November 2012 mama's deel 3!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Jel, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MandyM

MandyM Actief lid

11 mrt 2012
    171
    0
    16
    Vrouw
    --
    @suus; dankjewel, nee ik ga niet veel tillen, daar heb ik van geleerd de vorige keer:)

@lady; ik kan die link niet openen, krijg alleen te zien webpagina is niet beschikbaar (of dat ligt aan mijn laptop). Maar idd, als je toch al 1000 wilde uitgeven dan maakt 100 meer ook niet echt uit!
    Ja ik had iets opgevangen over decoforkids idd... Ik zou ook echt gaan flippen als het er vandaag niet is! Kan je niet je geld terughalen dmv je bank ofzo? Dat het weer teruggestort wordt? En dan lekker ergens anders gaan kijken? 6 weken is toch niet normaal meer..Vind uberhaupt dat je het lang volhoudt!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee als je zelf iets hebt overgemaakt, kan dat dus niet! Nou ik nagel der aan de schandpaal. Lang leve facebook en ZP.

Vaag dat die links het nooit doen.

3. Jel

Jel Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Be, roze koeken is ook een goed idee.
    Fijn dat de avond over bevallen boeiend was.

@ BK, als je het stokje in zo'n cakepop steekt, zit die cakepop er dan niet zo losjes aan dat ie er af valt? Dat vraag ik me af namelijk.

@ Nora, pfff wat een bevallingsverhaal. En wat eng dat je flauwviel steeds. Gelukkig is het goed gekomen maar wel een heftige bevalling hoor. Knap dat je een tweede aandurfde.

Ik hoop weer net zo'n bevalling als bij mijn *dochter te hebben. Emotioneel natuurlijk wel erg zwaar omdat ik een overleden kindje moest baren. Maar de bevalling zelf lichamelijk viel mij 100% mee. Het duurde alleen wel lang voor het op gang kwam. Ik werd op vrijdagochtend 8 uur opgenomen en kreeg toen ook de eerste weeenopwekker. Dat pilletje kreeg ik elke 4 uur weer. Die hele vrijdag gebeurde er niks. Zaterdag gaven ze me elke 4 uur 2 weeenopwekkerstabletjes. Maar wederom haalde het niks uit. Zondag ging ik aan een infuus met een ander soort weeenopwekkers of zo :( en ook toen gebeurde er niks. Maandag besloot ze toen 's morgens mijn vliezen door te prikken en vanaf dat moment gebeurde er eindelijk iets. Ik kreeg harde buiken en de weeen begonnen te komen. Om 12 uur koos ik voor een ruggenprik, want ze vonden dat ik geen pijn hoefde te lijden en de weeen werden ietsje heviger. De hele middag weeen gehad en pas 's avonds om 22:00 uur is onze *dochter toen geboren. Ik heb niet veel pijn gehad. Geen scheur en ook geen knip, dus voor mij perfect...

Dat was even mijn verhaal.

@ Joyce, ja gek he, ik kan nu ook bijna wel zeggen dat ik er zin in heb...

@ Doen vandaag, een relaxdag. We hoeven helemaal niets. Alleen de hond uitlaten... Heerlijk. Mijn man is trouwens een beetje grieperig. Ligt te snotteren en heeft keelpijn en ligt nu nog in bed. Ook koude rillingen. Als ie mij maar niet aansteekt. En hopen dat de kleine mooi nog even blijft zitten...

@ Mandy, s6 met verhuizen vandaag. En rustig aan he? Niet (te zwaar) tillen he? Laat dat maar aan een paar sterke kerels over. ;)

@ Lady, wat ontzettend klote dat je nog niets van die muts gehoord hebt. Hopelijk volgt het pakketje nu snel. S6 vandaag met het kamertje in orde maken.

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik heb een quinny speedy sx over genomen voor 180 en is als nieuw.

quinny speedi sx - Google zoeken

Jools is super leuk maar ik kan dat er niet aan uitgeven lol.

5. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Wij hebben een "gewone" joolz. En de tas en voetenzak apart erbij gekocht. Dan kom je op hetzelfde uit als de special edition. Wij waren toen niet helemaal kapot van de se dus een standaard kleur gekozen. Kleur zand geloof ik.

Bleg, zometeen werken. 3 dagen en dan gelukkig weer 2 dagen vrij.
    Werken gaat nog steeds goed. Dus probeer het ook nog ff vol te houden :D

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Morning ;)
    Ik ben gelukkig om 7 uur weer in slaap gevallen..

