November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Owhja en ik weet nu dat een 2 of 3 bevalling vaak echt sneller gaat dan de 1e .. Als we de cijfers moeten geloven.
    En ik ben heel blij dat de
    Vk ook meegaat naar t ziekenhuis als je daar wilt
    Bevallen :)

En nu ga ik lekker tv kijken kan toch nog niet slapen na al die informatie ;)

2. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Krijg helemaal zin in cakejes.. Met marsepein of die mierzoete topping jamjam!

Die joolz is wel heel mooi! Ik heb een quinny buzz..

Ja ik hoorde ook dat je moet ontspannen zodat je ontsluiting sneller gaat .. Vraag me af hoe je dat moet doen met al die pijnlijke weeën?!

Ga maar proberen te slapen, hopelijk kan ik doorslapen! Dames, een fijne nacht en hopelijk kunnen jullie ook allemaal doorslapen!!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik ga van de week de cakepops maken en invriezen. Ik heb blauwe kleurstof om de cakepops blauw temaken van binnen. Dan hoef manlief alleen na de geboorte' stokje erin en door de candymelt en de muisjes en dan kan dochterlief trakteren. Ik maak er 72 stuks, voor heel mijn werk maar alleen omdat je met miz voor 24 cupcakes er 72 pops uit haalt :D.

@be; fijn dat het beviel! Hah, beviel ;) en goed te weten dat de 2de sneller kan gaan haha.

4. Behappy

Behappy Niet meer actief

@bk cakepops lijkt me ook leuk om een keer te maken !
    het "beviel" idd goed haha ;) en voor jou wel lekker om te weten .. Maar t hoeft niet natuurlijk he :p

Mijn vk werd vandaag gebeld om half 7 , 7 uur was ze der kwart over 7 was hun 2e zoontje er al :| dat ging super snel dus ..

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Sorry dames, was vandaag te moe om te reageren. Gisteren iets te actief geweest?

Over het bevallen. Ik snap dat mensen te snel bellen. Maar in mijn omgeving alleen maar verhalen van meiden die te laat belden en dus al lang en breed aan persen toe waren toen de vk binnen kwam zetten.
    Dat kwam vooral omdat de weeën niet volgens het boekje verliepen. Zolang om de zoveel minuten.
    Dan belde de man op: kom toch maar even kijken want ze zegt dat ze heel nodig moet poepen.

Heb dat ook bij mijn vk duidelijk gemaakt. Ik ga niet letten op de belinstructies want die zeggen mij helemaal niets. Serieus geen enkele vrouw in mijn omgeving die volgens die richtlijnen weeën had.
    Ik bel wanneer ik denk dat het nodig is. Heb liever dat ze een keer vaker langskomt dan dat ik nog 20 minuten mijn persweeen in moet houden.

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha ja dat zei mn vk ook.. Over dat poepen;)

7. Behappy

Behappy Niet meer actief

En we zijn alweer wakker ...

8. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning!!

Hier weer een slechte nacht! Maargoed dalijk toch nog even proberen om me oogjes te sluiten hahaa

Cakejes hmmm heerlijk hoor krijg er trek van hahaa

@be fijn dat die info avond goed beviel hahaha

Ik denk dat je zelf het beste aanvoelt wanneer je moet bellen en idd beter een keer te vroeg als idd re laat!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning!

Hier ook al ff voor 6 wakker :( Lag er ook om 21.45 al in, dus ja vanmiddag maar ff liggen.

Wat is iedereen druk met de kraamhapjes haha, schattig. Nou hier bestel ik het wel of ik ga wel zelf bakken. Tenslotte het kaartje komt pas 10 dagen later na thuiskomst in de bus. Dus heb vast tijd tussendoor.

Bee toch wel informatief zo'n avond dus? Lijkt me wel gek hoe moet jij inschatten hoe en wat. Tuurlijk bel je te vroeg, tis je eerste keer. En wat julia zegt geen 1 bevalling verloopt hetzelfde.

Dus bk je dochter kwam ook pas de dag erna, terwijl je wel al 40+ was. Apart gebeuren dat inleiden. Wel alles goed gegaan?

Ja die kinderwagen is gaaf he. Wel prijzig, dus ik twijfel nog. Die andere specials zijn al duur, maar deze spant de kroon. wel zit de voetzak en de tas er al bij. Ik heb di van victor en rolf gezien, die is in het echt pas mooi. Maar 1500€ voor alleen de wagen.... De gadgets moet je er dan nog bij komen!!

Jind nog slaap kunnen vatten?

2/3de bevalling, mijn zus beviel van de 2de ook vlot. Om half 7 begon het te rommelen, dat ze dacht he? Om 23u is de vk gekomen. Toen naar het zkh gegaan en ze is om 2u bevallen en om half 5 was ze thuis. Liep ze ook weer in de rondte.
    Dus tweede leggers dat klinkt verleidelijk he ;)

10. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Morning lady nee niet meer kennen slapen! Das een vlotte bevalling van je zus idd! Tja voor ons is het gewoon afwachten we zien het vanzelf maak me er niet zo druk over! Ja die kinderwagens willen wel hahaha aghh super leuk alleen ze zijn er ook zo snel weer uit inprincipe... Die koters groeien zo hard haha

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Aah janmer jind. Vanmiddag dan maar ;)

En idd ze groeien er zo snel uit en dat vind ik ook zonde, maar mijn vent zegt; we hebben 2.5 jaar op haar gewacht, dan nog 9 maanden ellende van een onzekere zwangerschap en de ziekenhuisperiode. Hij vindt dat we onszelf mogen vertroetelen en onze meis ook. Maar goed dat doe je natuurlijk niet met spullen, maar het is wel een opstekertje na een lange ellendige tijd. Dus we gaan zien als de artsen besluiten medium care, welke het dan wordt :)

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    hey vroege kippies.

