zal verlopen.
@ladyy aahww wat spannend zeg !! Nou jij weet gewoon nu wanneer je kleintje komt ! Echt spannend.. En idd rustig aan doen @hier Barbies bevalling aan t kijken Pff had ik beter niet kunnen doen .. Knijp um echt..hahaha zoals ze ging schreeuwen -_- En gewoon die vieze bende eten jakkies moe er niet aan denken dat mijn ML dat doet haha En moet er ook niet aan denken dat de hele de hele familie om Me bed heen zit... Gewoon ML ik verder niemand.. Ja buiten de dokters enzo om
Aaah lady leuk! Hihi 29 okt was mijn uitgerekende datum met caitlin haha. Een oktober kinneke. En halloween verjaardagspartijtjes. Super leuk
@ Behappy: Maar het was toch wel te verwachten dat Barbie zou gaan schreeuwen enzo? Ik vind juist dat ze zo'n type is die zich aansteld. Dus als zij het kan kan jij het zeker. En idd hoe die familie erbij zit met al dat eten. Ik was over m'n nek gegaan. Hadden ze bij mij niet moeten doen. @ Hier: waar ik nu heel erg naar uit kijk is de eerste keer met de kinderwagen wandelen als de baby er is. Lijkt me weer zo leuk!
@nora wat goed van je zeg en idd beter wat op tijd dan nader hand! Moet je nu binnenkort weer? @lady wauwww 29 okt spannend!! Hopen dat de kleine tot die tijd blijft zitten! En fijn dat alles goed was @jel neee niet lekker geslapen tot 4 uur vannacht gangmanstyle gehoord omdat de bovenburen een feestje hadden! Vervolgens beginnen de buurjongens om 8 uur tegen de verwarming aan te trappen oww zo fijn haha nu lekker in het waterbedje! @joyce lekker he waterbed!! Ik zou dr wel 1 willen maar manlief niet die kan er niet aan wennen haha lekker je boodschappies dus al binnen kleine meid met oma mee rustig middagje! @be niet zo druk maken meis iedere bevalling os anders!! Komt helemaal goed! @bk leuk je proefdruk van je kaartje weer iets afgerond! Zo komt het einde echt in zicht he meiden! Iedereen is zo met de laatste dingetjes bezig! Hier lig ik heerlijk in het waterbedje ga zo even lekker me ogen sluiten en proberen een uurtje te tukken ben wel echt moe vandaag!
Ja zeker fijn te weten. Maar ze komt mogelijk pas 30/31 okt, maar een november kindje dan moet het wel heel moeizaam lopen. Zeker nu ik al voorsprong heb met mijn tuutje. Haha bee barbie moet je niet serieus nemen. En tjah gaat er lachend in en huilend uit, dus komt goed. Ff tanden bijten Whehehe! We doen hier allemaal met je mee Bk wanneer is cait uiteindelijk geboren dan? Zo ook bij babypark geweest, dus gekocht nog wat nodig was. Bedje en box zijn nu geverfd. Hopelijk vandaag of morgen de pip Spullen binnen! En morgen gordijnen en lamp bestellen. Dan moet alleen de kinderwagen en badje nog, maar die bestellen we vanuit het Ronald mcdonaldhuis. Dure smaak is leuk, maar we gaan falliet! Hehehe
nora.. goed dat je de stap hebt gezet... Inderdaad nu de volgende tree... lady.. spannend.................29e dus... zou jij de eerste zijn?? Hier nog een nachtbraker hoor.. Ik ben alleen niet op zp geweest.. Ik lag om 4 uur wakker... gelukkig vandaag thuiswerken.. vanavond een verjaardag pfff heb gebeld dat we komen mee eten, dan zijn we ook op tijd weer thuis hahaha.. Lekker the voice kijken vanavond.. Verder weinig bijzonders hier.. Komende week 3x ziekenhuis.. Zowieso naar de Gyn, maar ook naar de dermatoloog en de longarts.. oja en de tandarts zit er ook nog tussen.. Wordt een druk weekje.... Ach nog 2 weken werken... X Lissa
Lady wat apart om te weten wanneer je kleintje er is... maar wel fijn, je hebt een datum om naar toe te leven. barbie: tja eten op je kamer dat snap ik niet... menig bevallende vrouw moet niet denken aan eten en dat je hele familie dan ook nog eens lekker eerst wat van de patatboer en daarna nog naar de shoarma gaat.... onbegrijpelijk. Die van mij weet al dat ie dat niet hoeft te doen.. mag wel eten natuurlijk maar geen overheersende geuren. Proefdruk: wat mooi dat alles prcies naar wens is!!! Cool, wij krijg m woe onze proefdruk. Heb jebij drukkerij of via internet besteld? hier net ff geslapen, was moe... Nu nog lekker duf en geen zin om iets in huis te doen... moet kunnen een dag...