En je raad t al , heb natuurlijk flink liggen dromen over de bevalling !! Haha.

@joyce ik heb er ook zin in maar vind t natuurlijk ook beetje eng ;)

@mandy suc6 vandaag !

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jel wat erg dat je zo lang bezig bent geweest met de bevalling zelf nog.. ik moet er echt niet aan denken.

Hier rommelt t weer als een tierelier.. krampen harde buiken en de hele mikmak erbij. Tuurlijk krijg k dan een beetje kriebels want bij D. rommelde het dus ook rond deze termijn en dat zorgde voor ontsluiting.

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    OMG JEL!!!! Zo lang!! Damn neeeee wat erg ook nog is :( Pff hoop dat ik niet ook zoveel pech heb. Gelukkig heb je geen pijn gehad, maar de emotionele pijn is velen malen erger!

Julia ik wilde ook die antracite met zwart frame, maar de nieuwe grijs vind ik tegenvallen. En idd alles bij elkaar is bijna net zo duur. Die zand is ook mooi idd.

Hahaha die bee!

En idd Bk die wagen is ook mooi en 1 ieder geeft uit wat hij zij kan missen. Gaat tenslotte niet om de spullen, maar om de liefde en veiligheid dat je een kind geeft.

9. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Is zeker zo! Ik wou dat ik het kon hihi. Mooie wagens. Maar deze is ook mooi. :D

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Jeejtje Jel wat heftig! Wat duurde dat ontzettend lang! Gelukkig heb je lichamelijk niet veel pijn gehad, maar dat t zo lang duurde is emotioneel nog zwaarder denk ik.
    Weet je al of je deze bevalling ook pijnstilling wilt?

@lady ja als je duizend euro had berekend dan kan 1100 ook nog wel :)
    En wat een K#t zeg!! Ik hoop dat je pakje vandaag komt! Heb je miss reviews kunnen vinden over t bedrijfje?

@mandy rustig aan he vandaag! Succes!

@be hahahaahah ja dromen over de bevalling kan je verwachten dan he!

Hier net de stad in om de laatste dingen te halen voor in de zh tas, vergeet ik me briefje.... :(:( helft vergeten, kan ik een andere keer weer terug..... En het is ook zon klote weer! Maar mijn meisje is lekker actief, dus dat is heerlijk!

@suus woooooow 36 weken al!! Lekker hoor!

@roze koeken, die trakteerd mijn man oo zijn werk, heeft ie vorige keer ook gedaan. Dat is wel handig als je een meisje krijgt :)

@nora spannend!!maar je houd em nog wel ff binnen he!

@juliaaa ga je door tot de 36 weken? Knap hoor! En de joolz is gewoon een sowieso een mooie wagen!

11. Jel

Jel Niet meer actief

@ Juliaaa, werkse zometeen. Blijf je dus doorwerken tot 36 weken? Knap hoor!

@ Nora, nou hopen dat de bevalling nog niet op gang komt dan....
    Wat ik me nog afvroeg. Moet je nog steeds vaak overgeven? Een tijd geleden had je het daar nog over...

@ Mijn bevalling, ja emotioneel had ik het wel erg zwaar.
    Ik zou zo weer kiezen voor een ruggenprik. Het beviel me goed moet ik zeggen.

@ Joyce, zwangerschapsdementie dat je de helft vergat? ;) Tis ook helemaal geen weer om er op uit te gaan he?

12. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nee echt geen weer! En ik heb zeker last van zwdementie, vergeet ook vaak hoe ik een woord moet zeggen.

Nu ff op de bank met dl zandkasteel kijken :)

13. Jel

Jel Niet meer actief

Heb er ook wel vaak last van hoor.

Insuline spuiten vergeet ik eigenlijk bijna nooit. Maar wel als ik anderhalf uur na het eten een vingerprikje moet doen. Voel me dan zo dom. Weet ik nog niet hoe mijn suiker is. ;) Nu zet ik een wekker en dan kan ik het niet meer vergeten.

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha ik heb dat heel lang nog gebruikt ook, je mag toch 9 maanden ontzwangeren? Daar hoort ook zwangerschapsdementie bij...