Lady mooie wagen! Alleen de special edition? Kan er niet echt iets van vinden, zal wel scheel zijn hoor..

Hier een mutsy transit ofzo? Ben naar de babydump gegaan en heb er een uitgezocht op grootte en makkelijkheid bij inklappen. Bij D. had ik de X adventure heerlijke wagen, maar idioot groot.

Bevalling sjah.. ik heb me er heel even druk over gemaakt omdat ik bij D. dus steeds flauwviel maar dat kwam dus hoogstwaarschijnlijk door pijnstilling. Behalve dat ja, t doet zeer.. leuk is zeker wel anders maar je zal er toch doorheen moeten dus ik maak me nog niet echt druk verder.
    Bij mij begonnen de weeen om 01.00 uur snachts (na een oefenrondje gezelligheid!!! :O) en om 05.00 uur had ik een plens bloedverlies. Daar raakte we dus wel van in paniek we wisten niet wat t was. Werd met ambulance afgevoerd (wieeh special ride). En toen zei die dame goh meid jij gaat bevallen vandaag je hebt al 4 cm ontsluiting. Dat was rond 05.30 en om 09.10 had ik volledig ontsluiting. Wel gevoeld hoor ook die weeenstorm. 09.51 is mijn zoon geboren. Normaal grijpen ze niet snel in maar met mijn flauwvalgebeuren en t hartje dat stopte moesten ze knippen trekken duwen en pompen. Heel werk haha.. xD

Maar, toch doe ik het nog eens! Let op, nog EENS hierna nie meer whaha..

Mijn uk heeft wel vrij lang in die cosi gezeten trouwens, omdat hij niet zo hard groeide maar ga er vanuit dat deze keer wel een normaal formaat kooltje krijg en die wel normaal mee groeit. Was wel heerlijk met kleding trouwens, deed er zo zwaar lang mee.. xD

13. Jindster

Jindster Actief lid

10 aug 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Lady daar heeft tie zeker gelijk in je mannetje!! Ik vind ook echt dat jullie het verdienen!! En meis als je de centjes ervoor heb waarom niet?!! Dalijk genoeg "ellende" achter de rug mag je dan trots achter een super mooie kinderwagen lopen met je prachtige kindje!! Dus luister gewoon naar je mannetje lady hahaha

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ah nu wel gevonden, dude.. die prijs :O Daar schrok ik dus idd wel ff van maar hey het is je gegund als jij het wil en kan betalen waarom niet toch. Je krijgt er een super mooie wagen voor terug, met een nog mooiere inhoud! ;)

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahaha ja het gaat tenslotte om de inhoud, dus de wagen maakt geen drol uit! Belachelijk duur he :-O We zullen zien welke het wordt :)

De joolz fab of de turtle green.

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @bevallen ik heb er wel zin in! Wel eng maar toch zin in!

@ikke ik zie dat je online bent! Hoe gaat t??

Ja 1500 euro is wel veel voor een wagen, vooral als je bedenkt wat je er nog mee mee kan doen, bv op vakantie met je meisje als alle ellende voorbij is! Maar die wagen is ook wel errug vet!

17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Mooie wagen hoor Lady!! Stoer ding!

Ff wat n weer .. again.. houdt de regen dan echt nie n keer op??

Vandaag 36 weken. Nog n week en dan mag t gebeuren. Nie dat t gebeurt maar goed....

Wat gaan jullie allemaal doen vandaag???

18. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    Goeiemorgen!

Ja ik vind ook, als je het geld heb en je hebt het ervoor over, whynot! En die kinderwagens zijn echt stijlvol!

@bevallen; ik weet echt niet wat ik ervan kan verwachten! Heb pas volgende week donderdag zo'n bevallingspraatje. Ben nu 36, 1 weken zwanger, dus ip mag ze vanaf volgende week vrijdag al komen! Maar zal je net zien dat ze met 40+ weken pas komt haha. Heb wel heel de dag door harde buiken en af en toe echt menstruatiekrampen, maar dat hoort er volgens mij bij. Miss is ze nog aan hef indalen ofzo..

@weer; pfff lijkt echt of het niet meer stopt met regenen hè! Ik vind het maar triest en somber weer. Word ook altijd een beetje depri ervan (hier eentje met winterdepressies)!

@vandaag; ik zou het liefst de hele dag in bed blijven liggen! Maar vandaag ga ik eindelijk over verhuizen naar me nieuwe woning in weesp jeeeeej!!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh lekker je eigen huisje. Veel plezier en niet teveel tillen!!!;)

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee die victor en rolf wordt het niet hoor, dat is gewoon gestoord. Het gaat om deze dan.

Joolz Day by Fab - Limited Edition | Kinderwagen | Babypark

En Joyce dat ist hoor. Als die wagen zo duur is, kan je ook van op vakantie. maar 1000 euro had ik zoiezo al gepland. Dus ja die 100 euro meer overleef ik ook wel.

Suus spannend he. 36 weken alweer, is toch een enorme mijlpaal. Als je ziet hoe we allen begonnen :)

Mandy spannend zeg, vandaag verhuizen! Veel succes!

Hier vandaag haar kamertje in orde maken. ML gaat het steigerhout zagen en aan de muur bevestigen. En ik ga me voorbereiden om die stomme kut van decoforkids vol te schelden. Met der wachten tot zaterdag. Als het pakketje vandaag komt, weet ik zeker dat ze dit zo gepland heeft. En als het niet komt, dan wat? Ik ben bang dat ik het dan niet af krijg voor de inleiding. Echt ik baal hier ontzettend van zeg! We zijn nu 6 weken verder!

Deel Deze Pagina