thanks meiden Lady mooie datum! 1 daggie na mijn verjaardag, nou kan het nog alle kanten uit want ze kan ook lekker eigenwijs eerder komen natuurlijk... Denk zelf dat Ikke eerder zal zijn (ikke175 dus he, niet ikke zelf haha..) maar goed dat weet je nooit zeker. We zullen moeten afwachten. Hier weet ik nog neit hoe het verder gaat hij gaat crisisdienst bellen en zodra hij iets weet dan hoor ik het ook. We zullen t allemaal wel merken, go with the flow ofzo.. Intussen maak ik me zo druk over alles dat ik veel last heb van harde buiken en krampen dus moet weer even een stapje terug doen
Haha ja dat is waar barbie moet je ook met een korreltje zout nemen We wachten het gewoon af .. Ik ga zo lekker douchen en mezelf een beetje opfrissen want ben echt een vaatdoekje-_- en vanavond moeten we naar een 2 uur durende bijeenkomst over bevallen
Hoi! @ BK, leuk dat het geboortekaartje naar wens is. @ Be, ja echt een vreselijke modderpoel met veel plassen nu voor het huis. Heerlijk he, zo'n relaxed dagje... lekker filmpjes kijken en zo. @ Lady, wat fijn dat alles goed gaat met de kleine. Spannend, dus de datum en tijdstip staat vast... @ Jindster, pfff wat een gebroken nacht dan... Slaap lekker. (Denk dat je nu nog in bed ligt) Qua bevallen denk ik ook dat Ikke de eerste kan zijn... En heel misschien daarna wel ik. Denk dat het na 22 oktober wel heel snel kan gaan... Of dus misschien wel eerder met keizersnede.. Nouja tis ook geen wedstrijdje. We zullen zien. Ik ga zo beginnen met cakejes bakken... Zo jammer dat ik niet van het beslag kan snoepen, dat is altijd het lekkerst.
Suus helemaal gelijk moet kunnen een dagje niksen!! Je bent hoogzwanger! Lissa lekker druk idd, maar het houdt je lekker bezig. Gaat de tijd sneller van. En of ik de eerst ben, ik denk van niet. Oh god bee haha weet je het zeker Nee is heel informatief en fijn te weten hoe het er aan toe gaat. Knap jezelf ff lekker op en hopelijk dan weer fris! Nora het valt nu allemaal samen denk ik. Hopelijk hoor je snel bericht. Crisisdienst reageert meestal binnen 24u.
@ladylola; oeh spannend hoor om gewoon te weten wanneer je kleine komt! Lijkt me echt apart om te weten! @waterbed; wil ik ook!!!! Lijkt me heerlijk liggen! Kan je zelfs op je buik liggen als je zwanger bent heb ik gehoord @weer; ik heb echt een hekel aan dit weer! Kloteherfst @bakken; ik zou willen dat ik zo lekker kon bakken als jullie! Hoor en zie allemaal lekkere dingen voorbij komen, maar heb geen oven helaas! Hier vandaag niet veel gedaan. Heb een oppaskindje van 1 jaar, die vraagt nogal veel om aandacht. Dus hoop dat ik vroeg kan gaan slapen!