Spugen is hier drama door de operatie, kan bijna niet spugen. Tis niet dagelijks ofzo, de misselijkheid echter wel die is nooit overgegaan :(

Had geen gekke plannen, hij is nog verre van "afgebakken" dus hij moet nog ff door in mama;s oven :p

@Jel ja zou je dat zo weer doen? Doet t niet ongelooflijk pijn zon ruggeprik? Ik word echt al zwaar misselijk als ik eraan denk.. en dan ben ik dus absoluut geen schijterd met naalden ofzo.
    Ik wil zeker dat prikje niet meer wat ik heb gehad, en de enige andere optie was dan een ruggeprik.. nu hebk altijd geroepen ik doe het zonder.. maar goed, ik hou mijn opties even lekker open nu.

15. Jel

Jel Niet meer actief

Nora, vreselijk dat je nog zo misselijk bent. Als je niet zwanger bent, is dan door die operatie die misselijkheid ook aanwezig of dan niet?

Die ruggenprik viel mij reuzemee. Wist ook niet wat ik ervan moest verwachten. Ik geloof dat ik ook eerst verdoving kreeg voordat ze die ruggenprik gaven. Ik voelde er weinig van. Het enige wat ik wel voelde is toen de volgende dag dat naaldje weer uit mijn rug getrokken werd. Echt zo'n pijnscheut door mijn ruggenwervelzenuw of zo. Maar dat was 1 seconde.
    En ik heb dit weer liever dan van die pijnlijke weeen, als of er met messen in je buik gestoken word. En in het zkh hoorde ik dat het geen kwaad kan voor de baby. Dus waarom niet?

16. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nee kwaad voor de beeb kan t niet idd.. daarom sta ik er nu wel voor open, en zeg ik niet meer pertinent nee ik doe het zelluf wel.

Ben meestal na het eten misselijk, t maakt niet meer uit wat ik eet. Voorheen was t alleen bij zoetigheid en vette troep maar nu kan ik me ook na een banaan bijv al doodziek voelen. Duurt gemiddeld 20-40 minuten. Dat is puur van de operatie. Dat van de zwangerschap komt van "dieper" lastig uit te leggen maar heel erg duidelijk onderscheid in te maken.

17. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Lady mooie wagen, maar damn die prijs... Maar idd als je het geld hebt.. gewoon doen....

Wij hebben een Quinny Speedi black. ben ik ook eg blij mee. Een driewieler.. VL haalde hem vanochtend uit de kinderkamer (moest ff ruimte maken) en hij wilde maar gaan oefenen, want hij leek wel dronken hahaha Zijn eigen woorden hoor..

Mijn ouders komen zo helpen met de gordijnenrails ophangen, dus tja het wordt nu echt wat....

X Lissa

18. Behappy

Behappy Niet meer actief

@Jel ja dat moet helemaal heavy geweest zijn :(
    Pff..

@hier wij gaan zo de slaapkamer helemaal leeghalen en schoonmaken zodat t lekker klaar en schoon is straks met de kleine ;)

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    grggrgrrggrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrggrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrgrggrgr....

boehoeoeoeoeoeoeooee iphone 5 kan me muziek niet op, omdat mijn imac een upgrade moet. Die upgrade kost 30 euro, maar aangezien dat niet zonder risico gaat, adviseren ze mij ook een externe harde schijf. Kost ook weer 100 euro of dergelijk!
    gggrrrrrrrrrrrrr......ik heb mijn muziek nodig :(

Sorry ff ego, maar vindt dit zo frustrerend. Ben juist 4 jaar terug volledig overgestapt naar apple, omdat ik schijtziek werd van windows. Nou gebeurd hier hetzelfde.

En dat pakketje van die achtelijke doos is er ook nog niet!!!!! GGRGGRGRGRGGRGRGGRGG!!!

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Oeps een boze lola *rent weg*.. mja ik kan me je frustratie voorstellen.

T pakketje nog niet gearriveerd??

Hier is t rommelen verklaard, had bloedverlies bij afvegen elke keer helderrood dus na een paar keer toch maar ff de vk gebeld. Heb een fikse blaasontsteking en daar komt dus de krampen/rommelen en t bloedverlies vandaan. Daak ff een kuurtje ophalen in t ziekenhuis. Geen ontsluiting nog en alles is nog potje dicht.. phew.. Geen pijn bij t plassen ofzo maar dat heb ik eigenlijk nooit maar hier had ik zelf ook nie aangedacht hehe..

Deel Deze Pagina